דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. יש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים)

      יש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים)

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      מציאהיד 2שווה
      320 פוסטים 73 כותבים 16.0k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • א אביק

        הונדה ג’אז 2009 280000 ק"מ יד 3 ב6500
        זה מציאה? המחירון שלו מעל עשר!
        א"כ איפה הקאצ’

        מ מנותק
        מ מנותק
        מאיר ג
        כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
        #311

        @אביק אם הכל טוב מציאה
        וכמו שענית לעצמך צריך לבדוק אם יש טוויסט בעלילה
        זה אולי ידני?

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מ מאיר ג

          @אביק אם הכל טוב מציאה
          וכמו שענית לעצמך צריך לבדוק אם יש טוויסט בעלילה
          זה אולי ידני?

          א מנותק
          א מנותק
          אביק
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #312

          @מאיר-ג
          LS
          מנוע בנזין
          1.3 סמ״ק
          גיר אוטומטי
          יד שלישית
          פרטית
          280,000 ק"מ

          טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א אביק

            @מאיר-ג
            LS
            מנוע בנזין
            1.3 סמ״ק
            גיר אוטומטי
            יד שלישית
            פרטית
            280,000 ק"מ

            טוסוןט מחובר
            טוסוןט מחובר
            טוסון
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #313

            @אביק

            @אביק כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):

            @מאיר-ג
            LS
            מנוע בנזין
            1.3 סמ״ק
            גיר אוטומטי
            יד שלישית
            פרטית
            280,000 ק"מ

            כמה כ"ס?
            השאלה אם זה רובוטי, היו שנתיים רובוטיות בדרך
            לבדוק מצב גיר (הוא אמין, אבל זה גיר רציף)

            כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
            (מס"י פ"א)
            נחייה ולא…

            א ח 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • טוסוןט טוסון

              @אביק

              @אביק כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):

              @מאיר-ג
              LS
              מנוע בנזין
              1.3 סמ״ק
              גיר אוטומטי
              יד שלישית
              פרטית
              280,000 ק"מ

              כמה כ"ס?
              השאלה אם זה רובוטי, היו שנתיים רובוטיות בדרך
              לבדוק מצב גיר (הוא אמין, אבל זה גיר רציף)

              א מנותק
              א מנותק
              אביק
              כתב נערך לאחרונה על ידי אביק
              #314

              כמה כ"ס?
              83
              ואין לי מושג לגבי שאר הדברים!

              טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א אביק

                כמה כ"ס?
                83
                ואין לי מושג לגבי שאר הדברים!

                טוסוןט מחובר
                טוסוןט מחובר
                טוסון
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #315

                @אביק לכאו’ לא רובוטי
                מחיר טוב לדעתי (קשה לי להמליץ על דגם שאני לא מנוסה בו), במיוחד אם הוא עם טסט (האם היו מציאות יוצר שוות בעבר, כנראה שכן, אבל המחיר טוב)
                אם תרצה תפתח ע"כ שרשור התײַעצות
                כמובן לבדוק תחזוקה וכו’

                כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                (מס"י פ"א)
                נחייה ולא…

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • טוסוןט טוסון

                  @אביק

                  @אביק כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):

                  @מאיר-ג
                  LS
                  מנוע בנזין
                  1.3 סמ״ק
                  גיר אוטומטי
                  יד שלישית
                  פרטית
                  280,000 ק"מ

                  כמה כ"ס?
                  השאלה אם זה רובוטי, היו שנתיים רובוטיות בדרך
                  לבדוק מצב גיר (הוא אמין, אבל זה גיר רציף)

                  ח מנותק
                  ח מנותק
                  חיים Y0737
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #316

                  @טוסון כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):

                  אבל זה גיר רציף)

                  יש גם רובוטי בשנתון זה
                  אם זה רציף- אמין כן, נוטה לפתח רעשים אחרי ק’'מ גבוהים (חבר שלי נוסע שנתיים עם החלקה קלה בהילוך ראשון)

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א מנותק
                    א מנותק
                    אביק
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #317

                    אוריס 2010 204000 ק"מ
                    יד שניה ב16K שווה? תודה רבה מראש לכל המסייעים!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ח ח.מ

                      סונטה 2018 יד2 117K ק"מ ב59,900 ש"ח מציאה?! והאם ב2018 יש את הבעיות המוכרות של המנוע?!

                      ח מנותק
                      ח מנותק
                      ח.מ
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #318

                      @ח.מ כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):

                      סונטה 2018 יד2 117K ק"מ ב59,900 ש"ח מציאה?! והאם ב2018 יש את הבעיות המוכרות של המנוע?!

                      ומה דעתכם על קיה סידX קרוס 2020 109K ק"מ ב 59,500 ש"ח מציאה?! והאם הרכב הזה אמין?!

                      טוס לאט סע מהרט תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ח ח.מ

                        @ח.מ כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):

                        סונטה 2018 יד2 117K ק"מ ב59,900 ש"ח מציאה?! והאם ב2018 יש את הבעיות המוכרות של המנוע?!

                        ומה דעתכם על קיה סידX קרוס 2020 109K ק"מ ב 59,500 ש"ח מציאה?! והאם הרכב הזה אמין?!

                        טוס לאט סע מהרט מנותק
                        טוס לאט סע מהרט מנותק
                        טוס לאט סע מהר
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #319

                        רנו פלואנס
                        AU אוט׳ בנזין 2.0 (140 כ״ס)
                        2012יד 3 227,000ק״מ
                        ב 8500 בלי טסט
                        עם היסטוריית טיפולים במורשה
                        שווה נסיעה צפונה?
                        @צילפינגים

                        ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

                          רנו פלואנס
                          AU אוט׳ בנזין 2.0 (140 כ״ס)
                          2012יד 3 227,000ק״מ
                          ב 8500 בלי טסט
                          עם היסטוריית טיפולים במורשה
                          שווה נסיעה צפונה?
                          @צילפינגים

                          ח מנותק
                          ח מנותק
                          חיים Y0737
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #320

                          @טוס-לאט-סע-מהר כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):

                          שווה נסיעה צפונה?

                          קצת יקר בלי טסט, והק’'מ לא כזה נמוך

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1

                          • 1
                          • 2
                          • 11
                          • 12
                          • 13
                          • 14
                          • 15
                          • 16

                          87

                          מחובר

                          3.0k

                          משתמשים

                          9.7k

                          נושאים

                          130.6k

                          פוסטים
                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • מילון מושגים המלא
                          • המדריך המלא למשתמש
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • פנייה למנהל הפורום