דרייבר -קילומטרץ גבוה
-
שלום
קניתי לפני ארבע חודשים רכב ג’קו 8 2026 במחיר 230000
לקחתי הלוואה שאני משלם עליה 2500 מתוכם 1900 זה על הקרן ל5 שנים. + בלוןהתחלתי להיות דרייבר וברוך ה’ נכנס מזה כסף
הגענו לאחרונה ל15000 עשיתי טיפול
ואז אמרו לי שאם אמשיך כך אגיע ל60000 קמ בשנה וזה יפגע לי בערך של הרכב
הרי אני מתכנן למכור את האוטו לאחר כ3-5 שנים ולהחליף לחדשמה אתם אומרים מי שמבין בזה אם אני ימכור את הרכב בעוד שנה נגיד עם 60000 קמ
או בעוד שנתיים עם 100000 קמ כמה אוכל למכור אותו ??
מי שיודע לנתח נתונים
כי כרגע הפסקתי עם הדרייבר ואני מרגיש את זה בכיס@אורי-2 אם אתה הולך להיות דרייבר רציני אז זה משתלם כי נכון שיש ירידת ערך אבל ההכנסות הרבה יותר גבוהות!
אבל אם אתה עושה את זה חצי חצי אתה תאבד את הכסף ובסוף תנסה למכור את הרכב אחרי 3 שנים ותהיה בהלם מהירידת ערך…
נכון מי שרוצה להיות דרייבר:- לא להוציא רכב מהחברה אלא להביא רכב עם נגיד 70,000 ק"מ ככה שהירידה הרצינית לא תהיה אצלך.
- יקנה רכב עם שוק וביקוש.
- לא יחזיק את הרכב מלא זמן אלא אחרי 2/3 יחליף כדי לא לגמור אותו לגמרי.
אבל לענייך קודם כל חשבון פשוט אם עשית 15,000 ק"מ ב4 חודשים זה אומר שבשנה תעשה 45,000 ק"מ אמנם זה הרבה אבל לא כמו שכתבת 60,000… אבל אני חושב שתעיף אותו לפני שיגיע ל50/60 אלף ק"מ כדי לא לחטוף ירידה רצינית
אבל עשה כדעתך הטובה עליך ובהצלחה!
הארכתי ע"ז יותר ממה שביקשת… פשוט זה דבר שכל דרייבר צריך לדעת… אני מכיר מישהו שהוציא רכב מהחברה ועשה דרייברים ובסוף שקע בחובות כי הוא לא התנהל נכון ולבסוף שניסה למכור את הרכב הוא ראה שהוא שווה רק חצי ממה שקנה אותה וההלוואה עוד לא ירדה לחצי…
-
שלום
קניתי לפני ארבע חודשים רכב ג’קו 8 2026 במחיר 230000
לקחתי הלוואה שאני משלם עליה 2500 מתוכם 1900 זה על הקרן ל5 שנים. + בלוןהתחלתי להיות דרייבר וברוך ה’ נכנס מזה כסף
הגענו לאחרונה ל15000 עשיתי טיפול
ואז אמרו לי שאם אמשיך כך אגיע ל60000 קמ בשנה וזה יפגע לי בערך של הרכב
הרי אני מתכנן למכור את האוטו לאחר כ3-5 שנים ולהחליף לחדשמה אתם אומרים מי שמבין בזה אם אני ימכור את הרכב בעוד שנה נגיד עם 60000 קמ
או בעוד שנתיים עם 100000 קמ כמה אוכל למכור אותו ??
מי שיודע לנתח נתונים
כי כרגע הפסקתי עם הדרייבר ואני מרגיש את זה בכיס@אורי-2 קשה לנתח נתונים של רכב סיני וקשה בכפליים ברכב חדש שעדיין אין לו שוק יד שניה חזק וגדול מספיק וקשה עוד יותר בנתוני ק"מ גבוהים שכמעט אין כאלו נתונים ביד 2
אבל אם אתה ממשיך עם נתוני ק"מ כאלו באותה המידה אתה גם מכסה את ההוצאה של הרכב לא?
בחיי לא נסעתי עם דרייבר
אבל נראה לי שמב"ב לירושלים דרייבר לוקח 250 - 300 ש"ח (תקן אותי אם טעיתי)
וזה על 60 ק"מ עם נכפיל 60 ק"מ כפול 1667 נסיעות זה יוצא מאה אלף ק"מ
כלומר שעל 1667 נסיעות של 60 ק"מ אתה מקבל בערך 450 אלף ש"ח כמובן תוריד את ערך הרכב תוריד דלק/חשמל ותיקונים ותעשה חשבון כמה אתה מרויח מכל הסיפור הזהכמובן שיש משתנים בכל החשבון סנדלרים שעשיתי
אבל לתת לך ת’כיוון -
@אורי-2 קשה לנתח נתונים של רכב סיני וקשה בכפליים ברכב חדש שעדיין אין לו שוק יד שניה חזק וגדול מספיק וקשה עוד יותר בנתוני ק"מ גבוהים שכמעט אין כאלו נתונים ביד 2
אבל אם אתה ממשיך עם נתוני ק"מ כאלו באותה המידה אתה גם מכסה את ההוצאה של הרכב לא?
בחיי לא נסעתי עם דרייבר
אבל נראה לי שמב"ב לירושלים דרייבר לוקח 250 - 300 ש"ח (תקן אותי אם טעיתי)
וזה על 60 ק"מ עם נכפיל 60 ק"מ כפול 1667 נסיעות זה יוצא מאה אלף ק"מ
כלומר שעל 1667 נסיעות של 60 ק"מ אתה מקבל בערך 450 אלף ש"ח כמובן תוריד את ערך הרכב תוריד דלק/חשמל ותיקונים ותעשה חשבון כמה אתה מרויח מכל הסיפור הזהכמובן שיש משתנים בכל החשבון סנדלרים שעשיתי
אבל לתת לך ת’כיוון -
@אורי-2 אם אתה הולך להיות דרייבר רציני אז זה משתלם כי נכון שיש ירידת ערך אבל ההכנסות הרבה יותר גבוהות!
אבל אם אתה עושה את זה חצי חצי אתה תאבד את הכסף ובסוף תנסה למכור את הרכב אחרי 3 שנים ותהיה בהלם מהירידת ערך…
נכון מי שרוצה להיות דרייבר:- לא להוציא רכב מהחברה אלא להביא רכב עם נגיד 70,000 ק"מ ככה שהירידה הרצינית לא תהיה אצלך.
- יקנה רכב עם שוק וביקוש.
- לא יחזיק את הרכב מלא זמן אלא אחרי 2/3 יחליף כדי לא לגמור אותו לגמרי.
אבל לענייך קודם כל חשבון פשוט אם עשית 15,000 ק"מ ב4 חודשים זה אומר שבשנה תעשה 45,000 ק"מ אמנם זה הרבה אבל לא כמו שכתבת 60,000… אבל אני חושב שתעיף אותו לפני שיגיע ל50/60 אלף ק"מ כדי לא לחטוף ירידה רצינית
אבל עשה כדעתך הטובה עליך ובהצלחה!
הארכתי ע"ז יותר ממה שביקשת… פשוט זה דבר שכל דרייבר צריך לדעת… אני מכיר מישהו שהוציא רכב מהחברה ועשה דרייברים ובסוף שקע בחובות כי הוא לא התנהל נכון ולבסוף שניסה למכור את הרכב הוא ראה שהוא שווה רק חצי ממה שקנה אותה וההלוואה עוד לא ירדה לחצי…
@אריאל-קמחי
@אריאל-קמחי כתב בדרייבר -קילומטרץ גבוה:@אורי-2 אם אתה הולך להיות דרייבר רציני אז זה משתלם כי נכון שיש ירידת ערך אבל ההכנסות הרבה יותר גבוהות!
אבל אם אתה עושה את זה חצי חצי אתה תאבד את הכסף ובסוף תנסה למכור את הרכב אחרי 3 שנים ותהיה בהלם מהירידת ערך…
נכון מי שרוצה להיות דרייבר:- לא להוציא רכב מהחברה אלא להביא רכב עם נגיד 70,000 ק"מ ככה שהירידה הרצינית לא תהיה אצלך.
- יקנה רכב עם שוק וביקוש.
- לא יחזיק את הרכב מלא זמן אלא אחרי 2/3 יחליף כדי לא לגמור אותו לגמרי.
אבל לענייך קודם כל חשבון פשוט אם עשית 15,000 ק"מ ב4 חודשים זה אומר שבשנה תעשה 45,000 ק"מ אמנם זה הרבה אבל לא כמו שכתבת 60,000… אבל אני חושב שתעיף אותו לפני שיגיע ל50/60 אלף ק"מ כדי לא לחטוף ירידה רצינית
אבל עשה כדעתך הטובה עליך ובהצלחה!
הארכתי ע"ז יותר ממה שביקשת… פשוט זה דבר שכל דרייבר צריך לדעת… אני מכיר מישהו שהוציא רכב מהחברה ועשה דרייברים ובסוף שקע בחובות כי הוא לא התנהל נכון ולבסוף שניסה למכור את הרכב הוא ראה שהוא שווה רק חצי ממה שקנה אותה וההלוואה עוד לא ירדה לחצי…
לדוגמא אני יסע עליו עד 60000 קמ
כמה אוכל למכור אותו ? -
@אריאל-קמחי
@אריאל-קמחי כתב בדרייבר -קילומטרץ גבוה:@אורי-2 אם אתה הולך להיות דרייבר רציני אז זה משתלם כי נכון שיש ירידת ערך אבל ההכנסות הרבה יותר גבוהות!
אבל אם אתה עושה את זה חצי חצי אתה תאבד את הכסף ובסוף תנסה למכור את הרכב אחרי 3 שנים ותהיה בהלם מהירידת ערך…
נכון מי שרוצה להיות דרייבר:- לא להוציא רכב מהחברה אלא להביא רכב עם נגיד 70,000 ק"מ ככה שהירידה הרצינית לא תהיה אצלך.
- יקנה רכב עם שוק וביקוש.
- לא יחזיק את הרכב מלא זמן אלא אחרי 2/3 יחליף כדי לא לגמור אותו לגמרי.
אבל לענייך קודם כל חשבון פשוט אם עשית 15,000 ק"מ ב4 חודשים זה אומר שבשנה תעשה 45,000 ק"מ אמנם זה הרבה אבל לא כמו שכתבת 60,000… אבל אני חושב שתעיף אותו לפני שיגיע ל50/60 אלף ק"מ כדי לא לחטוף ירידה רצינית
אבל עשה כדעתך הטובה עליך ובהצלחה!
הארכתי ע"ז יותר ממה שביקשת… פשוט זה דבר שכל דרייבר צריך לדעת… אני מכיר מישהו שהוציא רכב מהחברה ועשה דרייברים ובסוף שקע בחובות כי הוא לא התנהל נכון ולבסוף שניסה למכור את הרכב הוא ראה שהוא שווה רק חצי ממה שקנה אותה וההלוואה עוד לא ירדה לחצי…
לדוגמא אני יסע עליו עד 60000 קמ
כמה אוכל למכור אותו ?@אורי-2 אז נעשה 193.6 כפול 1667 שווה 332.731 אלף
מה שכן כדאי לעשות את מה שכתב @אריאל-קמחי עם שאר מה שכתב יש מה להתווכח
@אריאל-קמחי כתב בדרייבר -קילומטרץ גבוה:
לא להוציא רכב מהחברה אלא להביא רכב עם נגיד 70,000 ק"מ ככה שהירידה הרצינית לא תהיה אצלך.
יקנה רכב עם שוק וביקוש. -
@אורי-2 אז נעשה 193.6 כפול 1667 שווה 332.731 אלף
מה שכן כדאי לעשות את מה שכתב @אריאל-קמחי עם שאר מה שכתב יש מה להתווכח
@אריאל-קמחי כתב בדרייבר -קילומטרץ גבוה:
לא להוציא רכב מהחברה אלא להביא רכב עם נגיד 70,000 ק"מ ככה שהירידה הרצינית לא תהיה אצלך.
יקנה רכב עם שוק וביקוש.@מאיר-ג כתב בדרייבר -קילומטרץ גבוה:
@אורי-2 אז נעשה 193.6 כפול 1667 שווה 332.731 אלף
מה שכן כדאי לעשות את מה שכתב @אריאל-קמחי
@אריאל-קמחי כתב בדרייבר -קילומטרץ גבוה:
לא להוציא רכב מהחברה אלא להביא רכב עם נגיד 70,000 ק"מ ככה שהירידה הרצינית לא תהיה אצלך.
יקנה רכב עם שוק וביקוש.זה באמת נראה הכי נכון
אבל בוא נסתכל לפי המציאות שלי עכשיו
אם אני ממשיך עם הג’אקו עד ל60000 קמ זה יקח עוד שנה ואז אני ימכור
בכמה אוכל למכור אותו?? כל מי שמבין יכול לתת מספרים -
@מאיר-ג כתב בדרייבר -קילומטרץ גבוה:
@אורי-2 אז נעשה 193.6 כפול 1667 שווה 332.731 אלף
מה שכן כדאי לעשות את מה שכתב @אריאל-קמחי
@אריאל-קמחי כתב בדרייבר -קילומטרץ גבוה:
לא להוציא רכב מהחברה אלא להביא רכב עם נגיד 70,000 ק"מ ככה שהירידה הרצינית לא תהיה אצלך.
