דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      3. עזרה דחופה (מקווה..)

      עזרה דחופה (מקווה..)

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      44 פוסטים 18 כותבים 6.9k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

        ומעשה שהיה כך היה
        בשעה שבין לילה לבוקר נכנסתי לכיכר עגולה ומגודרת עם מכונית סיטי קאר וכיוון שהייתי עסוק בלכוון מזגן וכדו’ החלטתי מתוך עייפות לעשות זאת בצד ולא תוך כדי נסיעה,
        אך כאן עייפותי קמה לי לרועץ כי במקום לעצור בצד הכיכר נכנסתי בגדר בנסיון לחנות… (על מהירות נמוכה).
        והתוצאה הייתה עצובה החלק הקדמי למטה(טמבון?) קיבל מכה רצינית ונקרע וכן הצד הימיני(כנף ימין?)
        כמו אדם הגון (או טיפש?) דיווחתי על התקרית והחזרתי את האוטו

        ועל זה בקשתי שטוחה בפני האנשים החשובים דפה
        מה עלי לעשות כדי לא להינזק יותר מדאי?
        כיצד עלי לפעול?
        כמה הנזק המשוער?
        ולמה ‘מקווה…’ בכותרת?! כי אני לא בטוח שיש מה להועיל לי ומאד מקווה שיש מה @מיכלין-שמאי-רכב
        2aaf5791-ce08-49af-a9f0-bb2d69f4ecd2-20260605_044140.jpeg 74853926-0571-4e9f-90a5-e1ab121dbfc5-20260605_044058.jpeg 01ce84fa-280b-4d7c-b344-3d55b6b95aa7-20260605_044009.jpeg ff340367-b1ef-402c-a486-d2922045388d-20260605_044129.jpeg 99ad34e9-3a6c-4d7f-ac85-a8207fd7d0da-20260605_044012.jpeg

        א מחובר
        א מחובר
        אלחנן 1
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #41

        @טוס-לאט-סע-מהר כתב בעזרה דחופה (מקווה..):

        עזרה דחופה (מקווה…)

        נכנסתי לאשכול הזה כדי להבין במה מדובר
        חשבתי שכתבת מיקווה
        נכנסתי לראות אם אתה מחפש מיקווה, או אולי עשית שם תאונה…
        😊 😊

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

          @אהרן-4 עידכון ביניים…
          כיון שהשעה הייתה 5.30 בבוקר דיווחתי בשלוחה שלוש שבה נאמר ל"דיווח על נזק" בהשארת הודעה,
          כשיצרתי איתם קשר נטען לי שהייתי צריך לדווח וזה שדיווחתי בשלוחה לא חשיב ליה כי צריך לשוחח עם נציג בשלוחת החירום שפעילה 24, (דווקא הוא היה אדיב).
          אחרי וויכוח של 7 דקות העמק השווה היה שנכון שדיווחתי אך נכתב שחודדו הנהלים מכאן ולהבא,
          לבקשתם שלחתי תמונות למחלקת תאונות ולטענת הנציג גובה ההשתתפות אמור להיות לא יותר מ2000 ש"ח
          אך מחלקת התאונות עדיין לא יצרה קשר (ואין להם שירות לקוחות)

          מיכאלושמ מנותק
          מיכאלושמ מנותק
          מיכאלוש
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #42

          @טוס-לאט-סע-מהר
          סמן כנפתר
          הכותרת גורמת לאנשים להיכנס כשאין להם כבר איך לעזור …

          לא צריך להיות מאסטר בשביל לדעת שבלי לקרוא גם תשובות של אחרים, אי אפשר להיות אפילו מייבין.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • נתי 2נ נתי 2

            @טוס-לאט-סע-מהר
            האבסורד זה שהם סוחטים את הלקוחות על כל פדיחה קטנה והכל מעוגן בחוזה
            שמעתי גם על מקרה שאדם ירד מדרכה וקיבל מכה קלה ונפתחו כריות אויר והם טענו שפגע במרכב תחתון (שאין ביטוח) ורצו 50,000 ש"ח
            ובמקרה שלך שהם גובים 2000 ש"ח בלי הוכחה ושמאות עלייך במידה ויש מחלוקת ו-30,000 ש"ח אם תתקן לבד זה עושק
            התנהלות מגעילהההה

            א מנותק
            א מנותק
            אלעדי
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #43

            @נתי-2 כתב בעזרה דחופה (מקווה..):

            שמעתי גם על מקרה שאדם ירד מדרכה וקיבל מכה קלה ונפתחו כריות אויר והם טענו שפגע במרכב תחתון (שאין ביטוח) ורצו 50,000 ש"ח

            כריות אויר לא נפתחות בירידה ממדרכה. מסתבר שהוא רצה להקטין היזקו ולא אמר את האמת

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • יוניי יוני סימן נושא זה כשאלה
            • יוניי יוני סימן נושא זה כנפתר
            • נתי 2נ נתי 2

              @טוס-לאט-סע-מהר
              האבסורד זה שהם סוחטים את הלקוחות על כל פדיחה קטנה והכל מעוגן בחוזה
              שמעתי גם על מקרה שאדם ירד מדרכה וקיבל מכה קלה ונפתחו כריות אויר והם טענו שפגע במרכב תחתון (שאין ביטוח) ורצו 50,000 ש"ח
              ובמקרה שלך שהם גובים 2000 ש"ח בלי הוכחה ושמאות עלייך במידה ויש מחלוקת ו-30,000 ש"ח אם תתקן לבד זה עושק
              התנהלות מגעילהההה

              טוס לאט סע מהרט מחובר
              טוס לאט סע מהרט מחובר
              טוס לאט סע מהר
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #44

              @נתי-2 תקרה מתחילת השרשור כולם העריכו נזק ביותר מ2000 גם מיכלין השמאי… ככה שבכסף הם לא עקצו אותי.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0

              • 1
              • 2
              • 3

              68

              מחובר

              3.0k

              משתמשים

              9.8k

              נושאים

              131.7k

              פוסטים
              • התחברות

              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
              • פוסט ראשון
                פוסט אחרון
              0
              • דף הבית
              • תקנון הפורום
              • מילון מושגים המלא
              • המדריך המלא למשתמש
              • פוסטים אחרונים
              • משתמשים
              • חיפוש גוגל בפורום
              • פנייה למנהל הפורום