רעש מקשקאי
-
היית אצל המוסכניק וזה הקוד תקלה שהיה

אמר לי ליסוע 10 דקות רצוף על 2500 סלד המחשב מנוע יעשה ניקוי לחיישן
לגבי המאוורר הוא טוען שככה זה
לגבי הקפיצות הקטנות בסלד הוא טוען שככה זה ברכבים האלו אם נוסעים איתם בסלד נמוך המחשב של המנוע מקפיץ משהו ששכחתי את שמו
לגבי הניקוי של הבוצה הוא טוען שלא נראה לו קשור אשמח לשמוע דעתכם -
היית אצל המוסכניק וזה הקוד תקלה שהיה

אמר לי ליסוע 10 דקות רצוף על 2500 סלד המחשב מנוע יעשה ניקוי לחיישן
לגבי המאוורר הוא טוען שככה זה
לגבי הקפיצות הקטנות בסלד הוא טוען שככה זה ברכבים האלו אם נוסעים איתם בסלד נמוך המחשב של המנוע מקפיץ משהו ששכחתי את שמו
לגבי הניקוי של הבוצה הוא טוען שלא נראה לו קשור אשמח לשמוע דעתכם -
@הבל-הבלים-הכל רק תשים לב איזה קוד תקלה שאלתי למעלה.
@גיל

מה אתה ממליץ לי לעשות?
איך להתקדם? -
@גיל

מה אתה ממליץ לי לעשות?
איך להתקדם?@הבל-הבלים-הכל לפי הקוד הממיר לא עובד טוב.
השאלה אם זה נכון או שפשוט חיישן חמצן מבלבל את המחשב, או פלאגים לא טובים.
ככה הייתי מתחיל, בחיישן שעולה כ-100 ש"ח, אחרי זה פלאגים שעולים קצת יותר.
בסוף שוקל אם לירות בממיר, שמסתכם באלפי ש"ח.אפשר לקרוא נתונים חיים של החיישן ולדעת.
אגב, אם יאמרו לך “חיישן למדה” או “למבדה” - הכוונה לחיישן חמצן.
בהצלחה! -
@הבל-הבלים-הכל לפי הקוד הממיר לא עובד טוב.
השאלה אם זה נכון או שפשוט חיישן חמצן מבלבל את המחשב, או פלאגים לא טובים.
ככה הייתי מתחיל, בחיישן שעולה כ-100 ש"ח, אחרי זה פלאגים שעולים קצת יותר.
בסוף שוקל אם לירות בממיר, שמסתכם באלפי ש"ח.אפשר לקרוא נתונים חיים של החיישן ולדעת.
אגב, אם יאמרו לך “חיישן למדה” או “למבדה” - הכוונה לחיישן חמצן.
בהצלחה!@גיל כתב ברעש מקשקאי:
ככה הייתי מתחיל, בחיישן שעולה כ-100 ש"ח
חיישן חמצן חילופי עולה כמה מאות ומקורי החל מ500 ולא מומלץ לשים חילופי,ומוסכניק מקצוען יידע לומר האם החיישן תקין גם בלי להחליף, והאם הממיר סתום.
ואם כבר מתחילים בניקוי מצערת, לא?
עכ"פ אני הייתי הולך לאבחון מקצועי אם יש לך מישהו. -
@גיל כתב ברעש מקשקאי:
ככה הייתי מתחיל, בחיישן שעולה כ-100 ש"ח
חיישן חמצן חילופי עולה כמה מאות ומקורי החל מ500 ולא מומלץ לשים חילופי,ומוסכניק מקצוען יידע לומר האם החיישן תקין גם בלי להחליף, והאם הממיר סתום.
ואם כבר מתחילים בניקוי מצערת, לא?
עכ"פ אני הייתי הולך לאבחון מקצועי אם יש לך מישהו.@נייטרון-חפשי צודק.
לגבי המחיר, פשוט היה תקוע לי מהטרנטות שהבאנו להם כאן חיישנים לאחרונה.
לגבי מוסכניק מקצוען - וודאי, לכן הצעתי לראות נתונים חיים, וכנ"ל לגבי אבחון מקצועי.
וודאי גם שכדאי להתחיל מניקוי מצערת, אך לא ניחנתי בחשיבה אנטלית כשלך חברי, ולכן תייגתיך.
-
@נייטרון-חפשי צודק.
לגבי המחיר, פשוט היה תקוע לי מהטרנטות שהבאנו להם כאן חיישנים לאחרונה.
לגבי מוסכניק מקצוען - וודאי, לכן הצעתי לראות נתונים חיים, וכנ"ל לגבי אבחון מקצועי.
וודאי גם שכדאי להתחיל מניקוי מצערת, אך לא ניחנתי בחשיבה אנטלית כשלך חברי, ולכן תייגתיך.
@גיל כתב ברעש מקשקאי:
אך לא ניחנתי בחשיבה אנטלית כשלך חברי,
זו הטעות השניה שלך להיום, לא מתאים לך…
ובכלל זה פחות עניין של חשיבה אנליטית, יותר עניין של נסיון ולימוד מטעויות.
-
@הבל-הבלים-הכל לפי הקוד הממיר לא עובד טוב.
השאלה אם זה נכון או שפשוט חיישן חמצן מבלבל את המחשב, או פלאגים לא טובים.
ככה הייתי מתחיל, בחיישן שעולה כ-100 ש"ח, אחרי זה פלאגים שעולים קצת יותר.
בסוף שוקל אם לירות בממיר, שמסתכם באלפי ש"ח.אפשר לקרוא נתונים חיים של החיישן ולדעת.
אגב, אם יאמרו לך “חיישן למדה” או “למבדה” - הכוונה לחיישן חמצן.
בהצלחה! -
ג גיל התייחס לנושא זה
-
@הבל-הבלים-הכל סליחה שלא הגבתי, אבל זה קצת מורכב וגם לי זה לא מספיק מסודר.
יש על זה סרטונים ברשת, אולי תלמד את זה ותעשה מדריך. (אולי אני אעשה את זה יום אחד כמדריך המשך למדריך שלי) -
-
@הבל-הבלים-הכל
זה די פשוט השאלה היא אם יש לך מחשב רכב לבדוק, בנוסף העלתי פעם איזה הדרכה של זה, וגם באקסל שהעליתי כאן בעבר, היה שם הדרכה לזה. [גם יש סרטונים פתוחים בנטפרי].היכן אתה גר?
@מיוחד בני ברק עשיתי בדיקה לרכב ויצא

