דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. סוללה תקינה עם קוד תקלה

      סוללה תקינה עם קוד תקלה

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      9 פוסטים 3 כותבים 124 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • י מנותק
        י מנותק
        ישראל 6
        כתב נערך לאחרונה על ידי ישראל 6
        #1

        ברצוני לשאול את המביינים יש לי פריוס פלוס 2014 עם אחריות על הסוללה זה אמור להגמר סוף השנה הזאת עשיתי בדיקת סוללה באפלקציה
        של Dr. Prius ושם יצא 71% שנראה בסדר למיטב ידיעתי אבל בחיבור למחשב הופיעה מספר תקלה p 3000 הסטוריה ואמרו לי שזה בדרך כלל קורה כשהבטריה בסוף ימיה
        השאלה היא איך יכול ליהיות אם 71% יש תקלה
        והאם שייך ללכת לטיוטה לאחריות כי לא נדלקה לי נורה תקלה
        אמרו לי שיכול ליהיות סתם איזה מאמץ או חימום יתר שגרם לתקלה אם מישהו יש לו מידע בענין תודה

        דני מערכותד י 2 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • י ישראל 6

          ברצוני לשאול את המביינים יש לי פריוס פלוס 2014 עם אחריות על הסוללה זה אמור להגמר סוף השנה הזאת עשיתי בדיקת סוללה באפלקציה
          של Dr. Prius ושם יצא 71% שנראה בסדר למיטב ידיעתי אבל בחיבור למחשב הופיעה מספר תקלה p 3000 הסטוריה ואמרו לי שזה בדרך כלל קורה כשהבטריה בסוף ימיה
          השאלה היא איך יכול ליהיות אם 71% יש תקלה
          והאם שייך ללכת לטיוטה לאחריות כי לא נדלקה לי נורה תקלה
          אמרו לי שיכול ליהיות סתם איזה מאמץ או חימום יתר שגרם לתקלה אם מישהו יש לו מידע בענין תודה

          דני מערכותד מנותק
          דני מערכותד מנותק
          דני מערכות
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @ישראל-6 71 אחוז זה גרוע מאוד זה סוללה בסוף ימיה
          לך לאחריות ותקבל חדשה…

          ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
          לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
          https://did.li/MxyOf

          י תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • דני מערכותד דני מערכות

            @ישראל-6 71 אחוז זה גרוע מאוד זה סוללה בסוף ימיה
            לך לאחריות ותקבל חדשה…

            י מנותק
            י מנותק
            ישראל 6
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @דני-מערכות כתב בסוללה תקינה עם קוד תקלה:

            @ישראל-6 71 אחוז זה גרוע מאוד זה סוללה בסוף ימיה
            לך לאחריות ותקבל חדשה…

            למה זה נמוך מי שבדק לי שיש לו נסיון רב אמר לי שזה בסדר גמור ודאי בליטיום
            ובקשר לאחריות גם אם לא דולקת שם מנורה הם יחליפו סוללה ?

            M תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • י ישראל 6

              @דני-מערכות כתב בסוללה תקינה עם קוד תקלה:

              @ישראל-6 71 אחוז זה גרוע מאוד זה סוללה בסוף ימיה
              לך לאחריות ותקבל חדשה…

              למה זה נמוך מי שבדק לי שיש לו נסיון רב אמר לי שזה בסדר גמור ודאי בליטיום
              ובקשר לאחריות גם אם לא דולקת שם מנורה הם יחליפו סוללה ?

              M מנותק
              M מנותק
              mik6868
              כתב נערך לאחרונה על ידי mik6868
              #4

              @ישראל-6 2014 ליתיום ? אתה בטוח? נראה לי זה רק מ 2018 התחיל הליתיום ולדגמי הניקל לא מתאים ולא מתחבר הליתיום…

              אני במקומך קורא מדריכים איך להרוס סוללה לפני שיגמר האחריות ,זה נקרא להיות איש הגון? לא יודע
              וללכת אליהם כמו שהציע דני מערכות הייתי קצת חושש קצת אם בשבילהם זה לא מספיק בשביל להחליף סוללה ויתנו לך הזהרות איך לא להרוס אותה ואם לא תקשיב לא יסכימו להחליף אלא אם כן תבדוק שבאמת במצב כזה הם ודאי מחליפים

