ניסאן קשקאי ידני למכירה
-
ניסאן קשקאי ויזה
2012
150000 קמ
יד שלישית
הוחלף קלאצ ב120 א קמ
אין תקלות ואין בעיות, למעט ידית פגוש מנותקת -תקלה פשוטה-,
שותה ממוצע לפי מחשב רכב 1-14 (בירושלים!)
אני נמצא, בבני ברק - ירושלים
21000 שח
יעקב 0583285389

-
הרכב הזה אמין?
מתי הטסט הבא שלו?
האם הוא צריך תיקונים או תחזוקה כרגע? -
הרכב הזה אמין?
מתי הטסט הבא שלו?
האם הוא צריך תיקונים או תחזוקה כרגע? -
הרכב הזה אמין?
מתי הטסט הבא שלו?
האם הוא צריך תיקונים או תחזוקה כרגע?@a0583243362 שלום
לגבי האמינות, פוק חזי מאי עמא דבר, כלומר אתה נמצא על כור היתוך של מידע, רק תכתוב בשורת חיפוש ותמצא, דעתי האישית המבוססת בניסיון ובסימוכין מבעלי רכבים נוספים בפורום שהרכב אמין ביותר, כששמרו עליו, ובמקרה הזה הוא שמור,
הטסט אמור להיות משהו בסוף השנה, לא זוכר במדויק,
כרגע הוא לא צריך תיקונים או תחזוקה למעט ידית פגוש שהתנתקה אך עדיין שמישה רק בחוסר נוחות, עלות תיקון כעשרות שקלים.
שבוע טוב -
@a0583243362 יש לך מספר טלפון שם (אל תתקשר ב3 בלילה כמובן)
@a0583243362 כתב בניסאן קשקאי ידני למכירה:
הרכב הזה אמין?
בגדול מי שיש לו בפורום רכב בשנתונים בן 2010 ל 2013 {כולל}
@גיל תקן אותי אם אני טועה בשנתונים המוצלחים.
זה בעיקר רכבים אוטומט ובגדול זה רכב מוצלח ואמין
מה עם ידני ? אז עיין פה שגם בשנתונים האלה בידני מוצלחים
@גיל יש לך מה להוסיף ? אם רכב כזה לשעבר.
אני חושב שמה שהחלפת זה הפינוק האוטומטי
{ ו4*4 ספק אצלי האם מבחינת אם כבר יש אז למה לא
או שזה היה משקל כבד שכל כך רצית…}
אם אותו מרכב רכב מוצלח… -
@a0583243362 כתב בניסאן קשקאי ידני למכירה:
הרכב הזה אמין?
בגדול מי שיש לו בפורום רכב בשנתונים בן 2010 ל 2013 {כולל}
@גיל תקן אותי אם אני טועה בשנתונים המוצלחים.
זה בעיקר רכבים אוטומט ובגדול זה רכב מוצלח ואמין
מה עם ידני ? אז עיין פה שגם בשנתונים האלה בידני מוצלחים
@גיל יש לך מה להוסיף ? אם רכב כזה לשעבר.
אני חושב שמה שהחלפת זה הפינוק האוטומטי
{ ו4*4 ספק אצלי האם מבחינת אם כבר יש אז למה לא
או שזה היה משקל כבד שכל כך רצית…}
אם אותו מרכב רכב מוצלח…@יחצ-המקצוען כתב בניסאן קשקאי ידני למכירה:
@גיל יש לך מה להוסיף ?
כן, שגם הצורה הישנה 2007 והלאה הן אמינות, רק ישנות וקצת פחות יפות…
