סקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה
-
@יעקב-5 כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:
השבוע נמכר ספר הפרצוף האמיתי של הכלא הצבאי מומלץ מאוד
נחטף בבלוי…
לא השתנה הרבה מתקופת כלא 4?
(רפרפתי רק על הפרק הראשון)
אם יש לך קשרים איתם, תגיד להם שימלאו שוב, או שימכרו בבוקפוד (אל תפתחו כאן דיון גם על בוקפוד, יש מספיק בפורל"ת…) -
במידה והתכנית של מחאת הרכבים יוצאת לפועל
נראה לי פורום רכבים זה לזה הנכבד חייב להיות שותף פעיל ברמת התכנון
אולי גם להוציא שילוט לחברי הפורום -
@Y.M נראה לי שמחאת הרכבים מיועדת לאנשים עובדים, ולא חלילה לאברכים ע"ח הסדר
ככה היה נשמע ב’קו המידע’@טוסון כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:
@Y.M נראה לי שמחאת הרכבים מיועדת לאנשים עובדים, ולא חלילה לאברכים ע"ח הסדר
ככה היה נשמע ב’קו המידע’מה פתאום, זה לכולם, גוטמן היטב להסביר למה העובדים גם צריכים למצטרף.
בכל אופן כרגע בבית הרב לנדו שמו וטו על האירוע, ועד כמה שאני מבין הוא כרגע מבוטל -
@טוסון כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:
@Y.M נראה לי שמחאת הרכבים מיועדת לאנשים עובדים, ולא חלילה לאברכים ע"ח הסדר
ככה היה נשמע ב’קו המידע’מה פתאום, זה לכולם, גוטמן היטב להסביר למה העובדים גם צריכים למצטרף.
בכל אופן כרגע בבית הרב לנדו שמו וטו על האירוע, ועד כמה שאני מבין הוא כרגע מבוטל@יהודה-המכבי כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:
מה פתאום, זה לכולם, גוטמן היטב להסביר למה העובדים גם צריכים למצטרף.
בכל אופן כרגע בבית הרב לנדו שמו וטו על האירוע, ועד כמה שאני מבין הוא כרגע מבוטלזה סופית?
ואם לא מתי זה אמור להיות היום או מחר? -
@יהודה-המכבי כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:
מה פתאום, זה לכולם, גוטמן היטב להסביר למה העובדים גם צריכים למצטרף.
בכל אופן כרגע בבית הרב לנדו שמו וטו על האירוע, ועד כמה שאני מבין הוא כרגע מבוטלזה סופית?
ואם לא מתי זה אמור להיות היום או מחר? -
לעריקים היקרים
אני לא בגיל והילדים שלי עדין קטנים
אבל כשהם הולכים יום יום לחיידר בשמחה אני יודע שב"ה אתם ועוד עשרות אלפי עריקים שסוללים להם את הדרך בגופם להמשיך בישיבות בלימוד תורה של שנים ללא הפרעות אין לי שום דרך שתוכל להביע את תודתי הקב"ה יעזור ויקוים בכם “ברוך אשר הקים” וכו’ וכו’נ.ב. אנחנו לא יודעים איך תיגמר התקפוה הזו אבל וודאי שלדורות הבאים יזכרו כל העריקים שפשוט לא וויתרו על הזכות להישאר יהודי.
אני יודע שזה גלישה מהנושא אבל ההייתי חייב
בהתחלה רציתי לכתוב אחי העריקים אבל נזכרתי בכל מי שאומר אחי החרדים…
-
לעריקים היקרים
אני לא בגיל והילדים שלי עדין קטנים
אבל כשהם הולכים יום יום לחיידר בשמחה אני יודע שב"ה אתם ועוד עשרות אלפי עריקים שסוללים להם את הדרך בגופם להמשיך בישיבות בלימוד תורה של שנים ללא הפרעות אין לי שום דרך שתוכל להביע את תודתי הקב"ה יעזור ויקוים בכם “ברוך אשר הקים” וכו’ וכו’נ.ב. אנחנו לא יודעים איך תיגמר התקפוה הזו אבל וודאי שלדורות הבאים יזכרו כל העריקים שפשוט לא וויתרו על הזכות להישאר יהודי.
אני יודע שזה גלישה מהנושא אבל ההייתי חייב
בהתחלה רציתי לכתוב אחי העריקים אבל נזכרתי בכל מי שאומר אחי החרדים…
-
לעריקים היקרים
אני לא בגיל והילדים שלי עדין קטנים
אבל כשהם הולכים יום יום לחיידר בשמחה אני יודע שב"ה אתם ועוד עשרות אלפי עריקים שסוללים להם את הדרך בגופם להמשיך בישיבות בלימוד תורה של שנים ללא הפרעות אין לי שום דרך שתוכל להביע את תודתי הקב"ה יעזור ויקוים בכם “ברוך אשר הקים” וכו’ וכו’נ.ב. אנחנו לא יודעים איך תיגמר התקפוה הזו אבל וודאי שלדורות הבאים יזכרו כל העריקים שפשוט לא וויתרו על הזכות להישאר יהודי.
אני יודע שזה גלישה מהנושא אבל ההייתי חייב
בהתחלה רציתי לכתוב אחי העריקים אבל נזכרתי בכל מי שאומר אחי החרדים…
-
רק לידיעת רבנן ערוקאי
מי שלא רוצה שתהיה הוכחה שהוא יודע על מצבו, שלא יירד בדרך לכותל לשער האשפות מתוך העיר העתיקה
במיוחד לא עם רכב שרשום על שם עריק/נטול רישיון
ועוד יותר לא עם רכב ללא טסט
יש שם שוטרים (דווקא נחמדים) שעוברים רכב רכב, ובודקים בטאבלט את הנתונים
עיכבו חבר שלי שם הלילה (אחרי 1) והסבירו לו שעבר הטסט לרכב לפני 4 ימים, כמובן שלא ידע…
שאלו של מי הרכב, וכו’ והסבירו כל מיני חוקים (שצריך ת.ז. ורישיון רכב אצלך)
המספר זהות שלו לא גרם לבעיות (לא אמרו לו כלום) למרות שהוא בן 26 ועבר חודש מת. גיוס שלו בצו 12 (היינו עם ‘אוכמא’ על הקו, עם אצבע על ה*)
וכן לעוד חברים שלי זה קרה
אבל לא הייתי חושש למעצר שם -
רק לידיעת רבנן ערוקאי
מי שלא רוצה שתהיה הוכחה שהוא יודע על מצבו, שלא יירד בדרך לכותל לשער האשפות מתוך העיר העתיקה
במיוחד לא עם רכב שרשום על שם עריק/נטול רישיון
ועוד יותר לא עם רכב ללא טסט
יש שם שוטרים (דווקא נחמדים) שעוברים רכב רכב, ובודקים בטאבלט את הנתונים
עיכבו חבר שלי שם הלילה (אחרי 1) והסבירו לו שעבר הטסט לרכב לפני 4 ימים, כמובן שלא ידע…
שאלו של מי הרכב, וכו’ והסבירו כל מיני חוקים (שצריך ת.ז. ורישיון רכב אצלך)
המספר זהות שלו לא גרם לבעיות (לא אמרו לו כלום) למרות שהוא בן 26 ועבר חודש מת. גיוס שלו בצו 12 (היינו עם ‘אוכמא’ על הקו, עם אצבע על ה*)
וכן לעוד חברים שלי זה קרה
אבל לא הייתי חושש למעצר שם@טוסון כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:
ורישיון רכב אצלך
רשיון רכב לא צריך, ביטוח חובה ורשיון נהיגה/ת’'ז כן
-
@טוסון כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:
ורישיון רכב אצלך
רשיון רכב לא צריך, ביטוח חובה ורשיון נהיגה/ת’'ז כן
-
@חיים-Y0737 הם רצו לראות את הרישיון, היה שם את הדף של 2024
אבל הם אמרו שאם שולמה האגרה אפשר לסוע עד חודש בלי טסט
והרכב הזה שולמה האגרה@טוסון כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:
רצו לראות את הרישיון,
ליד הכותל הם נכסים
בחיים לא בדקו לי טסט לאוטו, רק פעם אחת בעלייה של ‘מעלה השלום’ שוטר ערבי עם עיניים עוינות נאלץ לאשר שהטסט בתוקף ופטרני לשלום…עכ’‘פ לפי חוק אי’'צ להחזיק רשיון מודפס רק ביטוח מודפס
-
@טוסון כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:
רצו לראות את הרישיון,
ליד הכותל הם נכסים
בחיים לא בדקו לי טסט לאוטו, רק פעם אחת בעלייה של ‘מעלה השלום’ שוטר ערבי עם עיניים עוינות נאלץ לאשר שהטסט בתוקף ופטרני לשלום…עכ’‘פ לפי חוק אי’'צ להחזיק רשיון מודפס רק ביטוח מודפס
-
@טוסון כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:
רצו לראות את הרישיון,
ליד הכותל הם נכסים
בחיים לא בדקו לי טסט לאוטו, רק פעם אחת בעלייה של ‘מעלה השלום’ שוטר ערבי עם עיניים עוינות נאלץ לאשר שהטסט בתוקף ופטרני לשלום…עכ’‘פ לפי חוק אי’'צ להחזיק רשיון מודפס רק ביטוח מודפס
@חיים-Y0737 כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:
ליד הכותל הם נאכסים
דווקא השוטרת שם הייתה מאוד בסדר ושירותית
פעם ראשונה שנתנו לי להכנס עם רכב לתוך התחנה בכניסה לכותל, כדי לא לחסום את התנועה כמעט שאלנו אותה אם אפשר להשאיר את הרכב שם ולהכנס לקרוא כמה קפיטלא’ך
-
@חיים-Y0737 כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:
ליד הכותל הם נאכסים
דווקא השוטרת שם הייתה מאוד בסדר ושירותית
פעם ראשונה שנתנו לי להכנס עם רכב לתוך התחנה בכניסה לכותל, כדי לא לחסום את התנועה כמעט שאלנו אותה אם אפשר להשאיר את הרכב שם ולהכנס לקרוא כמה קפיטלא’ך
