דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. מנוע חשמלי ומכלוליו
  3. חיסכון בדלק בלחיצה על דוושת הגז ברכב היברידי?

חיסכון בדלק בלחיצה על דוושת הגז ברכב היברידי?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר מנוע חשמלי ומכלוליו
33 פוסטים 9 כותבים 592 צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מרדכי MCמ מרדכי MC

    @שלמה אוקי
    רבי מאיר זה עיניין אחר
    אבל בד"כ אין חולק שיותר לעזוב את הגז זה פחות כסף לדלק!!
    לבינתיים עד שיבוא מחדש וד"א נאמר הפוך מזה בתחילת השרשור ,תוכיח אשמח לדעת .

    א מנותק
    א מנותק
    אני אני אני
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #24

    אולי לא כ"כ הבינו מה אני שואל אז אשאל שאלה אחרת
    מה קורה לכם כאשר אתם בירידה והבטריה מתמלאת לגמרי ואתם עדין לא צריכים ללחוץ על הגז
    (לדוגמא כביש בגין מאזור הכניסה לעיר עד היציאה לרמות הבטריה מתמלאת כבר באמצע בגין ואין צורך ללחוץ על הגז בירידה)

    @מרדכי-MC
    אני לא הכי מסכים עם דבריך, זאת אומרת מסכים שבעת עזיבת הגז הרכב נוסע מהתאוצה והבטריה מטעינה את עצמה אבל בלחיצה ירד יותר אז תכלס זה מתקזז זה מול זה
    (ואולי גם לוקח יותר כי רכב שמתאמץ לוקח בדר"כ יותר אחוזי דלק מאשר נסיעה רגילה)

    אולי בעליה יש להתווכח מה עדף ליסוע על טורים נמוכים ברגוע הרבה זמן או על טורים גבוהים ולאמץ קצת זמן

    @שלמה
    על איזה דברים התכוונת, בתחילת הפוסט?

    שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א אני אני אני

      אולי לא כ"כ הבינו מה אני שואל אז אשאל שאלה אחרת
      מה קורה לכם כאשר אתם בירידה והבטריה מתמלאת לגמרי ואתם עדין לא צריכים ללחוץ על הגז
      (לדוגמא כביש בגין מאזור הכניסה לעיר עד היציאה לרמות הבטריה מתמלאת כבר באמצע בגין ואין צורך ללחוץ על הגז בירידה)

      @מרדכי-MC
      אני לא הכי מסכים עם דבריך, זאת אומרת מסכים שבעת עזיבת הגז הרכב נוסע מהתאוצה והבטריה מטעינה את עצמה אבל בלחיצה ירד יותר אז תכלס זה מתקזז זה מול זה
      (ואולי גם לוקח יותר כי רכב שמתאמץ לוקח בדר"כ יותר אחוזי דלק מאשר נסיעה רגילה)

      אולי בעליה יש להתווכח מה עדף ליסוע על טורים נמוכים ברגוע הרבה זמן או על טורים גבוהים ולאמץ קצת זמן

      @שלמה
      על איזה דברים התכוונת, בתחילת הפוסט?

      שלמהש מנותק
      שלמהש מנותק
      שלמה
      מאסטר
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #25

      @אני-אני-אני כתב בחיסכון בדלק בלחיצה על דוושת הגז ברכב היברידי?:

      על איזה דברים התכוונת, בתחילת הפוסט?

      איזה דברים? תצטט

      כאן בשביל לעזור :)

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • שלמהש שלמה

        @מרדכי-MC כתב בחיסכון בדלק בלחיצה על דוושת הגז ברכב היברידי?:

        @שלמה אוקי
        רבי מאיר זה עיניין אחר

        ברור התייחסתי וחידדתי את מה שאמר @מאיר שמנוע בנזין\סולר צריכים חום (גבוהה אבל עד גבול מסויים) ומקבלים בלאי גבוהה יותר כשנוסעים עם מנוע קר, לבין המנוע החשמלי שפחות יהרס אם לא יהיה מאוד חם כי מנוע חשמלי שמתחמם יתר על המידה שובק חיים וכנ’'ל הסוללה בעצם עובדים שונה לגמרי
        ונתתי טיפ על הדרך לבעלי ההיבריד שעדיף לשמור את הסוללה קרה

        @מרדכי-MC כתב בחיסכון בדלק בלחיצה על דוושת הגז ברכב היברידי?:

        וד"א נאמר הפוך מזה בתחילת השרשור ,תוכיח אשמח לדעת .

        דיברתי על מתי שהרכב מתחיל נסיעה

        @שלמה כתב בחיסכון בדלק בלחיצה על דוושת הגז ברכב היברידי?:

        לפעמים דווקא כדאי לתת פול גז בהייבריד בשביל להדליק ישר את המנוע בנזין כי כשיוצאים מרבי מאיר בבינה’'ז הרכב ועימו הסוללה ר-ו-ת-ח-י-ם! ונסיעה כזו יכולה להזיק לה

        @אני-אני-אני דיבר לפי ההתרשמות שלי על התנהגות עם דוושת הגז והמעבר בין חשמל לבנזין בנסיעה או שלא הבנתי נכון תסבירו לי

        א מנותק
        א מנותק
        אני אני אני
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #26

        @שלמה כתב בחיסכון בדלק בלחיצה על דוושת הגז ברכב היברידי?:

        @אני-אני-אני דיבר לפי ההתרשמות שלי על התנהגות עם דוושת הגז והמעבר בין חשמל לבנזין בנסיעה או שלא הבנתי נכון תסבירו לי

        👆

        שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א אני אני אני

          @שלמה כתב בחיסכון בדלק בלחיצה על דוושת הגז ברכב היברידי?:

          @אני-אני-אני דיבר לפי ההתרשמות שלי על התנהגות עם דוושת הגז והמעבר בין חשמל לבנזין בנסיעה או שלא הבנתי נכון תסבירו לי

          👆

          שלמהש מנותק
          שלמהש מנותק
          שלמה
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #27

          @אני-אני-אני

          @אני-אני-אני כתב בחיסכון בדלק בלחיצה על דוושת הגז ברכב היברידי?:

          למי שיש רכב היברידי יודע (לפחות בטויוטה) שכאשר הבטריה נטענת הטורים מזנקים גבוה
          טען לי מישהו שלחיצה על הדוושה (כדי לזלול בטריה) תביא לתוצאה של חיסכון בדלק
          האם מישהו יודע אם זה נכון?
          כי מסברא אע"פ שהטורים גבוהים הם לכאורה מסתובבים ע"י המנוע החשמלי כדי לפרוק בטריה ולא צורכים דלק

          @אני-אני-אני כתב בחיסכון בדלק בלחיצה על דוושת הגז ברכב היברידי?:

          השאלה פשוטה מאוד ככל הנראה כאשר הבטריה מתמלאת ל 100% היא מתוכננת לפרוק את החשמל ולכן הסל"ד קופץ
          טען לי מישהו (שיש לו פריוס) שמישהו אמר לו שבמצב הנ"ל הבטריה בפריקה צורכת גם דלק ושילחץ על הדוושה, ומאז (כך אומר לי אותו חבר) יש לי חיסכון משמעותי בדלק,

          כאן בשביל לעזור :)

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • נתן שפיראנ מנותק
            נתן שפיראנ מנותק
            נתן שפירא
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #28

            @אני-אני-אני
            לי יש קאמרי הברידית ומיניסיון צרייך לתת גז ואז להרפות

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • נתן שפיראנ נתן שפירא

              @אני-אני-אני
              לי יש קאמרי הברידית ומיניסיון צרייך לתת גז ואז להרפות

              א מנותק
              א מנותק
              אני אני אני
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #29

              @נתן-שפירא
              אתה באמת רואה חיסכון?
              השאלה איך זה עובד ולמה שהבטריה פורקת היא צורכת דלק?

              נתן שפיראנ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א אני אני אני

                @נתן-שפירא
                אתה באמת רואה חיסכון?
                השאלה איך זה עובד ולמה שהבטריה פורקת היא צורכת דלק?

                נתן שפיראנ מנותק
                נתן שפיראנ מנותק
                נתן שפירא
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #30

                @אני-אני-אני
                הדבר כי גרוע בהברידי זה לתת פתיחות כי מתי שאתה נותן פתיחה זה עובר מי בטריה לדלק ואז הוא לוקח הרבה דלק
                לכן מניסיון עדיף לתת פתיחה ואז להרפות אבל לא לגמרי אלא רק קצת ולהמשיך לתת גז ואז שניהם עובדים ביחד
                גם דלק וגם בטריה וזה הכי חסכוני

                מרדכי MCמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • נתן שפיראנ נתן שפירא

                  @אני-אני-אני
                  הדבר כי גרוע בהברידי זה לתת פתיחות כי מתי שאתה נותן פתיחה זה עובר מי בטריה לדלק ואז הוא לוקח הרבה דלק
                  לכן מניסיון עדיף לתת פתיחה ואז להרפות אבל לא לגמרי אלא רק קצת ולהמשיך לתת גז ואז שניהם עובדים ביחד
                  גם דלק וגם בטריה וזה הכי חסכוני

                  מרדכי MCמ מנותק
                  מרדכי MCמ מנותק
                  מרדכי MC
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #31

                  @נתן-שפירא
                  תביא ראיות למה שאתה אומר
                  אני סובר הפוך אל תגע בדלק למה גם ככה הרכב בתעוצה

                  לא אישי רק מעמיד את ההשקפה הכונה

                  נתן שפיראנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מרדכי MCמ מרדכי MC

                    @נתן-שפירא
                    תביא ראיות למה שאתה אומר
                    אני סובר הפוך אל תגע בדלק למה גם ככה הרכב בתעוצה

                    לא אישי רק מעמיד את ההשקפה הכונה

                    נתן שפיראנ מנותק
                    נתן שפיראנ מנותק
                    נתן שפירא
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #32

                    @מרדכי-MC
                    בא נחשוב סברא
                    מתי הרכב לוקח יותר דלק כשאדם נותן כל הזמן פתיחות או גז רציף
                    בהברידי מתי שמשחררים את הגז הוא עובר לבטריה ואז שנותנים גז זה כמו פתיחה
                    לכן לדעתי ומיניסיון עדיף לתת גז ואז לשחרר קצת
                    לראיה יש רכבים שיש ציור מתי משתמש בדלק ומתי בבטריה תעקוב

                    מאירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • נתן שפיראנ נתן שפירא

                      @מרדכי-MC
                      בא נחשוב סברא
                      מתי הרכב לוקח יותר דלק כשאדם נותן כל הזמן פתיחות או גז רציף
                      בהברידי מתי שמשחררים את הגז הוא עובר לבטריה ואז שנותנים גז זה כמו פתיחה
                      לכן לדעתי ומיניסיון עדיף לתת גז ואז לשחרר קצת
                      לראיה יש רכבים שיש ציור מתי משתמש בדלק ומתי בבטריה תעקוב

                      מאירמ מנותק
                      מאירמ מנותק
                      מאיר
                      מנהל ראשי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #33

                      @נתן-שפירא כתב בחיסכון בדלק בלחיצה על דוושת הגז ברכב היברידי?:

                      @מרדכי-MC
                      בא נחשוב סברא
                      מתי הרכב לוקח יותר דלק כשאדם נותן כל הזמן פתיחות או גז רציף
                      בהברידי מתי שמשחררים את הגז הוא עובר לבטריה ואז שנותנים גז זה כמו פתיחה
                      לכן לדעתי ומיניסיון עדיף לתת גז ואז לשחרר קצת
                      לראיה יש רכבים שיש ציור מתי משתמש בדלק ומתי בבטריה תעקוב

                      לדעתי הויכוח נהיה קצת ארוך ומתיש. אני מציע שתעשה שתי נסיעות שוות בנות 100 ק"מ. הראשונה עם הלחיצות והשניה בלי ותשתף אותנו בתובנות

                      ליצירת קשר לחץ כאן

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3

                      • 1
                      • 2

                      26

                      מחובר

                      1.4k

                      משתמשים

                      4.7k

                      נושאים

                      63.9k

                      פוסטים
                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • דף הבית
                      • תקנון הפורום
                      • המדריך המלא למשתמש
                      • פוסטים אחרונים
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום