דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. מזגן שעובד מעולה בלילה וכמעט לא מקרר ביום

      מזגן שעובד מעולה בלילה וכמעט לא מקרר ביום

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      8 פוסטים 4 כותבים 60 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • נ מנותק
        נ מנותק
        נסיעתא
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        שלום,
        המזגן ברכב (יונדאי I30) עובד מעולה בלילה, מקפיא עד לשד העצמות,
        אבל ביום - ההיפך הגמור…
        לא מקרר כמעט בכלל, לוקח לו רבע שעה עד שבכלל יוצא אויר לא חם, ועדיין הוא לא מקרר את הרכב כמעט, לא משנה כמה זמן הוא דלוק…
        הבו עצה בבקשה,
        תודה רבה!

        ש ג 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • נ נסיעתא

          שלום,
          המזגן ברכב (יונדאי I30) עובד מעולה בלילה, מקפיא עד לשד העצמות,
          אבל ביום - ההיפך הגמור…
          לא מקרר כמעט בכלל, לוקח לו רבע שעה עד שבכלל יוצא אויר לא חם, ועדיין הוא לא מקרר את הרכב כמעט, לא משנה כמה זמן הוא דלוק…
          הבו עצה בבקשה,
          תודה רבה!

          ש מנותק
          ש מנותק
          שמואל 2
          כתב נערך לאחרונה על ידי שמואל 2
          #2

          @נסיעתא גם לי ב-i30 יש לי בעיה שהמדחס לא נכנס לפעולה עד שאני מעלה טורים למשך כמה שניות טובות (לאו דווקא בנסיעה), אבל כשהמזגן נדלק הוא מקרר דווקא די טוב,
          הלכתי לשני חשמלאי רכב שאמרו לי אותו הדבר, שכנראה צריך להחליף איזה שהוא שסתום במדחס (800 ש״ח) ובמידה וזה לא יעזור צריך להחליף את המדחס,
          בכל מצב הייתי ממליץ לך לבדוק גז דבר ראשון, לפעמים הבעיות מתחילות ונגמרות שמה.

          אם תרצה אוכל להרחיב לך בטלפון 058-3262311

          ש מ נ 3 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • ש שמואל 2

            @נסיעתא גם לי ב-i30 יש לי בעיה שהמדחס לא נכנס לפעולה עד שאני מעלה טורים למשך כמה שניות טובות (לאו דווקא בנסיעה), אבל כשהמזגן נדלק הוא מקרר דווקא די טוב,
            הלכתי לשני חשמלאי רכב שאמרו לי אותו הדבר, שכנראה צריך להחליף איזה שהוא שסתום במדחס (800 ש״ח) ובמידה וזה לא יעזור צריך להחליף את המדחס,
            בכל מצב הייתי ממליץ לך לבדוק גז דבר ראשון, לפעמים הבעיות מתחילות ונגמרות שמה.

            אם תרצה אוכל להרחיב לך בטלפון 058-3262311

            ש מנותק
            ש מנותק
            שמואל 2
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • נ נסיעתא

              שלום,
              המזגן ברכב (יונדאי I30) עובד מעולה בלילה, מקפיא עד לשד העצמות,
              אבל ביום - ההיפך הגמור…
              לא מקרר כמעט בכלל, לוקח לו רבע שעה עד שבכלל יוצא אויר לא חם, ועדיין הוא לא מקרר את הרכב כמעט, לא משנה כמה זמן הוא דלוק…
              הבו עצה בבקשה,
              תודה רבה!

              ג מנותק
              ג מנותק
              גיל
              מאסטר מגיה
              כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
              #4

              @נסיעתא כתב במזגן שעובד מעולה בלילה וכמעט לא מקרר ביום:

              שלום,
              המזגן ברכב (יונדאי I30) עובד מעולה בלילה, מקפיא עד לשד העצמות,
              אבל ביום - ההיפך הגמור…
              לא מקרר כמעט בכלל, לוקח לו רבע שעה עד שבכלל יוצא אויר לא חם, ועדיין הוא לא מקרר את הרכב כמעט, לא משנה כמה זמן הוא דלוק…
              הבו עצה בבקשה,
              תודה רבה!

              דווקא אני הייתי בודק שהמאוורר תקין והמדחס לא סתום, לפני שהייתי רץ למלא גז.
              (דווקא המקרה הזה הוא מקרה שנותן אבחון טוב לכך שלא חסר גז)


              דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
              למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

              ש תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • ש שמואל 2

                @נסיעתא גם לי ב-i30 יש לי בעיה שהמדחס לא נכנס לפעולה עד שאני מעלה טורים למשך כמה שניות טובות (לאו דווקא בנסיעה), אבל כשהמזגן נדלק הוא מקרר דווקא די טוב,
                הלכתי לשני חשמלאי רכב שאמרו לי אותו הדבר, שכנראה צריך להחליף איזה שהוא שסתום במדחס (800 ש״ח) ובמידה וזה לא יעזור צריך להחליף את המדחס,
                בכל מצב הייתי ממליץ לך לבדוק גז דבר ראשון, לפעמים הבעיות מתחילות ונגמרות שמה.

                אם תרצה אוכל להרחיב לך בטלפון 058-3262311

                מ מנותק
                מ מנותק
                מאיר ג
                כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
                #5

                @שמואל-2 כתב במזגן שעובד מעולה בלילה וכמעט לא מקרר ביום:

                בכל מצב הייתי ממליץ לך לבדוק גז דבר ראשון, לפעמים הבעיות מתחילות ונגמרות שמה

                גז זה רק סימפטום לבעיה האמיתית
                עריכה: וכמו שכתב @גיל שבמקרה הזה שהוא מתאר שעד שלא יוצא אויר חם משמע שגז זה לא הבעיה כי אם כן אז גם אחרי רבע שעה המצב לא היה אמור להשתנות

                ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ג גיל

                  @נסיעתא כתב במזגן שעובד מעולה בלילה וכמעט לא מקרר ביום:

                  שלום,
                  המזגן ברכב (יונדאי I30) עובד מעולה בלילה, מקפיא עד לשד העצמות,
                  אבל ביום - ההיפך הגמור…
                  לא מקרר כמעט בכלל, לוקח לו רבע שעה עד שבכלל יוצא אויר לא חם, ועדיין הוא לא מקרר את הרכב כמעט, לא משנה כמה זמן הוא דלוק…
                  הבו עצה בבקשה,
                  תודה רבה!

                  דווקא אני הייתי בודק שהמאוורר תקין והמדחס לא סתום, לפני שהייתי רץ למלא גז.
                  (דווקא המקרה הזה הוא מקרה שנותן אבחון טוב לכך שלא חסר גז)

                  ש מנותק
                  ש מנותק
                  שמואל 2
                  כתב נערך לאחרונה על ידי שמואל 2
                  #6

                  @גיל כתב במזגן שעובד מעולה בלילה וכמעט לא מקרר ביום:

                  (דווקא המקרה הזה הוא מקרה שנותן אבחון טוב לכך שלא חסר גז)

                  למה אתה מתכוון, לזה שבלילה הוא כן מקרר לו טוב?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מ מאיר ג

                    @שמואל-2 כתב במזגן שעובד מעולה בלילה וכמעט לא מקרר ביום:

                    בכל מצב הייתי ממליץ לך לבדוק גז דבר ראשון, לפעמים הבעיות מתחילות ונגמרות שמה

                    גז זה רק סימפטום לבעיה האמיתית
                    עריכה: וכמו שכתב @גיל שבמקרה הזה שהוא מתאר שעד שלא יוצא אויר חם משמע שגז זה לא הבעיה כי אם כן אז גם אחרי רבע שעה המצב לא היה אמור להשתנות

                    ש מנותק
                    ש מנותק
                    שמואל 2
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @מאיר-ג כתב במזגן שעובד מעולה בלילה וכמעט לא מקרר ביום:

                    עריכה: וכמו שכתב @גיל שבמקרה הזה שהוא מתאר שעד שלא יוצא אויר חם משמע שגז זה לא הבעיה כי אם כן אז גם אחרי רבע שעה המצב לא היה אמור להשתנות

                    ייתכן שעד שהמדחס נדלק יוצא אויר חם ואם גם אחרי שהוא נדלק הוא מקרר אבל לא מספיק חזק כנראה שגם חסר גז.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • ש שמואל 2

                      @נסיעתא גם לי ב-i30 יש לי בעיה שהמדחס לא נכנס לפעולה עד שאני מעלה טורים למשך כמה שניות טובות (לאו דווקא בנסיעה), אבל כשהמזגן נדלק הוא מקרר דווקא די טוב,
                      הלכתי לשני חשמלאי רכב שאמרו לי אותו הדבר, שכנראה צריך להחליף איזה שהוא שסתום במדחס (800 ש״ח) ובמידה וזה לא יעזור צריך להחליף את המדחס,
                      בכל מצב הייתי ממליץ לך לבדוק גז דבר ראשון, לפעמים הבעיות מתחילות ונגמרות שמה.

                      אם תרצה אוכל להרחיב לך בטלפון 058-3262311

                      נ מנותק
                      נ מנותק
                      נסיעתא
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @שמואל-2 כתב במזגן שעובד מעולה בלילה וכמעט לא מקרר ביום:

                      בכל מצב הייתי ממליץ לך לבדוק גז דבר ראשון, לפעמים הבעיות מתחילות ונגמרות שמה.

                      בדקתי גז במוסך ולא חסר.

                      @גיל כתב במזגן שעובד מעולה בלילה וכמעט לא מקרר ביום:

                      דווקא אני הייתי בודק שהמאוורר תקין והמדחס לא סתום

                      תוכל להרחיב בבקשה איך בודקים את זה? צריך מוסכניק לזה?

                      תודה לכל העונים והעוזרים!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0

                      93

                      מחובר

                      3.0k

                      משתמשים

                      9.7k

                      נושאים

                      130.5k

                      פוסטים
                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • דף הבית
                      • תקנון הפורום
                      • מילון מושגים המלא
                      • המדריך המלא למשתמש
                      • פוסטים אחרונים
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • פנייה למנהל הפורום