דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. רכב מומלץ לנהג חדש אוטומטי

      רכב מומלץ לנהג חדש אוטומטי

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      135 פוסטים 11 כותבים 3.5k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • טוסוןט טוסון

        @יאיר-צ אני הייתי בודק את הסיריון הזו
        בלי לקחת אחריות, אין לי מושג מה אתה, חוץ ממחיר נמוך, וטסט ארוך
        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/f0ccmlsp

        מ מנותק
        מ מנותק
        מאיר ג
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #28

        @טוסון כתב ברכב מומלץ לנהג חדש אוטומטי:

        מה אתה, חוץ ממחיר נמוך, וטסט ארוך
        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/f0ccmlsp

        יש לי תזה על רכבים דהוהים
        רכב שהיה כ"כ הרבה בשמש וכל הרכב נשרף אז גם מתחת למכסה מנוע האטם מנוע או כל דבר אחר שרוף יבש וסדוק
        לא כשלילה אלא שזה דורש הערנות ייתר בבדיקת הרכב

        טוסוןט ח 2 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • מ מאיר ג

          @טוסון כתב ברכב מומלץ לנהג חדש אוטומטי:

          מה אתה, חוץ ממחיר נמוך, וטסט ארוך
          https://www.yad2.co.il/vehicles/item/f0ccmlsp

          יש לי תזה על רכבים דהוהים
          רכב שהיה כ"כ הרבה בשמש וכל הרכב נשרף אז גם מתחת למכסה מנוע האטם מנוע או כל דבר אחר שרוף יבש וסדוק
          לא כשלילה אלא שזה דורש הערנות ייתר בבדיקת הרכב

          טוסוןט מחובר
          טוסוןט מחובר
          טוסון
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #29

          @מאיר-ג תמצא סיריון לא דהויה שלא עברה צביעה
          משום מה כל הסיריון וההונדות הישנות דהויות, לדעתי זה פשלה בצביעה שלהם

          כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
          (מס"י פ"א)

          נחייה ולא…

          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • טוסוןט טוסון

            @יאיר-צ אני הייתי בודק את הסיריון הזו
            בלי לקחת אחריות, אין לי מושג מה אתה, חוץ ממחיר נמוך, וטסט ארוך
            https://www.yad2.co.il/vehicles/item/f0ccmlsp

            י מנותק
            י מנותק
            יאיר צ
            כתב נערך לאחרונה על ידי יאיר צ
            #30

            @טוסון כתב ברכב מומלץ לנהג חדש אוטומטי:

            @יאיר-צ אני הייתי בודק את הסיריון הזו
            בלי לקחת אחריות, אין לי מושג מה אתה, חוץ ממחיר נמוך, וטסט ארוך
            https://.yad2.co.il/vehicles/item/f0ccmlsp

            חחח
            דיברתי איתו, המצב סבבה
            חוץ מ:

            1. מזגן
            2. מצבר
            3. יש נורה של ה ABS

            כל השאר פצצה (אולי היו עוד תקלות אבל כבר לא הקשבתי)
            כשדיברתי איתו הוא אמר שבדיוק הגיע מישו לראות, אמרתי לו בנימוס שאם זה יהיה רלוונטי אחזור אליו בערב…

            ולא הבנתי איך אתה רואה באתרים את הבעלים הקודמים (אני לא רואה אפילו את הנוכחי), מה אתה מתכוון שאתה זוכר מי מכר למי שמוכר היום? אני בהלם

            טוסוןט 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • י יאיר צ

              @טוסון כתב ברכב מומלץ לנהג חדש אוטומטי:

              @יאיר-צ אני הייתי בודק את הסיריון הזו
              בלי לקחת אחריות, אין לי מושג מה אתה, חוץ ממחיר נמוך, וטסט ארוך
              https://.yad2.co.il/vehicles/item/f0ccmlsp

              חחח
              דיברתי איתו, המצב סבבה
              חוץ מ:

              1. מזגן
              2. מצבר
              3. יש נורה של ה ABS

              כל השאר פצצה (אולי היו עוד תקלות אבל כבר לא הקשבתי)
              כשדיברתי איתו הוא אמר שבדיוק הגיע מישו לראות, אמרתי לו בנימוס שאם זה יהיה רלוונטי אחזור אליו בערב…

              ולא הבנתי איך אתה רואה באתרים את הבעלים הקודמים (אני לא רואה אפילו את הנוכחי), מה אתה מתכוון שאתה זוכר מי מכר למי שמוכר היום? אני בהלם

              טוסוןט מחובר
              טוסוןט מחובר
              טוסון
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #31

              @יאיר-צ מצבר זה שטויות
              מזגן, אני לא יודע, אז יש מחלת מדחס ברכב הזה, אני לא בטוח כמה עולה תיקון (חסכת לי שיחת טלפון)
              נורת abs זה כבר מעבר לידע שלי

              כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
              (מס"י פ"א)

              נחייה ולא…

              י תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • י יאיר צ

                @טוסון כתב ברכב מומלץ לנהג חדש אוטומטי:

                @יאיר-צ אני הייתי בודק את הסיריון הזו
                בלי לקחת אחריות, אין לי מושג מה אתה, חוץ ממחיר נמוך, וטסט ארוך
                https://.yad2.co.il/vehicles/item/f0ccmlsp

                חחח
                דיברתי איתו, המצב סבבה
                חוץ מ:

                1. מזגן
                2. מצבר
                3. יש נורה של ה ABS

                כל השאר פצצה (אולי היו עוד תקלות אבל כבר לא הקשבתי)
                כשדיברתי איתו הוא אמר שבדיוק הגיע מישו לראות, אמרתי לו בנימוס שאם זה יהיה רלוונטי אחזור אליו בערב…

                ולא הבנתי איך אתה רואה באתרים את הבעלים הקודמים (אני לא רואה אפילו את הנוכחי), מה אתה מתכוון שאתה זוכר מי מכר למי שמוכר היום? אני בהלם

                טוסוןט מחובר
                טוסוןט מחובר
                טוסון
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #32

                @יאיר-צ אני לא רואה בעלים קודמים, הערבוש כתב ככה בתחילה, ואז ערך, ואני זוכר את המודעה המקורית, כי היא הצחיקה אותי כבר אז

                כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                (מס"י פ"א)

                נחייה ולא…

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • טוסוןט טוסון

                  @מאיר-ג תמצא סיריון לא דהויה שלא עברה צביעה
                  משום מה כל הסיריון וההונדות הישנות דהויות, לדעתי זה פשלה בצביעה שלהם

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  מאיר ג
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #33

                  @טוסון לא אני מכיר כמה סיריונים שנראות פיקס (לא נצבעו שוב)

                  נורת אי בי אס זה יכול יהיות חישן וזה יכול יהיות המערכת כולה שזה כבר סיפור יקר

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • טוסוןט טוסון

                    @יאיר-צ מצבר זה שטויות
                    מזגן, אני לא יודע, אז יש מחלת מדחס ברכב הזה, אני לא בטוח כמה עולה תיקון (חסכת לי שיחת טלפון)
                    נורת abs זה כבר מעבר לידע שלי

                    י מנותק
                    י מנותק
                    יאיר צ
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #34

                    מזגן, אני לא יודע, אז יש מחלת מדחס ברכב הזה, אני לא בטוח כמה עולה תיקון (חסכת לי שיחת טלפון)

                    אני שמח שגם אני מועיל פה למישו:)

                    טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • י יאיר צ

                      מזגן, אני לא יודע, אז יש מחלת מדחס ברכב הזה, אני לא בטוח כמה עולה תיקון (חסכת לי שיחת טלפון)

                      אני שמח שגם אני מועיל פה למישו:)

                      טוסוןט מחובר
                      טוסוןט מחובר
                      טוסון
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #35

                      @יאיר-צ ספלאש מעניינת אותך?
                      בטח איתו דיברת גם כבר
                      כנ"ל לגבי אי המלצה, רק זריקת רעיון
                      https://www.yad2.co.il/vehicles/item/v1ro2i7s

                      כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                      (מס"י פ"א)

                      נחייה ולא…

                      מ י 2 תגובות תגובה אחרונה
                      1
                      • טוסוןט טוסון

                        @יאיר-צ ספלאש מעניינת אותך?
                        בטח איתו דיברת גם כבר
                        כנ"ל לגבי אי המלצה, רק זריקת רעיון
                        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/v1ro2i7s

                        מ מנותק
                        מ מנותק
                        מאיר ג
                        כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
                        #36

                        @טוסון כתב ברכב מומלץ לנהג חדש אוטומטי:

                        ספלאש

                        רעיון מצויין
                        רק אם דיברת על ישמעלים אז נראה לי שגם בעל הרכב הזה הוא יוסוף ולא יוסף מה זה הנוסיע הזה והבחוצ?! אל תשכח שיש מקום שנקרא יפו

                        טוסוןט י 3 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • טוסוןט טוסון

                          @יאיר-צ ספלאש מעניינת אותך?
                          בטח איתו דיברת גם כבר
                          כנ"ל לגבי אי המלצה, רק זריקת רעיון
                          https://www.yad2.co.il/vehicles/item/v1ro2i7s

                          י מנותק
                          י מנותק
                          יאיר צ
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #37

                          @טוסון כתב ברכב מומלץ לנהג חדש אוטומטי:

                          @יאיר-צ ספלאש מעניינת אותך?
                          בטח איתו דיברת גם כבר
                          כנ"ל לגבי אי המלצה, רק זריקת רעיון
                          https://.yad2.co.il/vehicles/item/v1ro2i7s

                          איך הוא יחסית לסיריון? הוא נראה קטן יותר
                          פשוט אני רואה הרבה באיזור שלי עם סיריון, אבל אני בהחלט פתוח להמלצות

                          טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מ מאיר ג

                            @טוסון כתב ברכב מומלץ לנהג חדש אוטומטי:

                            ספלאש

                            רעיון מצויין
                            רק אם דיברת על ישמעלים אז נראה לי שגם בעל הרכב הזה הוא יוסוף ולא יוסף מה זה הנוסיע הזה והבחוצ?! אל תשכח שיש מקום שנקרא יפו

                            טוסוןט מחובר
                            טוסוןט מחובר
                            טוסון
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #38

                            @מאיר-ג אולי אני אקח אותו לעצמי,
                            סתם סתם, אל תחשוש מעני המהפך…
                            אני במגבלת לייקים

                            יש לי איזו חררה מעניינת שמישהו מציע להפך בשבילי, רכב מלוקק שיותר מבוגר ממני, וגם מפות”ש, ובחינם לתקופה

                            כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                            (מס"י פ"א)

                            נחייה ולא…

                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • י יאיר צ

                              @טוסון כתב ברכב מומלץ לנהג חדש אוטומטי:

                              @יאיר-צ ספלאש מעניינת אותך?
                              בטח איתו דיברת גם כבר
                              כנ"ל לגבי אי המלצה, רק זריקת רעיון
                              https://.yad2.co.il/vehicles/item/v1ro2i7s

                              איך הוא יחסית לסיריון? הוא נראה קטן יותר
                              פשוט אני רואה הרבה באיזור שלי עם סיריון, אבל אני בהחלט פתוח להמלצות

                              טוסוןט מחובר
                              טוסוןט מחובר
                              טוסון
                              מייבין
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #39

                              @יאיר-צ חזק יותר (ב2 כ”ס… אבל בעיקר) בטיחותי יותר יש לו גם esp וגם 6 כ. אוויר
                              וחסכוני יותר
                              קצת יותר קטן כמדומה

                              כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                              (מס"י פ"א)

                              נחייה ולא…

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מ מאיר ג

                                @טוסון כתב ברכב מומלץ לנהג חדש אוטומטי:

                                ספלאש

                                רעיון מצויין
                                רק אם דיברת על ישמעלים אז נראה לי שגם בעל הרכב הזה הוא יוסוף ולא יוסף מה זה הנוסיע הזה והבחוצ?! אל תשכח שיש מקום שנקרא יפו

                                טוסוןט מחובר
                                טוסוןט מחובר
                                טוסון
                                מייבין
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #40

                                @מאיר-ג כתב ברכב מומלץ לנהג חדש אוטומטי:

                                רק אם דיברת על ישמעלים אז נראה לי שגם בעל הרכב הזה הוא יוסוף ולא יוסף מה זה הנוסיע הזה והבחוצ?! אל תשכח שיש מקום שנקרא יפו

                                זה לא חשבנתי, אבל כמובן כמה ספלאש איכא בשוקא

                                כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                (מס"י פ"א)

                                נחייה ולא…

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מ מאיר ג

                                  @טוסון כתב ברכב מומלץ לנהג חדש אוטומטי:

                                  ספלאש

                                  רעיון מצויין
                                  רק אם דיברת על ישמעלים אז נראה לי שגם בעל הרכב הזה הוא יוסוף ולא יוסף מה זה הנוסיע הזה והבחוצ?! אל תשכח שיש מקום שנקרא יפו

                                  י מנותק
                                  י מנותק
                                  יאיר צ
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי יאיר צ
                                  #41

                                  @מאיר-ג

                                  רק אם דיברת על ישמעלים אז נראה לי שגם בעל הרכב הזה הוא יוסוף ולא יוסף מה זה הנוסיע הזה והבחוצ?! אל תשכח שיש מקום שנקרא יפו

                                  ציטוט מהמודעה: " סוזוקי 2010 קמ 220 יד 2 טסט שנה הרכב מניע נוסיע אין לו בעיות מכנית בחוצ צריך קצת קוסמיטיקה גמיש ליד הרכב"

                                  @טוסון כתב ברכב מומלץ לנהג חדש אוטומטי:

                                  @יאיר-צ חזק יותר (ב2 כ”ס… אבל בעיקר) בטיחותי יותר יש לו גם esp וגם 6 כ. אוויר
                                  וחסכוני יותר
                                  קצת יותר קטן כמדומה

                                  מי בטיחותי יותר וכו’?

                                  טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • י יאיר צ

                                    @מאיר-ג

                                    רק אם דיברת על ישמעלים אז נראה לי שגם בעל הרכב הזה הוא יוסוף ולא יוסף מה זה הנוסיע הזה והבחוצ?! אל תשכח שיש מקום שנקרא יפו

                                    ציטוט מהמודעה: " סוזוקי 2010 קמ 220 יד 2 טסט שנה הרכב מניע נוסיע אין לו בעיות מכנית בחוצ צריך קצת קוסמיטיקה גמיש ליד הרכב"

                                    @טוסון כתב ברכב מומלץ לנהג חדש אוטומטי:

                                    @יאיר-צ חזק יותר (ב2 כ”ס… אבל בעיקר) בטיחותי יותר יש לו גם esp וגם 6 כ. אוויר
                                    וחסכוני יותר
                                    קצת יותר קטן כמדומה

                                    מי בטיחותי יותר וכו’?

                                    טוסוןט מחובר
                                    טוסוןט מחובר
                                    טוסון
                                    מייבין
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                                    #42

                                    @יאיר-צ הספלאש יותר בטיחותי, וחזק וחדיש
                                    @מאיר-ג גם בעלי זיכרון חד עלולים לטעות…

                                    כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                    (מס"י פ"א)

                                    נחייה ולא…

                                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • טוסוןט טוסון

                                      @מאיר-ג אולי אני אקח אותו לעצמי,
                                      סתם סתם, אל תחשוש מעני המהפך…
                                      אני במגבלת לייקים

                                      יש לי איזו חררה מעניינת שמישהו מציע להפך בשבילי, רכב מלוקק שיותר מבוגר ממני, וגם מפות”ש, ובחינם לתקופה

                                      מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      מאיר ג
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #43

                                      @טוסון כתב ברכב מומלץ לנהג חדש אוטומטי:

                                      סתם סתם, אל תחשוש מעני המהפך…
                                      אני במגבלת לייקים

                                      באתי לתת לך עוד לייק רק בגלל שנהנתי שאתה מחשבן לייקים ואופסססס הריבוע …בצד למטה… אדוםםםם😕

                                      טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • טוסוןט טוסון

                                        @יאיר-צ הספלאש יותר בטיחותי, וחזק וחדיש
                                        @מאיר-ג גם בעלי זיכרון חד עלולים לטעות…

                                        מ מנותק
                                        מ מנותק
                                        מאיר ג
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
                                        #44

                                        @טוסון כתב ברכב מומלץ לנהג חדש אוטומטי:

                                        הספלאש יותר בטיחותי, וחזק וחדיש

                                        וגבוה, הכניסה והיציאה ממש נוחים

                                        י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מ מאיר ג

                                          @טוסון כתב ברכב מומלץ לנהג חדש אוטומטי:

                                          מה אתה, חוץ ממחיר נמוך, וטסט ארוך
                                          https://www.yad2.co.il/vehicles/item/f0ccmlsp

                                          יש לי תזה על רכבים דהוהים
                                          רכב שהיה כ"כ הרבה בשמש וכל הרכב נשרף אז גם מתחת למכסה מנוע האטם מנוע או כל דבר אחר שרוף יבש וסדוק
                                          לא כשלילה אלא שזה דורש הערנות ייתר בבדיקת הרכב

                                          ח מחובר
                                          ח מחובר
                                          חיים Y0737
                                          מייבין
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #45

                                          @מאיר-ג כתב ברכב מומלץ לנהג חדש אוטומטי:

                                          ז גם מתחת למכסה מנוע האטם מנוע או כל דבר אחר שרוף יבש וסדוק

                                          בנוסף לכך שמעיד על תחזוקה לקויה ומינימליסטית.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1
                                          • מ מאיר ג

                                            @טוסון כתב ברכב מומלץ לנהג חדש אוטומטי:

                                            סתם סתם, אל תחשוש מעני המהפך…
                                            אני במגבלת לייקים

                                            באתי לתת לך עוד לייק רק בגלל שנהנתי שאתה מחשבן לייקים ואופסססס הריבוע …בצד למטה… אדוםםםם😕

                                            טוסוןט מחובר
                                            טוסוןט מחובר
                                            טוסון
                                            מייבין
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #46

                                            @מאיר-ג אני בשום אופן לא מחשבן, אני מחלק בכיף, עד שנגמר
                                            ולדעתי ביטלתי את ההתראה על לייק שמתקבל עוד בשנת 2024…
                                            ככה שממש מיותר לתת לי, במיחוד שיש לי להחלפה…

                                            כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                            (מס"י פ"א)

                                            נחייה ולא…

                                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            2
                                            • טוסוןט טוסון

                                              @מאיר-ג אני בשום אופן לא מחשבן, אני מחלק בכיף, עד שנגמר
                                              ולדעתי ביטלתי את ההתראה על לייק שמתקבל עוד בשנת 2024…
                                              ככה שממש מיותר לתת לי, במיחוד שיש לי להחלפה…

                                              מ מנותק
                                              מ מנותק
                                              מאיר ג
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
                                              #47

                                              @טוסון

                                              הרגע נתן לי לתת מוזר
                                              האאא אוקי אני לא נתתי עדיין 20 הים אבל אתה קיבלת ממני כבר חמש טוב
                                              אל תדאג יש לי גם זכרון טוב ובפרט לחובות😉

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4
                                              • 5
                                              • 6
                                              • 7

                                              20

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              131.5k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום