דומה בגודלו להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
-
@מאיר אליפות של מבחן דרכים!
יצויין ש"פנסתר הכפתורים" במקרה הזה - באמת נראה כמו פסנתר!

השקית הנזכרת כנראה נאספה באחת ההפגנות…
@גיל כתב בדומה בגודלו להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים:
השקית הנזכרת כנראה נאספה באחת ההפגנות…
יבאר לנו רבנו כוונתו
-
@גיל כתב בדומה בגודלו להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים:
השקית הנזכרת כנראה נאספה באחת ההפגנות…
יבאר לנו רבנו כוונתו
@אריאל-קמחי כתב בדומה בגודלו להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים:
יבאר לנו רבנו כוונתו
שרא לן מר, אבל מי שצריך להבין, הבין.
-
@גיל כתב בדומה בגודלו להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים:
השקית הנזכרת כנראה נאספה באחת ההפגנות…
יבאר לנו רבנו כוונתו
@מאיר כתב בדומה בגודלו להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים:
אם מישהו ראה שקית קניות על הכביש באזור מגוריי שיתקשר.
מספיק ברור לא? @גיל …
-
@מאיר אנא, לא להזכיר טויוטות כשמדברים על רכבים סיניים עלובים.
בוודאי לא את רכב חלומותיי, היילנדר, זה חילול הקודש!@EBA כתב בדומה בגודלו להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים:
בוודאי לא את רכב חלומותיי, היילנדר, זה חילול הקודש!
מי קודש, ההיילנדר או חלומתך?
@אריאל-קמחי כתב בדומה בגודלו להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים:
השאלה היא עם זה גם ירד כי יש ערימות של רכבים בשוק, לא?
ירידת הערך תלויה בערך האמיתי של הרכב, כלומר, רכב שנמכר כחדש יקר (כגון יוקרה או לא אמין) יקבל ירידה דרסטית כמשומש כשהמוכר יתבשר בערכו האמיתי. לעומת זאת, רכב שנמכר בזול בד"כ ישמור על ערכו. למשל, BYD טאנג (חשמלי 7 מקומות) נמכר בכ330,000 שקל וכן קיה EV9 שנמכר ב399,000 שקלים, בבוא היום כשימכרו כמשומשים מחירם ירד בצורה דרסטית.
אם הMG S9 יוכיח אמינות סבירה - לדעתי הוא ישמור הייטב על ערכו.
רכב חדש נמכר עם יח"ץ ובבלעדיות כך שהיבואן יכול להרבות במחיר, אך במשומש יש מוכרים רבים שרוצים להתפטר והביקוש בהתאם למוצר ולא לרושם שלו, כך שלמעשה מחיר המשומש לא בהכרח קשור למחיר הרכישה (ודלא כלוי יצחק) אלא לערכו של כל רכב בפני עצמו.
@אריאל-קמחי כתב בדומה בגודלו להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים:
ועכשיו “הצעת ייעול” אני חושב שבסוף כל מבחן תעשה ניקוד לרכב עד כמה הוא מומלץ מ-1 עד 10 או עד 100 או כוכבים (כמו רגע) העיקר שנדע כמה תכל’ס הוא מומלץ, כי לפעמים לא יוצאים עם דעה ברורה וכו’, או אפי’ שתעשה בסוף סקר - “עד כמה הנך מרוצה מהרכב הנבחן?” וכו’ לא?
המבחן, רובו ככולו עובדות. ציון זה דיעה. מה שראובן אוהב מציק לשמעון, ומה שנחשב “וואו” אצל האחד עלול להיות חילול הקודש אצל האחר
@טוסון כתב בדומה בגודלו להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים:
@מאיר אפשר להציע מעתה ואילך, שחלק מהסקירה יהיה על עניין כשרות המולטימדיה?
בעיקר כדאי שהיבואנית תדע שהולכים לסקור את זה, לתת להם דרייב לעזור בענייןבעיקרון רוב הרכבים היום באים עם אנדרואיד אוטו, דבר שמוריד את הצורך באינטרנט במולטימדיה אצל רוב המשתמשים. רק רכבים עם אפליקציה צריכים אינטרנט באופן עצמאי וממילא נותנים אופציות אינטרנטיות נוספות. אבל כמובן זה רעיון באמת חשוב. אקח זאת ברצינות! תודה רבה!
-
@EBA כתב בדומה בגודלו להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים:
בוודאי לא את רכב חלומותיי, היילנדר, זה חילול הקודש!
מי קודש, ההיילנדר או חלומתך?
@אריאל-קמחי כתב בדומה בגודלו להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים:
השאלה היא עם זה גם ירד כי יש ערימות של רכבים בשוק, לא?
ירידת הערך תלויה בערך האמיתי של הרכב, כלומר, רכב שנמכר כחדש יקר (כגון יוקרה או לא אמין) יקבל ירידה דרסטית כמשומש כשהמוכר יתבשר בערכו האמיתי. לעומת זאת, רכב שנמכר בזול בד"כ ישמור על ערכו. למשל, BYD טאנג (חשמלי 7 מקומות) נמכר בכ330,000 שקל וכן קיה EV9 שנמכר ב399,000 שקלים, בבוא היום כשימכרו כמשומשים מחירם ירד בצורה דרסטית.
אם הMG S9 יוכיח אמינות סבירה - לדעתי הוא ישמור הייטב על ערכו.
רכב חדש נמכר עם יח"ץ ובבלעדיות כך שהיבואן יכול להרבות במחיר, אך במשומש יש מוכרים רבים שרוצים להתפטר והביקוש בהתאם למוצר ולא לרושם שלו, כך שלמעשה מחיר המשומש לא בהכרח קשור למחיר הרכישה (ודלא כלוי יצחק) אלא לערכו של כל רכב בפני עצמו.
@אריאל-קמחי כתב בדומה בגודלו להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים:
ועכשיו “הצעת ייעול” אני חושב שבסוף כל מבחן תעשה ניקוד לרכב עד כמה הוא מומלץ מ-1 עד 10 או עד 100 או כוכבים (כמו רגע) העיקר שנדע כמה תכל’ס הוא מומלץ, כי לפעמים לא יוצאים עם דעה ברורה וכו’, או אפי’ שתעשה בסוף סקר - “עד כמה הנך מרוצה מהרכב הנבחן?” וכו’ לא?
המבחן, רובו ככולו עובדות. ציון זה דיעה. מה שראובן אוהב מציק לשמעון, ומה שנחשב “וואו” אצל האחד עלול להיות חילול הקודש אצל האחר
@טוסון כתב בדומה בגודלו להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים:
@מאיר אפשר להציע מעתה ואילך, שחלק מהסקירה יהיה על עניין כשרות המולטימדיה?
בעיקר כדאי שהיבואנית תדע שהולכים לסקור את זה, לתת להם דרייב לעזור בענייןבעיקרון רוב הרכבים היום באים עם אנדרואיד אוטו, דבר שמוריד את הצורך באינטרנט במולטימדיה אצל רוב המשתמשים. רק רכבים עם אפליקציה צריכים אינטרנט באופן עצמאי וממילא נותנים אופציות אינטרנטיות נוספות. אבל כמובן זה רעיון באמת חשוב. אקח זאת ברצינות! תודה רבה!
-
בתור אחד שנוהג ברכב הזה כמה שבועות, אשלים כמה פרטים:
א. @מאיר כתב שצריך לנטרל כל נסיעה מחדש את המערכות שלא יצפצפו.
אז דווקא ברכב הזה יש חידוש שאפשר לקבוע פעם אחד את כל ההגדרות שאתה רוצה ואז ללחוץ על כפתור לשמירת ההגדרות.
בכל תחילת נסיעה צריך רק לגלול את המסך למטה וללחוץ על כפתור בודד ושוב לאישור, וכל ההגדרות האישיות שלך נכנסות לתוקף.ב. בשונה מהצרי לדוגמה, הרכב יזכור איזה מצב נהיגה קבעת בפעם האחרונה (אקו, רגיל או ספורט) וכן אם נטרלת את הstart-stop ולא צריך לקבוע כל פעם מחדש.
ג. לגבי המולטימדיה: אין דפדפן. יש רק חיבור לאמזון מיוזיק (צריך לשלם על מנוי באמזון) וזה לא מאוד שונה מרדיו שיש בכל רכב.
ייתכן שיש חלוקת וויפי מנקודה חמה ברכב. לא בדקתי.ד. מערכת הסאונד בגרסת לקשרי הוא פנומנלי. עולה בהרבה על מערכות בלא מעט רכבי יוקרה.
ה. יש נקודה מעט מעצבנת, שהמסך לא עובר בלילה באופן אוטומטי למסך שחור וביום למסך לבן. אם זה מפריע אז צריך להחליף באופן ידני בתפריט.
אבל בדרך כלל מסך בצבע שחור ברור גם ביום.תודה @מאיר חידשת לי שאפשר לפרק את מוט הגלילה.
-
בתור אחד שנוהג ברכב הזה כמה שבועות, אשלים כמה פרטים:
א. @מאיר כתב שצריך לנטרל כל נסיעה מחדש את המערכות שלא יצפצפו.