              י תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • M mik6868

                @ישראל-6 2014 ליתיום ? אתה בטוח? נראה לי זה רק מ 2018 התחיל הליתיום ולדגמי הניקל לא מתאים ולא מתחבר הליתיום…

                אני במקומך קורא מדריכים איך להרוס סוללה לפני שיגמר האחריות ,זה נקרא להיות איש הגון? לא יודע
                וללכת אליהם כמו שהציע דני מערכות הייתי קצת חושש קצת אם בשבילהם זה לא מספיק בשביל להחליף סוללה ויתנו לך הזהרות איך לא להרוס אותה ואם לא תקשיב לא יסכימו להחליף אלא אם כן תבדוק שבאמת במצב כזה הם ודאי מחליפים

                י מנותק
                י מנותק
                ישראל 6
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @mik6868 כתב בסוללה תקינה עם קוד תקלה:

                @ישראל-6 2014 ליתיום ? אתה בטוח? נראה לי זה רק מ 2018 התחיל הליתיום ולדגמי הניקל לא מתאים ולא מתחבר הליתיום…

                אני במקומך קורא מדריכים איך להרוס סוללה לפני שיגמר האחריות ,זה נקרא להיות איש הגון? לא יודע
                וללכת אליהם כמו שהציע דני מערכות הייתי קצת חושש קצת אם בשבילהם זה לא מספיק בשביל להחליף סוללה ויתנו לך הזהרות איך לא להרוס אותה ואם לא תקשיב לא יסכימו להחליף אלא אם כן תבדוק שבאמת במצב כזה הם ודאי מחליפים

                פריוס פלוס כפי הבנתי גם ב2014 זה ליטיום וגם מי שבדק אמר לי כך שבגלל זה באפליקציה הכל היה שונה מבדיקה רגילה חלוקת תאים שונה או משהו כזה

                י תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • י ישראל 6

                  @mik6868 כתב בסוללה תקינה עם קוד תקלה:

                  @ישראל-6 2014 ליתיום ? אתה בטוח? נראה לי זה רק מ 2018 התחיל הליתיום ולדגמי הניקל לא מתאים ולא מתחבר הליתיום…

                  אני במקומך קורא מדריכים איך להרוס סוללה לפני שיגמר האחריות ,זה נקרא להיות איש הגון? לא יודע
                  וללכת אליהם כמו שהציע דני מערכות הייתי קצת חושש קצת אם בשבילהם זה לא מספיק בשביל להחליף סוללה ויתנו לך הזהרות איך לא להרוס אותה ואם לא תקשיב לא יסכימו להחליף אלא אם כן תבדוק שבאמת במצב כזה הם ודאי מחליפים

                  פריוס פלוס כפי הבנתי גם ב2014 זה ליטיום וגם מי שבדק אמר לי כך שבגלל זה באפליקציה הכל היה שונה מבדיקה רגילה חלוקת תאים שונה או משהו כזה

                  י מנותק
                  י מנותק
                  ישראל 6
                  כתב נערך לאחרונה על ידי ישראל 6
                  #6

                  @ישראל-6 ||ספויילר||
                  לנסות להרוס זה רעיון צריך לדעת אבל אם אכן זה בטריה טובה וב 12 שנה אבדה 29% לא יודע אם שווה לקחת סיכון וגם יכול ליהיות שלהרוס אותה יותר קשה
                  וביותר שמי שמכר לי הוא האריך את האחריות ואמר לי שבפעם אחרונה איחר את התאריך וכשבא עשו לו בדיקה מעמיקה יותר ורק אז אישרו לו מה שאומר שבדקו שאין להם סיכון בהארכה הזאת אם בכל זאת מה הדרכים להרוס בטריה אם ידוע לך תכתוב||ספויילר||

                  M תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • י ישראל 6

                    @ישראל-6 ||ספויילר||
                    לנסות להרוס זה רעיון צריך לדעת אבל אם אכן זה בטריה טובה וב 12 שנה אבדה 29% לא יודע אם שווה לקחת סיכון וגם יכול ליהיות שלהרוס אותה יותר קשה
                    וביותר שמי שמכר לי הוא האריך את האחריות ואמר לי שבפעם אחרונה איחר את התאריך וכשבא עשו לו בדיקה מעמיקה יותר ורק אז אישרו לו מה שאומר שבדקו שאין להם סיכון בהארכה הזאת אם בכל זאת מה הדרכים להרוס בטריה אם ידוע לך תכתוב||ספויילר||

