דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. יש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים)

      יש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים)

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      מציאהיד 2שווה
      344 פוסטים 79 כותבים 17.6k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • Y מנותק
        Y מנותק
        yso
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #207

        חבל לקנות כזה רכב מאברך כשכנראה הוא כמעט לא עבר טיפולים

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • אביעדא מנותק
          אביעדא מנותק
          אביעד
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #208

          https://www.yad2.co.il/vehicles/item/v4bn3nnc?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=6&pagination=1
          שואל בשביל חבר

          נ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אביעדא אביעד

            https://www.yad2.co.il/vehicles/item/v4bn3nnc?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=6&pagination=1
            שואל בשביל חבר

            נ מנותק
            נ מנותק
            נהג אלוף
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #209

            @אביעד
            נשמע מוזר הק"מ.
            וגם המספר מחוק.
            נשמע סוחר.

            ח מ 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • נ נהג אלוף

              @אביעד
              נשמע מוזר הק"מ.
              וגם המספר מחוק.
              נשמע סוחר.

              ח מחובר
              ח מחובר
              חיים Y0737
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #210

              @נהג-אלוף כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):

              גם המספר מחוק.

              זה מצוי לאו דוקא אצל סוחרים.
              דווקא לא מריח סוחר, נשמע שהמחיר זול בגלל הפחחות
              כמובן בכפוף לבדיקה…

              נ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ח חיים Y0737

                @נהג-אלוף כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):

                גם המספר מחוק.

                זה מצוי לאו דוקא אצל סוחרים.
                דווקא לא מריח סוחר, נשמע שהמחיר זול בגלל הפחחות
                כמובן בכפוף לבדיקה…

                נ מנותק
                נ מנותק
                נהג אלוף
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #211

                @חיים-Y0737
                נכון שלא תמיד.
                אבל…
                אם אין סיבה מספיק טובה למחוק,
                אז פשוט אל תמחק…
                חוצמיזה
                הק"מ תחלק 160,900 ל16 שנה זה 10 אלף לשנה, שזה ממש נמוך.
                וכמובן שההסבר הכי הגיוני שזה רכב שני.
                לא אמרתי שזה בהכרח בעייתי אבל אני חושב כדאי לבדוק טוב.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • נ נהג אלוף

                  @אביעד
                  נשמע מוזר הק"מ.
                  וגם המספר מחוק.
                  נשמע סוחר.

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  מאיר ג
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #212

                  @נהג-אלוף לא כל ק"מ נמוך בהכרח שמישהו פה שקרן

                  נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • מ מאיר ג

                    @נהג-אלוף לא כל ק"מ נמוך בהכרח שמישהו פה שקרן

                    נ מנותק
                    נ מנותק
                    נהג אלוף
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #213

                    @מאיר-ג
                    נכון,
                    אבל אני תמיד בודק יותר.
                    כבדהו וחשדהו.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • טוסוןט מנותק
                      טוסוןט מנותק
                      טוסון
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                      #214

                      https://www.yad2.co.il/vehicles/item/5tx2h0g1
                      ג׳אז ידנית 2013 יד ראשונה 550,000 קּ”מ
                      6600 ש"ח, מה הציבור אומר?

                      כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                      (מס"י פ"א)

                      נחייה ולא…

                      טרנטעט תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • טוסוןט טוסון

                        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/5tx2h0g1
                        ג׳אז ידנית 2013 יד ראשונה 550,000 קּ”מ
                        6600 ש"ח, מה הציבור אומר?

                        טרנטעט מנותק
                        טרנטעט מנותק
                        טרנטע
                        כתב נערך לאחרונה על ידי טרנטע
                        #215

                        @טוסון פששש גא’ז עם וו גרירה, אני חייב תמונה שלו עם נגררת

                        אם זה הנגררת שברקע של הרכב אז הוא הגזים לגמרי

                        טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • טרנטעט טרנטע

                          @טוסון פששש גא’ז עם וו גרירה, אני חייב תמונה שלו עם נגררת

                          אם זה הנגררת שברקע של הרכב אז הוא הגזים לגמרי

                          טוסוןט מנותק
                          טוסוןט מנותק
                          טוסון
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #216

                          @טרנטע ראיתי גם סיריונים, ורכבים עם מנוע 1.2 עם וו, במיוחד ידני
                          והוא עוד נסע עם זה חצי מיליון ק”מ
                          אנחנו נסענו עם טולדו ידנית 1.2 ונגררת עמוסה מהצפון למרכז, ובלטרון ביקשנו מחבר עם טנדר שיחליף אותנו כדי לעלות בשלום

                          כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                          (מס"י פ"א)

                          נחייה ולא…

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • נ מנותק
                            נ מנותק
                            נתינתי
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #217
                            פוסט זה נמחק!
                            א נ 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • נ נתינתי

                              פוסט זה נמחק!

                              א מנותק
                              א מנותק
                              א.ב.
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #218

                              @נתינתי ברור שעם תעשה טסט ותתקן את הפח (בכפר זה יצא לך ממש זול) אתה לא תפסיד
                              שאנשים רואים שמוכרים רכב לפני טסט הם לא מחשבנים את האגרה הם בטוחים שיש בעיות ולכן אין טסט
                              וכמובן צריך הרבה סייעתא דשמיא

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • מ מנותק
                                מ מנותק
                                משתמש חדש
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #219

                                צהרים טובים
                                אני רוצה לשמוע חוו"ד מהמבינים
                                [אני לא כ"כ מבין בזה]
                                טויוטה פריאוס 2013
                                320 אלף ק"מ
                                בטריה הוחלפה לפני חמש שנים, עשתה מאז 170 אלף ק"מ
                                נראית טוב, שמורה
                                מה השווי בערך?

                                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מ משתמש חדש

                                  צהרים טובים
                                  אני רוצה לשמוע חוו"ד מהמבינים
                                  [אני לא כ"כ מבין בזה]
                                  טויוטה פריאוס 2013
                                  320 אלף ק"מ
                                  בטריה הוחלפה לפני חמש שנים, עשתה מאז 170 אלף ק"מ
                                  נראית טוב, שמורה
                                  מה השווי בערך?

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  א.ב.
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי א.ב.
                                  #220

                                  @משתמש-חדש לדעתי בתווך של 18000 עד 23000
                                  תלוי כמה אתה לחוץ

                                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • א א.ב.

                                    @משתמש-חדש לדעתי בתווך של 18000 עד 23000
                                    תלוי כמה אתה לחוץ

                                    מ מנותק
                                    מ מנותק
                                    משתמש חדש
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #221

                                    @א.ב. תודה רבה
                                    אשמח לשמוע עוד חוו"ד
                                    [המחיר הזול הוא בגלל הק"מ הגבוה או בגלל שהבטריה עשתה הרבה ק"מ]?

                                    אריאלושא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מ משתמש חדש

                                      @א.ב. תודה רבה
                                      אשמח לשמוע עוד חוו"ד
                                      [המחיר הזול הוא בגלל הק"מ הגבוה או בגלל שהבטריה עשתה הרבה ק"מ]?

                                      אריאלושא מנותק
                                      אריאלושא מנותק
                                      אריאלוש
                                      מייבין
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #222

                                      @משתמש-חדש כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):

                                      [המחיר הזול הוא בגלל הק"מ הגבוה או בגלל שהבטריה עשתה הרבה ק"מ]

                                      מזה ומזה אל תנח ידך…

                                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • אריאלושא אריאלוש

                                        @משתמש-חדש כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):

                                        [המחיר הזול הוא בגלל הק"מ הגבוה או בגלל שהבטריה עשתה הרבה ק"מ]

                                        מזה ומזה אל תנח ידך…

                                        מ מנותק
                                        מ מנותק
                                        משתמש חדש
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #223

                                        @אריאל-קמחי ומה אתם אומרים מבחינת המחיר
                                        מסכימים עם המחיר שכתב @א.ב.
                                        א"כ האם קרוב יותר ל-18 או ל-23 ?

                                        אריאלושא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מ משתמש חדש

                                          @אריאל-קמחי ומה אתם אומרים מבחינת המחיר
                                          מסכימים עם המחיר שכתב @א.ב.
                                          א"כ האם קרוב יותר ל-18 או ל-23 ?

                                          אריאלושא מנותק
                                          אריאלושא מנותק
                                          אריאלוש
                                          מייבין
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #224

                                          @משתמש-חדש
                                          אני חושב יותק קרוב ל23.
                                          כי אם כל הכבוד לק"מ הגבוה ולסוללה הכמעט גמורה, זה רכב טוב והכי חשוב עם ביקוש.
                                          אני חושב 22 זה בסדר.

                                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1
                                          • אריאלושא אריאלוש

                                            @משתמש-חדש
                                            אני חושב יותק קרוב ל23.
                                            כי אם כל הכבוד לק"מ הגבוה ולסוללה הכמעט גמורה, זה רכב טוב והכי חשוב עם ביקוש.
                                            אני חושב 22 זה בסדר.

                                            מ מנותק
                                            מ מנותק
                                            משתמש חדש
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #225

                                            @אריאל-קמחי בגלל שאני משתמש חדש אני לא יכול לשים לייק
                                            אז אני אכתוב כאן תודה רבה!!!

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            3
                                            • נ נתינתי

                                              פוסט זה נמחק!

                                              נ מנותק
                                              נ מנותק
                                              נתינתי
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #226
                                              פוסט זה נמחק!
                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 14
                                              • 15
                                              • 16
                                              • 17
                                              • 18

                                              98

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              132.4k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום