דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. שאר נושאים
      3. לעריקים להקפיד יותר לתקן פנסים ותקלות נראות לעין

      לעריקים להקפיד יותר לתקן פנסים ותקלות נראות לעין

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאר נושאים
      35 פוסטים 16 כותבים 8.4k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • פתוח לשמועפ מנותק
        פתוח לשמועפ מנותק
        פתוח לשמוע
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        ארגון “עם קדוש” עם פרטים על מעצר האברך:

        הבוקר, בשעה 10:10, נסע האברך XXX, בן 26, אב לשלושה ותושב העיר אלעד, בדרכו לכולל האברכים “זכר שלום” של הרב פוברסקי בגני הדר, פתח תקווה.

        האברך, בוגר ישיבת “מאור התורה” (בראשות הגאון רבי אברהם סאלים), נעצר בעקבות תקלה בפנסי רכבו, לאחר שניידת משטרת תנועה עצרה אותו סמוך לצומת בית אריה.

        לטענת הארגון, השוטר זיהה כי הוא עריק, אמר לו שלא יסגיר אותו למשטרה הצבאית, והחל בבדיקה ברכבו.

        באותה עת היה האברך בשיחה עם בני משפחתו, שחייגו במקביל למוקד “החוטפים הגיעו”, אשר עקב אחר המתרחש. לפתע השיחה נותקה, והטלפון הפך לבלתי זמין.

        אחיו נסע מיד למקום וגילה כי רכבו של אחיו עומד בשולי הדרך כשהוא ריק, ואילו האברך אינו נמצא במקום. פעילי “עם קדוש” הגיעו אף הם לזירה, אך לא מצאו אותו. הם פנו לשוטרים שעמדו במקום, ולטענתם נענו כי אינם יודעים היכן הוא.

        לאחר שעתיים של בירורים, התברר כי הוא אכן הוסגר במרמה ונלקח לתחנת המשטרה הצבאית בתל השומר.

        אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
        הם אלו שיודעים לשאול
        מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

        א חיים ברזלח אריאל קמחיא 3 תגובות תגובה אחרונה
        9
        • פתוח לשמועפ מנותק
          פתוח לשמועפ מנותק
          פתוח לשמוע
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          עדכון מעכשיו האברך שוחרר ב"ה

          אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
          הם אלו שיודעים לשאול
          מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

          ג תגובה 1 תגובה אחרונה
          5
          • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

            ארגון “עם קדוש” עם פרטים על מעצר האברך:

            הבוקר, בשעה 10:10, נסע האברך XXX, בן 26, אב לשלושה ותושב העיר אלעד, בדרכו לכולל האברכים “זכר שלום” של הרב פוברסקי בגני הדר, פתח תקווה.

            האברך, בוגר ישיבת “מאור התורה” (בראשות הגאון רבי אברהם סאלים), נעצר בעקבות תקלה בפנסי רכבו, לאחר שניידת משטרת תנועה עצרה אותו סמוך לצומת בית אריה.

            לטענת הארגון, השוטר זיהה כי הוא עריק, אמר לו שלא יסגיר אותו למשטרה הצבאית, והחל בבדיקה ברכבו.

            באותה עת היה האברך בשיחה עם בני משפחתו, שחייגו במקביל למוקד “החוטפים הגיעו”, אשר עקב אחר המתרחש. לפתע השיחה נותקה, והטלפון הפך לבלתי זמין.

            אחיו נסע מיד למקום וגילה כי רכבו של אחיו עומד בשולי הדרך כשהוא ריק, ואילו האברך אינו נמצא במקום. פעילי “עם קדוש” הגיעו אף הם לזירה, אך לא מצאו אותו. הם פנו לשוטרים שעמדו במקום, ולטענתם נענו כי אינם יודעים היכן הוא.

            לאחר שעתיים של בירורים, התברר כי הוא אכן הוסגר במרמה ונלקח לתחנת המשטרה הצבאית בתל השומר.

            א מנותק
            א מנותק
            א.ב.
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @פתוח-לשמוע ואוו איזה פחד
            הפנס שלי חייב שיוף (או החלפה) דחוף, אין מצב שהוא עובר טסט
            המשטרה יכולה לעצור אותי על זה או שהיא עוצרת רק על פנס שבור?

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

              ארגון “עם קדוש” עם פרטים על מעצר האברך:

              הבוקר, בשעה 10:10, נסע האברך XXX, בן 26, אב לשלושה ותושב העיר אלעד, בדרכו לכולל האברכים “זכר שלום” של הרב פוברסקי בגני הדר, פתח תקווה.

              האברך, בוגר ישיבת “מאור התורה” (בראשות הגאון רבי אברהם סאלים), נעצר בעקבות תקלה בפנסי רכבו, לאחר שניידת משטרת תנועה עצרה אותו סמוך לצומת בית אריה.

              לטענת הארגון, השוטר זיהה כי הוא עריק, אמר לו שלא יסגיר אותו למשטרה הצבאית, והחל בבדיקה ברכבו.

              באותה עת היה האברך בשיחה עם בני משפחתו, שחייגו במקביל למוקד “החוטפים הגיעו”, אשר עקב אחר המתרחש. לפתע השיחה נותקה, והטלפון הפך לבלתי זמין.

              אחיו נסע מיד למקום וגילה כי רכבו של אחיו עומד בשולי הדרך כשהוא ריק, ואילו האברך אינו נמצא במקום. פעילי “עם קדוש” הגיעו אף הם לזירה, אך לא מצאו אותו. הם פנו לשוטרים שעמדו במקום, ולטענתם נענו כי אינם יודעים היכן הוא.

              לאחר שעתיים של בירורים, התברר כי הוא אכן הוסגר במרמה ונלקח לתחנת המשטרה הצבאית בתל השומר.

              חיים ברזלח מנותק
              חיים ברזלח מנותק
              חיים ברזל
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @פתוח-לשמוע זה סה"כ תירוץ הם יכלו לעצור אותו גם על שלט נהג חדש

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • E מנותק
                E מנותק
                ez058
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                הניצחון האמיתי זה -לא להילחץ ולא להיכנס לפאניקה כל פעם שיוצאים לכביש…

                (אם באמת היו עוצרים כל אברך עם בעיה בפנסים או משהו אחר, הכלא היה קורס…)

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                  ארגון “עם קדוש” עם פרטים על מעצר האברך:

                  הבוקר, בשעה 10:10, נסע האברך XXX, בן 26, אב לשלושה ותושב העיר אלעד, בדרכו לכולל האברכים “זכר שלום” של הרב פוברסקי בגני הדר, פתח תקווה.

                  האברך, בוגר ישיבת “מאור התורה” (בראשות הגאון רבי אברהם סאלים), נעצר בעקבות תקלה בפנסי רכבו, לאחר שניידת משטרת תנועה עצרה אותו סמוך לצומת בית אריה.

                  לטענת הארגון, השוטר זיהה כי הוא עריק, אמר לו שלא יסגיר אותו למשטרה הצבאית, והחל בבדיקה ברכבו.

                  באותה עת היה האברך בשיחה עם בני משפחתו, שחייגו במקביל למוקד “החוטפים הגיעו”, אשר עקב אחר המתרחש. לפתע השיחה נותקה, והטלפון הפך לבלתי זמין.

                  אחיו נסע מיד למקום וגילה כי רכבו של אחיו עומד בשולי הדרך כשהוא ריק, ואילו האברך אינו נמצא במקום. פעילי “עם קדוש” הגיעו אף הם לזירה, אך לא מצאו אותו. הם פנו לשוטרים שעמדו במקום, ולטענתם נענו כי אינם יודעים היכן הוא.

                  לאחר שעתיים של בירורים, התברר כי הוא אכן הוסגר במרמה ונלקח לתחנת המשטרה הצבאית בתל השומר.

                  אריאל קמחיא מנותק
                  אריאל קמחיא מנותק
                  אריאל קמחי
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @פתוח-לשמוע כמו שאמר @ez058 לא צריך להיבהל אני עמדתי ליד משטרה ברמזור אחד ליד השני והוא הסתכל עלי ואני הסתכלתי עליו… והוא אפי’ חייך בקטנה, ולא עשה לי כלום… וזה היה בצומת נדחת בדרום ככה שהוא לא בדיוק פחד מהצבע שחור… ויש עוד מלא סיפורים ואנו צריכים ללכת בגאון ולא לחשוש!!!
                  ועוד משהו שצריך לשים לב היה והם עוצרים אברך הם ישר מבקשים ממנו פלאפון ומפתח של האוטו (פלא’ שלא יתקשר לצבע שחור וכד’… מפתח של האוטו שלא יברח…) אז איך שהוא אמר לך עצור בצד, ישר תתקשר לצבע שחור (אל תפתח את החלון לפני זה… וכ"ש אם לא עשית עברה אלא רק עוצרים אותך בגלל היותך לומד תורה…) ותגיד להם תקשיבו עצרה אותי משטרה אני עכשיו יוצא אליהם, אם אני לא חוזר אליכם תוך 5/7 דקות תביאו לפה את כל הג’מע…, לא חייב להתקשר אליהם אפשר לאישה או לחבר ולומר להם אותו דבר, ואז והיה אם ח"ו עצרו אתכם אז לא תוכלו לחזור לקו או לאישה ואז הם ישר יזניקו את כולם.
                  נ.ב. @פתוח-לשמוע הסיפור הזה כ"כ מזעזע. תמיד שאלתי למה קוראים להם “החוטפים” “החוטפים הגיעו” וכו’ עכשיו אחרי הסיפור הבנתי פשוט חוטפים פשוטו כמשמעו…
                  שנדע ימים יפים יותר…

                  אני יודע שאולי זה לא כ"כ קשור לפורום, אבל זה הוראת שעה… וכל עריק צריך להיות מוכן להכל…

                  א י 2 תגובות תגובה אחרונה
                  14
                  • אריאל קמחיא אריאל קמחי

                    @פתוח-לשמוע כמו שאמר @ez058 לא צריך להיבהל אני עמדתי ליד משטרה ברמזור אחד ליד השני והוא הסתכל עלי ואני הסתכלתי עליו… והוא אפי’ חייך בקטנה, ולא עשה לי כלום… וזה היה בצומת נדחת בדרום ככה שהוא לא בדיוק פחד מהצבע שחור… ויש עוד מלא סיפורים ואנו צריכים ללכת בגאון ולא לחשוש!!!
                    ועוד משהו שצריך לשים לב היה והם עוצרים אברך הם ישר מבקשים ממנו פלאפון ומפתח של האוטו (פלא’ שלא יתקשר לצבע שחור וכד’… מפתח של האוטו שלא יברח…) אז איך שהוא אמר לך עצור בצד, ישר תתקשר לצבע שחור (אל תפתח את החלון לפני זה… וכ"ש אם לא עשית עברה אלא רק עוצרים אותך בגלל היותך לומד תורה…) ותגיד להם תקשיבו עצרה אותי משטרה אני עכשיו יוצא אליהם, אם אני לא חוזר אליכם תוך 5/7 דקות תביאו לפה את כל הג’מע…, לא חייב להתקשר אליהם אפשר לאישה או לחבר ולומר להם אותו דבר, ואז והיה אם ח"ו עצרו אתכם אז לא תוכלו לחזור לקו או לאישה ואז הם ישר יזניקו את כולם.
                    נ.ב. @פתוח-לשמוע הסיפור הזה כ"כ מזעזע. תמיד שאלתי למה קוראים להם “החוטפים” “החוטפים הגיעו” וכו’ עכשיו אחרי הסיפור הבנתי פשוט חוטפים פשוטו כמשמעו…
                    שנדע ימים יפים יותר…

                    אני יודע שאולי זה לא כ"כ קשור לפורום, אבל זה הוראת שעה… וכל עריק צריך להיות מוכן להכל…

                    א מנותק
                    א מנותק
                    א.ב.
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @אריאל-קמחי

                    אם מבקשים ממני את הפלאפון אני פשוט יביא את הוויז…

                    אריאל קמחיא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    10
                    • א א.ב.

                      @אריאל-קמחי

                      אם מבקשים ממני את הפלאפון אני פשוט יביא את הוויז…

                      אריאל קמחיא מנותק
                      אריאל קמחיא מנותק
                      אריאל קמחי
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי אריאל קמחי
                      #8

                      @א.ב.

                      רעיון אדיר!!!
                      אבל אם אח"כ הוא יראה אותך מוציא עוד פלאפון הוא ישר יקח לך אותו, לכן הכי טוב לא לפתוח לפני שמתקשרים זה נראה הרבה זמן, אבל זה 20 שניות על השעון מנסיון אישי…

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • shineS מנותק
                        shineS מנותק
                        shine
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        נא להשאיר את הנושא בתחום הרכבים
                        לכל נושא אחר ניתן לפנות לפרוג…

                        תעסוק במה שאתה אוהב, ולא תצטרך לעבוד יום בחייך.
                        סטיקרים לרכב
                        shine.grd@gmail.com

                        M תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • shineS shine

                          נא להשאיר את הנושא בתחום הרכבים
                          לכל נושא אחר ניתן לפנות לפרוג…

                          M מנותק
                          M מנותק
                          mik6868
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @shine זה תחום שוטר עוצר אותך כשאתה ברכב ולא כולם בפרוג אז ברוך פותח הנושא …

                          shineS תגובה 1 תגובה אחרונה
                          4
                          • M mik6868

                            @shine זה תחום שוטר עוצר אותך כשאתה ברכב ולא כולם בפרוג אז ברוך פותח הנושא …

                            shineS מנותק
                            shineS מנותק
                            shine
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @mik6868
                            הכל בסדר, הנושא חשוב
                            רק לשים לב לא לגלוש למחוזות אחרים.

                            תעסוק במה שאתה אוהב, ולא תצטרך לעבוד יום בחייך.
                            סטיקרים לרכב
                            shine.grd@gmail.com

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • אריאל קמחיא אריאל קמחי

                              @פתוח-לשמוע כמו שאמר @ez058 לא צריך להיבהל אני עמדתי ליד משטרה ברמזור אחד ליד השני והוא הסתכל עלי ואני הסתכלתי עליו… והוא אפי’ חייך בקטנה, ולא עשה לי כלום… וזה היה בצומת נדחת בדרום ככה שהוא לא בדיוק פחד מהצבע שחור… ויש עוד מלא סיפורים ואנו צריכים ללכת בגאון ולא לחשוש!!!
                              ועוד משהו שצריך לשים לב היה והם עוצרים אברך הם ישר מבקשים ממנו פלאפון ומפתח של האוטו (פלא’ שלא יתקשר לצבע שחור וכד’… מפתח של האוטו שלא יברח…) אז איך שהוא אמר לך עצור בצד, ישר תתקשר לצבע שחור (אל תפתח את החלון לפני זה… וכ"ש אם לא עשית עברה אלא רק עוצרים אותך בגלל היותך לומד תורה…) ותגיד להם תקשיבו עצרה אותי משטרה אני עכשיו יוצא אליהם, אם אני לא חוזר אליכם תוך 5/7 דקות תביאו לפה את כל הג’מע…, לא חייב להתקשר אליהם אפשר לאישה או לחבר ולומר להם אותו דבר, ואז והיה אם ח"ו עצרו אתכם אז לא תוכלו לחזור לקו או לאישה ואז הם ישר יזניקו את כולם.
                              נ.ב. @פתוח-לשמוע הסיפור הזה כ"כ מזעזע. תמיד שאלתי למה קוראים להם “החוטפים” “החוטפים הגיעו” וכו’ עכשיו אחרי הסיפור הבנתי פשוט חוטפים פשוטו כמשמעו…
                              שנדע ימים יפים יותר…

                              אני יודע שאולי זה לא כ"כ קשור לפורום, אבל זה הוראת שעה… וכל עריק צריך להיות מוכן להכל…

                              י מנותק
                              י מנותק
                              יראת שמים
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @אריאל-קמחי כתב בלעריקים להקפיד יותר לתקן פנסים ותקלות נראות לעין:

                              ועוד משהו שצריך לשים לב היה והם עוצרים אברך הם ישר מבקשים ממנו פלאפון ומפתח של האוטו

                              נראה לי שאין לשוטר סמכות לזה.

                              ידני

                              אריאל קמחיא E מ M 4 תגובות תגובה אחרונה
                              4
                              • י יראת שמים

                                @אריאל-קמחי כתב בלעריקים להקפיד יותר לתקן פנסים ותקלות נראות לעין:

                                ועוד משהו שצריך לשים לב היה והם עוצרים אברך הם ישר מבקשים ממנו פלאפון ומפתח של האוטו

                                נראה לי שאין לשוטר סמכות לזה.

                                אריאל קמחיא מנותק
                                אריאל קמחיא מנותק
                                אריאל קמחי
                                מייבין
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @יראת-שמים כתב בלעריקים להקפיד יותר לתקן פנסים ותקלות נראות לעין:

                                נראה לי שאין לשוטר סמכות לזה.

                                היו כבר 3 סיפורים כאלו… לצערי.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • י יראת שמים

                                  @אריאל-קמחי כתב בלעריקים להקפיד יותר לתקן פנסים ותקלות נראות לעין:

                                  ועוד משהו שצריך לשים לב היה והם עוצרים אברך הם ישר מבקשים ממנו פלאפון ומפתח של האוטו

                                  נראה לי שאין לשוטר סמכות לזה.

                                  E מנותק
                                  E מנותק
                                  ez058
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @יראת-שמים כתב בלעריקים להקפיד יותר לתקן פנסים ותקלות נראות לעין:

                                  נראה לי שאין לשוטר סמכות לזה.

                                  היום ‘סמכות’ זה כבר לא רלוונטי…

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • י מנותק
                                    י מנותק
                                    יראת שמים
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    @ez058 @אריאל-קמחי סה"כ התכוונתי שלא יהיה ניתן לענוש אותך על זה שלא מסרת לשוטר את הפלאפון או את מפתחות הרכב שלך.
                                    ואולי גם אם מראים לשוטר שאתה יודע שאסור לו לעשות את זה, גם יכול לעזור.

                                    ידני

                                    טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    4
                                    • י יראת שמים

                                      @אריאל-קמחי כתב בלעריקים להקפיד יותר לתקן פנסים ותקלות נראות לעין:

                                      ועוד משהו שצריך לשים לב היה והם עוצרים אברך הם ישר מבקשים ממנו פלאפון ומפתח של האוטו

                                      נראה לי שאין לשוטר סמכות לזה.

                                      מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      מאיר ג
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
                                      #16
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • י יראת שמים

                                        @ez058 @אריאל-קמחי סה"כ התכוונתי שלא יהיה ניתן לענוש אותך על זה שלא מסרת לשוטר את הפלאפון או את מפתחות הרכב שלך.
                                        ואולי גם אם מראים לשוטר שאתה יודע שאסור לו לעשות את זה, גם יכול לעזור.

                                        טוסוןט מנותק
                                        טוסוןט מנותק
                                        טוסון
                                        מייבין
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #17

                                        @יראת-שמים בכלל מומלץ למי שיש חייגן במולטימדיה להשים את המספר של ‘צבע שחור’ בחיוג מהיר שם
                                        0738881234

                                        אגב, כל הפעילות שלהם חוקית לגמרי, יש להם עורכי דין שמייעצים להם מה מותר ומה אסור

                                        אבל כמובן שזו הזדמנות בשבלינו להתרענן על חוקי התנועה
                                        היום (בבית שאן) התחלתי לסוע בצורה לא כל כך מותרת ולפתע אני שם לב שזה לעיני שוטר, אני מניח שהוא יכל לעכב אותי, במקום זאת הוא סימן לי שאני יכול להמשיך והכל בסדר

                                        כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                        (מס"י פ"א)

                                        נחייה ולא…

                                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        4
                                        • טוסוןט טוסון

                                          @יראת-שמים בכלל מומלץ למי שיש חייגן במולטימדיה להשים את המספר של ‘צבע שחור’ בחיוג מהיר שם
                                          0738881234

                                          אגב, כל הפעילות שלהם חוקית לגמרי, יש להם עורכי דין שמייעצים להם מה מותר ומה אסור

                                          אבל כמובן שזו הזדמנות בשבלינו להתרענן על חוקי התנועה
                                          היום (בבית שאן) התחלתי לסוע בצורה לא כל כך מותרת ולפתע אני שם לב שזה לעיני שוטר, אני מניח שהוא יכל לעכב אותי, במקום זאת הוא סימן לי שאני יכול להמשיך והכל בסדר

                                          מ מנותק
                                          מ מנותק
                                          מאיר ג
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #18

                                          @טוסון טעית במספר אלא"כ יש להם כמה מספרים
                                          המספר הוא 0738881242

                                          טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • מ מאיר ג

                                            @טוסון טעית במספר אלא"כ יש להם כמה מספרים
                                            המספר הוא 0738881242

                                            טוסוןט מנותק
                                            טוסוןט מנותק
                                            טוסון
                                            מייבין
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #19

                                            @מאיר-ג כתב בלעריקים להקפיד יותר לתקן פנסים ותקלות נראות לעין:

                                            אכן

                                            @טוסון יש להם כמה מספרים
                                            המספר הוא 0738881242

                                            והמספר 0738881234 זה המספר הראשי שעל המגנטים

                                            ולכל עיר יש מספר מיוחד כדי שהצינתוק יצא במהירות
                                            לירושלים לפעמים מוציאים ממספר ממש אחר

                                            כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                            (מס"י פ"א)

                                            נחייה ולא…

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            1
                                            • י יראת שמים

                                              @אריאל-קמחי כתב בלעריקים להקפיד יותר לתקן פנסים ותקלות נראות לעין:

                                              ועוד משהו שצריך לשים לב היה והם עוצרים אברך הם ישר מבקשים ממנו פלאפון ומפתח של האוטו

                                              נראה לי שאין לשוטר סמכות לזה.

                                              M מנותק
                                              M מנותק
                                              MEM
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #20

                                              @יראת-שמים כתב בלעריקים להקפיד יותר לתקן פנסים ותקלות נראות לעין:

                                              @אריאל-קמחי כתב בלעריקים להקפיד יותר לתקן פנסים ותקלות נראות לעין:

                                              ועוד משהו שצריך לשים לב היה והם עוצרים אברך הם ישר מבקשים ממנו פלאפון ומפתח של האוטו

                                              נראה לי שאין לשוטר סמכות לזה.

                                              ממתי שוטר צריך סמכות?
                                              ועוד מול חרדי?
                                              זכור לכולנו המשפט של אחד מכלבי בג"ץ ‘גם אם אין לי סמכות יש לי סמכות לקבוע שיש לי סמכות’ ואידך זיל חמור

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              3

                                              • 1
                                              • 2

                                              32

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              131.2k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום