מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה
-
כן אבל מבאס שיש עכשיו אלימות בן התושבים
-
בחיים לא האמנתי שיש כאלה רכבים לחרדים… אני רואה רכבים של למעלה מ300,000 ש"ח עם שלטים… יפה!!
@אריאל-קמחי השכרה
-
כן אבל מבאס שיש עכשיו אלימות בן התושבים
@אליהו-בן-יוסף
אולי תפרט קצת? -
@אליהו-בן-יוסף
אולי תפרט קצת?@צפוני-פשוט כתב במחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה:
@אליהו-בן-יוסף
אולי תפרט קצת?הרבה מהרכבים שרואים עכשיו זה בליסינג ודומיו
-
@אליהו-בן-יוסף
אולי תפרט קצת?@צפוני-פשוט כן שהם משכירים
-
@צפוני-פשוט כתב במחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה:
@אליהו-בן-יוסף
אולי תפרט קצת?הרבה מהרכבים שרואים עכשיו זה בליסינג ודומיו
@חיים-ברזל כתב במחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה:
הרבה מהרכבים שרואים עכשיו זה בליסינג ודומיו
או מהעבודה של האשה
הסבירו שבגלל זה הליטאים לא הצטרפו, כי האשה ההייטקיסטית לא הסכימה להדביק על זה מדבקות, “אני מחר צריכה לצאת עם זה לעבודה”.
-
תם לאחר 4 שעות

