דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. פחח בשם אקרם בדיר קדיס

      פחח בשם אקרם בדיר קדיס

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      8 פוסטים 7 כותבים 365 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • BH85131B מנותק
        BH85131B מנותק
        BH85131
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        שלום ערבי עשה איתי תאונה בכביש 40, יש לי נזק של פחחות בטמבון האחורי הוא הציע לי ללכת לתקן על חשבונו אצל אקרם מדיר קדיס.(מסיבות מסוימות אני לא רוצה לתבוע אותו בביטוח)
        שתי שאלות.
        א. אם מישהו מכיר את העבודה והאמינות של אקרם הזה אם הוא עושה עבודה אמיתית או סתם מורח ?
        ב. מי מכניס לשם רכב לתיקון וכמה זה יעלה לי?
        אשמח לתשובה גם על שאלה אחת. תודה רבה.

        EBAE דני מערכותד אלוף העולם 1א 3 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • BH85131B BH85131

          שלום ערבי עשה איתי תאונה בכביש 40, יש לי נזק של פחחות בטמבון האחורי הוא הציע לי ללכת לתקן על חשבונו אצל אקרם מדיר קדיס.(מסיבות מסוימות אני לא רוצה לתבוע אותו בביטוח)
          שתי שאלות.
          א. אם מישהו מכיר את העבודה והאמינות של אקרם הזה אם הוא עושה עבודה אמיתית או סתם מורח ?
          ב. מי מכניס לשם רכב לתיקון וכמה זה יעלה לי?
          אשמח לתשובה גם על שאלה אחת. תודה רבה.

          EBAE מנותק
          EBAE מנותק
          EBA
          מאסטר
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @BH85131 כתב בפחח בשם אקרם בדיר קדיס:

          ב. מי מכניס לשם רכב לתיקון וכמה זה יעלה לי?

          השבוע עשיתי אצל אחד, חיים h0506592998@gmail.com 0506592998
          מומלץ מאוד, תגיד שאלחנן שלח אותך.

          התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
          050-4133851
          מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • BH85131B BH85131

            שלום ערבי עשה איתי תאונה בכביש 40, יש לי נזק של פחחות בטמבון האחורי הוא הציע לי ללכת לתקן על חשבונו אצל אקרם מדיר קדיס.(מסיבות מסוימות אני לא רוצה לתבוע אותו בביטוח)
            שתי שאלות.
            א. אם מישהו מכיר את העבודה והאמינות של אקרם הזה אם הוא עושה עבודה אמיתית או סתם מורח ?
            ב. מי מכניס לשם רכב לתיקון וכמה זה יעלה לי?
            אשמח לתשובה גם על שאלה אחת. תודה רבה.

            דני מערכותד מנותק
            דני מערכותד מנותק
            דני מערכות
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @BH85131
            לא מכיר את האקרם הזה אבל נראה לי שלא כדאי לך ללכת לתיקון אצל מישהו מטעמו של הערבי שפגע בך גם אם זה הפחח הכי טוב בארץ כי אתה לא יודע מה הסיכום מולו כדי לחסוך לו כסף
            עדיף לך להביא מישהו מטעמך ושהוא ישלם את הכסף

            ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
            לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
            https://did.li/MxyOf

            תודה לבורא עולם 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
            5
            • דני מערכותד דני מערכות

              @BH85131
              לא מכיר את האקרם הזה אבל נראה לי שלא כדאי לך ללכת לתיקון אצל מישהו מטעמו של הערבי שפגע בך גם אם זה הפחח הכי טוב בארץ כי אתה לא יודע מה הסיכום מולו כדי לחסוך לו כסף
              עדיף לך להביא מישהו מטעמך ושהוא ישלם את הכסף

              תודה לבורא עולם 0ת מנותק
              תודה לבורא עולם 0ת מנותק
              תודה לבורא עולם 0
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי תודה לבורא עולם 0
              #4

              @דני-מערכות

              כי אתה לא יודע מה הסיכום מולו כדי לחסוך לו כסף

              ובמקרים די קלאסיים להרוס את הרכב בשקט כנקמה על זה שהוא פגע בך,
              ולכאורה אי אפשר לסמוך על כלום על הבני דודים, ובפרט בנידון דידן מחשיד מאוד מאוד!..

              חיים ברזלח תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                @דני-מערכות

                כי אתה לא יודע מה הסיכום מולו כדי לחסוך לו כסף

                ובמקרים די קלאסיים להרוס את הרכב בשקט כנקמה על זה שהוא פגע בך,
                ולכאורה אי אפשר לסמוך על כלום על הבני דודים, ובפרט בנידון דידן מחשיד מאוד מאוד!..

                חיים ברזלח מנותק
                חיים ברזלח מנותק
                חיים ברזל
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                פעם חבר סיפר לי שהוא הלך להחליף צלחת בלם בכפר, החברה שם הלכו וסידרו לו, כשהגיע לבית גילה שהם פשוט העבירו לו את הצלחת מהגלגל השני לגלגל הזה…

                EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                4
                • חיים ברזלח חיים ברזל

                  פעם חבר סיפר לי שהוא הלך להחליף צלחת בלם בכפר, החברה שם הלכו וסידרו לו, כשהגיע לבית גילה שהם פשוט העבירו לו את הצלחת מהגלגל השני לגלגל הזה…

                  EBAE מנותק
                  EBAE מנותק
                  EBA
                  מאסטר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @חיים-ברזל סיפורי זוועה על הכפרים לא חסרים. אני חושב שזה עדיין שווה את הסיכון, בפרט בתיקוני פחחות שהפערים במחירים הם בלתי נתפסים.
                  אבל, בנידון דידן ממש לא הייתי מעז לעשות את זה דרך הבעל דין בעצמו. יש כאן ניגוד עניינים מדי גדול, ומה יעשה הערבי ולא יגנוב.

                  התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                  050-4133851
                  מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  5
                  • א מנותק
                    א מנותק
                    אוריס
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    תברר מי זה סעוד הוא הפחח הכי טוב בכפר, וגם הכי יקר יחסית כולם שם לוקחים על צבע כללי כ2000 ואצלו 2500 (שמעתי עליו מכמה כיוונים בלי קשר, כשא’ הממליצים הוא שמעון ארוש שיש לו עצמו מוסך + פחחות במתתיהו)

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • BH85131B BH85131

                      שלום ערבי עשה איתי תאונה בכביש 40, יש לי נזק של פחחות בטמבון האחורי הוא הציע לי ללכת לתקן על חשבונו אצל אקרם מדיר קדיס.(מסיבות מסוימות אני לא רוצה לתבוע אותו בביטוח)
                      שתי שאלות.
                      א. אם מישהו מכיר את העבודה והאמינות של אקרם הזה אם הוא עושה עבודה אמיתית או סתם מורח ?
                      ב. מי מכניס לשם רכב לתיקון וכמה זה יעלה לי?
                      אשמח לתשובה גם על שאלה אחת. תודה רבה.

                      אלוף העולם 1א מנותק
                      אלוף העולם 1א מנותק
                      אלוף העולם 1
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @BH85131
                      אם זה אכרם שהוא אח של חוסיין אז אני עובד איתו והוא מעולה!

                      סמארט קאר מערכות לרכב.🚗
                      התקנות פרימיום לרכב-מולטימדיה,מצלמות ועוד…

                      ניתן ליצור קשר:
                      ehh3266@gmail.com

                      זמין באלעד, ירושלים והסביבה.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0

                      34

                      מחובר

                      3.0k

                      משתמשים

                      9.7k

                      נושאים

                      130.8k

                      פוסטים
                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • דף הבית
                      • תקנון הפורום
                      • מילון מושגים המלא
                      • המדריך המלא למשתמש
                      • פוסטים אחרונים
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • פנייה למנהל הפורום