עזרה דחופה (מקווה..)
-
ומעשה שהיה כך היה
בשעה שבין לילה לבוקר נכנסתי לכיכר עגולה ומגודרת עם מכונית סיטי קאר וכיוון שהייתי עסוק בלכוון מזגן וכדו’ החלטתי מתוך עייפות לעשות זאת בצד ולא תוך כדי נסיעה,
אך כאן עייפותי קמה לי לרועץ כי במקום לעצור בצד הכיכר נכנסתי בגדר בנסיון לחנות… (על מהירות נמוכה).
והתוצאה הייתה עצובה החלק הקדמי למטה(טמבון?) קיבל מכה רצינית ונקרע וכן הצד הימיני(כנף ימין?)
כמו אדם הגון (או טיפש?) דיווחתי על התקרית והחזרתי את האוטוועל זה בקשתי שטוחה בפני האנשים החשובים דפה
מה עלי לעשות כדי לא להינזק יותר מדאי?
כיצד עלי לפעול?
כמה הנזק המשוער?
ולמה ‘מקווה…’ בכותרת?! כי אני לא בטוח שיש מה להועיל לי ומאד מקווה שיש מה @מיכלין-שמאי-רכב

@טוס-לאט-סע-מהר כתב בעזרה דחופה (מקווה..):
עזרה דחופה (מקווה…)
נכנסתי לאשכול הזה כדי להבין במה מדובר
חשבתי שכתבת מיקווה
נכנסתי לראות אם אתה מחפש מיקווה, או אולי עשית שם תאונה…

-
@אהרן-4 עידכון ביניים…
כיון שהשעה הייתה 5.30 בבוקר דיווחתי בשלוחה שלוש שבה נאמר ל"דיווח על נזק" בהשארת הודעה,
כשיצרתי איתם קשר נטען לי שהייתי צריך לדווח וזה שדיווחתי בשלוחה לא חשיב ליה כי צריך לשוחח עם נציג בשלוחת החירום שפעילה 24, (דווקא הוא היה אדיב).
אחרי וויכוח של 7 דקות העמק השווה היה שנכון שדיווחתי אך נכתב שחודדו הנהלים מכאן ולהבא,
לבקשתם שלחתי תמונות למחלקת תאונות ולטענת הנציג גובה ההשתתפות אמור להיות לא יותר מ2000 ש"ח
אך מחלקת התאונות עדיין לא יצרה קשר (ואין להם שירות לקוחות)@טוס-לאט-סע-מהר
סמן כנפתר
הכותרת גורמת לאנשים להיכנס כשאין להם כבר איך לעזור … -
@טוס-לאט-סע-מהר
האבסורד זה שהם סוחטים את הלקוחות על כל פדיחה קטנה והכל מעוגן בחוזה
שמעתי גם על מקרה שאדם ירד מדרכה וקיבל מכה קלה ונפתחו כריות אויר והם טענו שפגע במרכב תחתון (שאין ביטוח) ורצו 50,000 ש"ח
ובמקרה שלך שהם גובים 2000 ש"ח בלי הוכחה ושמאות עלייך במידה ויש מחלוקת ו-30,000 ש"ח אם תתקן לבד זה עושק
התנהלות מגעילהההה -
י יוני סימן נושא זה כשאלה
-
י יוני סימן נושא זה כנפתר
