דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. רכב מומלץ לנהג חדש אוטומטי

      רכב מומלץ לנהג חדש אוטומטי

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      135 פוסטים 11 כותבים 3.5k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • י יאיר צ

        @טוסון כתב ברכב מומלץ לנהג חדש אוטומטי:

        @יאיר-צ אני הייתי בודק את הסיריון הזו
        בלי לקחת אחריות, אין לי מושג מה אתה, חוץ ממחיר נמוך, וטסט ארוך
        https://.yad2.co.il/vehicles/item/f0ccmlsp

        חחח
        דיברתי איתו, המצב סבבה
        חוץ מ:

        1. מזגן
        2. מצבר
        3. יש נורה של ה ABS

        כל השאר פצצה (אולי היו עוד תקלות אבל כבר לא הקשבתי)
        כשדיברתי איתו הוא אמר שבדיוק הגיע מישו לראות, אמרתי לו בנימוס שאם זה יהיה רלוונטי אחזור אליו בערב…

        ולא הבנתי איך אתה רואה באתרים את הבעלים הקודמים (אני לא רואה אפילו את הנוכחי), מה אתה מתכוון שאתה זוכר מי מכר למי שמוכר היום? אני בהלם

        טוסוןט מנותק
        טוסוןט מנותק
        טוסון
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #31

        @יאיר-צ מצבר זה שטויות
        מזגן, אני לא יודע, אז יש מחלת מדחס ברכב הזה, אני לא בטוח כמה עולה תיקון (חסכת לי שיחת טלפון)
        נורת abs זה כבר מעבר לידע שלי

        כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
        (מס"י פ"א)

        נחייה ולא…

        י תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • י יאיר צ

          @טוסון כתב ברכב מומלץ לנהג חדש אוטומטי:

          @יאיר-צ אני הייתי בודק את הסיריון הזו
          בלי לקחת אחריות, אין לי מושג מה אתה, חוץ ממחיר נמוך, וטסט ארוך
          https://.yad2.co.il/vehicles/item/f0ccmlsp

          חחח
          דיברתי איתו, המצב סבבה
          חוץ מ:

          1. מזגן
          2. מצבר
          3. יש נורה של ה ABS

          כל השאר פצצה (אולי היו עוד תקלות אבל כבר לא הקשבתי)
          כשדיברתי איתו הוא אמר שבדיוק הגיע מישו לראות, אמרתי לו בנימוס שאם זה יהיה רלוונטי אחזור אליו בערב…

          ולא הבנתי איך אתה רואה באתרים את הבעלים הקודמים (אני לא רואה אפילו את הנוכחי), מה אתה מתכוון שאתה זוכר מי מכר למי שמוכר היום? אני בהלם

          טוסוןט מנותק
          טוסוןט מנותק
          טוסון
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #32

          @יאיר-צ אני לא רואה בעלים קודמים, הערבוש כתב ככה בתחילה, ואז ערך, ואני זוכר את המודעה המקורית, כי היא הצחיקה אותי כבר אז

          כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
          (מס"י פ"א)

          נחייה ולא…

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • טוסוןט טוסון

            @מאיר-ג תמצא סיריון לא דהויה שלא עברה צביעה
            משום מה כל הסיריון וההונדות הישנות דהויות, לדעתי זה פשלה בצביעה שלהם

            מ מנותק
            מ מנותק
            מאיר ג
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #33

            @טוסון לא אני מכיר כמה סיריונים שנראות פיקס (לא נצבעו שוב)

            נורת אי בי אס זה יכול יהיות חישן וזה יכול יהיות המערכת כולה שזה כבר סיפור יקר

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • טוסוןט טוסון

              @יאיר-צ מצבר זה שטויות
              מזגן, אני לא יודע, אז יש מחלת מדחס ברכב הזה, אני לא בטוח כמה עולה תיקון (חסכת לי שיחת טלפון)
              נורת abs זה כבר מעבר לידע שלי

              י מנותק
              י מנותק
              יאיר צ
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #34

              מזגן, אני לא יודע, אז יש מחלת מדחס ברכב הזה, אני לא בטוח כמה עולה תיקון (חסכת לי שיחת טלפון)

              אני שמח שגם אני מועיל פה למישו:)

              טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • י יאיר צ

                מזגן, אני לא יודע, אז יש מחלת מדחס ברכב הזה, אני לא בטוח כמה עולה תיקון (חסכת לי שיחת טלפון)

                אני שמח שגם אני מועיל פה למישו:)

                טוסוןט מנותק
                טוסוןט מנותק
                טוסון
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #35

                @יאיר-צ ספלאש מעניינת אותך?
                בטח איתו דיברת גם כבר
                כנ"ל לגבי אי המלצה, רק זריקת רעיון
                https://www.yad2.co.il/vehicles/item/v1ro2i7s

                כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                (מס"י פ"א)

                נחייה ולא…

                מ י 2 תגובות תגובה אחרונה
                1
                • טוסוןט טוסון

                  @יאיר-צ ספלאש מעניינת אותך?
                  בטח איתו דיברת גם כבר
                  כנ"ל לגבי אי המלצה, רק זריקת רעיון
                  https://www.yad2.co.il/vehicles/item/v1ro2i7s

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  מאיר ג
                  כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
                  #36

                  @טוסון כתב ברכב מומלץ לנהג חדש אוטומטי:

                  ספלאש

                  רעיון מצויין
                  רק אם דיברת על ישמעלים אז נראה לי שגם בעל הרכב הזה הוא יוסוף ולא יוסף מה זה הנוסיע הזה והבחוצ?! אל תשכח שיש מקום שנקרא יפו

                  טוסוןט י 3 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • טוסוןט טוסון

                    @יאיר-צ ספלאש מעניינת אותך?
                    בטח איתו דיברת גם כבר
                    כנ"ל לגבי אי המלצה, רק זריקת רעיון
                    https://www.yad2.co.il/vehicles/item/v1ro2i7s

                    י מנותק
                    י מנותק
                    יאיר צ
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #37

                    @טוסון כתב ברכב מומלץ לנהג חדש אוטומטי:

                    @יאיר-צ ספלאש מעניינת אותך?
                    בטח איתו דיברת גם כבר
                    כנ"ל לגבי אי המלצה, רק זריקת רעיון
                    https://.yad2.co.il/vehicles/item/v1ro2i7s

                    איך הוא יחסית לסיריון? הוא נראה קטן יותר
                    פשוט אני רואה הרבה באיזור שלי עם סיריון, אבל אני בהחלט פתוח להמלצות

                    טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מ מאיר ג

                      @טוסון כתב ברכב מומלץ לנהג חדש אוטומטי:

                      ספלאש

                      רעיון מצויין
                      רק אם דיברת על ישמעלים אז נראה לי שגם בעל הרכב הזה הוא יוסוף ולא יוסף מה זה הנוסיע הזה והבחוצ?! אל תשכח שיש מקום שנקרא יפו

                      טוסוןט מנותק
                      טוסוןט מנותק
                      טוסון
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #38

                      @מאיר-ג אולי אני אקח אותו לעצמי,
                      סתם סתם, אל תחשוש מעני המהפך…
                      אני במגבלת לייקים

                      יש לי איזו חררה מעניינת שמישהו מציע להפך בשבילי, רכב מלוקק שיותר מבוגר ממני, וגם מפות”ש, ובחינם לתקופה

                      כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                      (מס"י פ"א)

                      נחייה ולא…

                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • י יאיר צ

                        @טוסון כתב ברכב מומלץ לנהג חדש אוטומטי:

                        @יאיר-צ ספלאש מעניינת אותך?
                        בטח איתו דיברת גם כבר
                        כנ"ל לגבי אי המלצה, רק זריקת רעיון
                        https://.yad2.co.il/vehicles/item/v1ro2i7s

                        איך הוא יחסית לסיריון? הוא נראה קטן יותר
                        פשוט אני רואה הרבה באיזור שלי עם סיריון, אבל אני בהחלט פתוח להמלצות

                        טוסוןט מנותק
                        טוסוןט מנותק
                        טוסון
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #39

                        @יאיר-צ חזק יותר (ב2 כ”ס… אבל בעיקר) בטיחותי יותר יש לו גם esp וגם 6 כ. אוויר
                        וחסכוני יותר
                        קצת יותר קטן כמדומה

                        כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                        (מס"י פ"א)

                        נחייה ולא…

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מ מאיר ג

                          @טוסון כתב ברכב מומלץ לנהג חדש אוטומטי:

                          ספלאש

                          רעיון מצויין
                          רק אם דיברת על ישמעלים אז נראה לי שגם בעל הרכב הזה הוא יוסוף ולא יוסף מה זה הנוסיע הזה והבחוצ?! אל תשכח שיש מקום שנקרא יפו

                          טוסוןט מנותק
                          טוסוןט מנותק
                          טוסון
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #40

                          @מאיר-ג כתב ברכב מומלץ לנהג חדש אוטומטי:

                          רק אם דיברת על ישמעלים אז נראה לי שגם בעל הרכב הזה הוא יוסוף ולא יוסף מה זה הנוסיע הזה והבחוצ?! אל תשכח שיש מקום שנקרא יפו

                          זה לא חשבנתי, אבל כמובן כמה ספלאש איכא בשוקא

                          כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                          (מס"י פ"א)

                          נחייה ולא…

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מ מאיר ג

                            @טוסון כתב ברכב מומלץ לנהג חדש אוטומטי:

                            ספלאש

                            רעיון מצויין
                            רק אם דיברת על ישמעלים אז נראה לי שגם בעל הרכב הזה הוא יוסוף ולא יוסף מה זה הנוסיע הזה והבחוצ?! אל תשכח שיש מקום שנקרא יפו

                            י מנותק
                            י מנותק
                            יאיר צ
                            כתב נערך לאחרונה על ידי יאיר צ
                            #41

                            @מאיר-ג

                            רק אם דיברת על ישמעלים אז נראה לי שגם בעל הרכב הזה הוא יוסוף ולא יוסף מה זה הנוסיע הזה והבחוצ?! אל תשכח שיש מקום שנקרא יפו

                            ציטוט מהמודעה: " סוזוקי 2010 קמ 220 יד 2 טסט שנה הרכב מניע נוסיע אין לו בעיות מכנית בחוצ צריך קצת קוסמיטיקה גמיש ליד הרכב"

                            @טוסון כתב ברכב מומלץ לנהג חדש אוטומטי:

                            @יאיר-צ חזק יותר (ב2 כ”ס… אבל בעיקר) בטיחותי יותר יש לו גם esp וגם 6 כ. אוויר
                            וחסכוני יותר
                            קצת יותר קטן כמדומה

                            מי בטיחותי יותר וכו’?

                            טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • י יאיר צ

                              @מאיר-ג

                              רק אם דיברת על ישמעלים אז נראה לי שגם בעל הרכב הזה הוא יוסוף ולא יוסף מה זה הנוסיע הזה והבחוצ?! אל תשכח שיש מקום שנקרא יפו

                              ציטוט מהמודעה: " סוזוקי 2010 קמ 220 יד 2 טסט שנה הרכב מניע נוסיע אין לו בעיות מכנית בחוצ צריך קצת קוסמיטיקה גמיש ליד הרכב"

                              @טוסון כתב ברכב מומלץ לנהג חדש אוטומטי:

                              @יאיר-צ חזק יותר (ב2 כ”ס… אבל בעיקר) בטיחותי יותר יש לו גם esp וגם 6 כ. אוויר
                              וחסכוני יותר
                              קצת יותר קטן כמדומה

                              מי בטיחותי יותר וכו’?

                              טוסוןט מנותק
                              טוסוןט מנותק
                              טוסון
                              מייבין
                              כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                              #42

                              @יאיר-צ הספלאש יותר בטיחותי, וחזק וחדיש
                              @מאיר-ג גם בעלי זיכרון חד עלולים לטעות…

                              כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                              (מס"י פ"א)

                              נחייה ולא…

                              מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • טוסוןט טוסון

                                @מאיר-ג אולי אני אקח אותו לעצמי,
                                סתם סתם, אל תחשוש מעני המהפך…
                                אני במגבלת לייקים

                                יש לי איזו חררה מעניינת שמישהו מציע להפך בשבילי, רכב מלוקק שיותר מבוגר ממני, וגם מפות”ש, ובחינם לתקופה

                                מ מנותק
                                מ מנותק
                                מאיר ג
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #43

                                @טוסון כתב ברכב מומלץ לנהג חדש אוטומטי:

                                סתם סתם, אל תחשוש מעני המהפך…
                                אני במגבלת לייקים

                                באתי לתת לך עוד לייק רק בגלל שנהנתי שאתה מחשבן לייקים ואופסססס הריבוע …בצד למטה… אדוםםםם😕

                                טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • טוסוןט טוסון

                                  @יאיר-צ הספלאש יותר בטיחותי, וחזק וחדיש
                                  @מאיר-ג גם בעלי זיכרון חד עלולים לטעות…

                                  מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  מאיר ג
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
                                  #44

                                  @טוסון כתב ברכב מומלץ לנהג חדש אוטומטי:

                                  הספלאש יותר בטיחותי, וחזק וחדיש

                                  וגבוה, הכניסה והיציאה ממש נוחים

                                  י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מ מאיר ג

                                    @טוסון כתב ברכב מומלץ לנהג חדש אוטומטי:

                                    מה אתה, חוץ ממחיר נמוך, וטסט ארוך
                                    https://www.yad2.co.il/vehicles/item/f0ccmlsp

                                    יש לי תזה על רכבים דהוהים
                                    רכב שהיה כ"כ הרבה בשמש וכל הרכב נשרף אז גם מתחת למכסה מנוע האטם מנוע או כל דבר אחר שרוף יבש וסדוק
                                    לא כשלילה אלא שזה דורש הערנות ייתר בבדיקת הרכב

