דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. המולטימדיה עובדת חלקית יש למישהו פתרון ?

      המולטימדיה עובדת חלקית יש למישהו פתרון ?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      15 פוסטים 9 כותבים 1.1k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • יחצ המקצועןי מנותק
        יחצ המקצועןי מנותק
        יחצ המקצוען
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי יחצ המקצוען
        #1

        אז ככה המולטימדיה עבדה חלק ובשביל לנסות להוריד וויז
        בסים של נטפרי ההיתי צריך להוריד תעודת אבטחה
        בשביל שהיה לי דפדפן עשיתי מה שנטפרי ממליצים לעשות ככה 👇

        37b39930-d0e3-45a0-80ca-242463a8a297-image.png

        התקנתי נהיה דפדפן ניסתי להוריד…פתאום עברה לידי ניידת משטרה
        בגלל המצב של העריקים ואני עריק גאה [אבל קצת חושש]
        כיבתי את הרכב [בלי לסגור את הכרטיסיות אולי זה הבעיה]
        והסתתרתי למה ?? כי כבר פעם הניידת סיור הזאת
        [כמעט ב 100 אחוז שזה אותה ניידת אולי שוטר אחר
        אבל אותו פקח רשע כמעט ב 100 אחוז]
        עצרה לידי וכמעט הסתבכתי בחסד השם יצאתי בלי כלום.
        לעניננו נסיתי להדליק בשביל להמשיך לנסות להוריד
        אך זה מה שקרה
        a15d5934-c9e3-4509-be77-7f4222ab30df-IMG_20260614_065956_584.jpg

        22f8bc4c-6f26-4535-9f64-46695d6d45a6-IMG_20260614_065929_459.jpg

        מסך שחור והכפתורים בצד דלוקים החלון מלמעלה יורד
        עשיתי הפעלה מחדש דרך החלון מלמעלה נדלק רגיל אם התצוגה
        רק שבמסך הרשאי הוא מראה מסך שחור והכפתורים בצד דולקים
        כך שהוא לא חזר לקדמותו ניסתי ריסט קצר וארוך ניסתי לנתק מצבר
        לכמה דקות כלום לא עזר. שללתי פיוז מולטימדיה או ברכב
        בגלל שאחרי כיבוי והדלקה הוא כן מראה תצוגה על כול המסך
        רק שהוא נידלק לגמרי הוא מראה מסך שחור אם כפתורים דלוקים
        בצדדים אולי אני טועה וכן צריך להחליף ??
        יש למישהו פתרון או שהלך ??
        תודה רבה סליחה על האריכות.
        @מיישה @פתוח-לשמוע
        @דני-מערכות @אלוף-העולם-1
        @EBA @מוטי-ברנד

        אני מבקש סליחה ממי ששכחתי.

        יוסי לויי תודה לבורא עולם 0ת EBAE אלוף העולם 1א מיישהמ 5 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • יחצ המקצועןי יחצ המקצוען

          אז ככה המולטימדיה עבדה חלק ובשביל לנסות להוריד וויז
          בסים של נטפרי ההיתי צריך להוריד תעודת אבטחה
          בשביל שהיה לי דפדפן עשיתי מה שנטפרי ממליצים לעשות ככה 👇

          37b39930-d0e3-45a0-80ca-242463a8a297-image.png

          התקנתי נהיה דפדפן ניסתי להוריד…פתאום עברה לידי ניידת משטרה
          בגלל המצב של העריקים ואני עריק גאה [אבל קצת חושש]
          כיבתי את הרכב [בלי לסגור את הכרטיסיות אולי זה הבעיה]
          והסתתרתי למה ?? כי כבר פעם הניידת סיור הזאת
          [כמעט ב 100 אחוז שזה אותה ניידת אולי שוטר אחר
          אבל אותו פקח רשע כמעט ב 100 אחוז]
          עצרה לידי וכמעט הסתבכתי בחסד השם יצאתי בלי כלום.
          לעניננו נסיתי להדליק בשביל להמשיך לנסות להוריד
          אך זה מה שקרה
          a15d5934-c9e3-4509-be77-7f4222ab30df-IMG_20260614_065956_584.jpg

