מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה
-
בחיים לא האמנתי שיש כאלה רכבים לחרדים… אני רואה רכבים של למעלה מ300,000 ש"ח עם שלטים… יפה!!
@אריאל-קמחי עכשיו אתה מבין למה @מאיר סוקר מכוניות חדשות?
ב"ה יש כיום הרבה חרדים שעובדים לפרנסתם, (אבל כמובן הם מוקרי רבנן, וקובעים עתים רבות לתורה) ומשתכרים יפה, לעומת העבר שבו גם מי שעבד, בקושי גירד לסגור את החודש
(הכותב משתדל לשבת כל היום באהלה של תורה) -
כן אבל מבאס שיש עכשיו אלימות בן התושבים
-
בחיים לא האמנתי שיש כאלה רכבים לחרדים… אני רואה רכבים של למעלה מ300,000 ש"ח עם שלטים… יפה!!
@אריאל-קמחי השכרה
-
כן אבל מבאס שיש עכשיו אלימות בן התושבים
@אליהו-בן-יוסף
אולי תפרט קצת? -
@אליהו-בן-יוסף
אולי תפרט קצת?@צפוני-פשוט כתב במחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה:
@אליהו-בן-יוסף
אולי תפרט קצת?הרבה מהרכבים שרואים עכשיו זה בליסינג ודומיו
-
@אליהו-בן-יוסף
אולי תפרט קצת?@צפוני-פשוט כן שהם משכירים
-
@צפוני-פשוט כתב במחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה:
@אליהו-בן-יוסף
אולי תפרט קצת?הרבה מהרכבים שרואים עכשיו זה בליסינג ודומיו
@חיים-ברזל כתב במחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה:
הרבה מהרכבים שרואים עכשיו זה בליסינג ודומיו
או מהעבודה של האשה
הסבירו שבגלל זה הליטאים לא הצטרפו, כי האשה ההייטקיסטית לא הסכימה להדביק על זה מדבקות, “אני מחר צריכה לצאת עם זה לעבודה”.