-
@מיוחד בני ברק עשיתי בדיקה לרכב ויצא

-
@הבל-הבלים-הכל
זה ראיתי
אבל לגבי בדיקה של החיישן תוכל לבדוק אם יש לך מחשב, יש לך?@מיוחד מה הכוונה אם יש לי מחשב? יש לחבר שלי מה להגיד לו
-
@מיוחד מה הכוונה אם יש לי מחשב? יש לחבר שלי מה להגיד לו
-
@מיוחד מה הכוונה אם יש לי מחשב? יש לחבר שלי מה להגיד לו
-
@הבל-הבלים-הכל
שלחתי לך מייל@מיוחד
רק עכשיו קראתי את כל השרשור ארוך מדאי [טוב זה בכל הפורום כאן, לדעתי צריך לייעל את זה, [לא לגבי אורך השורות (כי אני נגוע בזה) אלא לגבי כמות השרשורים].
נראה שאתה מביא כאן 2 תקלות רעשים מאוור ופפפפ כל קפיצה לא ברור כ’‘כ, [המאוורר מובן, אבל איזה מאוורר? ראדיאטור, ממתי שמת לב לזה? חסר לי כאן מידע, מה זה הפפפפ כל קפיצה, קפיצות קטנות בסל’'ד תפרט יותר.עכשיו הבאת עוד תקלה של ממיר קטליטי, קוד 420, בעקרון יש כאן 2 תקלות.
אבל יכול להיות שאחד גורמת לשניה, והקוד הזה לא קשור לממיר, [וגם ההגיון ככה אומר, שנת 2020 אין הגיון כ’'כ שהחיישנים נהרסים] בפרט בניסאן שהחיישנים רגישים מאוד, ולכן כל שינוי בתערובת מדליק נורות, [לגבי מה שהמוסך אמר תסע 2500 מרגיש לי כמו לשים פלסטר על יד רטובה].
טוב בכל זאת תבדוק את החיישנים כמו שכתבתי לך במייל,
אבל אני הייתי בודק חובה נתוני דלק, כתבתי על זה מדריך ובאקסל שהעלתי יש את השמות, כל רכב יש לו שם אחר, בנוסף הייתי בודק גם את את החיישן הMAF אם יש קפיצה, וגם בנוסף את החיישן הMAP, צריך לבדוק בין רצוי למצוי במחשב רכב.