          22f8bc4c-6f26-4535-9f64-46695d6d45a6-IMG_20260614_065929_459.jpg

          מסך שחור והכפתורים בצד דלוקים החלון מלמעלה יורד
          עשיתי הפעלה מחדש דרך החלון מלמעלה נדלק רגיל אם התצוגה
          רק שבמסך הרשאי הוא מראה מסך שחור והכפתורים בצד דולקים
          כך שהוא לא חזר לקדמותו ניסתי ריסט קצר וארוך ניסתי לנתק מצבר
          לכמה דקות כלום לא עזר. שללתי פיוז מולטימדיה או ברכב
          בגלל שאחרי כיבוי והדלקה הוא כן מראה תצוגה על כול המסך
          רק שהוא נידלק לגמרי הוא מראה מסך שחור אם כפתורים דלוקים
          בצדדים אולי אני טועה וכן צריך להחליף ??
          יש למישהו פתרון או שהלך ??
          תודה רבה סליחה על האריכות.
          @מיישה @פתוח-לשמוע
          @דני-מערכות @אלוף-העולם-1
          @EBA @מוטי-ברנד

          אני מבקש סליחה ממי ששכחתי.

          יוסי לויי מנותק
          יוסי לויי מנותק
          יוסי לוי
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @יחצ-המקצוען איזה מערכת זו?
          יכול להיות שצריבה מחדש של מערכת ההפעלה תעזור

          שמח לעזור

          יחצ המקצועןי תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • יחצ המקצועןי יחצ המקצוען

            אז ככה המולטימדיה עבדה חלק ובשביל לנסות להוריד וויז
            בסים של נטפרי ההיתי צריך להוריד תעודת אבטחה
            בשביל שהיה לי דפדפן עשיתי מה שנטפרי ממליצים לעשות ככה 👇

            37b39930-d0e3-45a0-80ca-242463a8a297-image.png

            התקנתי נהיה דפדפן ניסתי להוריד…פתאום עברה לידי ניידת משטרה
            בגלל המצב של העריקים ואני עריק גאה [אבל קצת חושש]
            כיבתי את הרכב [בלי לסגור את הכרטיסיות אולי זה הבעיה]
            והסתתרתי למה ?? כי כבר פעם הניידת סיור הזאת
            [כמעט ב 100 אחוז שזה אותה ניידת אולי שוטר אחר
            אבל אותו פקח רשע כמעט ב 100 אחוז]
            עצרה לידי וכמעט הסתבכתי בחסד השם יצאתי בלי כלום.
            לעניננו נסיתי להדליק בשביל להמשיך לנסות להוריד
            אך זה מה שקרה
            a15d5934-c9e3-4509-be77-7f4222ab30df-IMG_20260614_065956_584.jpg

            22f8bc4c-6f26-4535-9f64-46695d6d45a6-IMG_20260614_065929_459.jpg

            מסך שחור והכפתורים בצד דלוקים החלון מלמעלה יורד
            עשיתי הפעלה מחדש דרך החלון מלמעלה נדלק רגיל אם התצוגה
            רק שבמסך הרשאי הוא מראה מסך שחור והכפתורים בצד דולקים
            כך שהוא לא חזר לקדמותו ניסתי ריסט קצר וארוך ניסתי לנתק מצבר
            לכמה דקות כלום לא עזר. שללתי פיוז מולטימדיה או ברכב
            בגלל שאחרי כיבוי והדלקה הוא כן מראה תצוגה על כול המסך
            רק שהוא נידלק לגמרי הוא מראה מסך שחור אם כפתורים דלוקים
            בצדדים אולי אני טועה וכן צריך להחליף ??
            יש למישהו פתרון או שהלך ??
            תודה רבה סליחה על האריכות.
            @מיישה @פתוח-לשמוע
            @דני-מערכות @אלוף-העולם-1
            @EBA @מוטי-ברנד

            אני מבקש סליחה ממי ששכחתי.

