דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. למה היברידי ולא דיזל?

      למה היברידי ולא דיזל?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      36 פוסטים 11 כותבים 281 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • חובק עולםח חובק עולם

        @טייס-קרבי . בתוך העיר הכוונה לפיזור הילדים לגנים וכיוצא בזאת ללא פקקים בכלל ( ב"ה אבא תודה. רק בגלל זה שווה פריפריה…) בגדול בבוקר בלי מזגן וכל שאר היום עם מזגן מכוון על 2-3

        ט מנותק
        ט מנותק
        טייס קרבי
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #21

        @חובק-עולם כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:

        בתוך העיר הכוונה לפיזור הילדים לגנים וכיוצא בזאת ללא פקקים בכלל ( ב"ה אבא תודה. רק בגלל זה שווה פריפריה…) בגדול בבוקר בלי מזגן וכל שאר היום עם מזגן מכוון על 2-3

        אבל המחשב מודד את נתוני הצריכה בייחס לכמה ק"מ נסעת אז אתה מבין שזה לא משנה אם נסעת ב 25 דקות 0.5 ק"מ
        או 4 ק"מ מבחינת הדלק נניח זה ביזבז 100 מ"ל אבל מבחינת החישוב יש ייתרון לזה שנסע 4 ק"מ (הנתון שלו יהיה נמוך יותר

        למדריך ביטול השתתפות עצמית לכל נהג

        חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ט טייס קרבי

          @חובק-עולם כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:

          בתוך העיר הכוונה לפיזור הילדים לגנים וכיוצא בזאת ללא פקקים בכלל ( ב"ה אבא תודה. רק בגלל זה שווה פריפריה…) בגדול בבוקר בלי מזגן וכל שאר היום עם מזגן מכוון על 2-3

          אבל המחשב מודד את נתוני הצריכה בייחס לכמה ק"מ נסעת אז אתה מבין שזה לא משנה אם נסעת ב 25 דקות 0.5 ק"מ
          או 4 ק"מ מבחינת הדלק נניח זה ביזבז 100 מ"ל אבל מבחינת החישוב יש ייתרון לזה שנסע 4 ק"מ (הנתון שלו יהיה נמוך יותר

          חובק עולםח מנותק
          חובק עולםח מנותק
          חובק עולם
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #22

          @טייס-קרבי ברור. אני מדבר עלי עם אופי הנהיגה והמסלול שלי. שזה סבבה לגמרי לדיזל. אפשר להדגיש שבפקקים הוא ממש לא חסכוני כמו הייברידי שנהנה ממנוע חשמלי עם סוללה וכמעט לא צורך דלק בפקק

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • חובק עולםח חובק עולם

            @טייס-קרבי כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:

            (הדיזל לא חסכוני במיוחד אם לא להיפך)

            לי הדאציה לודגי לוקח בתוך העיר 1ל 14

            ח מחובר
            ח מחובר
            חיים Y0737
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי חיים Y0737
            #23

            @חובק-עולם כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:

            בתוך העיר 1ל 14

            לא הגיוני
            אולי 1.15 משולב הייתי מאמין
            בתוך העיר בלבד? חנוק 1 ל 9-10 אין מצב אחר, זה עדיין חסכוני מאוד ביחס לבנזין שבעיר לוקח 1 ל5-6 עם מזגן

            חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ח חיים Y0737

              @חובק-עולם כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:

              בתוך העיר 1ל 14

              לא הגיוני
              אולי 1.15 משולב הייתי מאמין
              בתוך העיר בלבד? חנוק 1 ל 9-10 אין מצב אחר, זה עדיין חסכוני מאוד ביחס לבנזין שבעיר לוקח 1 ל5-6 עם מזגן

              חובק עולםח מנותק
              חובק עולםח מנותק
              חובק עולם
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #24

              @חיים-Y0737 תאמין לי שאני יודע לבדוק כמה הרכב לוקח לי.

              ח תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • חובק עולםח חובק עולם

                @חיים-Y0737 תאמין לי שאני יודע לבדוק כמה הרכב לוקח לי.

                ח מחובר
                ח מחובר
                חיים Y0737
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                #25

                @חובק-עולם כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:

                כמה הרכב לוקח לי

                מאמין ודאי, רק נראה לי מבחינת הכרותי עם עולם הרכב שאין מציאות של דבר כזה, בקיצור ‘‘אין חיה כזו’’, נהיגה עירונית היא מרובת עמידה בסרק האצות ובלימות, זינוק בעליה וכדו’ ולא שייך בכה’'ג להגיע ל- 1.14, אולי אם אתה מחשבן משולב חלקי בינעירוני

                חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ח חיים Y0737

                  @חובק-עולם כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:

                  כמה הרכב לוקח לי

                  מאמין ודאי, רק נראה לי מבחינת הכרותי עם עולם הרכב שאין מציאות של דבר כזה, בקיצור ‘‘אין חיה כזו’’, נהיגה עירונית היא מרובת עמידה בסרק האצות ובלימות, זינוק בעליה וכדו’ ולא שייך בכה’'ג להגיע ל- 1.14, אולי אם אתה מחשבן משולב חלקי בינעירוני

                  חובק עולםח מנותק
                  חובק עולםח מנותק
                  חובק עולם
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #26

                  @חיים-Y0737 אתה מדבר על עיר מרכזית עם פקקים ורמזורים ב"ה אצלי אין כזה דבר בסדר יום.
                  כהמלצתך אינני לוחץ על הרכב כשהוא קר ולגבי זינוק בעליה בדיזל ממש לא צורך יותר מדאי עזיבה מדודה של הקלאץ ואתה נוסע.

                  ח ט 2 תגובות תגובה אחרונה
                  2
                  • חובק עולםח חובק עולם

                    @חיים-Y0737 אתה מדבר על עיר מרכזית עם פקקים ורמזורים ב"ה אצלי אין כזה דבר בסדר יום.
                    כהמלצתך אינני לוחץ על הרכב כשהוא קר ולגבי זינוק בעליה בדיזל ממש לא צורך יותר מדאי עזיבה מדודה של הקלאץ ואתה נוסע.

                    ח מחובר
                    ח מחובר
                    חיים Y0737
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #27

                    @חובק-עולם כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:

                    מדבר על עיר מרכזית עם פקקים ורמזורים

                    אז כשאתה כותב ‘1.14 בעיר’ זה לא רלוונטי לערי המרכז, זה הכל…

                    יפה שאתה יודע לשמור ולחסוך!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • חובק עולםח חובק עולם

                      @חיים-Y0737 אתה מדבר על עיר מרכזית עם פקקים ורמזורים ב"ה אצלי אין כזה דבר בסדר יום.
                      כהמלצתך אינני לוחץ על הרכב כשהוא קר ולגבי זינוק בעליה בדיזל ממש לא צורך יותר מדאי עזיבה מדודה של הקלאץ ואתה נוסע.

                      ט מנותק
                      ט מנותק
                      טייס קרבי
                      כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                      #28

                      @חובק-עולם כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:

                      יותר מדאי עזיבה מדודה של הקלאץ ואתה נוסע

                      אוקי אז אני מבין שיש לך רכב ידני מה שמוסיף לחיסכון העירוני…

                      למדריך ביטול השתתפות עצמית לכל נהג

                      חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ט טייס קרבי

                        @חובק-עולם כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:

                        יותר מדאי עזיבה מדודה של הקלאץ ואתה נוסע

                        אוקי אז אני מבין שיש לך רכב ידני מה שמוסיף לחיסכון העירוני…

                        חובק עולםח מנותק
                        חובק עולםח מנותק
                        חובק עולם
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #29

                        @טייס-קרבי כן. אתה לא מעודכן?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • משה שמחהמ מנותק
                          משה שמחהמ מנותק
                          משה שמחה
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #30

                          @חובק-עולם כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:
                          לי הדאציה לודגי לוקח בתוך העיר 1ל 14
                          @חובק-עולם כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:
                          ללא פקקים בכלל ( ב"ה אבא תודה. רק בגלל זה שווה פריפריה…)
                          @חובק-עולם כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:
                          אתה מדבר על עיר מרכזית עם פקקים ורמזורים ב"ה אצלי אין כזה דבר בסדר יום.
                          @חיים-Y0737 כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:
                          אז כשאתה כותב ‘1.14 בעיר’ זה לא רלוונטי לערי המרכז, זה הכל…

                          בקיצור מי שלא רוצה לשלם על דלק, שיעבור לטבריה…

                          ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • משה שמחהמ משה שמחה

                            @חובק-עולם כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:
                            לי הדאציה לודגי לוקח בתוך העיר 1ל 14
                            @חובק-עולם כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:
                            ללא פקקים בכלל ( ב"ה אבא תודה. רק בגלל זה שווה פריפריה…)
                            @חובק-עולם כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:
                            אתה מדבר על עיר מרכזית עם פקקים ורמזורים ב"ה אצלי אין כזה דבר בסדר יום.
                            @חיים-Y0737 כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:
                            אז כשאתה כותב ‘1.14 בעיר’ זה לא רלוונטי לערי המרכז, זה הכל…

                            בקיצור מי שלא רוצה לשלם על דלק, שיעבור לטבריה…

                            ט מנותק
                            ט מנותק
                            טייס קרבי
                            כתב נערך לאחרונה על ידי טייס קרבי
                            #31

                            @משה-שמחה כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:

                            שיעבור לטבריה…

                            צריך לשאול את @חובק-עולם אם כטבריאני הוא יכול להתחייב על כך שבטבריה אין פקקים?
                            אני דווקא לא התרשמתי כך מביקורי התכופים בעיר

                            למדריך ביטול השתתפות עצמית לכל נהג

                            משה שמחהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • ט טייס קרבי

                              @משה-שמחה כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:

                              שיעבור לטבריה…

                              צריך לשאול את @חובק-עולם אם כטבריאני הוא יכול להתחייב על כך שבטבריה אין פקקים?
                              אני דווקא לא התרשמתי כך מביקורי התכופים בעיר

                              משה שמחהמ מנותק
                              משה שמחהמ מנותק
                              משה שמחה
                              כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                              #32
                              פוסט זה נמחק!
                              חובק עולםח ח 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • משה שמחהמ משה שמחה

                                פוסט זה נמחק!

                                חובק עולםח מנותק
                                חובק עולםח מנותק
                                חובק עולם
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #33

                                @משה-שמחה כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:

                                כתבתי טבריה כי לפי הידוע לי זה עיר מגוריו של @חובק-עולם .

                                אכן כן.

                                @טייס-קרבי כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:

                                צריך לשאול את @חובק-עולם אם כטבריאני הוא יכול להתחייב על כך שבטבריה אין פקקים?
                                אני דווקא לא התרשמתי כך מביקורי התכופים בעיר

                                תלוי איפה ותלוי מתי. אני לא גר באזור התחתון של העיר הצפוף והמרומזר אלא בשיכונים למעלה.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • משה שמחהמ משה שמחה

                                  פוסט זה נמחק!

                                  ח מחובר
                                  ח מחובר
                                  חיים Y0737
                                  מייבין
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #34

                                  @משה-שמחה כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:

                                  אלא עפולאי…

                                  העליות התלולות שם בוודאי לא תורמות לחיסכון בדלק…

                                  טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • ח חיים Y0737

                                    @משה-שמחה כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:

                                    אלא עפולאי…

                                    העליות התלולות שם בוודאי לא תורמות לחיסכון בדלק…

                                    טוסוןט מחובר
                                    טוסוןט מחובר
                                    טוסון
                                    מייבין
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #35

                                    @חיים-Y0737 תסתכל מה כותב הרב @פיג-ו5008 העפול-דיזלאי על הצריכה שלו בתוך העיר

                                    כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                    (מס"י פ"א)
                                    נחייה ולא…

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ט טייס קרבי

                                      במובן מסויים הדיזל הוא ההפך הגמור של ההיברידי,
                                      כי אם ההיברידי עיקר החיסכון הוא בנסיעות עירוניות / פקקים
                                      הדיזל בדיוק הפוך החיסכון זה בנסיעות בין עירוניות
                                      ומכאן כל אחד והשיקולים שלו -מי שנוסע הרבה למרחקים שווה לו דיזל (הפריוס צורכת אותו דבר מרכב בנזין במהירויות גבוהות)
                                      ומי שנוסע הרבה בתוך העיר שווה לו היברידי (הדיזל לא חסכוני במיוחד אם לא להיפך)

                                      ש מנותק
                                      ש מנותק
                                      שמואל10
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #36

                                      @טייס-קרבי כתב בלמה היברידי ולא דיזל?:

                                      הפריוס צורכת אותו דבר מרכב בנזין במהירויות גבוהות

                                      ממש לא נכון

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1

                                      • 1
                                      • 2

                                      67

                                      מחובר

                                      3.0k

                                      משתמשים

                                      9.7k

                                      נושאים

                                      130.6k

                                      פוסטים
                                      • התחברות

                                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                      • פוסט ראשון
                                        פוסט אחרון
                                      0
                                      • דף הבית
                                      • תקנון הפורום
                                      • מילון מושגים המלא
                                      • המדריך המלא למשתמש
                                      • פוסטים אחרונים
                                      • משתמשים
                                      • חיפוש גוגל בפורום
                                      • פנייה למנהל הפורום