דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. מולטימדיה לקורולה 2010

      מולטימדיה לקורולה 2010

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      10 פוסטים 4 כותבים 5.7k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • אביעדא מנותק
        אביעדא מנותק
        אביעד
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי אביעד
        #1

        שלום לכולם
        בסייעתא דשמיא קניתי רכב (הראשון שלי 😊 )
        טויוטה קורולה 2010
        אני רוצה להשים לה מערכת מולטימדיה
        בגלל כל המצב של המלחמה ואליאקספרס (כן, אני מכיר את כל המדריכים הנפלאים שיש בפורום) יהיה בעייה ‘קצת’ להזמין
        השאלה האם יש כבר למשהו ממתקיני המערכות כבר מוכן בבית…
        (אני לא מתייג כפי שכבר נאמר כאן איפשהו שהם עוקבים אז 🙂
        בתודה מראש
        @מיישה בפוסט שהבאת קישור למערכת מולטימדיה התמונה היא המערכת הדפוקה
        6e0acaba-dad2-4f5c-9202-a3e77c8c235d-image.png
        מה עושים? (וכדרך אגב, זה הדגם הטוב?)

        אלוף העולם 1א EBAE מיישהמ 3 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • אביעדא אביעד

          שלום לכולם
          בסייעתא דשמיא קניתי רכב (הראשון שלי 😊 )
          טויוטה קורולה 2010
          אני רוצה להשים לה מערכת מולטימדיה
          בגלל כל המצב של המלחמה ואליאקספרס (כן, אני מכיר את כל המדריכים הנפלאים שיש בפורום) יהיה בעייה ‘קצת’ להזמין
          השאלה האם יש כבר למשהו ממתקיני המערכות כבר מוכן בבית…
          (אני לא מתייג כפי שכבר נאמר כאן איפשהו שהם עוקבים אז 🙂
          בתודה מראש
          @מיישה בפוסט שהבאת קישור למערכת מולטימדיה התמונה היא המערכת הדפוקה
          6e0acaba-dad2-4f5c-9202-a3e77c8c235d-image.png
          מה עושים? (וכדרך אגב, זה הדגם הטוב?)

          אלוף העולם 1א מנותק
          אלוף העולם 1א מנותק
          אלוף העולם 1
          מאסטר
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @אביעד
          תשלח לי מייל!

          סמארט קאר מערכות לרכב.🚗
          התקנות פרימיום לרכב-מולטימדיה,מצלמות ועוד…

          ניתן ליצור קשר:
          ehh3266@gmail.com

          זמין באלעד, ירושלים והסביבה.

          אביעדא תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

            @אביעד
            תשלח לי מייל!

            אביעדא מנותק
            אביעדא מנותק
            אביעד
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @אלוף-העולם-1 אתה צוחק עלי?
            אני מתקשר אליך…
            אם יש לך את אותו המספר… (אם אתה לא זוכר מי אני- אז חכה שתראה 🙂 )

            אלוף העולם 1א תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • אביעדא אביעד

              @אלוף-העולם-1 אתה צוחק עלי?
              אני מתקשר אליך…
              אם יש לך את אותו המספר… (אם אתה לא זוכר מי אני- אז חכה שתראה 🙂 )

              אלוף העולם 1א מנותק
              אלוף העולם 1א מנותק
              אלוף העולם 1
              מאסטר
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @אביעד חשבתי ששחכת

              סמארט קאר מערכות לרכב.🚗
              התקנות פרימיום לרכב-מולטימדיה,מצלמות ועוד…

              ניתן ליצור קשר:
              ehh3266@gmail.com

              זמין באלעד, ירושלים והסביבה.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • אביעדא מנותק
                אביעדא מנותק
                אביעד
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי אביעד
                #5

                690 בסוף או 036? או שתתקשר אתה…
                מחכה למענה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • אביעדא אביעד

                  שלום לכולם
                  בסייעתא דשמיא קניתי רכב (הראשון שלי 😊 )
                  טויוטה קורולה 2010
                  אני רוצה להשים לה מערכת מולטימדיה
                  בגלל כל המצב של המלחמה ואליאקספרס (כן, אני מכיר את כל המדריכים הנפלאים שיש בפורום) יהיה בעייה ‘קצת’ להזמין
                  השאלה האם יש כבר למשהו ממתקיני המערכות כבר מוכן בבית…
                  (אני לא מתייג כפי שכבר נאמר כאן איפשהו שהם עוקבים אז 🙂
                  בתודה מראש
                  @מיישה בפוסט שהבאת קישור למערכת מולטימדיה התמונה היא המערכת הדפוקה
                  6e0acaba-dad2-4f5c-9202-a3e77c8c235d-image.png
                  מה עושים? (וכדרך אגב, זה הדגם הטוב?)