            תודה לבורא עולם 0ת מנותק
            תודה לבורא עולם 0ת מנותק
            תודה לבורא עולם 0
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @יחצ-המקצוען דרך הוילון כנס להגדרות ותנסה לאפס את המערכת.
            תנסה לפני איפוס מלא, לאפס הגדרות מסך הבית, בתוך הגדרות אנדרואיד.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • יחצ המקצועןי יחצ המקצוען

              אז ככה המולטימדיה עבדה חלק ובשביל לנסות להוריד וויז
              בסים של נטפרי ההיתי צריך להוריד תעודת אבטחה
              בשביל שהיה לי דפדפן עשיתי מה שנטפרי ממליצים לעשות ככה 👇

              37b39930-d0e3-45a0-80ca-242463a8a297-image.png

              התקנתי נהיה דפדפן ניסתי להוריד…פתאום עברה לידי ניידת משטרה
              בגלל המצב של העריקים ואני עריק גאה [אבל קצת חושש]
              כיבתי את הרכב [בלי לסגור את הכרטיסיות אולי זה הבעיה]
              והסתתרתי למה ?? כי כבר פעם הניידת סיור הזאת
              [כמעט ב 100 אחוז שזה אותה ניידת אולי שוטר אחר
              אבל אותו פקח רשע כמעט ב 100 אחוז]
              עצרה לידי וכמעט הסתבכתי בחסד השם יצאתי בלי כלום.
              לעניננו נסיתי להדליק בשביל להמשיך לנסות להוריד
              אך זה מה שקרה
              a15d5934-c9e3-4509-be77-7f4222ab30df-IMG_20260614_065956_584.jpg

              22f8bc4c-6f26-4535-9f64-46695d6d45a6-IMG_20260614_065929_459.jpg

              מסך שחור והכפתורים בצד דלוקים החלון מלמעלה יורד
              עשיתי הפעלה מחדש דרך החלון מלמעלה נדלק רגיל אם התצוגה
              רק שבמסך הרשאי הוא מראה מסך שחור והכפתורים בצד דולקים
              כך שהוא לא חזר לקדמותו ניסתי ריסט קצר וארוך ניסתי לנתק מצבר
              לכמה דקות כלום לא עזר. שללתי פיוז מולטימדיה או ברכב
              בגלל שאחרי כיבוי והדלקה הוא כן מראה תצוגה על כול המסך
              רק שהוא נידלק לגמרי הוא מראה מסך שחור אם כפתורים דלוקים
              בצדדים אולי אני טועה וכן צריך להחליף ??
              יש למישהו פתרון או שהלך ??
              תודה רבה סליחה על האריכות.
              @מיישה @פתוח-לשמוע
              @דני-מערכות @אלוף-העולם-1
              @EBA @מוטי-ברנד

              אני מבקש סליחה ממי ששכחתי.

              EBAE מנותק
              EBAE מנותק
              EBA
              מאסטר
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @יחצ-המקצוען כל הכבוד. ככה שואלים שאלה.
              יש כאלה שהיו שואלים “מסך שחור, מה עושים??? דחווווף!”

              התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
              050-4133851
              מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • יוסי לויי יוסי לוי

                @יחצ-המקצוען איזה מערכת זו?
                יכול להיות שצריבה מחדש של מערכת ההפעלה תעזור

                יחצ המקצועןי מנותק
                יחצ המקצועןי מנותק
                יחצ המקצוען
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @יוסי-לוי כתב בהמולטימדיה עובדת חלקית יש למישהו פתרון ?:

                איזה מערכת זו?

                לא משהו מוכר.
                [ אנדרואיד 13 ]
                @יוסי-לוי כתב בהמולטימדיה עובדת חלקית יש למישהו פתרון ?:

                יכול להיות שצריבה מחדש של מערכת ההפעלה תעזור

                מסובך לעשות את זה ? ואם לא אייך אפשר לעשות ?

                @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בהמולטימדיה עובדת חלקית יש למישהו פתרון ?:

                דרך הוילון כנס להגדרות ותנסה לאפס את המערכת.
                תנסה לפני איפוס מלא, לאפס הגדרות מסך הבית, בתוך הגדרות אנדרואיד.

                לא נותן לי להיכנס.

                @EBA כתב בהמולטימדיה עובדת חלקית יש למישהו פתרון ?:

                כל הכבוד. ככה שואלים שאלה.

                משתדל שיבינו אותי עד כמה שאפשר…

                דני מערכותד תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • יחצ המקצועןי יחצ המקצוען

                  @יוסי-לוי כתב בהמולטימדיה עובדת חלקית יש למישהו פתרון ?:

                  איזה מערכת זו?

                  לא משהו מוכר.
                  [ אנדרואיד 13 ]
                  @יוסי-לוי כתב בהמולטימדיה עובדת חלקית יש למישהו פתרון ?:

                  יכול להיות שצריבה מחדש של מערכת ההפעלה תעזור

                  מסובך לעשות את זה ? ואם לא אייך אפשר לעשות ?

                  @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בהמולטימדיה עובדת חלקית יש למישהו פתרון ?:

                  דרך הוילון כנס להגדרות ותנסה לאפס את המערכת.
                  תנסה לפני איפוס מלא, לאפס הגדרות מסך הבית, בתוך הגדרות אנדרואיד.

                  לא נותן לי להיכנס.

                  @EBA כתב בהמולטימדיה עובדת חלקית יש למישהו פתרון ?:

                  כל הכבוד. ככה שואלים שאלה.

                  משתדל שיבינו אותי עד כמה שאפשר…

                  דני מערכותד מחובר
                  דני מערכותד מחובר
                  דני מערכות
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @יחצ-המקצוען אתה מצליח להכנס להגדרות דרך הוילון למעלה?

                  ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
                  לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
                  https://did.li/MxyOf

                  יחצ המקצועןי תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • דני מערכותד דני מערכות

                    @יחצ-המקצוען אתה מצליח להכנס להגדרות דרך הוילון למעלה?

                    יחצ המקצועןי מנותק
                    יחצ המקצועןי מנותק
                    יחצ המקצוען
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי יחצ המקצוען
                    #7

                    @דני-מערכות כתב בהמולטימדיה עובדת חלקית יש למישהו פתרון ?:

                    אתה מצליח להכנס להגדרות דרך הוילון למעלה?

                    @יחצ-המקצוען כתב בהמולטימדיה עובדת חלקית יש למישהו פתרון ?:

                    לא נותן לי להיכנס.

                    אבל אני ינסה עוד הפעם.
                    אם לא ?

                    פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • יחצ המקצועןי יחצ המקצוען

                      @דני-מערכות כתב בהמולטימדיה עובדת חלקית יש למישהו פתרון ?:

                      אתה מצליח להכנס להגדרות דרך הוילון למעלה?

                      @יחצ-המקצוען כתב בהמולטימדיה עובדת חלקית יש למישהו פתרון ?:

                      לא נותן לי להיכנס.

                      אבל אני ינסה עוד הפעם.
                      אם לא ?

                      פתוח לשמועפ מנותק
                      פתוח לשמועפ מנותק
                      פתוח לשמוע
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @יחצ-המקצוען להיכנס לוויפייי אתה יכול?
                      א"כ יש שם סימן של חיפוש ותכתוב איפוס-יצרן וכדומה

                      אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                      הם אלו שיודעים לשאול
                      מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                      יחצ המקצועןי תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • יחצ המקצועןי יחצ המקצוען

                        אז ככה המולטימדיה עבדה חלק ובשביל לנסות להוריד וויז
                        בסים של נטפרי ההיתי צריך להוריד תעודת אבטחה
                        בשביל שהיה לי דפדפן עשיתי מה שנטפרי ממליצים לעשות ככה 👇

                        37b39930-d0e3-45a0-80ca-242463a8a297-image.png

                        התקנתי נהיה דפדפן ניסתי להוריד…פתאום עברה לידי ניידת משטרה
                        בגלל המצב של העריקים ואני עריק גאה [אבל קצת חושש]
                        כיבתי את הרכב [בלי לסגור את הכרטיסיות אולי זה הבעיה]
                        והסתתרתי למה ?? כי כבר פעם הניידת סיור הזאת
                        [כמעט ב 100 אחוז שזה אותה ניידת אולי שוטר אחר
                        אבל אותו פקח רשע כמעט ב 100 אחוז]
                        עצרה לידי וכמעט הסתבכתי בחסד השם יצאתי בלי כלום.
                        לעניננו נסיתי להדליק בשביל להמשיך לנסות להוריד
                        אך זה מה שקרה
                        a15d5934-c9e3-4509-be77-7f4222ab30df-IMG_20260614_065956_584.jpg

                        22f8bc4c-6f26-4535-9f64-46695d6d45a6-IMG_20260614_065929_459.jpg

                        מסך שחור והכפתורים בצד דלוקים החלון מלמעלה יורד
                        עשיתי הפעלה מחדש דרך החלון מלמעלה נדלק רגיל אם התצוגה
                        רק שבמסך הרשאי הוא מראה מסך שחור והכפתורים בצד דולקים
                        כך שהוא לא חזר לקדמותו ניסתי ריסט קצר וארוך ניסתי לנתק מצבר
                        לכמה דקות כלום לא עזר. שללתי פיוז מולטימדיה או ברכב
                        בגלל שאחרי כיבוי והדלקה הוא כן מראה תצוגה על כול המסך
                        רק שהוא נידלק לגמרי הוא מראה מסך שחור אם כפתורים דלוקים
                        בצדדים אולי אני טועה וכן צריך להחליף ??
                        יש למישהו פתרון או שהלך ??
                        תודה רבה סליחה על האריכות.
                        @מיישה @פתוח-לשמוע
                        @דני-מערכות @אלוף-העולם-1
                        @EBA @מוטי-ברנד

                        אני מבקש סליחה ממי ששכחתי.

                        אלוף העולם 1א מנותק
                        אלוף העולם 1א מנותק
                        אלוף העולם 1
                        מאסטר
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @יחצ-המקצוען כתבתי לך במייל שתתקשר אליי.
                        ננסה לעזור!

                        סמארט קאר מערכות לרכב.🚗
                        התקנות פרימיום לרכב-מולטימדיה,מצלמות ועוד…

                        ניתן ליצור קשר:
                        ehh3266@gmail.com

                        זמין באלעד, ירושלים והסביבה.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                          @יחצ-המקצוען להיכנס לוויפייי אתה יכול?
                          א"כ יש שם סימן של חיפוש ותכתוב איפוס-יצרן וכדומה

                          יחצ המקצועןי מנותק
                          יחצ המקצועןי מנותק
                          יחצ המקצוען
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי יחצ המקצוען
                          #10

                          @פתוח-לשמוע כתב בהמולטימדיה עובדת חלקית יש למישהו פתרון ?:

                          להיכנס לוויפייי אתה יכול?
                          א"כ יש שם סימן של חיפוש ותכתוב איפוס-יצרן וכדומה

                          לא.

                          @אלוף-העולם-1 כתב בהמולטימדיה עובדת חלקית יש למישהו פתרון ?:

                          כתבתי לך במייל שתתקשר אליי.
                          ננסה לעזור!

                          לא רואה אבל אני יתקשר בעזרת ה’.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • יחצ המקצועןי יחצ המקצוען

                            אז ככה המולטימדיה עבדה חלק ובשביל לנסות להוריד וויז
                            בסים של נטפרי ההיתי צריך להוריד תעודת אבטחה
                            בשביל שהיה לי דפדפן עשיתי מה שנטפרי ממליצים לעשות ככה 👇

                            37b39930-d0e3-45a0-80ca-242463a8a297-image.png

                            התקנתי נהיה דפדפן ניסתי להוריד…פתאום עברה לידי ניידת משטרה
                            בגלל המצב של העריקים ואני עריק גאה [אבל קצת חושש]
                            כיבתי את הרכב [בלי לסגור את הכרטיסיות אולי זה הבעיה]
                            והסתתרתי למה ?? כי כבר פעם הניידת סיור הזאת
                            [כמעט ב 100 אחוז שזה אותה ניידת אולי שוטר אחר
                            אבל אותו פקח רשע כמעט ב 100 אחוז]
                            עצרה לידי וכמעט הסתבכתי בחסד השם יצאתי בלי כלום.
                            לעניננו נסיתי להדליק בשביל להמשיך לנסות להוריד
                            אך זה מה שקרה
                            a15d5934-c9e3-4509-be77-7f4222ab30df-IMG_20260614_065956_584.jpg

                            22f8bc4c-6f26-4535-9f64-46695d6d45a6-IMG_20260614_065929_459.jpg

                            מסך שחור והכפתורים בצד דלוקים החלון מלמעלה יורד
                            עשיתי הפעלה מחדש דרך החלון מלמעלה נדלק רגיל אם התצוגה
                            רק שבמסך הרשאי הוא מראה מסך שחור והכפתורים בצד דולקים
                            כך שהוא לא חזר לקדמותו ניסתי ריסט קצר וארוך ניסתי לנתק מצבר
                            לכמה דקות כלום לא עזר. שללתי פיוז מולטימדיה או ברכב
                            בגלל שאחרי כיבוי והדלקה הוא כן מראה תצוגה על כול המסך
                            רק שהוא נידלק לגמרי הוא מראה מסך שחור אם כפתורים דלוקים
                            בצדדים אולי אני טועה וכן צריך להחליף ??
                            יש למישהו פתרון או שהלך ??
                            תודה רבה סליחה על האריכות.
                            @מיישה @פתוח-לשמוע
                            @דני-מערכות @אלוף-העולם-1
                            @EBA @מוטי-ברנד

                            אני מבקש סליחה ממי ששכחתי.

                            מיישהמ מנותק
                            מיישהמ מנותק
                            מיישה
                            מאסטר
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @יחצ-המקצוען כתב בהמולטימדיה עובדת חלקית יש למישהו פתרון ?:

                            נתחיל מהדבר הפשוט: לא צריך תעודה בשביל וויז
                            ולא נראה לי שהמערכת התקלקלה בגלל זה
                            זו מערכת ידועה לשמצה, נראה שממש ניסית לחסוך
                            אני מייחל ומאחל שתצליח לסדר את זה, אבל תכין את עצמך לומר קדיש.

                            ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                            מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                            לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                            יחצ המקצועןי תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • מיישהמ מיישה

                              @יחצ-המקצוען כתב בהמולטימדיה עובדת חלקית יש למישהו פתרון ?:

                              נתחיל מהדבר הפשוט: לא צריך תעודה בשביל וויז
                              ולא נראה לי שהמערכת התקלקלה בגלל זה
                              זו מערכת ידועה לשמצה, נראה שממש ניסית לחסוך
                              אני מייחל ומאחל שתצליח לסדר את זה, אבל תכין את עצמך לומר קדיש.

                              יחצ המקצועןי מנותק
                              יחצ המקצועןי מנותק
                              יחצ המקצוען
                              מייבין
                              כתב נערך לאחרונה על ידי יחצ המקצוען
                              #12

                              @מיישה כתב בהמולטימדיה עובדת חלקית יש למישהו פתרון ?:

                              נתחיל מהדבר הפשוט: לא צריך תעודה בשביל וויז

                              @יחצ-המקצוען כתב בהמולטימדיה עובדת חלקית יש למישהו פתרון ?:

                              בשביל שהיה לי דפדפן עשיתי מה שנטפרי ממליצים לעשות

                              @מיישה כתב בהמולטימדיה עובדת חלקית יש למישהו פתרון ?:

                              ולא נראה לי שהמערכת התקלקלה בגלל זה

                              אז מה כן יש כיוון ?

                              @מיישה כתב בהמולטימדיה עובדת חלקית יש למישהו פתרון ?:

                              זו מערכת ידועה לשמצה, נראה שממש ניסית לחסוך

                              לא יודע בדיוק למה אתה מתכוון…
                              מערכת אם אנדרואיד 13 4G 64G
                              שהותקן גם אצל גיסי ובעוד רכבים עושה עבודה טובה בשביל
                              המחיר אני חושב שגם במערכות היקרות המומלצות פה זה היה
                              יכול לקרות במיוחד שאני גרמתי לזה שעמסתי עליה הרבה
                              תעודות ויצאתי באמצע דפדפן בלי לסגור את כול הכרטיסיות.

                              @מיישה כתב בהמולטימדיה עובדת חלקית יש למישהו פתרון ?:

                              אני מייחל ומאחל שתצליח לסדר את זה,

                              אמן

                              @מיישה כתב בהמולטימדיה עובדת חלקית יש למישהו פתרון ?:

                              אבל תכין את עצמך לומר קדיש.

                              למה ?? לא עלה יקר…

                              מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • יחצ המקצועןי יחצ המקצוען

                                @מיישה כתב בהמולטימדיה עובדת חלקית יש למישהו פתרון ?:

                                נתחיל מהדבר הפשוט: לא צריך תעודה בשביל וויז

                                @יחצ-המקצוען כתב בהמולטימדיה עובדת חלקית יש למישהו פתרון ?:

                                בשביל שהיה לי דפדפן עשיתי מה שנטפרי ממליצים לעשות

                                @מיישה כתב בהמולטימדיה עובדת חלקית יש למישהו פתרון ?:

                                ולא נראה לי שהמערכת התקלקלה בגלל זה

                                אז מה כן יש כיוון ?

                                @מיישה כתב בהמולטימדיה עובדת חלקית יש למישהו פתרון ?:

                                זו מערכת ידועה לשמצה, נראה שממש ניסית לחסוך

                                לא יודע בדיוק למה אתה מתכוון…
                                מערכת אם אנדרואיד 13 4G 64G
                                שהותקן גם אצל גיסי ובעוד רכבים עושה עבודה טובה בשביל
                                המחיר אני חושב שגם במערכות היקרות המומלצות פה זה היה
                                יכול לקרות במיוחד שאני גרמתי לזה שעמסתי עליה הרבה
                                תעודות ויצאתי באמצע דפדפן בלי לסגור את כול הכרטיסיות.

                                @מיישה כתב בהמולטימדיה עובדת חלקית יש למישהו פתרון ?:

                                אני מייחל ומאחל שתצליח לסדר את זה,

                                אמן

                                @מיישה כתב בהמולטימדיה עובדת חלקית יש למישהו פתרון ?:

                                אבל תכין את עצמך לומר קדיש.

                                למה ?? לא עלה יקר…

                                מיישהמ מנותק
                                מיישהמ מנותק
                                מיישה
                                מאסטר
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @יחצ-המקצוען כתב בהמולטימדיה עובדת חלקית יש למישהו פתרון ?:

                                למה ?? לא עלה יקר…

                                במשפט אחד סיכמת את הכל…
                                אין מערכת טובה שעולה פחות מ400-500 ש"ח, לפחות לא ידוע לי על משהו כזה…

                                ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                                מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                                לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                                טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מיישהמ מיישה

                                  @יחצ-המקצוען כתב בהמולטימדיה עובדת חלקית יש למישהו פתרון ?:

                                  למה ?? לא עלה יקר…

                                  במשפט אחד סיכמת את הכל…
                                  אין מערכת טובה שעולה פחות מ400-500 ש"ח, לפחות לא ידוע לי על משהו כזה…

                                  טוסוןט מנותק
                                  טוסוןט מנותק
                                  טוסון
                                  מייבין
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @מיישה

                                  TS18 לא טוב?
                                  עלה לי 220 ש"ח

                                  כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                  (מס"י פ"א)
                                  נחייה ולא…

                                  פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • טוסוןט טוסון

                                    @מיישה

                                    TS18 לא טוב?
                                    עלה לי 220 ש"ח

                                    פתוח לשמועפ מנותק
                                    פתוח לשמועפ מנותק
                                    פתוח לשמוע
                                    מייבין
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    @טוסון כיום…

                                    אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                                    הם אלו שיודעים לשאול
                                    מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0

                                    41

                                    מחובר

                                    3.0k

                                    משתמשים

                                    9.7k

                                    נושאים

                                    130.4k

                                    פוסטים
                                    • התחברות

                                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                    • פוסט ראשון
                                      פוסט אחרון
                                    0
                                    • דף הבית
                                    • תקנון הפורום
                                    • מילון מושגים המלא
                                    • המדריך המלא למשתמש
                                    • פוסטים אחרונים
                                    • משתמשים
                                    • חיפוש גוגל בפורום
                                    • פנייה למנהל הפורום