דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. טויוטה אוונסיס 2014

      טויוטה אוונסיס 2014

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      15 פוסטים 5 כותבים 399 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • א אאמממ

        אני מצרף צילום מסך של בדיקת המחשב.
        אין לי מושג מה זה אומר - אם מישהו יודע אשמח שתפרטו על מנת שלא יעבדו עליי…IMG_3827.jpeg

        הכל בעזרת השםה מנותק
        הכל בעזרת השםה מנותק
        הכל בעזרת השם
        מאסטר
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #5

        @אאמממ כתב בטויוטה אוונסיס 2014:

        אני מצרף צילום מסך של בדיקת המחשב.
        אין לי מושג מה זה אומר - אם מישהו יודע אשמח שתפרטו על מנת שלא יעבדו עליי…IMG_3827.jpeg

        אני לא נביא אבל לצערך צדקתי

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • א מנותק
          א מנותק
          אאמממ
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #6

          חכם עדיף מנביא… חסדי ה’ . תוכל להעריך את התיקון? האם כל מוסך יכול לטפל בזה?

          מיוחדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א אאמממ

            חכם עדיף מנביא… חסדי ה’ . תוכל להעריך את התיקון? האם כל מוסך יכול לטפל בזה?

            מיוחדמ מנותק
            מיוחדמ מנותק
            מיוחד
            מאסטר
            כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
            #7

            @אאמממ
            תעשה השוואת מחירים.
            זה נע באזור 3000 וצפונה
            תנסה לבדוק ואחרי זה תחזור לכאן עם ההצעות שהציעו לך.

            גמ''ח "והלכת בדרכיו".
            כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות…
            בדיקת מחשב מקצועית לפני קנייה.
            special12323@gmail.com

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א מנותק
              א מנותק
              אאמממ
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #8

              שלום לכולם, רציתי לעדכן. בחסדי ה’ היום הייתי במוסך מורשה של טויוטא בנתניה. קיבל אותו המנהל אורן, ביצע בדיקה ועשה כיול למערכת כולל לימוד למחשב הרכב. בסיכום ביצע בדיקה ממוחשבת למצבר ונמצאה התקלה.
              המצבר זקוק להחלפה במיידי - למרות שלא הייתה כל תקלה שנראית לעין הרכב מניע רגיל וכו’.
              תודה לבורא עולם
              המסקנה - לא לרוץ ישר להחלפת חלקים אלא להתייעץ כולל עם אנשים בפורום וכך לחסוך הוצאות מיותרות. תודה לכל המשיבים.

              הכל בעזרת השםה תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • א אאמממ

                שלום לכולם, רציתי לעדכן. בחסדי ה’ היום הייתי במוסך מורשה של טויוטא בנתניה. קיבל אותו המנהל אורן, ביצע בדיקה ועשה כיול למערכת כולל לימוד למחשב הרכב. בסיכום ביצע בדיקה ממוחשבת למצבר ונמצאה התקלה.
                המצבר זקוק להחלפה במיידי - למרות שלא הייתה כל תקלה שנראית לעין הרכב מניע רגיל וכו’.
                תודה לבורא עולם
                המסקנה - לא לרוץ ישר להחלפת חלקים אלא להתייעץ כולל עם אנשים בפורום וכך לחסוך הוצאות מיותרות. תודה לכל המשיבים.

                הכל בעזרת השםה מנותק
                הכל בעזרת השםה מנותק
                הכל בעזרת השם
                מאסטר
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #9

                @אאמממ כתב בטויוטה אוונסיס 2014:

                שלום לכולם, רציתי לעדכן. בחסדי ה’ היום הייתי במוסך מורשה של טויוטא בנתניה. קיבל אותו המנהל אורן, ביצע בדיקה ועשה כיול למערכת כולל לימוד למחשב הרכב. בסיכום ביצע בדיקה ממוחשבת למצבר ונמצאה התקלה.
                המצבר זקוק להחלפה במיידי - למרות שלא הייתה כל תקלה שנראית לעין הרכב מניע רגיל וכו’.
                תודה לבורא עולם
                המסקנה - לא לרוץ ישר להחלפת חלקים אלא להתייעץ כולל עם אנשים בפורום וכך לחסוך הוצאות מיותרות. תודה לכל המשיבים.

                צר לי אבל היות וכתבת שהמסקנה להתייעץ עם חברי הפורום אז מצבר אולי היית צריך ואולי לא אבל התקלה בוואלומאטיק תחזור לך כי לא עוזר לה איפוס .
                זה רק פלסטר זמני .
                כמו שכתבתי למעלה אני לא נביא אבל עדיין כמו שכתבת אין חכם כבעל הנסיון

                בהצלחה ותתפלל שאני לא צודק בחכמה שלי

                א א 2 תגובות תגובה אחרונה
                3
                • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

                  @אאמממ כתב בטויוטה אוונסיס 2014:

                  שלום לכולם, רציתי לעדכן. בחסדי ה’ היום הייתי במוסך מורשה של טויוטא בנתניה. קיבל אותו המנהל אורן, ביצע בדיקה ועשה כיול למערכת כולל לימוד למחשב הרכב. בסיכום ביצע בדיקה ממוחשבת למצבר ונמצאה התקלה.
                  המצבר זקוק להחלפה במיידי - למרות שלא הייתה כל תקלה שנראית לעין הרכב מניע רגיל וכו’.
                  תודה לבורא עולם
                  המסקנה - לא לרוץ ישר להחלפת חלקים אלא להתייעץ כולל עם אנשים בפורום וכך לחסוך הוצאות מיותרות. תודה לכל המשיבים.

                  צר לי אבל היות וכתבת שהמסקנה להתייעץ עם חברי הפורום אז מצבר אולי היית צריך ואולי לא אבל התקלה בוואלומאטיק תחזור לך כי לא עוזר לה איפוס .
                  זה רק פלסטר זמני .
                  כמו שכתבתי למעלה אני לא נביא אבל עדיין כמו שכתבת אין חכם כבעל הנסיון

                  בהצלחה ותתפלל שאני לא צודק בחכמה שלי

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אבי KIA
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #10

                  @הכל-בעזרת-השם
                  מבאס

                  הכל בעזרת השםה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א אבי KIA

                    @הכל-בעזרת-השם
                    מבאס

                    הכל בעזרת השםה מנותק
                    הכל בעזרת השםה מנותק
                    הכל בעזרת השם
                    מאסטר
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #11
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

                      @אאמממ כתב בטויוטה אוונסיס 2014:

                      שלום לכולם, רציתי לעדכן. בחסדי ה’ היום הייתי במוסך מורשה של טויוטא בנתניה. קיבל אותו המנהל אורן, ביצע בדיקה ועשה כיול למערכת כולל לימוד למחשב הרכב. בסיכום ביצע בדיקה ממוחשבת למצבר ונמצאה התקלה.
                      המצבר זקוק להחלפה במיידי - למרות שלא הייתה כל תקלה שנראית לעין הרכב מניע רגיל וכו’.
                      תודה לבורא עולם
                      המסקנה - לא לרוץ ישר להחלפת חלקים אלא להתייעץ כולל עם אנשים בפורום וכך לחסוך הוצאות מיותרות. תודה לכל המשיבים.

                      צר לי אבל היות וכתבת שהמסקנה להתייעץ עם חברי הפורום אז מצבר אולי היית צריך ואולי לא אבל התקלה בוואלומאטיק תחזור לך כי לא עוזר לה איפוס .
                      זה רק פלסטר זמני .
                      כמו שכתבתי למעלה אני לא נביא אבל עדיין כמו שכתבת אין חכם כבעל הנסיון

                      בהצלחה ותתפלל שאני לא צודק בחכמה שלי

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אאמממ
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #12

                      @הכל-בעזרת-השם
                      כנראה שצדקת… נתקעתי שוב

                      הכל בעזרת השםה א 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • א אאמממ

                        @הכל-בעזרת-השם
                        כנראה שצדקת… נתקעתי שוב

                        הכל בעזרת השםה מנותק
                        הכל בעזרת השםה מנותק
                        הכל בעזרת השם
                        מאסטר
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #13

                        @אאמממ כתב בטויוטה אוונסיס 2014:

                        @הכל-בעזרת-השם
                        כנראה שצדקת… נתקעתי שוב

                        חבל שצדקתי אבל אם אתה צריך וולמאטיק תביא מחו"ל מקורי

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • א אאמממ

                          @הכל-בעזרת-השם
                          כנראה שצדקת… נתקעתי שוב

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אאמממ
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #14

                          @אאמממ תוכל לשלוח לי קישור למצוא את החלק בחו"ל?
                          אני לא מבין בזה

                          הכל בעזרת השםה תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א אאמממ

                            @אאמממ תוכל לשלוח לי קישור למצוא את החלק בחו"ל?
                            אני לא מבין בזה

                            הכל בעזרת השםה מנותק
                            הכל בעזרת השםה מנותק
                            הכל בעזרת השם
                            מאסטר
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #15

                            @אאמממ כתב בטויוטה אוונסיס 2014:

                            @אאמממ תוכל לשלוח לי קישור למצוא את החלק בחו"ל?
                            אני לא מבין בזה

                            https://www.ebay.com/p/2314433136

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0

                            16

                            מחובר

                            3.0k

                            משתמשים

                            9.7k

                            נושאים

                            130.8k

                            פוסטים
                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • דף הבית
                            • תקנון הפורום
                            • מילון מושגים המלא
                            • המדריך המלא למשתמש
                            • פוסטים אחרונים
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • פנייה למנהל הפורום