סינון למולטימדיה
-
@פתוח-לשמוע מה זה כן?
@shlomocho לענ"ד שים חסימה רגילה ושים את הקוד אצל מישהו שיוכל לפתוח לך שתצטרך
-
יש חסימה של כושר פליי לדעתי יעבוד לך, אחלה הגנה, ממליץ
-
יש חסימה של כושר פליי לדעתי יעבוד לך, אחלה הגנה, ממליץ
-
יש חסימה של כושר פליי לדעתי יעבוד לך, אחלה הגנה, ממליץ
-
@shlomocho יש משהו אבל הוא לא סינון באמת
אם תרצה לומר מה מפריע לך בחסימה על המערכת יהיה יותר קל לפתור את הבעיה@פתוח-לשמוע מה זה המשהו שהוא הגנה אבל לא סינון באמת?
(אני שם מערכת עם מספר אפליקציות מצומצם כגון מוזיקה וכדו’ ואני רוצה שיהיה לי גישה אליהם, אבל חסום לשאר התוכן… בנטפרי לא יתן לי…) -
@פתוח-לשמוע מה זה המשהו שהוא הגנה אבל לא סינון באמת?
(אני שם מערכת עם מספר אפליקציות מצומצם כגון מוזיקה וכדו’ ואני רוצה שיהיה לי גישה אליהם, אבל חסום לשאר התוכן… בנטפרי לא יתן לי…)@משתמש-מתחיל אתם מכיר חסימות?
שמים סים פתוח ומטמינים אותו עמוק ורצוי להדביק עם דבק 3 שניות
ובוחרים את האפליקציות שאתה צריך -
@משתמש-מתחיל אתם מכיר חסימות?
שמים סים פתוח ומטמינים אותו עמוק ורצוי להדביק עם דבק 3 שניות
ובוחרים את האפליקציות שאתה צריך@פתוח-לשמוע ???
צר לי, לא הבנתי כלום. מה הקשר דבק? ולמה שאשאיר שם סים פתוח לתמיד? (זו בדיחה?) -
@פתוח-לשמוע ???
צר לי, לא הבנתי כלום. מה הקשר דבק? ולמה שאשאיר שם סים פתוח לתמיד? (זו בדיחה?)@משתמש-מתחיל סים בלי סינון יכולים [כל מיני שבסביבת הרכב ח"ו לא אתה] להוציא אותו לחבר למחשב ולאחר כמה שעות להחזיר ולא נודע כי באו אל קירבנה [רק החבילת גלישה נגמרת מהר]
לכן ממליצים לא לשים את הסים בתא כפפות אלא עמוק בדשבורד@משתמש-מתחיל כתב בסינון למולטימדיה:
למה שאשאיר שם סים פתוח לתמיד
אתה רוצה גישה לוויז ואפליקציות?
למה יש לי סים בטלפון לא לשיחות? צריך להשאיר את זה לתמיד?
נראה לי שלא הבנתי אותך -
@משתמש-מתחיל סים בלי סינון יכולים [כל מיני שבסביבת הרכב ח"ו לא אתה] להוציא אותו לחבר למחשב ולאחר כמה שעות להחזיר ולא נודע כי באו אל קירבנה [רק החבילת גלישה נגמרת מהר]
לכן ממליצים לא לשים את הסים בתא כפפות אלא עמוק בדשבורד@משתמש-מתחיל כתב בסינון למולטימדיה:
למה שאשאיר שם סים פתוח לתמיד
אתה רוצה גישה לוויז ואפליקציות?
למה יש לי סים בטלפון לא לשיחות? צריך להשאיר את זה לתמיד?
נראה לי שלא הבנתי אותך@פתוח-לשמוע לא הייתי ברור…
בכל אופן מה שחיפשתי זה חברה (לסים, לא למערכת) שמשחררת יותר מנטפרי, וכך היא מאשרת לי שימוש באפלקציות מוזיקה, ניווט, פנגו וכו’ (אולי גם מייל…)
אבל אם יבוא מישהו (או אני, אין אפוטרופוס…) וינסה להשתמש בסים לאינטרנט פתוח לגמרי - היא לא תתן לו… כלו’ מתחרה כלשהו לנטפרי אבל פתוח יותר…
אבל עזוב, אני לא רוצה לסטות פה מנושא האשכול, אם עולה רעיון זרוק לי…
מקווה שהובנתי, תודה רבה. -
@פתוח-לשמוע לא הייתי ברור…
בכל אופן מה שחיפשתי זה חברה (לסים, לא למערכת) שמשחררת יותר מנטפרי, וכך היא מאשרת לי שימוש באפלקציות מוזיקה, ניווט, פנגו וכו’ (אולי גם מייל…)
אבל אם יבוא מישהו (או אני, אין אפוטרופוס…) וינסה להשתמש בסים לאינטרנט פתוח לגמרי - היא לא תתן לו… כלו’ מתחרה כלשהו לנטפרי אבל פתוח יותר…
אבל עזוב, אני לא רוצה לסטות פה מנושא האשכול, אם עולה רעיון זרוק לי…
מקווה שהובנתי, תודה רבה.@משתמש-מתחיל יש ל019 סים שאפשר להתיר שימוש בו רק ב5 אפליקציות
הבעיה היא שאפשר להיכנס לאיזור האישי ולבטל את המגבלה
אולי פתרון לרשום מספר טלפון של חבר ואשראי שלך ככה שלא יהיה לך גישה ישירה
