עלות קניית רכב והחזקתו
-
עוד נקודה שלא ציינו פה לענ’'ד שרכב זה ממכר מאוד וקשה להיגמל, אז קח בחשבון…

-
עוד נקודה שלא ציינו פה לענ’'ד שרכב זה ממכר מאוד וקשה להיגמל, אז קח בחשבון…

@חיים-Y0737
משרד הבריאות קובע כי העישון ממכר?משרד התקשורת קובע כי האינטרנט ממכר!
משרד התחבורה קובע כי רכב ממכר!
ומשרד החינוך מכור לחופשים…!
-
לפי הידע שלי עלות רכב היא כזאת
750 ש"ח ביטוח חודשי
2000 ש"ח טסט כולל הכל, גם אם לא עברת פעם ראשונה.
2500 הוצאות שונות ומשונות שיש לרכב.
וכמובן כמה שהרכב עולה, אם זה החזר חודשי אז זה מתווסף לחשבון הנ"ל -
לפי הידע שלי עלות רכב היא כזאת
750 ש"ח ביטוח חודשי
2000 ש"ח טסט כולל הכל, גם אם לא עברת פעם ראשונה.
2500 הוצאות שונות ומשונות שיש לרכב.
וכמובן כמה שהרכב עולה, אם זה החזר חודשי אז זה מתווסף לחשבון הנ"ל@פריוס-אפור כתב בעלות קניית רכב והחזקתו:
750 ש"ח ביטוח חודשי
אני חושב שגם לנהג חדש זה יקר אא"כ כללת גם מקיף שאיני מכיר
-
@Lexus כתב בעלות קניית רכב והחזקתו:
אני חושב שגם לנהג חדש זה יקר אא"כ כללת גם מקיף שאיני מכיר
@Lexus
למה יקר?
תמצא לי ביטוח לרכב לנהג צעיר וחדש בפחות מהמחיר הזה -
@Lexus כתב בעלות קניית רכב והחזקתו:
אני חושב שגם לנהג חדש זה יקר אא"כ כללת גם מקיף שאיני מכיר
@Lexus
למה יקר?
תמצא לי ביטוח לרכב לנהג צעיר וחדש בפחות מהמחיר הזה@פריוס-אפור כתב בעלות קניית רכב והחזקתו:
@Lexus כתב בעלות קניית רכב והחזקתו:
אני חושב שגם לנהג חדש זה יקר אא"כ כללת גם מקיף שאיני מכיר
@Lexus
למה יקר?
תמצא לי ביטוח לרכב לנהג צעיר וחדש בפחות מהמחיר הזהאני שילמתי לפני 3 שנים 550 ש"ח כנראה שהמחירים השתנו ואני לא מעודכן
-
@Lexus כתב בעלות קניית רכב והחזקתו:
אני שילמתי לפני 3 שנים 550 ש"ח כנראה שהמחירים השתנו ואני לא מעודכן
@Lexus
אתה לא מעודכן בכלל, נראה לי שתיכנס לסגר בגלל שהיית ליד חולה קורונה. -
@פריוס-אפור כתב בעלות קניית רכב והחזקתו:
@Lexus כתב בעלות קניית רכב והחזקתו:
אני חושב שגם לנהג חדש זה יקר אא"כ כללת גם מקיף שאיני מכיר
@Lexus
למה יקר?
תמצא לי ביטוח לרכב לנהג צעיר וחדש בפחות מהמחיר הזהאני שילמתי לפני 3 שנים 550 ש"ח כנראה שהמחירים השתנו ואני לא מעודכן
-
@אליהוא
זה נכון אין כמעט השכרה בלבן לנהג חדש (ק"ו צעיר)
טו כאר ברמות מינימום 3 וחצי חודשים
פריזבי חצי שנה
סיטי כאר/מי כאר שנה
וכן האלה
כמובן יש את חושן ונתיב אבל רק מהשהעות עליהם אתה מתחיל לרעוד בכל גופך
(כי אין ביטול השתתפות עצמית) -
@אליהוא כתב בעלות קניית רכב והחזקתו:
גם קשה לשכור רכב.
מאידך מחירי הביטוח מופרזים מאוד לחדש צעיר
שיחכה קצת ויצבור ותק, זה שווה לדעתי ואז ישכור רכב כאוות נפשו -
@אליהוא
זה נכון אין כמעט השכרה בלבן לנהג חדש (ק"ו צעיר)
טו כאר ברמות מינימום 3 וחצי חודשים
פריזבי חצי שנה
סיטי כאר/מי כאר שנה
וכן האלה
כמובן יש את חושן ונתיב אבל רק מהשהעות עליהם אתה מתחיל לרעוד בכל גופך
(כי אין ביטול השתתפות עצמית) -
לפי הידע שלי עלות רכב היא כזאת
750 ש"ח ביטוח חודשי
2000 ש"ח טסט כולל הכל, גם אם לא עברת פעם ראשונה.
2500 הוצאות שונות ומשונות שיש לרכב.
וכמובן כמה שהרכב עולה, אם זה החזר חודשי אז זה מתווסף לחשבון הנ"ל@פריוס-אפור אני מסכים עם @Lexus שהגזמת קצת במחיר הביטוח
מי שיודע לעבוד (לפחות מעל גיל 21 וק"ו 24, שבציבור שלנו זה קלאסי לעשות רישיון רק אז) לא ישלם יותר מ500-600 בביטוח, אא"כ מיירי ברכב חדש עם מקיף
דבר עם ליברה
@Lexus די ברור שאפשר להשיג ב1000 פחות (רושמים נהג נוסף מבוגר יותר וכו’) -
@פריוס-אפור אני מסכים עם @Lexus שהגזמת קצת במחיר הביטוח
מי שיודע לעבוד (לפחות מעל גיל 21 וק"ו 24, שבציבור שלנו זה קלאסי לעשות רישיון רק אז) לא ישלם יותר מ500-600 בביטוח, אא"כ מיירי ברכב חדש עם מקיף
דבר עם ליברה
@Lexus די ברור שאפשר להשיג ב1000 פחות (רושמים נהג נוסף מבוגר יותר וכו’)@טוסון כתב בעלות קניית רכב והחזקתו:
@פריוס-אפור אני מסכים עם @Lexus שהגזמת קצת במחיר הביטוח
מי שיודע לעבוד (לפחות מעל גיל 21 וק"ו 24, שבציבור שלנו זה קלאסי לעשות רישיון רק אז) לא ישלם יותר מ500-600 בביטוח, אא"כ מיירי ברכב חדש עם מקיף
דבר עם ליברהבדקתי עכשיו במחשבון של ‘חובה’ עלות ביטוח צ"ג וחובה הכי זול היה 7K ש"ח
הווי אומר פחות מ600 ש"ח לחודש -
בקניית רכב מומלץ לבדוק מראש את מקומות החניה באזורים שהנסיעה עליהם היא תדירה אם אין שם חניה נוחה זה עלול להיות סיוט…
-
@יעקב-5 כתב בעלות קניית רכב והחזקתו:
מומלץ לבדוק מראש את מקומות החניה באזורים שהנסיעה עליהם היא תדירה
סיוט נכון , אבל לא משפיע על קניה / השכרה כי בשניהם תצטרך לחנות
-
@יעקב-5 כתב בעלות קניית רכב והחזקתו:
בנסיעה יומית לכולל
זה לא מה שהוא שאל
@איש-ירושלים כתב בעלות קניית רכב והחזקתו:
עיקר השאלה מבחינתי כמה עולה בערך החזקת רכב בחודש לזו"ז, בד"כ אני לא נוסע מחוץ לעיר לשבתות יותר מפעם ולפעמים פעמיים בחודש, אך כמובן יש יותר נסיעות בתוך העיר,
הוא מדבר על נסיעות לשבת ונסיעות מדי פעם משמע קניות וכזה
הרי ודאי שלא ישכור בשביל לסוע לכולל

