דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. האם כדאי לקנות הונדה סיויק האצ'בק 2014

      האם כדאי לקנות הונדה סיויק האצ'בק 2014

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      הונדה סיוויקיעוץ בקניית רכב
      6 פוסטים 4 כותבים 465 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ntzntz350N מנותק
        ntzntz350N מנותק
        ntzntz350
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי ראובן שבתי
        #1

        שלום וברכה
        רציתי להתייעץ האם כדאי לקנות רכב
        הונדה סיוויק האצ’בק 2014
        120,000 ק"מ
        יד 3 (ללא תאונות)
        מצב טוב (טומבון קידמי קצת משוחרר)
        ב39.000 ש"ח

        ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ntzntz350N ntzntz350

          שלום וברכה
          רציתי להתייעץ האם כדאי לקנות רכב
          הונדה סיוויק האצ’בק 2014
          120,000 ק"מ
          יד 3 (ללא תאונות)
          מצב טוב (טומבון קידמי קצת משוחרר)
          ב39.000 ש"ח

          ראובן שבתיר מנותק
          ראובן שבתיר מנותק
          ראובן שבתי
          ניהול טכני
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ראובן שבתי
          #2

          @ntzntz350 כתב בהאם כדאי לקנות הונדה האצ'בק 2014:

          (טומבון קידמי קצת משוחרר)

          כמו בכל הונדה בפרט האצבק שלהם
          מה השאלה שלך?
          האיכות היא של הונדה שזה רכב מצויין עם פלסטיקה זבל
          1800 סמ"ק (אל תצפה למשהו מוגזם, אתה לא תרגיש שזה 1800)
          140 כ"ס אם לא אכפת לך על הדלק אתה תיהיה הראשון ברמזור.
          רכב אמין
          תא מטען של האצבק שהכל נכנס בכיף ובנוחות
          צריכת דלק קצת יותר טובה מהסדאן
          יש קטע בכל ההונדה שהובלמים שלהם ממש קשים אם אתה גר במקום “מפומבר” (מלשון במפר) ואתה רגיש למכות אז אל תקח הונדה
          מה עוד מעניין אותך?
          באופן כללי זה רכב מצוין, רק צריך לדעת מה לצפות- מעלות וחסרונות.

          לדעתי המחיר קצת יקר זה אמור לעלות פחות מ35 לא 39

          ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

          ntzntz350N מ שלמהש 3 תגובות תגובה אחרונה
          2
          • ראובן שבתיר ראובן שבתי

            @ntzntz350 כתב בהאם כדאי לקנות הונדה האצ'בק 2014:

            (טומבון קידמי קצת משוחרר)

            כמו בכל הונדה בפרט האצבק שלהם
            מה השאלה שלך?
            האיכות היא של הונדה שזה רכב מצויין עם פלסטיקה זבל
            1800 סמ"ק (אל תצפה למשהו מוגזם, אתה לא תרגיש שזה 1800)
            140 כ"ס אם לא אכפת לך על הדלק אתה תיהיה הראשון ברמזור.
            רכב אמין
            תא מטען של האצבק שהכל נכנס בכיף ובנוחות
            צריכת דלק קצת יותר טובה מהסדאן
            יש קטע בכל ההונדה שהובלמים שלהם ממש קשים אם אתה גר במקום “מפומבר” (מלשון במפר) ואתה רגיש למכות אז אל תקח הונדה
            מה עוד מעניין אותך?
            באופן כללי זה רכב מצוין, רק צריך לדעת מה לצפות- מעלות וחסרונות.

            לדעתי המחיר קצת יקר זה אמור לעלות פחות מ35 לא 39

            ntzntz350N מנותק
            ntzntz350N מנותק
            ntzntz350
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            תודה רבה על התגובה המהירה והמפורטת להפליא
            עזרת לי מאוד!!!

            ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ntzntz350N ntzntz350

              תודה רבה על התגובה המהירה והמפורטת להפליא
              עזרת לי מאוד!!!

              ראובן שבתיר מנותק
              ראובן שבתיר מנותק
              ראובן שבתי
              ניהול טכני
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @ntzntz350 כתב בהאם כדאי לקנות הונדה סיויק האצ'בק 2014:

              תודה רבה על התגובה המהירה והמפורטת להפליא
              עזרת לי מאוד!!!

              דרך אגב
              מחיר מחירון משוקלל
              ₪ 37,200
              ע"פ יד-2

              ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                @ntzntz350 כתב בהאם כדאי לקנות הונדה האצ'בק 2014:

                (טומבון קידמי קצת משוחרר)

                כמו בכל הונדה בפרט האצבק שלהם
                מה השאלה שלך?
                האיכות היא של הונדה שזה רכב מצויין עם פלסטיקה זבל
                1800 סמ"ק (אל תצפה למשהו מוגזם, אתה לא תרגיש שזה 1800)
                140 כ"ס אם לא אכפת לך על הדלק אתה תיהיה הראשון ברמזור.
                רכב אמין
                תא מטען של האצבק שהכל נכנס בכיף ובנוחות
                צריכת דלק קצת יותר טובה מהסדאן
                יש קטע בכל ההונדה שהובלמים שלהם ממש קשים אם אתה גר במקום “מפומבר” (מלשון במפר) ואתה רגיש למכות אז אל תקח הונדה
                מה עוד מעניין אותך?
                באופן כללי זה רכב מצוין, רק צריך לדעת מה לצפות- מעלות וחסרונות.

                לדעתי המחיר קצת יקר זה אמור לעלות פחות מ35 לא 39

                מ מנותק
                מ מנותק
                מנוע אלפיים טורבו
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @ראובן-שבתי כתב בהאם כדאי לקנות הונדה סיויק האצ'בק 2014:

                צריכת דלק קצת יותר טובה מהסדאן

                שנוי במחלוקת לענ"ד

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                  @ntzntz350 כתב בהאם כדאי לקנות הונדה האצ'בק 2014:

                  (טומבון קידמי קצת משוחרר)

                  כמו בכל הונדה בפרט האצבק שלהם
                  מה השאלה שלך?
                  האיכות היא של הונדה שזה רכב מצויין עם פלסטיקה זבל
                  1800 סמ"ק (אל תצפה למשהו מוגזם, אתה לא תרגיש שזה 1800)
                  140 כ"ס אם לא אכפת לך על הדלק אתה תיהיה הראשון ברמזור.
                  רכב אמין
                  תא מטען של האצבק שהכל נכנס בכיף ובנוחות
                  צריכת דלק קצת יותר טובה מהסדאן
                  יש קטע בכל ההונדה שהובלמים שלהם ממש קשים אם אתה גר במקום “מפומבר” (מלשון במפר) ואתה רגיש למכות אז אל תקח הונדה
                  מה עוד מעניין אותך?
                  באופן כללי זה רכב מצוין, רק צריך לדעת מה לצפות- מעלות וחסרונות.

                  לדעתי המחיר קצת יקר זה אמור לעלות פחות מ35 לא 39

                  שלמהש מנותק
                  שלמהש מנותק
                  שלמה
                  מאסטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלמה
                  #6

                  @ראובן-שבתי כתב בהאם כדאי לקנות הונדה סיויק האצ'בק 2014:

                  “מפומבר”

                  ‘‘מבומפר’’

                  החלפים בהונדה קצת יקרים לא?
                  מה גם שטיפלה קשה לטפל לבד
                  כך כאיתי מסיוויק של הבן של שכן שלי

                  כאן בשביל לעזור :)

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ראובן שבתיר ראובן שבתי העביר נושא זה מ-רכישת רכב

                  82

                  מחובר

                  3.0k

                  משתמשים

                  9.8k

                  נושאים

                  132.3k

                  פוסטים
                  • התחברות

                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                  • פוסט ראשון
                    פוסט אחרון
                  0
                  • דף הבית
                  • תקנון הפורום
                  • מילון מושגים המלא
                  • המדריך המלא למשתמש
                  • פוסטים אחרונים
                  • משתמשים
                  • חיפוש גוגל בפורום
                  • פנייה למנהל הפורום