דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. שאר נושאים
      3. לעריקים להקפיד יותר לתקן פנסים ותקלות נראות לעין

      לעריקים להקפיד יותר לתקן פנסים ותקלות נראות לעין

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאר נושאים
      35 פוסטים 16 כותבים 8.4k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • shineS shine

        נא להשאיר את הנושא בתחום הרכבים
        לכל נושא אחר ניתן לפנות לפרוג…

        M מנותק
        M מנותק
        mik6868
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #10

        @shine זה תחום שוטר עוצר אותך כשאתה ברכב ולא כולם בפרוג אז ברוך פותח הנושא …

        shineS תגובה 1 תגובה אחרונה
        4
        • M mik6868

          @shine זה תחום שוטר עוצר אותך כשאתה ברכב ולא כולם בפרוג אז ברוך פותח הנושא …

          shineS מנותק
          shineS מנותק
          shine
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #11

          @mik6868
          הכל בסדר, הנושא חשוב
          רק לשים לב לא לגלוש למחוזות אחרים.

          תעסוק במה שאתה אוהב, ולא תצטרך לעבוד יום בחייך.
          סטיקרים לרכב
          shine.grd@gmail.com

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • אריאל קמחיא אריאל קמחי

            @פתוח-לשמוע כמו שאמר @ez058 לא צריך להיבהל אני עמדתי ליד משטרה ברמזור אחד ליד השני והוא הסתכל עלי ואני הסתכלתי עליו… והוא אפי’ חייך בקטנה, ולא עשה לי כלום… וזה היה בצומת נדחת בדרום ככה שהוא לא בדיוק פחד מהצבע שחור… ויש עוד מלא סיפורים ואנו צריכים ללכת בגאון ולא לחשוש!!!
            ועוד משהו שצריך לשים לב היה והם עוצרים אברך הם ישר מבקשים ממנו פלאפון ומפתח של האוטו (פלא’ שלא יתקשר לצבע שחור וכד’… מפתח של האוטו שלא יברח…) אז איך שהוא אמר לך עצור בצד, ישר תתקשר לצבע שחור (אל תפתח את החלון לפני זה… וכ"ש אם לא עשית עברה אלא רק עוצרים אותך בגלל היותך לומד תורה…) ותגיד להם תקשיבו עצרה אותי משטרה אני עכשיו יוצא אליהם, אם אני לא חוזר אליכם תוך 5/7 דקות תביאו לפה את כל הג’מע…, לא חייב להתקשר אליהם אפשר לאישה או לחבר ולומר להם אותו דבר, ואז והיה אם ח"ו עצרו אתכם אז לא תוכלו לחזור לקו או לאישה ואז הם ישר יזניקו את כולם.
            נ.ב. @פתוח-לשמוע הסיפור הזה כ"כ מזעזע. תמיד שאלתי למה קוראים להם “החוטפים” “החוטפים הגיעו” וכו’ עכשיו אחרי הסיפור הבנתי פשוט חוטפים פשוטו כמשמעו…
            שנדע ימים יפים יותר…

            אני יודע שאולי זה לא כ"כ קשור לפורום, אבל זה הוראת שעה… וכל עריק צריך להיות מוכן להכל…

            י מנותק
            י מנותק
            יראת שמים
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #12

            @אריאל-קמחי כתב בלעריקים להקפיד יותר לתקן פנסים ותקלות נראות לעין:

            ועוד משהו שצריך לשים לב היה והם עוצרים אברך הם ישר מבקשים ממנו פלאפון ומפתח של האוטו

            נראה לי שאין לשוטר סמכות לזה.

            ידני

            אריאל קמחיא E מ M 4 תגובות תגובה אחרונה
            4
            • י יראת שמים

              @אריאל-קמחי כתב בלעריקים להקפיד יותר לתקן פנסים ותקלות נראות לעין:

              ועוד משהו שצריך לשים לב היה והם עוצרים אברך הם ישר מבקשים ממנו פלאפון ומפתח של האוטו

              נראה לי שאין לשוטר סמכות לזה.

              אריאל קמחיא מנותק
              אריאל קמחיא מנותק
              אריאל קמחי
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #13

              @יראת-שמים כתב בלעריקים להקפיד יותר לתקן פנסים ותקלות נראות לעין:

              נראה לי שאין לשוטר סמכות לזה.

              היו כבר 3 סיפורים כאלו… לצערי.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • י יראת שמים

                @אריאל-קמחי כתב בלעריקים להקפיד יותר לתקן פנסים ותקלות נראות לעין:

                ועוד משהו שצריך לשים לב היה והם עוצרים אברך הם ישר מבקשים ממנו פלאפון ומפתח של האוטו

                נראה לי שאין לשוטר סמכות לזה.

                E מנותק
                E מנותק
                ez058
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #14

                @יראת-שמים כתב בלעריקים להקפיד יותר לתקן פנסים ותקלות נראות לעין:

                נראה לי שאין לשוטר סמכות לזה.

                היום ‘סמכות’ זה כבר לא רלוונטי…

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • י מנותק
                  י מנותק
                  יראת שמים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #15

                  @ez058 @אריאל-קמחי סה"כ התכוונתי שלא יהיה ניתן לענוש אותך על זה שלא מסרת לשוטר את הפלאפון או את מפתחות הרכב שלך.
                  ואולי גם אם מראים לשוטר שאתה יודע שאסור לו לעשות את זה, גם יכול לעזור.

                  ידני

                  טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                  4
                  • י יראת שמים

                    @אריאל-קמחי כתב בלעריקים להקפיד יותר לתקן פנסים ותקלות נראות לעין:

                    ועוד משהו שצריך לשים לב היה והם עוצרים אברך הם ישר מבקשים ממנו פלאפון ומפתח של האוטו

                    נראה לי שאין לשוטר סמכות לזה.

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    מאיר ג
                    כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
                    #16
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • י יראת שמים

                      @ez058 @אריאל-קמחי סה"כ התכוונתי שלא יהיה ניתן לענוש אותך על זה שלא מסרת לשוטר את הפלאפון או את מפתחות הרכב שלך.
                      ואולי גם אם מראים לשוטר שאתה יודע שאסור לו לעשות את זה, גם יכול לעזור.

                      טוסוןט מנותק
                      טוסוןט מנותק
                      טוסון
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #17

                      @יראת-שמים בכלל מומלץ למי שיש חייגן במולטימדיה להשים את המספר של ‘צבע שחור’ בחיוג מהיר שם
                      0738881234

                      אגב, כל הפעילות שלהם חוקית לגמרי, יש להם עורכי דין שמייעצים להם מה מותר ומה אסור

                      אבל כמובן שזו הזדמנות בשבלינו להתרענן על חוקי התנועה
                      היום (בבית שאן) התחלתי לסוע בצורה לא כל כך מותרת ולפתע אני שם לב שזה לעיני שוטר, אני מניח שהוא יכל לעכב אותי, במקום זאת הוא סימן לי שאני יכול להמשיך והכל בסדר

                      כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                      (מס"י פ"א)

                      נחייה ולא…

                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4
                      • טוסוןט טוסון

                        @יראת-שמים בכלל מומלץ למי שיש חייגן במולטימדיה להשים את המספר של ‘צבע שחור’ בחיוג מהיר שם
                        0738881234

                        אגב, כל הפעילות שלהם חוקית לגמרי, יש להם עורכי דין שמייעצים להם מה מותר ומה אסור

                        אבל כמובן שזו הזדמנות בשבלינו להתרענן על חוקי התנועה
                        היום (בבית שאן) התחלתי לסוע בצורה לא כל כך מותרת ולפתע אני שם לב שזה לעיני שוטר, אני מניח שהוא יכל לעכב אותי, במקום זאת הוא סימן לי שאני יכול להמשיך והכל בסדר

                        מ מנותק
                        מ מנותק
                        מאיר ג
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #18

                        @טוסון טעית במספר אלא"כ יש להם כמה מספרים
                        המספר הוא 0738881242

                        טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מ מאיר ג

                          @טוסון טעית במספר אלא"כ יש להם כמה מספרים
                          המספר הוא 0738881242

                          טוסוןט מנותק
                          טוסוןט מנותק
                          טוסון
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #19

                          @מאיר-ג כתב בלעריקים להקפיד יותר לתקן פנסים ותקלות נראות לעין:

                          אכן

                          @טוסון יש להם כמה מספרים
                          המספר הוא 0738881242

                          והמספר 0738881234 זה המספר הראשי שעל המגנטים

                          ולכל עיר יש מספר מיוחד כדי שהצינתוק יצא במהירות
                          לירושלים לפעמים מוציאים ממספר ממש אחר

                          כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                          (מס"י פ"א)

                          נחייה ולא…

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • י יראת שמים

                            @אריאל-קמחי כתב בלעריקים להקפיד יותר לתקן פנסים ותקלות נראות לעין:

                            ועוד משהו שצריך לשים לב היה והם עוצרים אברך הם ישר מבקשים ממנו פלאפון ומפתח של האוטו

                            נראה לי שאין לשוטר סמכות לזה.

                            M מנותק
                            M מנותק
                            MEM
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #20

                            @יראת-שמים כתב בלעריקים להקפיד יותר לתקן פנסים ותקלות נראות לעין:

                            @אריאל-קמחי כתב בלעריקים להקפיד יותר לתקן פנסים ותקלות נראות לעין:

                            ועוד משהו שצריך לשים לב היה והם עוצרים אברך הם ישר מבקשים ממנו פלאפון ומפתח של האוטו

                            נראה לי שאין לשוטר סמכות לזה.

                            ממתי שוטר צריך סמכות?
                            ועוד מול חרדי?
                            זכור לכולנו המשפט של אחד מכלבי בג"ץ ‘גם אם אין לי סמכות יש לי סמכות לקבוע שיש לי סמכות’ ואידך זיל חמור

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • קורולה אברכיםק מנותק
                              קורולה אברכיםק מנותק
                              קורולה אברכים
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #21

                              בלת’'ק חלקי.

                              אני ממש לא חושב ששוטר רשאי להחרים לך טלפון!!

                              כדאי מאוד שהעריקים יידעו טוב את החוק מול שוטר, בד’'כ השוטרים בורים בלשון המעטה, אם רואים מישהו שיודע יותר מהם הם לוקחים צעד אחורה.

                              אולי כר @גיל נקרא למישהו שיעשה סדר.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                                עדכון מעכשיו האברך שוחרר ב"ה

                                ג מנותק
                                ג מנותק
                                גיל
                                מאסטר מגיה
                                כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
                                #22

                                @פתוח-לשמוע כתב בלעריקים להקפיד יותר לתקן פנסים ותקלות נראות לעין:

                                עדכון מעכשיו האברך שוחרר ב"ה

                                ונוסיף, ומעכשיו אין לו בעיות דוגמת מעונות וכו’. ולחכימא ברמיזא דלא נפיק ד"א ברה"ר.

                                לשאלת הציבור,

                                לשוטר אין שום סמכות להחרים טלפון מאזרח

                                אא"כ מדובר בחשד לעבירה שמתבצעת דרך הטלפון, אבל לא עבירת תנועה! אלא עבירה כמו סחר בסמים… וזה מטענת “מניעת העלמת ראיות” עבור חקירה עתידית. וזה רק בסטטוס “עצור”. אדם ש"נעצר" ע"י שוטר בגלל בדיקה שגרתית או עבירת תנועה הוא לא בסטטוס “עצור” אלא “מעוכב”.
                                וגם כשמדובר ב"צרכי חקירה" צריך את אישורו של האזרח ונוכחותו (נגיד לבדוק הודעות ששלח כי המתלונן אומר שהוא מאיים עליו בהודעות).
                                אם האזרח לא מוכן - יש מושג שנקרא “מעטפה” שבתחנת המשטרה לוקחים לו את הטלפון תוך מילוי דו"ח וקבלת סיווג (כדי שלא יהיה ניצול לרעה/חדירה לפרטיות של תוכן אישי שיש שם).
                                תלמדו מילת זהב, שלא עולה כסף…

                                לא!

                                ויש לכם פורום כ"כ נפלא, למה שלא קצת לשפר מה שאפשר ברכב כדי שהוא לא ימשוך עיניים לעצירה?

                                למה המשקפיים והטלפון באים בסט עם הרכב ומודבקים עם סלוטייפ?
                                קרדיט לר"ל גלזר…

                                בכה לי תושב רכסים שכל שוטר שרואה אותו עוצר אותו.
                                הסתכלתי על הרכב - אתה שם לב שהבולמים שלך גמורים והרכב (שאמור להיות גבוה במידה סבירה) דבוק לכביש יותר מקורולה סטיישן?
                                זה צועק - או שיש לך 10 ברכב, או שאתה מבריח משהו…
                                ויעויין בפוסט אחר שכתבתי שבכל אופן נתנו איש תורתו בידו ורובא דרובא לא מקיימים מאי דאיתא גבי גופו של פרוזבול, במתני’ סדרא דגרעינים מסכתא דשמיטה פ"י מ"ד ודו"ק.
                                ויה"ר שאבינו שבשמיים יצילנו מיד אחי, ומיד עשו…
                                קדיש?


                                דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                                למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                                קורולה אברכיםק תגובה 1 תגובה אחרונה
                                14
                                • ג גיל

                                  @פתוח-לשמוע כתב בלעריקים להקפיד יותר לתקן פנסים ותקלות נראות לעין:

                                  עדכון מעכשיו האברך שוחרר ב"ה

                                  ונוסיף, ומעכשיו אין לו בעיות דוגמת מעונות וכו’. ולחכימא ברמיזא דלא נפיק ד"א ברה"ר.

                                  לשאלת הציבור,

                                  לשוטר אין שום סמכות להחרים טלפון מאזרח

                                  אא"כ מדובר בחשד לעבירה שמתבצעת דרך הטלפון, אבל לא עבירת תנועה! אלא עבירה כמו סחר בסמים… וזה מטענת “מניעת העלמת ראיות” עבור חקירה עתידית. וזה רק בסטטוס “עצור”. אדם ש"נעצר" ע"י שוטר בגלל בדיקה שגרתית או עבירת תנועה הוא לא בסטטוס “עצור” אלא “מעוכב”.
                                  וגם כשמדובר ב"צרכי חקירה" צריך את אישורו של האזרח ונוכחותו (נגיד לבדוק הודעות ששלח כי המתלונן אומר שהוא מאיים עליו בהודעות).
                                  אם האזרח לא מוכן - יש מושג שנקרא “מעטפה” שבתחנת המשטרה לוקחים לו את הטלפון תוך מילוי דו"ח וקבלת סיווג (כדי שלא יהיה ניצול לרעה/חדירה לפרטיות של תוכן אישי שיש שם).
                                  תלמדו מילת זהב, שלא עולה כסף…

                                  לא!

                                  ויש לכם פורום כ"כ נפלא, למה שלא קצת לשפר מה שאפשר ברכב כדי שהוא לא ימשוך עיניים לעצירה?

                                  למה המשקפיים והטלפון באים בסט עם הרכב ומודבקים עם סלוטייפ?
                                  קרדיט לר"ל גלזר…

                                  בכה לי תושב רכסים שכל שוטר שרואה אותו עוצר אותו.
                                  הסתכלתי על הרכב - אתה שם לב שהבולמים שלך גמורים והרכב (שאמור להיות גבוה במידה סבירה) דבוק לכביש יותר מקורולה סטיישן?
                                  זה צועק - או שיש לך 10 ברכב, או שאתה מבריח משהו…
                                  ויעויין בפוסט אחר שכתבתי שבכל אופן נתנו איש תורתו בידו ורובא דרובא לא מקיימים מאי דאיתא גבי גופו של פרוזבול, במתני’ סדרא דגרעינים מסכתא דשמיטה פ"י מ"ד ודו"ק.
                                  ויה"ר שאבינו שבשמיים יצילנו מיד אחי, ומיד עשו…
                                  קדיש?

                                  קורולה אברכיםק מנותק
                                  קורולה אברכיםק מנותק
                                  קורולה אברכים
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #23

                                  @גיל כתב בלעריקים להקפיד יותר לתקן פנסים ותקלות נראות לעין:

                                  ונוסיף, ומעכשיו אין לו בעיות דוגמת מעונות וכו

                                  וואלה, חבל לא כולם יודעים את זה.
                                  מעניין לדעת את הסיבה, הוא הרי עדיין מחוייב ג.

                                  ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • קורולה אברכיםק קורולה אברכים

                                    @גיל כתב בלעריקים להקפיד יותר לתקן פנסים ותקלות נראות לעין:

                                    ונוסיף, ומעכשיו אין לו בעיות דוגמת מעונות וכו

                                    וואלה, חבל לא כולם יודעים את זה.
                                    מעניין לדעת את הסיבה, הוא הרי עדיין מחוייב ג.

                                    ג מנותק
                                    ג מנותק
                                    גיל
                                    מאסטר מגיה
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
                                    #24

                                    @קורולה-אברכים כתב בלעריקים להקפיד יותר לתקן פנסים ותקלות נראות לעין:
                                    הוא הרי עדיין מחוייב ג.

                                    ממש לא.


                                    דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                                    למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                                    חובק עולםח קורולה אברכיםק 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ג גיל

                                      @קורולה-אברכים כתב בלעריקים להקפיד יותר לתקן פנסים ותקלות נראות לעין:
                                      הוא הרי עדיין מחוייב ג.

                                      ממש לא.

                                      חובק עולםח מחובר
                                      חובק עולםח מחובר
                                      חובק עולם
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #25

                                      @גיל כתב בלעריקים להקפיד יותר לתקן פנסים ותקלות נראות לעין:

                                      ממש לא.

                                      מהיכי תיתי?

                                      ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ג גיל

                                        @קורולה-אברכים כתב בלעריקים להקפיד יותר לתקן פנסים ותקלות נראות לעין:
                                        הוא הרי עדיין מחוייב ג.

                                        ממש לא.

                                        קורולה אברכיםק מנותק
                                        קורולה אברכיםק מנותק
                                        קורולה אברכים
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #26

                                        @גיל אז הכי טוב זה להסגיר את עצמך?

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • חובק עולםח חובק עולם

                                          @גיל כתב בלעריקים להקפיד יותר לתקן פנסים ותקלות נראות לעין:

                                          ממש לא.

                                          מהיכי תיתי?

                                          ג מנותק
                                          ג מנותק
                                          גיל
                                          מאסטר מגיה
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #27

                                          @חובק-עולם כתב בלעריקים להקפיד יותר לתקן פנסים ותקלות נראות לעין:

                                          מהיכי תיתי?

                                          לאו עליי דידי קא סמכת? הכא נמי סמוך עליי…
                                          (שבת לא.)

                                          @קורולה-אברכים כתב בלעריקים להקפיד יותר לתקן פנסים ותקלות נראות לעין:

                                          @גיל אז הכי טוב זה להסגיר את עצמך?

                                          לא אמרתי את זה.
                                          רק אמרתי שאחרי שהדבורה עוקצת לא מתים, רק יוצאים בריאים יותר.


                                          דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                                          למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                                          חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          4
                                          • ג גיל

                                            @חובק-עולם כתב בלעריקים להקפיד יותר לתקן פנסים ותקלות נראות לעין:

                                            מהיכי תיתי?

                                            לאו עליי דידי קא סמכת? הכא נמי סמוך עליי…
                                            (שבת לא.)

                                            @קורולה-אברכים כתב בלעריקים להקפיד יותר לתקן פנסים ותקלות נראות לעין:

                                            @גיל אז הכי טוב זה להסגיר את עצמך?

                                            לא אמרתי את זה.
                                            רק אמרתי שאחרי שהדבורה עוקצת לא מתים, רק יוצאים בריאים יותר.

                                            חובק עולםח מחובר
                                            חובק עולםח מחובר
                                            חובק עולם
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #28

                                            @גיל כתב בלעריקים להקפיד יותר לתקן פנסים ותקלות נראות לעין:

                                            לאו עליי דידי קא סמכת? הכא נמי סמוך עליי…

                                            פשוט ידוע לי ההפך. (אדרבה אשמח שתחכים אותי. )
                                            שמקבל זימון נוסף בעוד… ולא נפתר לו הפלונטר. וידוע לי על כאלה שנכוו מזה.

                                            ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • חובק עולםח חובק עולם

                                              @גיל כתב בלעריקים להקפיד יותר לתקן פנסים ותקלות נראות לעין:

                                              לאו עליי דידי קא סמכת? הכא נמי סמוך עליי…

                                              פשוט ידוע לי ההפך. (אדרבה אשמח שתחכים אותי. )
                                              שמקבל זימון נוסף בעוד… ולא נפתר לו הפלונטר. וידוע לי על כאלה שנכוו מזה.

                                              ג מנותק
                                              ג מנותק
                                              גיל
                                              מאסטר מגיה
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #29

                                              כמדומה אני שאתם נכוים בפושרים עכשיו אי אתם נכוים אפילו בחמי חמין (ברכות טז:) ?


                                              דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                                              למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                                              M תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              1

                                              • 1
                                              • 2

                                              52

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              131.2k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום