דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. יש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים)

      יש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים)

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      מציאהיד 2שווה
      322 פוסטים 73 כותבים 16.1k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • א אביק

        @מאיר-ג
        LS
        מנוע בנזין
        1.3 סמ״ק
        גיר אוטומטי
        יד שלישית
        פרטית
        280,000 ק"מ

        טוסוןט מנותק
        טוסוןט מנותק
        טוסון
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #313

        @אביק

        @אביק כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):

        @מאיר-ג
        LS
        מנוע בנזין
        1.3 סמ״ק
        גיר אוטומטי
        יד שלישית
        פרטית
        280,000 ק"מ

        כמה כ"ס?
        השאלה אם זה רובוטי, היו שנתיים רובוטיות בדרך
        לבדוק מצב גיר (הוא אמין, אבל זה גיר רציף)

        כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
        (מס"י פ"א)
        נחייה ולא…

        א ח 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • טוסוןט טוסון

          @אביק

          @אביק כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):

          @מאיר-ג
          LS
          מנוע בנזין
          1.3 סמ״ק
          גיר אוטומטי
          יד שלישית
          פרטית
          280,000 ק"מ

          כמה כ"ס?
          השאלה אם זה רובוטי, היו שנתיים רובוטיות בדרך
          לבדוק מצב גיר (הוא אמין, אבל זה גיר רציף)

          א מנותק
          א מנותק
          אביק
          כתב נערך לאחרונה על ידי אביק
          #314

          כמה כ"ס?
          83
          ואין לי מושג לגבי שאר הדברים!

          טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א אביק

            כמה כ"ס?
            83
            ואין לי מושג לגבי שאר הדברים!

            טוסוןט מנותק
            טוסוןט מנותק
            טוסון
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #315

            @אביק לכאו’ לא רובוטי
            מחיר טוב לדעתי (קשה לי להמליץ על דגם שאני לא מנוסה בו), במיוחד אם הוא עם טסט (האם היו מציאות יוצר שוות בעבר, כנראה שכן, אבל המחיר טוב)
            אם תרצה תפתח ע"כ שרשור התײַעצות
            כמובן לבדוק תחזוקה וכו’

            כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
            (מס"י פ"א)
            נחייה ולא…

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • טוסוןט טוסון

              @אביק

              @אביק כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):

              @מאיר-ג
              LS
              מנוע בנזין
              1.3 סמ״ק
              גיר אוטומטי
              יד שלישית
              פרטית
              280,000 ק"מ

              כמה כ"ס?
              השאלה אם זה רובוטי, היו שנתיים רובוטיות בדרך
              לבדוק מצב גיר (הוא אמין, אבל זה גיר רציף)

              ח מנותק
              ח מנותק
              חיים Y0737
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #316

              @טוסון כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):

              אבל זה גיר רציף)

              יש גם רובוטי בשנתון זה
              אם זה רציף- אמין כן, נוטה לפתח רעשים אחרי ק’'מ גבוהים (חבר שלי נוסע שנתיים עם החלקה קלה בהילוך ראשון)

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א מנותק
                א מנותק
                אביק
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #317

                אוריס 2010 204000 ק"מ
                יד שניה ב16K שווה? תודה רבה מראש לכל המסייעים!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ח ח.מ

                  סונטה 2018 יד2 117K ק"מ ב59,900 ש"ח מציאה?! והאם ב2018 יש את הבעיות המוכרות של המנוע?!

                  ח מנותק
                  ח מנותק
                  ח.מ
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #318

                  @ח.מ כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):

                  סונטה 2018 יד2 117K ק"מ ב59,900 ש"ח מציאה?! והאם ב2018 יש את הבעיות המוכרות של המנוע?!

                  ומה דעתכם על קיה סידX קרוס 2020 109K ק"מ ב 59,500 ש"ח מציאה?! והאם הרכב הזה אמין?!

                  טוס לאט סע מהרט ח 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • ח ח.מ

                    @ח.מ כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):

                    סונטה 2018 יד2 117K ק"מ ב59,900 ש"ח מציאה?! והאם ב2018 יש את הבעיות המוכרות של המנוע?!

                    ומה דעתכם על קיה סידX קרוס 2020 109K ק"מ ב 59,500 ש"ח מציאה?! והאם הרכב הזה אמין?!

                    טוס לאט סע מהרט מנותק
                    טוס לאט סע מהרט מנותק
                    טוס לאט סע מהר
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #319

                    רנו פלואנס
                    AU אוט׳ בנזין 2.0 (140 כ״ס)
                    2012יד 3 227,000ק״מ
                    ב 8500 בלי טסט
                    עם היסטוריית טיפולים במורשה
                    שווה נסיעה צפונה?
                    @צילפינגים

                    ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

                      רנו פלואנס
                      AU אוט׳ בנזין 2.0 (140 כ״ס)
                      2012יד 3 227,000ק״מ
                      ב 8500 בלי טסט
                      עם היסטוריית טיפולים במורשה
                      שווה נסיעה צפונה?
                      @צילפינגים

                      ח מנותק
                      ח מנותק
                      חיים Y0737
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #320

                      @טוס-לאט-סע-מהר כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):

                      שווה נסיעה צפונה?

                      קצת יקר בלי טסט, והק’'מ לא כזה נמוך

                      טוס לאט סע מהרט תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ח חיים Y0737

                        @טוס-לאט-סע-מהר כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):

                        שווה נסיעה צפונה?

                        קצת יקר בלי טסט, והק’'מ לא כזה נמוך

                        טוס לאט סע מהרט מנותק
                        טוס לאט סע מהרט מנותק
                        טוס לאט סע מהר
                        כתב נערך לאחרונה על ידי טוס לאט סע מהר
                        #321

                        @חיים-Y0737 תודה על ההתייחסות אבל גם בדגם הזה עם מנוע 2000 שמאד אמין ובמיוחד שמטופל במורשה?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ח ח.מ

                          @ח.מ כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):

                          סונטה 2018 יד2 117K ק"מ ב59,900 ש"ח מציאה?! והאם ב2018 יש את הבעיות המוכרות של המנוע?!

                          ומה דעתכם על קיה סידX קרוס 2020 109K ק"מ ב 59,500 ש"ח מציאה?! והאם הרכב הזה אמין?!

                          ח מנותק
                          ח מנותק
                          ח.מ
                          כתב נערך לאחרונה על ידי ח.מ
                          #322

                          @ח.מ כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):
                          סונטה 2018 יד2 117K ק"מ ב59,900 ש"ח מציאה?! והאם ב2018 יש את הבעיות המוכרות של המנוע?!
                          ומה דעתכם על קיה סידX קרוס 2020 109K ק"מ ב 59,500 ש"ח מציאה?! והאם הרכב הזה אמין?!
                          ??? סליחה על הטרטור אבל אין מי שיודע ויכול לענות?! תודה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0

                          • 1
                          • 2
                          • 3
                          • 4
                          • 5
                          • 16
                          • 17

                          32

                          מחובר

                          3.0k

                          משתמשים

                          9.7k

                          נושאים

                          130.8k

                          פוסטים
                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • מילון מושגים המלא
                          • המדריך המלא למשתמש
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • פנייה למנהל הפורום