מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה
-
כביש 6 יהיה חסום?
-
@ביתשמשניק היינו הך. מספיק טיפש (או חכמולוג) אחד בשביל להרוס את כל הדבר המכובד הזה. ומבחינה סטטיסטית בכמות כזו של אנשים אמור להיות שם יותר מאחד.
-
@ביתשמשניק היינו הך. מספיק טיפש (או חכמולוג) אחד בשביל להרוס את כל הדבר המכובד הזה. ומבחינה סטטיסטית בכמות כזו של אנשים אמור להיות שם יותר מאחד.
-
@ביתשמשניק מה המטרה?