                    M מנותק
                    M מנותק
                    mik6868
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @ישראל-6 אם ככה צודק עדיף לא להרוס מה שכן אני יודע שבחשמליות כשמגיע ל 70 אחוז הסוללה הולכת בערך
                    אבל בהיברידי נראה שזה שונה כי זה כוח גם מהמנוע…

                    י תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • M mik6868

                      @ישראל-6 אם ככה צודק עדיף לא להרוס מה שכן אני יודע שבחשמליות כשמגיע ל 70 אחוז הסוללה הולכת בערך
                      אבל בהיברידי נראה שזה שונה כי זה כוח גם מהמנוע…

                      י מנותק
                      י מנותק
                      ישראל 6
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @mik6868 כתב בסוללה תקינה עם קוד תקלה:

                      @ישראל-6 אם ככה צודק עדיף לא להרוס מה שכן אני יודע שבחשמליות כשמגיע ל 70 אחוז הסוללה הולכת בערך
                      אבל בהיברידי נראה שזה שונה כי זה כוח גם מהמנוע…

                      בפריוס זה ממש לא כך סוללה מעל 50% יכולה להאריך ימים בעבר החזקתי פריוס עם 23% שזה באמת היה חלש אבל רק באיזור השלושים ומשהו אחוז מתחיל המנורות מה שכן לפעמים יש צניחה מהירה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • י ישראל 6

                        ברצוני לשאול את המביינים יש לי פריוס פלוס 2014 עם אחריות על הסוללה זה אמור להגמר סוף השנה הזאת עשיתי בדיקת סוללה באפלקציה
                        של Dr. Prius ושם יצא 71% שנראה בסדר למיטב ידיעתי אבל בחיבור למחשב הופיעה מספר תקלה p 3000 הסטוריה ואמרו לי שזה בדרך כלל קורה כשהבטריה בסוף ימיה
                        השאלה היא איך יכול ליהיות אם 71% יש תקלה
                        והאם שייך ללכת לטיוטה לאחריות כי לא נדלקה לי נורה תקלה
                        אמרו לי שיכול ליהיות סתם איזה מאמץ או חימום יתר שגרם לתקלה אם מישהו יש לו מידע בענין תודה

                        י מנותק
                        י מנותק
                        ישראל 6
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @ישראל-6 כתב בסוללה תקינה עם קוד תקלה:

                        ברצוני לשאול את המביינים יש לי פריוס פלוס 2014 עם אחריות על הסוללה זה אמור להגמר סוף השנה הזאת עשיתי בדיקת סוללה באפלקציה
                        של Dr. Prius ושם יצא 71% שנראה בסדר למיטב ידיעתי אבל בחיבור למחשב הופיעה מספר תקלה p 3000 הסטוריה ואמרו לי שזה בדרך כלל קורה כשהבטריה בסוף ימיה
                        השאלה היא איך יכול ליהיות אם 71% יש תקלה
                        והאם שייך ללכת לטיוטה לאחריות כי לא נדלקה לי נורה תקלה
                        אמרו לי שיכול ליהיות סתם איזה מאמץ או חימום יתר שגרם לתקלה אם מישהו יש לו מידע בענין תודה

                        משהו יודע משהו על הקוד תקלה הזה האם מסמן על בטריה לא טובה או סתם נתון שקרה בהיסטוריה אם משהו קרע את האוטו באיזה עליה וכדו’
                        והאם טיוטה מחליפים בטריה על סמך זה ?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0

                        15

                        מחובר

                        3.0k

                        משתמשים

                        9.7k

                        נושאים

                        130.4k

                        פוסטים
                        • התחברות

                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון
                        0
                        • דף הבית
                        • תקנון הפורום
                        • מילון מושגים המלא
                        • המדריך המלא למשתמש
                        • פוסטים אחרונים
                        • משתמשים
                        • חיפוש גוגל בפורום
                        • פנייה למנהל הפורום