פעם כן, פעם לא
-
הגישה לשם מאד קשה
-
@מנוע-אלפיים-טורבו מוציא את המנורה ובודק אם הסליל חצי קרוע
-
@מנוע-אלפיים-טורבו כתב בפעם כן, פעם לא:
הגישה לשם מאד קשה
זה האופציה היחידה?
או לפחות - איך עושים את זה? -
@מנוע-אלפיים-טורבו איזה רכב ?
-
@מנוע-אלפיים-טורבו תשחק עם השקע תראה אם משפר אז תזמין כזה
-
-
@מנוע-אלפיים-טורבו יש להם לפעמים בעיה בשקע אבל בכלל לא בטוח יותר הייתי הולך בכיוון של להחליף מנורה
-
@הכל-בעז-ה אבל או שהיא שרופה או שלא, לא?
-
@מנוע-אלפיים-טורבו ברגע שהסליל חצי נוגע זה עובד ממכה קלה ושמתקרר מתנתק הסליל
-
@הכל-בעז-ה הסליל של המנורה עצמה?
-
-
@הכל-בעז-ה האורות גבוהים עובדים כרגיל,
עדיין להחליף מנורה
או שזה משהו אחר? -
@מנוע-אלפיים-טורבו אם זה H4 אז הם ביחד ואם H7 אז הם בנפרד
-
@הכל-בעז-ה H4 (3 פינים, נכון?)
ואם כן שהאורות גבוהים עובדים מה זה אומר? -
@מנוע-אלפיים-טורבו שזה נפרד וגם אם עובד האור הגבוה אז יכול להיות שהאור דרך שרוף
-
@הכל-בעז-ה אבל אמרת H 4 ביחד לא?
-
@מנוע-אלפיים-טורבו כתב בפעם כן, פעם לא:
אבל אמרת H 4 ביחד לא?
ביחד תחת אותה זכוכית
בפעמים שהייתי צריך להחליף נורה האורות גבוהים עבדו ואורות דרך נשרפו