אז דווקא ברכב הזה יש חידוש שאפשר לקבוע פעם אחד את כל ההגדרות שאתה רוצה ואז ללחוץ על כפתור לשמירת ההגדרות.
בכל תחילת נסיעה צריך רק לגלול את המסך למטה וללחוץ על כפתור בודד ושוב לאישור, וכל ההגדרות האישיות שלך נכנסות לתוקף.ב. בשונה מהצרי לדוגמה, הרכב יזכור איזה מצב נהיגה קבעת בפעם האחרונה (אקו, רגיל או ספורט) וכן אם נטרלת את הstart-stop ולא צריך לקבוע כל פעם מחדש.
ג. לגבי המולטימדיה: אין דפדפן. יש רק חיבור לאמזון מיוזיק (צריך לשלם על מנוי באמזון) וזה לא מאוד שונה מרדיו שיש בכל רכב.
ייתכן שיש חלוקת וויפי מנקודה חמה ברכב. לא בדקתי.ד. מערכת הסאונד בגרסת לקשרי הוא פנומנלי. עולה בהרבה על מערכות בלא מעט רכבי יוקרה.
ה. יש נקודה מעט מעצבנת, שהמסך לא עובר בלילה באופן אוטומטי למסך שחור וביום למסך לבן. אם זה מפריע אז צריך להחליף באופן ידני בתפריט.
אבל בדרך כלל מסך בצבע שחור ברור גם ביום.תודה @מאיר חידשת לי שאפשר לפרק את מוט הגלילה.
-
@Raki
ויש גם תכונה נוספת מאוד נחמדה:
הרכב מזהה התקרבות למצלמות (גם כשוויז לא פועל) והוא מצפצף לך. אם אתה מעל המהירות המותרת אז הוא ממש מצפצף צפצפוצים חזקים וצפופים כדי להזהיר אותך.@Raki כתב בדומה בגודלו להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים:
הרכב מזהה התקרבות למצלמות (גם כשוויז לא פועל) והוא מצפצף לך. אם אתה מעל המהירות המותרת אז הוא ממש מצפצף צפצפוצים חזקים וצפופים כדי להזהיר אותך.
אאל"ט, אז זה קשור לאיתוראן, ולא לרכב עצמו
זה שירות של איתוראן (שאגב עולה 11 ש"ח בחודש, אבל אפשר להתמקח ולהגיד שלא רוצים את זה, ואז הם נותנים את זה בחינם), ותשים לב שהצפצוף מגיע מהקודנית -
בתור אחד שנוהג ברכב הזה כמה שבועות, אשלים כמה פרטים:
א. @מאיר כתב שצריך לנטרל כל נסיעה מחדש את המערכות שלא יצפצפו.
אז דווקא ברכב הזה יש חידוש שאפשר לקבוע פעם אחד את כל ההגדרות שאתה רוצה ואז ללחוץ על כפתור לשמירת ההגדרות.
בכל תחילת נסיעה צריך רק לגלול את המסך למטה וללחוץ על כפתור בודד ושוב לאישור, וכל ההגדרות האישיות שלך נכנסות לתוקף.ב. בשונה מהצרי לדוגמה, הרכב יזכור איזה מצב נהיגה קבעת בפעם האחרונה (אקו, רגיל או ספורט) וכן אם נטרלת את הstart-stop ולא צריך לקבוע כל פעם מחדש.
ג. לגבי המולטימדיה: אין דפדפן. יש רק חיבור לאמזון מיוזיק (צריך לשלם על מנוי באמזון) וזה לא מאוד שונה מרדיו שיש בכל רכב.
ייתכן שיש חלוקת וויפי מנקודה חמה ברכב. לא בדקתי.ד. מערכת הסאונד בגרסת לקשרי הוא פנומנלי. עולה בהרבה על מערכות בלא מעט רכבי יוקרה.
ה. יש נקודה מעט מעצבנת, שהמסך לא עובר בלילה באופן אוטומטי למסך שחור וביום למסך לבן. אם זה מפריע אז צריך להחליף באופן ידני בתפריט.
אבל בדרך כלל מסך בצבע שחור ברור גם ביום.תודה @מאיר חידשת לי שאפשר לפרק את מוט הגלילה.
@Raki כתב בדומה בגודלו להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים:
ייתכן שיש חלוקת וויפי מנקודה חמה ברכב. לא בדקתי.
יש נקודה אבל לא עבד לי על קופסת אנדרואיד
@זאב כתב בדומה בגודלו להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים:
אאל"ט, אז זה קשור לאיתוראן, ולא לרכב עצמו
הצפצוף הופיע גם לפני האיתורן