יקנה רכב עם שוק וביקוש.זה באמת נראה הכי נכון
אבל בוא נסתכל לפי המציאות שלי עכשיו
אם אני ממשיך עם הג’אקו עד ל60000 קמ זה יקח עוד שנה ואז אני ימכור
בכמה אוכל למכור אותו?? כל מי שמבין יכול לתת מספרים@אורי-2 ממתי יש את הג׳אקו הזה על הכביש?
תסתכל ביד 2 כמה מבקשים על רכב כזה (או מקביל אליו בק"מ האלו)אולי אם הרכב מכניס לך טוב, כדאי לך לפרוס את ההלוואה בצורה שונה, כדי שהקרן תרד יותר בכל חודש (החשבון שלי הוא שאתה צריך לחשבן שחלק מההוצאות החודשיות שלך זה הירידת ערך, אז צריך שהקרן תרד במקביל, אפילו מעט יותר, ואם הירידת ערך שלך היא מואצת אז צריך להתאים את זה בהלוואה, לא כל כך מבין בהלוואות)
לכאורה, אם אתה לוקח כזה חדש אחרי שנה/שנתיים בטרייד של החברה אתה יכול לקבל לפעמים יותר מבשוק הפרטי (לא יודע אם מחירון, אבל 15% פחות ראיתי מקומות שמתחייבים לזה) -
@אורי-2 ממתי יש את הג׳אקו הזה על הכביש?
תסתכל ביד 2 כמה מבקשים על רכב כזה (או מקביל אליו בק"מ האלו)אולי אם הרכב מכניס לך טוב, כדאי לך לפרוס את ההלוואה בצורה שונה, כדי שהקרן תרד יותר בכל חודש (החשבון שלי הוא שאתה צריך לחשבן שחלק מההוצאות החודשיות שלך זה הירידת ערך, אז צריך שהקרן תרד במקביל, אפילו מעט יותר, ואם הירידת ערך שלך היא מואצת אז צריך להתאים את זה בהלוואה, לא כל כך מבין בהלוואות)
לכאורה, אם אתה לוקח כזה חדש אחרי שנה/שנתיים בטרייד של החברה אתה יכול לקבל לפעמים יותר מבשוק הפרטי (לא יודע אם מחירון, אבל 15% פחות ראיתי מקומות שמתחייבים לזה) -
@טוסון כתב בדרייבר -קילומטרץ גבוה:
ממתי יש את הג׳אקו הזה על הכביש?
אולי לא שמת לב כי תמיד נסעת מאחוריהם והם דומים לאאודי Q8
אני כבר כמה פעמים התבלבלתי לשניה@מאיר-ג כתב בדרייבר -קילומטרץ גבוה:
@טוסון כתב בדרייבר -קילומטרץ גבוה:
ממתי יש את הג׳אקו הזה על הכביש?
אולי לא שמת לב כי תמיד נסעת מאחוריהם והם דומים לאאודי Q8
אני כבר כמה פעמים התבלבלתי לשניהאני עדיין לא יודע איך הוא נראה (אצלנו היו אומרים סינים, יפניים, הכל אותו דבר, אבל במקרה הזה זה פחות מתאים)
אני לא כל כך שם לב לדגמים סיניים, חוץ מאלו שנסקרו בפורום, ועוד שניים שלושה (אחד מהם זה דונגפונג בוקס, שמאד אהבתי את המראה שלו) -
שלום
קניתי לפני ארבע חודשים רכב ג’קו 8 2026 במחיר 230000
לקחתי הלוואה שאני משלם עליה 2500 מתוכם 1900 זה על הקרן ל5 שנים. + בלוןהתחלתי להיות דרייבר וברוך ה’ נכנס מזה כסף
הגענו לאחרונה ל15000 עשיתי טיפול
ואז אמרו לי שאם אמשיך כך אגיע ל60000 קמ בשנה וזה יפגע לי בערך של הרכב
הרי אני מתכנן למכור את האוטו לאחר כ3-5 שנים ולהחליף לחדשמה אתם אומרים מי שמבין בזה אם אני ימכור את הרכב בעוד שנה נגיד עם 60000 קמ
או בעוד שנתיים עם 100000 קמ כמה אוכל למכור אותו ??
מי שיודע לנתח נתונים
כי כרגע הפסקתי עם הדרייבר ואני מרגיש את זה בכיס
