דומה בגודלו להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
-
בתור אחד שנוהג ברכב הזה כמה שבועות, אשלים כמה פרטים:
א. @מאיר כתב שצריך לנטרל כל נסיעה מחדש את המערכות שלא יצפצפו.
אז דווקא ברכב הזה יש חידוש שאפשר לקבוע פעם אחד את כל ההגדרות שאתה רוצה ואז ללחוץ על כפתור לשמירת ההגדרות.
בכל תחילת נסיעה צריך רק לגלול את המסך למטה וללחוץ על כפתור בודד ושוב לאישור, וכל ההגדרות האישיות שלך נכנסות לתוקף.ב. בשונה מהצרי לדוגמה, הרכב יזכור איזה מצב נהיגה קבעת בפעם האחרונה (אקו, רגיל או ספורט) וכן אם נטרלת את הstart-stop ולא צריך לקבוע כל פעם מחדש.
ג. לגבי המולטימדיה: אין דפדפן. יש רק חיבור לאמזון מיוזיק (צריך לשלם על מנוי באמזון) וזה לא מאוד שונה מרדיו שיש בכל רכב.
ייתכן שיש חלוקת וויפי מנקודה חמה ברכב. לא בדקתי.ד. מערכת הסאונד בגרסת לקשרי הוא פנומנלי. עולה בהרבה על מערכות בלא מעט רכבי יוקרה.
ה. יש נקודה מעט מעצבנת, שהמסך לא עובר בלילה באופן אוטומטי למסך שחור וביום למסך לבן. אם זה מפריע אז צריך להחליף באופן ידני בתפריט.
אבל בדרך כלל מסך בצבע שחור ברור גם ביום.תודה @מאיר חידשת לי שאפשר לפרק את מוט הגלילה.
-
בתור אחד שנוהג ברכב הזה כמה שבועות, אשלים כמה פרטים:
א. @מאיר כתב שצריך לנטרל כל נסיעה מחדש את המערכות שלא יצפצפו.
אז דווקא ברכב הזה יש חידוש שאפשר לקבוע פעם אחד את כל ההגדרות שאתה רוצה ואז ללחוץ על כפתור לשמירת ההגדרות.
בכל תחילת נסיעה צריך רק לגלול את המסך למטה וללחוץ על כפתור בודד ושוב לאישור, וכל ההגדרות האישיות שלך נכנסות לתוקף.ב. בשונה מהצרי לדוגמה, הרכב יזכור איזה מצב נהיגה קבעת בפעם האחרונה (אקו, רגיל או ספורט) וכן אם נטרלת את הstart-stop ולא צריך לקבוע כל פעם מחדש.
ג. לגבי המולטימדיה: אין דפדפן. יש רק חיבור לאמזון מיוזיק (צריך לשלם על מנוי באמזון) וזה לא מאוד שונה מרדיו שיש בכל רכב.
ייתכן שיש חלוקת וויפי מנקודה חמה ברכב. לא בדקתי.ד. מערכת הסאונד בגרסת לקשרי הוא פנומנלי. עולה בהרבה על מערכות בלא מעט רכבי יוקרה.
ה. יש נקודה מעט מעצבנת, שהמסך לא עובר בלילה באופן אוטומטי למסך שחור וביום למסך לבן. אם זה מפריע אז צריך להחליף באופן ידני בתפריט.
אבל בדרך כלל מסך בצבע שחור ברור גם ביום.תודה @מאיר חידשת לי שאפשר לפרק את מוט הגלילה.
-
@Raki
ויש גם תכונה נוספת מאוד נחמדה:
הרכב מזהה התקרבות למצלמות (גם כשוויז לא פועל) והוא מצפצף לך. אם אתה מעל המהירות המותרת אז הוא ממש מצפצף צפצפוצים חזקים וצפופים כדי להזהיר אותך.@Raki כתב בדומה בגודלו להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים:
הרכב מזהה התקרבות למצלמות (גם כשוויז לא פועל) והוא מצפצף לך. אם אתה מעל המהירות המותרת אז הוא ממש מצפצף צפצפוצים חזקים וצפופים כדי להזהיר אותך.
אאל"ט, אז זה קשור לאיתוראן, ולא לרכב עצמו
זה שירות של איתוראן (שאגב עולה 11 ש"ח בחודש, אבל אפשר להתמקח ולהגיד שלא רוצים את זה, ואז הם נותנים את זה בחינם), ותשים לב שהצפצוף מגיע מהקודנית -
בתור אחד שנוהג ברכב הזה כמה שבועות, אשלים כמה פרטים:
א. @מאיר כתב שצריך לנטרל כל נסיעה מחדש את המערכות שלא יצפצפו.
אז דווקא ברכב הזה יש חידוש שאפשר לקבוע פעם אחד את כל ההגדרות שאתה רוצה ואז ללחוץ על כפתור לשמירת ההגדרות.
בכל תחילת נסיעה צריך רק לגלול את המסך למטה וללחוץ על כפתור בודד ושוב לאישור, וכל ההגדרות האישיות שלך נכנסות לתוקף.ב. בשונה מהצרי לדוגמה, הרכב יזכור איזה מצב נהיגה קבעת בפעם האחרונה (אקו, רגיל או ספורט) וכן אם נטרלת את הstart-stop ולא צריך לקבוע כל פעם מחדש.
ג. לגבי המולטימדיה: אין דפדפן. יש רק חיבור לאמזון מיוזיק (צריך לשלם על מנוי באמזון) וזה לא מאוד שונה מרדיו שיש בכל רכב.
ייתכן שיש חלוקת וויפי מנקודה חמה ברכב. לא בדקתי.ד. מערכת הסאונד בגרסת לקשרי הוא פנומנלי. עולה בהרבה על מערכות בלא מעט רכבי יוקרה.
ה. יש נקודה מעט מעצבנת, שהמסך לא עובר בלילה באופן אוטומטי למסך שחור וביום למסך לבן. אם זה מפריע אז צריך להחליף באופן ידני בתפריט.
אבל בדרך כלל מסך בצבע שחור ברור גם ביום.תודה @מאיר חידשת לי שאפשר לפרק את מוט הגלילה.
@Raki כתב בדומה בגודלו להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים:
ייתכן שיש חלוקת וויפי מנקודה חמה ברכב. לא בדקתי.
יש נקודה אבל לא עבד לי על קופסת אנדרואיד
@זאב כתב בדומה בגודלו להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים:
אאל"ט, אז זה קשור לאיתוראן, ולא לרכב עצמו
הצפצוף הופיע גם לפני האיתורן