                  EBAE מנותק
                  EBAE מנותק
                  EBA
                  מאסטר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @אביעד כתב במולטימדיה לקורולה 2010:

                  השאלה האם יש כבר למשהו ממתקיני המערכות כבר מוכן בבית…

                  לכולם יש. אבל כמובן זה לא מחיר של אליאקספרס.

                  התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                  050-4133851
                  מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                  אביעדא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • EBAE EBA

                    @אביעד כתב במולטימדיה לקורולה 2010:

                    השאלה האם יש כבר למשהו ממתקיני המערכות כבר מוכן בבית…

                    לכולם יש. אבל כמובן זה לא מחיר של אליאקספרס.

                    אביעדא מנותק
                    אביעדא מנותק
                    אביעד
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי אביעד
                    #7

                    @EBA בטוח בזה… (השאלה מה לגבי הפאנל)
                    השאלה כמה (אני יכול להתקין לבד)

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • אביעדא אביעד

                      שלום לכולם
                      בסייעתא דשמיא קניתי רכב (הראשון שלי 😊 )
                      טויוטה קורולה 2010
                      אני רוצה להשים לה מערכת מולטימדיה
                      בגלל כל המצב של המלחמה ואליאקספרס (כן, אני מכיר את כל המדריכים הנפלאים שיש בפורום) יהיה בעייה ‘קצת’ להזמין
                      השאלה האם יש כבר למשהו ממתקיני המערכות כבר מוכן בבית…
                      (אני לא מתייג כפי שכבר נאמר כאן איפשהו שהם עוקבים אז 🙂
                      בתודה מראש
                      @מיישה בפוסט שהבאת קישור למערכת מולטימדיה התמונה היא המערכת הדפוקה
                      6e0acaba-dad2-4f5c-9202-a3e77c8c235d-image.png
                      מה עושים? (וכדרך אגב, זה הדגם הטוב?)

                      מיישהמ מנותק
                      מיישהמ מנותק
                      מיישה
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @אביעד כתב במולטימדיה לקורולה 2010:

                      @מיישה בפוסט שהבאת קישור למערכת מולטימדיה התמונה היא המערכת הדפוקה

                      לא הצלחתי להבין…
                      בכל מקרה אם אתה מאיזור בית שמש אתה מוזמן למרות שאני בטוח ש @אלוף-העולם-1 יסדר אותך הכי טוב…

                      ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                      מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                      לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                      אביעדא תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מיישהמ מיישה

                        @אביעד כתב במולטימדיה לקורולה 2010:

                        @מיישה בפוסט שהבאת קישור למערכת מולטימדיה התמונה היא המערכת הדפוקה

                        לא הצלחתי להבין…
                        בכל מקרה אם אתה מאיזור בית שמש אתה מוזמן למרות שאני בטוח ש @אלוף-העולם-1 יסדר אותך הכי טוב…

                        אביעדא מנותק
                        אביעדא מנותק
                        אביעד
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי אביעד
                        #9

                        @מיישה אני מתכוון שהמערכת נראית (בתמונה שהבאתי) כמו המערכת הדפוקה (הT10 ‘המזוייף’)
                        שלחתי לך הודעה במייל (תענה לי לצ’אט שם)

                        מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • אביעדא אביעד

                          @מיישה אני מתכוון שהמערכת נראית (בתמונה שהבאתי) כמו המערכת הדפוקה (הT10 ‘המזוייף’)
                          שלחתי לך הודעה במייל (תענה לי לצ’אט שם)

                          מיישהמ מנותק
                          מיישהמ מנותק
                          מיישה
                          מאסטר
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @אביעד כתב במולטימדיה לקורולה 2010:

                          @מיישה אני מתכוון שהמערכת נראית (בתמונה שהבאתי) כמו המערכת הדפוקה (הT10 ‘המזוייף’)
                          שלחתי לך הודעה במייל (תענה לי לצ’אט שם)

                          לא, ה’מזוייף’ נראה אחרת…
                          ועניתי לך…

                          ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                          מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                          לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1

                          94

                          מחובר

                          3.0k

                          משתמשים

                          9.8k

                          נושאים

                          132.3k

                          פוסטים
                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • מילון מושגים המלא
                          • המדריך המלא למשתמש
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • פנייה למנהל הפורום