                                    ח מחובר
                                    ח מחובר
                                    חיים Y0737
                                    מייבין
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #45

                                    @מאיר-ג כתב ברכב מומלץ לנהג חדש אוטומטי:

                                    ז גם מתחת למכסה מנוע האטם מנוע או כל דבר אחר שרוף יבש וסדוק

                                    בנוסף לכך שמעיד על תחזוקה לקויה ומינימליסטית.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • מ מאיר ג

                                      @טוסון כתב ברכב מומלץ לנהג חדש אוטומטי:

                                      סתם סתם, אל תחשוש מעני המהפך…
                                      אני במגבלת לייקים

                                      באתי לתת לך עוד לייק רק בגלל שנהנתי שאתה מחשבן לייקים ואופסססס הריבוע …בצד למטה… אדוםםםם😕

                                      טוסוןט מנותק
                                      טוסוןט מנותק
                                      טוסון
                                      מייבין
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #46

                                      @מאיר-ג אני בשום אופן לא מחשבן, אני מחלק בכיף, עד שנגמר
                                      ולדעתי ביטלתי את ההתראה על לייק שמתקבל עוד בשנת 2024…
                                      ככה שממש מיותר לתת לי, במיחוד שיש לי להחלפה…

                                      כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                      (מס"י פ"א)

                                      נחייה ולא…

                                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • טוסוןט טוסון

                                        @מאיר-ג אני בשום אופן לא מחשבן, אני מחלק בכיף, עד שנגמר
                                        ולדעתי ביטלתי את ההתראה על לייק שמתקבל עוד בשנת 2024…
                                        ככה שממש מיותר לתת לי, במיחוד שיש לי להחלפה…

                                        מ מנותק
                                        מ מנותק
                                        מאיר ג
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
                                        #47

                                        @טוסון

                                        הרגע נתן לי לתת מוזר
                                        האאא אוקי אני לא נתתי עדיין 20 הים אבל אתה קיבלת ממני כבר חמש טוב
                                        אל תדאג יש לי גם זכרון טוב ובפרט לחובות😉

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מ מאיר ג

                                          @טוסון כתב ברכב מומלץ לנהג חדש אוטומטי:

                                          הספלאש יותר בטיחותי, וחזק וחדיש

                                          וגבוה, הכניסה והיציאה ממש נוחים

                                          י מנותק
                                          י מנותק
                                          יאיר צ
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי יאיר צ
                                          #48

                                          @מאיר-ג כתב ברכב מומלץ לנהג חדש אוטומטי:

                                          @טוסון כתב ברכב מומלץ לנהג חדש אוטומטי:

                                          הספלאש יותר בטיחותי, וחזק וחדיש

                                          וגבוה, הכניסה והיציאה ממש נוחים

                                          יותר גבוה מהסיריון?
                                          ואיך הוא מבחינת דלק?

                                          אגב מיודעינו מהמודעה זה מהשכרה / החכר
                                          a44f5e78-28d7-4a96-a382-511a44415bab-image.png

                                          טוסוןט 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0
                                          • י יאיר צ

                                            @מאיר-ג כתב ברכב מומלץ לנהג חדש אוטומטי:

                                            @טוסון כתב ברכב מומלץ לנהג חדש אוטומטי:

                                            הספלאש יותר בטיחותי, וחזק וחדיש

                                            וגבוה, הכניסה והיציאה ממש נוחים

                                            יותר גבוה מהסיריון?
                                            ואיך הוא מבחינת דלק?

                                            אגב מיודעינו מהמודעה זה מהשכרה / החכר
                                            a44f5e78-28d7-4a96-a382-511a44415bab-image.png

                                            טוסוןט מנותק
                                            טוסוןט מנותק
                                            טוסון
                                            מייבין
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                                            #49

                                            @יאיר-צ באפליקציה רשום לי פרטי,

                                            1000034745.png
                                            אבל זה יותר מחשיד שהוא ערבוש
                                            הספלאש אמור לצרוך פחות מהסיריון (וגם ביטוח חובה יהיה מעט יותר זול)

                                            כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                            (מס"י פ"א)

                                            נחייה ולא…

                                            י מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                            0
                                            • טוסוןט טוסון

                                              @יאיר-צ באפליקציה רשום לי פרטי,

                                              1000034745.png
                                              אבל זה יותר מחשיד שהוא ערבוש
                                              הספלאש אמור לצרוך פחות מהסיריון (וגם ביטוח חובה יהיה מעט יותר זול)

                                              י מנותק
                                              י מנותק
                                              יאיר צ
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי יאיר צ
                                              #50
                                              פוסט זה נמחק!
                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4
                                              • 5
                                              • 6
                                              • 7

                                              47

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              131.5k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום