למה היברידי ולא דיזל?
-
@טייס-קרבי . בתוך העיר הכוונה לפיזור הילדים לגנים וכיוצא בזאת ללא פקקים בכלל ( ב"ה אבא תודה. רק בגלל זה שווה פריפריה…) בגדול בבוקר בלי מזגן וכל שאר היום עם מזגן מכוון על 2-3
@חובק-עולם כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:
בתוך העיר הכוונה לפיזור הילדים לגנים וכיוצא בזאת ללא פקקים בכלל ( ב"ה אבא תודה. רק בגלל זה שווה פריפריה…) בגדול בבוקר בלי מזגן וכל שאר היום עם מזגן מכוון על 2-3
אבל המחשב מודד את נתוני הצריכה בייחס לכמה ק"מ נסעת אז אתה מבין שזה לא משנה אם נסעת ב 25 דקות 0.5 ק"מ
או 4 ק"מ מבחינת הדלק נניח זה ביזבז 100 מ"ל אבל מבחינת החישוב יש ייתרון לזה שנסע 4 ק"מ (הנתון שלו יהיה נמוך יותר -
@חובק-עולם כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:
בתוך העיר הכוונה לפיזור הילדים לגנים וכיוצא בזאת ללא פקקים בכלל ( ב"ה אבא תודה. רק בגלל זה שווה פריפריה…) בגדול בבוקר בלי מזגן וכל שאר היום עם מזגן מכוון על 2-3
אבל המחשב מודד את נתוני הצריכה בייחס לכמה ק"מ נסעת אז אתה מבין שזה לא משנה אם נסעת ב 25 דקות 0.5 ק"מ
או 4 ק"מ מבחינת הדלק נניח זה ביזבז 100 מ"ל אבל מבחינת החישוב יש ייתרון לזה שנסע 4 ק"מ (הנתון שלו יהיה נמוך יותר@טייס-קרבי ברור. אני מדבר עלי עם אופי הנהיגה והמסלול שלי. שזה סבבה לגמרי לדיזל. אפשר להדגיש שבפקקים הוא ממש לא חסכוני כמו הייברידי שנהנה ממנוע חשמלי עם סוללה וכמעט לא צורך דלק בפקק
-
@טייס-קרבי כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:
(הדיזל לא חסכוני במיוחד אם לא להיפך)
לי הדאציה לודגי לוקח בתוך העיר 1ל 14
@חובק-עולם כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:
בתוך העיר 1ל 14
לא הגיוני
אולי 1.15 משולב הייתי מאמין
בתוך העיר בלבד? חנוק 1 ל 9-10 אין מצב אחר, זה עדיין חסכוני מאוד ביחס לבנזין שבעיר לוקח 1 ל5-6 עם מזגן -
@חובק-עולם כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:
בתוך העיר 1ל 14
לא הגיוני
אולי 1.15 משולב הייתי מאמין
בתוך העיר בלבד? חנוק 1 ל 9-10 אין מצב אחר, זה עדיין חסכוני מאוד ביחס לבנזין שבעיר לוקח 1 ל5-6 עם מזגן@חיים-Y0737 תאמין לי שאני יודע לבדוק כמה הרכב לוקח לי.
-
@חיים-Y0737 תאמין לי שאני יודע לבדוק כמה הרכב לוקח לי.
@חובק-עולם כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:
כמה הרכב לוקח לי
מאמין ודאי, רק נראה לי מבחינת הכרותי עם עולם הרכב שאין מציאות של דבר כזה, בקיצור ‘‘אין חיה כזו’’, נהיגה עירונית היא מרובת עמידה בסרק האצות ובלימות, זינוק בעליה וכדו’ ולא שייך בכה’'ג להגיע ל- 1.14, אולי אם אתה מחשבן משולב חלקי בינעירוני
-
@חובק-עולם כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:
כמה הרכב לוקח לי
מאמין ודאי, רק נראה לי מבחינת הכרותי עם עולם הרכב שאין מציאות של דבר כזה, בקיצור ‘‘אין חיה כזו’’, נהיגה עירונית היא מרובת עמידה בסרק האצות ובלימות, זינוק בעליה וכדו’ ולא שייך בכה’'ג להגיע ל- 1.14, אולי אם אתה מחשבן משולב חלקי בינעירוני
@חיים-Y0737 אתה מדבר על עיר מרכזית עם פקקים ורמזורים ב"ה אצלי אין כזה דבר בסדר יום.
כהמלצתך אינני לוחץ על הרכב כשהוא קר ולגבי זינוק בעליה בדיזל ממש לא צורך יותר מדאי עזיבה מדודה של הקלאץ ואתה נוסע. -
@חיים-Y0737 אתה מדבר על עיר מרכזית עם פקקים ורמזורים ב"ה אצלי אין כזה דבר בסדר יום.
כהמלצתך אינני לוחץ על הרכב כשהוא קר ולגבי זינוק בעליה בדיזל ממש לא צורך יותר מדאי עזיבה מדודה של הקלאץ ואתה נוסע.@חובק-עולם כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:
מדבר על עיר מרכזית עם פקקים ורמזורים
אז כשאתה כותב ‘1.14 בעיר’ זה לא רלוונטי לערי המרכז, זה הכל…
יפה שאתה יודע לשמור ולחסוך!
-
@חיים-Y0737 אתה מדבר על עיר מרכזית עם פקקים ורמזורים ב"ה אצלי אין כזה דבר בסדר יום.
כהמלצתך אינני לוחץ על הרכב כשהוא קר ולגבי זינוק בעליה בדיזל ממש לא צורך יותר מדאי עזיבה מדודה של הקלאץ ואתה נוסע.@חובק-עולם כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:
יותר מדאי עזיבה מדודה של הקלאץ ואתה נוסע
אוקי אז אני מבין שיש לך רכב ידני מה שמוסיף לחיסכון העירוני…
-
@חובק-עולם כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:
יותר מדאי עזיבה מדודה של הקלאץ ואתה נוסע
אוקי אז אני מבין שיש לך רכב ידני מה שמוסיף לחיסכון העירוני…
-
@חובק-עולם כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:
לי הדאציה לודגי לוקח בתוך העיר 1ל 14
@חובק-עולם כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:
ללא פקקים בכלל ( ב"ה אבא תודה. רק בגלל זה שווה פריפריה…)
@חובק-עולם כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:
אתה מדבר על עיר מרכזית עם פקקים ורמזורים ב"ה אצלי אין כזה דבר בסדר יום.
@חיים-Y0737 כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:
אז כשאתה כותב ‘1.14 בעיר’ זה לא רלוונטי לערי המרכז, זה הכל…בקיצור מי שלא רוצה לשלם על דלק, שיעבור לטבריה…
-
@חובק-עולם כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:
לי הדאציה לודגי לוקח בתוך העיר 1ל 14
@חובק-עולם כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:
ללא פקקים בכלל ( ב"ה אבא תודה. רק בגלל זה שווה פריפריה…)
@חובק-עולם כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:
אתה מדבר על עיר מרכזית עם פקקים ורמזורים ב"ה אצלי אין כזה דבר בסדר יום.
@חיים-Y0737 כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:
אז כשאתה כותב ‘1.14 בעיר’ זה לא רלוונטי לערי המרכז, זה הכל…בקיצור מי שלא רוצה לשלם על דלק, שיעבור לטבריה…
@משה-שמחה כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:
שיעבור לטבריה…
צריך לשאול את @חובק-עולם אם כטבריאני הוא יכול להתחייב על כך שבטבריה אין פקקים?
אני דווקא לא התרשמתי כך מביקורי התכופים בעיר -
@משה-שמחה כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:
שיעבור לטבריה…
צריך לשאול את @חובק-עולם אם כטבריאני הוא יכול להתחייב על כך שבטבריה אין פקקים?
אני דווקא לא התרשמתי כך מביקורי התכופים בעיר@טייס-קרבי
אני לא טבריני אלא עפולאי…
כתבתי טבריה כי לפי הידוע לי זה עיר מגוריו של @חובק-עולם . -
@טייס-קרבי
אני לא טבריני אלא עפולאי…
כתבתי טבריה כי לפי הידוע לי זה עיר מגוריו של @חובק-עולם .@משה-שמחה כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:
כתבתי טבריה כי לפי הידוע לי זה עיר מגוריו של @חובק-עולם .
אכן כן.
@טייס-קרבי כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:
צריך לשאול את @חובק-עולם אם כטבריאני הוא יכול להתחייב על כך שבטבריה אין פקקים?
אני דווקא לא התרשמתי כך מביקורי התכופים בעירתלוי איפה ותלוי מתי. אני לא גר באזור התחתון של העיר הצפוף והמרומזר אלא בשיכונים למעלה.
-
@טייס-קרבי
אני לא טבריני אלא עפולאי…
כתבתי טבריה כי לפי הידוע לי זה עיר מגוריו של @חובק-עולם . -
@חיים-Y0737 תסתכל מה כותב הרב @פיג-ו5008 העפול-דיזלאי על הצריכה שלו בתוך העיר
-
במובן מסויים הדיזל הוא ההפך הגמור של ההיברידי,
כי אם ההיברידי עיקר החיסכון הוא בנסיעות עירוניות / פקקים
הדיזל בדיוק הפוך החיסכון זה בנסיעות בין עירוניות
ומכאן כל אחד והשיקולים שלו -מי שנוסע הרבה למרחקים שווה לו דיזל (הפריוס צורכת אותו דבר מרכב בנזין במהירויות גבוהות)
ומי שנוסע הרבה בתוך העיר שווה לו היברידי (הדיזל לא חסכוני במיוחד אם לא להיפך)@טייס-קרבי כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:
הפריוס צורכת אותו דבר מרכב בנזין במהירויות גבוהות
ממש לא נכון
