דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. למה היברידי ולא דיזל?

      למה היברידי ולא דיזל?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      33 פוסטים 10 כותבים 244 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ח חיים Y0737

        @DanielC כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:

        לעבור ל7 מקומות.

        יש פולקסווגן טוראן עם מנוע 1.9 הישן והטוב, רק קשה למצוא שמורה

        D מנותק
        D מנותק
        DanielC
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #12

        @חיים-Y0737 רואים שעדיין לא הספקת להכיר אותי 😁

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        4
        • ח חיים Y0737

          @DanielC כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:

          יפנים לא חפים מתקלות,

          הייתי מוסיף שמאזדה יכול להיות הרבה תקלות, ועדיין זה ‘אמינות יפנית’… מאזדה 3 מול פורד פוקוס- הפורד לוקח בהליכה מבחינת אמינות (והמאזדה מבחינת כוח ואל תחרטטו שזה אותו רכב)

          צ מנותק
          צ מנותק
          צפוני פשוט
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #13

          @חיים-Y0737
          יש לי כיום מאזדה 3 2009 צורה חדשה וממה שיצא לי כבר להיתקל [תרתי משמע] שמתי לב
          שמאזדה שינו כמה דברים בין הצורה הישנה [-עד 2009] לחדשה [2009-2012] [וחלקם בצורה החדשה עצמה בין השנתונים]
          ובגלל שזה שדרוג של פיצ’רים מטבע הדברים זה גם מזמין יותר תקלות
          כך שלענ"ד המאזדה 3 קנתה את השם שלה מהצורה הישנה,
          ולמרות שעדיין האמינות שלה ברמת הגיר מנוע מצוינת ממש נראה לי שזו לא אותה רמה
          כך שיתכן שבצורה הישנה היא כן הייתה אמינה לא פחות מהפוקוס ובצורה החדשה כבר לא,

          ח תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • צ צפוני פשוט

            @חיים-Y0737
            יש לי כיום מאזדה 3 2009 צורה חדשה וממה שיצא לי כבר להיתקל [תרתי משמע] שמתי לב
            שמאזדה שינו כמה דברים בין הצורה הישנה [-עד 2009] לחדשה [2009-2012] [וחלקם בצורה החדשה עצמה בין השנתונים]
            ובגלל שזה שדרוג של פיצ’רים מטבע הדברים זה גם מזמין יותר תקלות
            כך שלענ"ד המאזדה 3 קנתה את השם שלה מהצורה הישנה,
            ולמרות שעדיין האמינות שלה ברמת הגיר מנוע מצוינת ממש נראה לי שזו לא אותה רמה
            כך שיתכן שבצורה הישנה היא כן הייתה אמינה לא פחות מהפוקוס ובצורה החדשה כבר לא,

            ח מנותק
            ח מנותק
            חיים Y0737
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי חיים Y0737
            #14

            @צפוני-פשוט כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:

            שבצורה הישנה היא כן הייתה אמינה לא פחות מהפוקוס

            אני מדבר מהיכרות עם כמה מאזדות 3, לחבר שלי למשל הלך מנוע ב 2007 קומפורט, ואני יודע גם על נורות מנוע, בעיות בחלונות חשמל, גיר בועט, וראש מנוע למיניהם… ברור שיש כאלו שנתנו עבודה יפה, ואני מאחל לכל מי שמחזיק אחת כזו רק נחת, אבל אני לא רואה אותה בפער גדול כ’‘אמינה’‘.
            גם מאזדה 5 כנ’'ל.
            ובכל זאת הסטיגמה של יפנית גרמה לאנשים רבים לקנות אותה

            פוקוס למשל, יש לי שכן עם כזו 2009 הכל מקורי והמנוע פשוט יבש ונקי משהו נדיר יותר טוב מקורולה ממוצעת באותו שנתון… ברור שרוב הפוקוסים לא ככה אבל בהחלט אפשר לומר שזה אחד מהדגמים היותר אמינים של פורד (עד הגיר הרובוטי… אמנם בצריכת דלק הפוקוס פשוט מזעזעת… אבל כאחד שסבב הלוך חזור בין מוסכים מעדיף דלק על פני תקלות) יש לי עוד שכן עם פוקוס סטיישן כבר 8 שנים אצלו ללא תקלה משמעותית והק’‘מ שלו בסביבות 270 (כמו שלי) [היה לו פעם שמן בפלאגים עניין של אטם מכסה שסתומים כידוע, ורצועת מנוע שהרעישה והחליף שזה שטויות ביחס ל 8 שנים של אמינות) אצלי החלפתי פעם אחת מנעול תא מטען עניין של 250 ש’'ח חד פעמי

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • D DanielC

              ברשותכם, אחווה גם אני את דעתי בעניין.

              @י.-שטרן כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:
              זו אכן אופציה טובה בכמה תנאים
              א. נסיעות בין עירוניות, או בערים עם עליות קשות ירושלים לדוג’, וגם בהתנעה צריך לחכות לחימום המערכת כדי להמנע מבלאי מואץ.
              ב. לא כל מוסך מתמחה בזה.
              ד. יש גם בהרבה מהרכבים טורבו שגם דורש התייחסות נפרדת, איך לשמור עליו לא לכבות את הרכב מיד לאחר נסיעה וכדו’.

              לגבי א’ — הכל נכון, אבל נדמה לי שכיום כבר אין צורך ממש לחכות לחימום המערכת; לא מדובר ברכבים משנות ה-90. באופן כללי ההמלצה היא פשוט לא להאיץ בחופזה מיד אחרי ההנעה במנועי טורבו, וזה נכון באותה מידה גם לדיזל וגם לבנזין.

              לגבי ב’ — מניסיוני זה כבר פחות מדויק היום; רוב המוסכים מכירים את המערכות הללו.

              לגבי ד’ — שוב, במנועי טורבו מודרניים, בין בנזין ובין דיזל, גם אחרי נסיעה ארוכה — ברוב המקרים סוף הנסיעה רגוע ממילא, כך שאין ממש צורך להמתין עם הרכב מונע לפני הכיבוי. (אגב, אם כבר מדברים על מערכות נוספות — מערכת היברידית היא בעצם תוספת לא פחותה מטורבו, לא?)

              @טכנולוג כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:
              ה. ברוב החברות היפניות (טויוטה הונדה מאזדה וכו’) אין רכבי דיזל משפחתיים והציבור החרדי אוהב את האמינות של היפניות (לך תנסה לשכנע אברך ממוצע לקנות רנו או סיטרואן דיזל)
              ו. מהסיבה לעיל רוב רכבי הדיזל המנוע אמנם חזק ואמין אבל המערכות הנלוות כגון גיר או מערכת חשמל לפעמים קצת פחות אמינות
              ז. כשמדובר בנסיעות עירוניות (שזה רוב הנסיעות של אברך סטנדרטי) מעבר לעניין הבלאי יש פער בצריכת הדלק לטובת ההיברידי

              לגבי ה’ — בחו"ל יש בהחלט דיזלים מתוצרת טויוטה, הונדה ומאזדה, רק שמשום מה לא מייבאים אותם ארצה. יש למשל קורולה ידנית דיזל וגם מאזדה 3 ידנית דיזל — דגמים שלא ניתן להשיג כאן כלל, והלוואי והייתי יכול לקנות אחד כזה (ידני כמובן). ולגבי ההעדפה של הציבור החרדי — בכל הכבוד, אני חושב שזו פחות אינדיקציה אמיתית ויותר הליכה אחרי המקובל; לא תמיד מדובר בהיכרות מעמיקה עם דגמים שונים, והמוניטין של פעם כבר לא בהכרח תואם את המצב היום. (ולגבי הסיטרואן דיזל — רוב הרכבים המסחריים בנויים על אותו מנוע, וגם הפיאט, פיג’ו, טויוטה ואופל ה"מחופשים" לו; שווה לשאול בעלים שלהם מה דעתם.)

