דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. כשהרכב הופך לתנור חימום

      כשהרכב הופך לתנור חימום

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      64 פוסטים 27 כותבים 992 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

        אני השתמשתי עם זה נראה לי ש @גיל המליץ עליה איפשהו בפורום,
        אך כעבור שנה התפסנים התחילו להישבר, כנראה התפרקו מהחום המדובר כאן.
        ניסיתי לחבר עם אזיקונים ופטנטים אך בסוף כבר לא היה מה לעשות איתו.

        העלות שלו כ-50 ש"ח לפני קופונים, כשהשתמשתי בו הוא עשה פלאים לחום הרכב,
        פשוט עולם אחר, וסוגרים את זה תוך 2 שניות בלי התעסקויות,
        גם בחנייה של 10 דקות בשמש, הייתי סוגר אותו ומנע המון חום ברכב.

        עריכה: למדקדקים שמעתי פעם שהאויר הרותח ברכב שהתבשל בשמש לא בריא לנשימה,
        בגלל שהאויר עם רעילות הנפלט מהחום מהפלסטיקה ושאר הדברים ברכב.
        ולכן כדאי כשנכנסים לרכב לפתוח את כל החלונות ולתת לאויר להתחלף.

        ראובן שבתיר מנותק
        ראובן שבתיר מנותק
        ראובן שבתי
        ניהול טכני
        כתב נערך לאחרונה על ידי ראובן שבתי
        #61

        @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

        אני השתמשתי עם זה נראה לי ש @גיל המליץ עליה איפשהו בפורום,

        זה המלצה שלי
        https://rechavimzelaze.ovh/topic/4347/לקראת-הקיץ-שמשייה-נוחה-לשמירת-טמפרטורה-בתוך-הרכב/24

        מענין שנשבר לך לי מחזיק כבר כמה שנים טובות
        (ולא רק לי מחזיק, אלא משפחה וחברים)
        כן אני ממליץ להוריד את זה בחורף כדי שלא יספוג 5 חודשים שמש בלי שום שימוש

        ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ראובן שבתיר ראובן שבתי

          @חיים-ברזל כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

          במקרה של תפילין כדאי לשים אותם בתא מטען?

          ברכב האצ’בק אין הבדל
          ברכב סדאן אפשר להשים מאחורה לכתחילה
          אני שם תפילין מאחורה זה אפילו לא מתקרב להיות חם
          כן מקפיד לא להשים צהריים שלמים
          אבל להשים בבוקר תפילין ולהוציא עד 2 בצהריים זה אחלה
          (ברכב סדאן הפגאז מאחורה הוא בטמפרטורה שיש בחוץ ואפילו קצת פחות כי אין שמש ישירה, אם בחוץ 30 מעלות בפגאז יהיה 30 מעלות מקסימום זה לא משהו שמזיק)

          ר מחובר
          ר מחובר
          רכבניק
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #62

          @ראובן-שבתי כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

          ברכב האצ’בק אין הבדל

          אצלי יש כיסוי מובנה לתא מטען וזה הבדל משמעותי כי אין שמש ישירה

          ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ר רכבניק

            @ראובן-שבתי כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

            ברכב האצ’בק אין הבדל

            אצלי יש כיסוי מובנה לתא מטען וזה הבדל משמעותי כי אין שמש ישירה

            ראובן שבתיר מנותק
            ראובן שבתיר מנותק
            ראובן שבתי
            ניהול טכני
            כתב נערך לאחרונה על ידי ראובן שבתי
            #63

            @רכבניק כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

            @ראובן-שבתי כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

            ברכב האצ’בק אין הבדל

            אצלי יש כיסוי מובנה לתא מטען וזה הבדל משמעותי כי אין שמש ישירה

            ואתה משאיר תפילין וזה לא חם?
            כי אני משאיר וגם ביום חם כשאני לוקח את התפילין הכיסוי שהוא מעור לא כזה חם

            ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

            ר תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ראובן שבתיר ראובן שבתי

              @רכבניק כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

              @ראובן-שבתי כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

              ברכב האצ’בק אין הבדל

              אצלי יש כיסוי מובנה לתא מטען וזה הבדל משמעותי כי אין שמש ישירה

              ואתה משאיר תפילין וזה לא חם?
              כי אני משאיר וגם ביום חם כשאני לוקח את התפילין הכיסוי שהוא מעור לא כזה חם

              ר מחובר
              ר מחובר
              רכבניק
              כתב נערך לאחרונה על ידי רכבניק
              #64

              @ראובן-שבתי כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

              ואתה משאיר תפילין

              לזמן ארוך? לא
              בלי קשר לחום, פשוט לא יוצא לא

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0

              • 1
              • 2
              • 3
              • 4

              28

              מחובר

              3.0k

              משתמשים

              9.8k

              נושאים

              132.1k

              פוסטים
              • התחברות

              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
              • פוסט ראשון
                פוסט אחרון
              0
              • דף הבית
              • תקנון הפורום
              • מילון מושגים המלא
              • המדריך המלא למשתמש
              • פוסטים אחרונים
              • משתמשים
              • חיפוש גוגל בפורום
              • פנייה למנהל הפורום