יש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים)
-
@אביק כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):
@מאיר-ג
LS
מנוע בנזין
1.3 סמ״ק
גיר אוטומטי
יד שלישית
פרטית
280,000 ק"מכמה כ"ס?
השאלה אם זה רובוטי, היו שנתיים רובוטיות בדרך
לבדוק מצב גיר (הוא אמין, אבל זה גיר רציף) -
@אביק כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):
@מאיר-ג
LS
מנוע בנזין
1.3 סמ״ק
גיר אוטומטי
יד שלישית
פרטית
280,000 ק"מכמה כ"ס?
השאלה אם זה רובוטי, היו שנתיים רובוטיות בדרך
לבדוק מצב גיר (הוא אמין, אבל זה גיר רציף) -
@אביק כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):
@מאיר-ג
LS
מנוע בנזין
1.3 סמ״ק
גיר אוטומטי
יד שלישית
פרטית
280,000 ק"מכמה כ"ס?
השאלה אם זה רובוטי, היו שנתיים רובוטיות בדרך
לבדוק מצב גיר (הוא אמין, אבל זה גיר רציף)@טוסון כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):
אבל זה גיר רציף)
יש גם רובוטי בשנתון זה
אם זה רציף- אמין כן, נוטה לפתח רעשים אחרי ק’'מ גבוהים (חבר שלי נוסע שנתיים עם החלקה קלה בהילוך ראשון) -
@ח.מ כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):
סונטה 2018 יד2 117K ק"מ ב59,900 ש"ח מציאה?! והאם ב2018 יש את הבעיות המוכרות של המנוע?!
ומה דעתכם על קיה סידX קרוס 2020 109K ק"מ ב 59,500 ש"ח מציאה?! והאם הרכב הזה אמין?!
-
@ח.מ כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):
סונטה 2018 יד2 117K ק"מ ב59,900 ש"ח מציאה?! והאם ב2018 יש את הבעיות המוכרות של המנוע?!
ומה דעתכם על קיה סידX קרוס 2020 109K ק"מ ב 59,500 ש"ח מציאה?! והאם הרכב הזה אמין?!
רנו פלואנס
AU אוט׳ בנזין 2.0 (140 כ״ס)
2012יד 3 227,000ק״מ
ב 8500 בלי טסט
עם היסטוריית טיפולים במורשה
שווה נסיעה צפונה?
@צילפינגים -
רנו פלואנס
AU אוט׳ בנזין 2.0 (140 כ״ס)
2012יד 3 227,000ק״מ
ב 8500 בלי טסט
עם היסטוריית טיפולים במורשה
שווה נסיעה צפונה?
@צילפינגים@טוס-לאט-סע-מהר כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):
שווה נסיעה צפונה?
קצת יקר בלי טסט, והק’'מ לא כזה נמוך