              לגבי ו’ — כאן אני חולק; אותו גיר שמשודך למנוע דיזל משודך בהרבה מקרים גם למנוע בנזין, וכך גם בפועל, כך שאיני בטוח שיש פער אמינות מובנה.

              לגבי ז’ — נכון בהחלט. צריכת הדלק של רכב היברידי בעיר טובה מזו של דיזל, אבל בנסיעה בינעירונית טהורה הדיזל יחזיר את היתרון. בסיכומו של דבר, מנוע דיזל מצטיין בנסיעות משולבות עירוני-בינעירוני ובפרט כשהרוב בינעירוני; מי שנוסע אך ורק בעיר — לו אכן פחות הייתי ממליץ עליו.

              טוסוןט מנותק
              טוסוןט מנותק
              טוסון
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #15

              @DanielC כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:

              ולגבי הסיטרואן דיזל — רוב הרכבים המסחריים בנויים על אותו מנוע, וגם הפיאט, פיג’ו, טויוטה ואופל ה"מחופשים" לו; שווה לשאול בעלים שלהם מה דעתם.

              דווקא שאלתי, בעל פרואייס, והוא מקלל (לא שאלתי למה, אבל הבנתי שהיא מבלה הרבה במוסך
              את ה D MAX שהייתה לו בנוסף הוא לא קילל
              עכשיו עבר לסילברדו חשמלית)
              ואני לא נגד רכבים אירופאים, אני שוקל כרגע ברצינות קליאו דיזל

              כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
              (מס"י פ"א)
              נחייה ולא…

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • D DanielC

                ברשותכם, אחווה גם אני את דעתי בעניין.

                @י.-שטרן כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:
                זו אכן אופציה טובה בכמה תנאים
                א. נסיעות בין עירוניות, או בערים עם עליות קשות ירושלים לדוג’, וגם בהתנעה צריך לחכות לחימום המערכת כדי להמנע מבלאי מואץ.
                ב. לא כל מוסך מתמחה בזה.
                ד. יש גם בהרבה מהרכבים טורבו שגם דורש התייחסות נפרדת, איך לשמור עליו לא לכבות את הרכב מיד לאחר נסיעה וכדו’.

                לגבי א’ — הכל נכון, אבל נדמה לי שכיום כבר אין צורך ממש לחכות לחימום המערכת; לא מדובר ברכבים משנות ה-90. באופן כללי ההמלצה היא פשוט לא להאיץ בחופזה מיד אחרי ההנעה במנועי טורבו, וזה נכון באותה מידה גם לדיזל וגם לבנזין.

                לגבי ב’ — מניסיוני זה כבר פחות מדויק היום; רוב המוסכים מכירים את המערכות הללו.

                לגבי ד’ — שוב, במנועי טורבו מודרניים, בין בנזין ובין דיזל, גם אחרי נסיעה ארוכה — ברוב המקרים סוף הנסיעה רגוע ממילא, כך שאין ממש צורך להמתין עם הרכב מונע לפני הכיבוי. (אגב, אם כבר מדברים על מערכות נוספות — מערכת היברידית היא בעצם תוספת לא פחותה מטורבו, לא?)

                @טכנולוג כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:
                ה. ברוב החברות היפניות (טויוטה הונדה מאזדה וכו’) אין רכבי דיזל משפחתיים והציבור החרדי אוהב את האמינות של היפניות (לך תנסה לשכנע אברך ממוצע לקנות רנו או סיטרואן דיזל)
                ו. מהסיבה לעיל רוב רכבי הדיזל המנוע אמנם חזק ואמין אבל המערכות הנלוות כגון גיר או מערכת חשמל לפעמים קצת פחות אמינות
                ז. כשמדובר בנסיעות עירוניות (שזה רוב הנסיעות של אברך סטנדרטי) מעבר לעניין הבלאי יש פער בצריכת הדלק לטובת ההיברידי

                לגבי ה’ — בחו"ל יש בהחלט דיזלים מתוצרת טויוטה, הונדה ומאזדה, רק שמשום מה לא מייבאים אותם ארצה. יש למשל קורולה ידנית דיזל וגם מאזדה 3 ידנית דיזל — דגמים שלא ניתן להשיג כאן כלל, והלוואי והייתי יכול לקנות אחד כזה (ידני כמובן). ולגבי ההעדפה של הציבור החרדי — בכל הכבוד, אני חושב שזו פחות אינדיקציה אמיתית ויותר הליכה אחרי המקובל; לא תמיד מדובר בהיכרות מעמיקה עם דגמים שונים, והמוניטין של פעם כבר לא בהכרח תואם את המצב היום. (ולגבי הסיטרואן דיזל — רוב הרכבים המסחריים בנויים על אותו מנוע, וגם הפיאט, פיג’ו, טויוטה ואופל ה"מחופשים" לו; שווה לשאול בעלים שלהם מה דעתם.)

                לגבי ו’ — כאן אני חולק; אותו גיר שמשודך למנוע דיזל משודך בהרבה מקרים גם למנוע בנזין, וכך גם בפועל, כך שאיני בטוח שיש פער אמינות מובנה.

                לגבי ז’ — נכון בהחלט. צריכת הדלק של רכב היברידי בעיר טובה מזו של דיזל, אבל בנסיעה בינעירונית טהורה הדיזל יחזיר את היתרון. בסיכומו של דבר, מנוע דיזל מצטיין בנסיעות משולבות עירוני-בינעירוני ובפרט כשהרוב בינעירוני; מי שנוסע אך ורק בעיר — לו אכן פחות הייתי ממליץ עליו.

                חובק עולםח מחובר
                חובק עולםח מחובר
                חובק עולם
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #16

                @DanielC

                רק שתדע ש התחדשתי לאחרונה בדאצ’יה לודגי דיזל. חלק גדול מהתהליך התחיל בגלל הפוסטים המנומקים בקפידה והמנוסחים ענינית.
                אני ממש שמח עם ההחלטה ונהנה מכל רגע תודה.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • ט מנותק
                  ט מנותק
                  טייס קרבי
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #17

                  במובן מסויים הדיזל הוא ההפך הגמור של ההיברידי,
                  כי אם ההיברידי עיקר החיסכון הוא בנסיעות עירוניות / פקקים
                  הדיזל בדיוק הפוך החיסכון זה בנסיעות בין עירוניות
                  ומכאן כל אחד והשיקולים שלו -מי שנוסע הרבה למרחקים שווה לו דיזל (הפריוס צורכת אותו דבר מרכב בנזין במהירויות גבוהות)
                  ומי שנוסע הרבה בתוך העיר שווה לו היברידי (הדיזל לא חסכוני במיוחד אם לא להיפך)

                  למדריך ביטול השתתפות עצמית לכל נהג

                  חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • ט טייס קרבי

                    במובן מסויים הדיזל הוא ההפך הגמור של ההיברידי,
                    כי אם ההיברידי עיקר החיסכון הוא בנסיעות עירוניות / פקקים
                    הדיזל בדיוק הפוך החיסכון זה בנסיעות בין עירוניות
                    ומכאן כל אחד והשיקולים שלו -מי שנוסע הרבה למרחקים שווה לו דיזל (הפריוס צורכת אותו דבר מרכב בנזין במהירויות גבוהות)
                    ומי שנוסע הרבה בתוך העיר שווה לו היברידי (הדיזל לא חסכוני במיוחד אם לא להיפך)

                    חובק עולםח מחובר
                    חובק עולםח מחובר
                    חובק עולם
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #18

                    @טייס-קרבי כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:

                    (הדיזל לא חסכוני במיוחד אם לא להיפך)

                    לי הדאציה לודגי לוקח בתוך העיר 1ל 14

                    ט ח 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • חובק עולםח חובק עולם

                      @טייס-קרבי כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:

                      (הדיזל לא חסכוני במיוחד אם לא להיפך)

                      לי הדאציה לודגי לוקח בתוך העיר 1ל 14

                      ט מנותק
                      ט מנותק
                      טייס קרבי
                      כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                      #19

                      @חובק-עולם
                      עם או בלי מזגן?
                      מה זה נקרא תוך העיר? נסיעה או עמידה בפקקים כי נניח בבני ברק אתה יכול לנסוע 0.5 ק"מ ולוקח לך 25 דקות אז עם פול מזגן אני מאמין שלא תבוא לנתון הזה…
                      אבל נניח בי-ם אתה יכול לנסוע בתוך העיר בבגין מרחק של 7 ק"מ במהירות ובאמת יצא לך 1 ל14 אבל זה לא בדיוק נראה “תוך העיר”

                      למדריך ביטול השתתפות עצמית לכל נהג

                      חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ט טייס קרבי

                        @חובק-עולם
                        עם או בלי מזגן?
                        מה זה נקרא תוך העיר? נסיעה או עמידה בפקקים כי נניח בבני ברק אתה יכול לנסוע 0.5 ק"מ ולוקח לך 25 דקות אז עם פול מזגן אני מאמין שלא תבוא לנתון הזה…
                        אבל נניח בי-ם אתה יכול לנסוע בתוך העיר בבגין מרחק של 7 ק"מ במהירות ובאמת יצא לך 1 ל14 אבל זה לא בדיוק נראה “תוך העיר”

                        חובק עולםח מחובר
                        חובק עולםח מחובר
                        חובק עולם
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #20

                        @טייס-קרבי . בתוך העיר הכוונה לפיזור הילדים לגנים וכיוצא בזאת ללא פקקים בכלל ( ב"ה אבא תודה. רק בגלל זה שווה פריפריה…) בגדול בבוקר בלי מזגן וכל שאר היום עם מזגן מכוון על 2-3

                        ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • חובק עולםח חובק עולם

                          @טייס-קרבי . בתוך העיר הכוונה לפיזור הילדים לגנים וכיוצא בזאת ללא פקקים בכלל ( ב"ה אבא תודה. רק בגלל זה שווה פריפריה…) בגדול בבוקר בלי מזגן וכל שאר היום עם מזגן מכוון על 2-3

                          ט מנותק
                          ט מנותק
                          טייס קרבי
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #21

                          @חובק-עולם כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:

                          בתוך העיר הכוונה לפיזור הילדים לגנים וכיוצא בזאת ללא פקקים בכלל ( ב"ה אבא תודה. רק בגלל זה שווה פריפריה…) בגדול בבוקר בלי מזגן וכל שאר היום עם מזגן מכוון על 2-3

                          אבל המחשב מודד את נתוני הצריכה בייחס לכמה ק"מ נסעת אז אתה מבין שזה לא משנה אם נסעת ב 25 דקות 0.5 ק"מ
                          או 4 ק"מ מבחינת הדלק נניח זה ביזבז 100 מ"ל אבל מבחינת החישוב יש ייתרון לזה שנסע 4 ק"מ (הנתון שלו יהיה נמוך יותר

                          למדריך ביטול השתתפות עצמית לכל נהג

                          חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ט טייס קרבי

                            @חובק-עולם כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:

                            בתוך העיר הכוונה לפיזור הילדים לגנים וכיוצא בזאת ללא פקקים בכלל ( ב"ה אבא תודה. רק בגלל זה שווה פריפריה…) בגדול בבוקר בלי מזגן וכל שאר היום עם מזגן מכוון על 2-3

                            אבל המחשב מודד את נתוני הצריכה בייחס לכמה ק"מ נסעת אז אתה מבין שזה לא משנה אם נסעת ב 25 דקות 0.5 ק"מ
                            או 4 ק"מ מבחינת הדלק נניח זה ביזבז 100 מ"ל אבל מבחינת החישוב יש ייתרון לזה שנסע 4 ק"מ (הנתון שלו יהיה נמוך יותר

                            חובק עולםח מחובר
                            חובק עולםח מחובר
                            חובק עולם
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #22

                            @טייס-קרבי ברור. אני מדבר עלי עם אופי הנהיגה והמסלול שלי. שזה סבבה לגמרי לדיזל. אפשר להדגיש שבפקקים הוא ממש לא חסכוני כמו הייברידי שנהנה ממנוע חשמלי עם סוללה וכמעט לא צורך דלק בפקק

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • חובק עולםח חובק עולם

                              @טייס-קרבי כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:

                              (הדיזל לא חסכוני במיוחד אם לא להיפך)

                              לי הדאציה לודגי לוקח בתוך העיר 1ל 14

                              ח מנותק
                              ח מנותק
                              חיים Y0737
                              מייבין
                              כתב נערך לאחרונה על ידי חיים Y0737
                              #23

                              @חובק-עולם כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:

                              בתוך העיר 1ל 14

                              לא הגיוני
                              אולי 1.15 משולב הייתי מאמין
                              בתוך העיר בלבד? חנוק 1 ל 9-10 אין מצב אחר, זה עדיין חסכוני מאוד ביחס לבנזין שבעיר לוקח 1 ל5-6 עם מזגן

                              חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ח חיים Y0737

                                @חובק-עולם כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:

                                בתוך העיר 1ל 14

                                לא הגיוני
                                אולי 1.15 משולב הייתי מאמין
                                בתוך העיר בלבד? חנוק 1 ל 9-10 אין מצב אחר, זה עדיין חסכוני מאוד ביחס לבנזין שבעיר לוקח 1 ל5-6 עם מזגן

                                חובק עולםח מחובר
                                חובק עולםח מחובר
                                חובק עולם
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #24

                                @חיים-Y0737 תאמין לי שאני יודע לבדוק כמה הרכב לוקח לי.

                                ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • חובק עולםח חובק עולם

                                  @חיים-Y0737 תאמין לי שאני יודע לבדוק כמה הרכב לוקח לי.

                                  ח מנותק
                                  ח מנותק
                                  חיים Y0737
                                  מייבין
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                                  #25

                                  @חובק-עולם כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:

                                  כמה הרכב לוקח לי

                                  מאמין ודאי, רק נראה לי מבחינת הכרותי עם עולם הרכב שאין מציאות של דבר כזה, בקיצור ‘‘אין חיה כזו’’, נהיגה עירונית היא מרובת עמידה בסרק האצות ובלימות, זינוק בעליה וכדו’ ולא שייך בכה’'ג להגיע ל- 1.14, אולי אם אתה מחשבן משולב חלקי בינעירוני

                                  חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ח חיים Y0737

                                    @חובק-עולם כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:

                                    כמה הרכב לוקח לי

                                    מאמין ודאי, רק נראה לי מבחינת הכרותי עם עולם הרכב שאין מציאות של דבר כזה, בקיצור ‘‘אין חיה כזו’’, נהיגה עירונית היא מרובת עמידה בסרק האצות ובלימות, זינוק בעליה וכדו’ ולא שייך בכה’'ג להגיע ל- 1.14, אולי אם אתה מחשבן משולב חלקי בינעירוני

                                    חובק עולםח מחובר
                                    חובק עולםח מחובר
                                    חובק עולם
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #26

                                    @חיים-Y0737 אתה מדבר על עיר מרכזית עם פקקים ורמזורים ב"ה אצלי אין כזה דבר בסדר יום.
                                    כהמלצתך אינני לוחץ על הרכב כשהוא קר ולגבי זינוק בעליה בדיזל ממש לא צורך יותר מדאי עזיבה מדודה של הקלאץ ואתה נוסע.

                                    ח ט 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    2
                                    • חובק עולםח חובק עולם

                                      @חיים-Y0737 אתה מדבר על עיר מרכזית עם פקקים ורמזורים ב"ה אצלי אין כזה דבר בסדר יום.
                                      כהמלצתך אינני לוחץ על הרכב כשהוא קר ולגבי זינוק בעליה בדיזל ממש לא צורך יותר מדאי עזיבה מדודה של הקלאץ ואתה נוסע.

                                      ח מנותק
                                      ח מנותק
                                      חיים Y0737
                                      מייבין
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #27

                                      @חובק-עולם כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:

                                      מדבר על עיר מרכזית עם פקקים ורמזורים

                                      אז כשאתה כותב ‘1.14 בעיר’ זה לא רלוונטי לערי המרכז, זה הכל…

                                      יפה שאתה יודע לשמור ולחסוך!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • חובק עולםח חובק עולם

                                        @חיים-Y0737 אתה מדבר על עיר מרכזית עם פקקים ורמזורים ב"ה אצלי אין כזה דבר בסדר יום.
                                        כהמלצתך אינני לוחץ על הרכב כשהוא קר ולגבי זינוק בעליה בדיזל ממש לא צורך יותר מדאי עזיבה מדודה של הקלאץ ואתה נוסע.

                                        ט מנותק
                                        ט מנותק
                                        טייס קרבי
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                                        #28

                                        @חובק-עולם כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:

                                        יותר מדאי עזיבה מדודה של הקלאץ ואתה נוסע

                                        אוקי אז אני מבין שיש לך רכב ידני מה שמוסיף לחיסכון העירוני…

                                        למדריך ביטול השתתפות עצמית לכל נהג

                                        חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ט טייס קרבי

                                          @חובק-עולם כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:

                                          יותר מדאי עזיבה מדודה של הקלאץ ואתה נוסע

                                          אוקי אז אני מבין שיש לך רכב ידני מה שמוסיף לחיסכון העירוני…

                                          חובק עולםח מחובר
                                          חובק עולםח מחובר
                                          חובק עולם
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #29

                                          @טייס-קרבי כן. אתה לא מעודכן?

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1
                                          • משה שמחהמ מנותק
                                            משה שמחהמ מנותק
                                            משה שמחה
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #30

                                            @חובק-עולם כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:
                                            לי הדאציה לודגי לוקח בתוך העיר 1ל 14
                                            @חובק-עולם כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:
                                            ללא פקקים בכלל ( ב"ה אבא תודה. רק בגלל זה שווה פריפריה…)
                                            @חובק-עולם כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:
                                            אתה מדבר על עיר מרכזית עם פקקים ורמזורים ב"ה אצלי אין כזה דבר בסדר יום.
                                            @חיים-Y0737 כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:
                                            אז כשאתה כותב ‘1.14 בעיר’ זה לא רלוונטי לערי המרכז, זה הכל…

                                            בקיצור מי שלא רוצה לשלם על דלק, שיעבור לטבריה…

                                            ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • משה שמחהמ משה שמחה

                                              @חובק-עולם כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:
                                              לי הדאציה לודגי לוקח בתוך העיר 1ל 14
                                              @חובק-עולם כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:
                                              ללא פקקים בכלל ( ב"ה אבא תודה. רק בגלל זה שווה פריפריה…)
                                              @חובק-עולם כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:
                                              אתה מדבר על עיר מרכזית עם פקקים ורמזורים ב"ה אצלי אין כזה דבר בסדר יום.
                                              @חיים-Y0737 כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:
                                              אז כשאתה כותב ‘1.14 בעיר’ זה לא רלוונטי לערי המרכז, זה הכל…

                                              בקיצור מי שלא רוצה לשלם על דלק, שיעבור לטבריה…

                                              ט מנותק
                                              ט מנותק
                                              טייס קרבי
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי טייס קרבי
                                              #31

                                              @משה-שמחה כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:

                                              שיעבור לטבריה…

                                              צריך לשאול את @חובק-עולם אם כטבריאני הוא יכול להתחייב על כך שבטבריה אין פקקים?
                                              אני דווקא לא התרשמתי כך מביקורי התכופים בעיר

                                              למדריך ביטול השתתפות עצמית לכל נהג

                                              משה שמחהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2

                                              106

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.5k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום