דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. מערכת מולטימדיה בעייתית

      מערכת מולטימדיה בעייתית

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      13 פוסטים 4 כותבים 4.7k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • A מנותק
        A מנותק
        aiib
        כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
        #1

        התקנתי לפני תקופה לחבר מערכת T10 ‘המזוייפת’ לאחרונה שאלתי ממנו את הרכב ונדהמתי לגלות כמה היא מערכת מעצבנת-
        דבר ראשון הוויז לא מתחבר לאינטרנט אם לא קודם כל מפעילים את הקידרואיד
        דבר שני הרבה פעמים הוויז נתקע ולא ניתן להקיש כתובת עד שסוגרים את הוויז או אפילו יותר מזה לכבות את המערכת ולהפעיל מחדש.

        זו בעיה ידועה? יש לזה פתרון או רק להמשיך לסבול?..

        הרשלהה נהוראינ 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • A aiib

          התקנתי לפני תקופה לחבר מערכת T10 ‘המזוייפת’ לאחרונה שאלתי ממנו את הרכב ונדהמתי לגלות כמה היא מערכת מעצבנת-
          דבר ראשון הוויז לא מתחבר לאינטרנט אם לא קודם כל מפעילים את הקידרואיד
          דבר שני הרבה פעמים הוויז נתקע ולא ניתן להקיש כתובת עד שסוגרים את הוויז או אפילו יותר מזה לכבות את המערכת ולהפעיל מחדש.

          זו בעיה ידועה? יש לזה פתרון או רק להמשיך לסבול?..

          הרשלהה מחובר
          הרשלהה מחובר
          הרשלה
          כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
          #2

          לשאלתך אני לא בטוח אבל שמעתי שקידרואיד הרבה פעמים מאטה/תוקעת את המכשיר

          A תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • הרשלהה הרשלה

            לשאלתך אני לא בטוח אבל שמעתי שקידרואיד הרבה פעמים מאטה/תוקעת את המכשיר

            A מנותק
            A מנותק
            aiib
            כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
            #3

            @הרשלה כתב במערכת מולטימדיה בעייתית:

            לשאלתך אני לא בטוח אבל שמעתי שקידרואיד הרבה פעמים מאטה/תוקעת את המכשיר

            כן, השאלה היא אם יש לזה פתרון שלא יצטרכו כל פעם להפעיל את קידרואיד זכור לי משהו כזה ובנוסף אולי עדכון קושחה וכדו’.

            הרשלהה תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • A aiib

              @הרשלה כתב במערכת מולטימדיה בעייתית:

              לשאלתך אני לא בטוח אבל שמעתי שקידרואיד הרבה פעמים מאטה/תוקעת את המכשיר

              כן, השאלה היא אם יש לזה פתרון שלא יצטרכו כל פעם להפעיל את קידרואיד זכור לי משהו כזה ובנוסף אולי עדכון קושחה וכדו’.

              הרשלהה מחובר
              הרשלהה מחובר
              הרשלה
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @aiib
              במתמחים טופ היה כתוב שצריך לשים את זה במסך הפנימי במסך הבית כדי שיפעל כל הזמן ברקע
              כי אם לא הוויז לא יעבוד

              A תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • הרשלהה הרשלה

                @aiib
                במתמחים טופ היה כתוב שצריך לשים את זה במסך הפנימי במסך הבית כדי שיפעל כל הזמן ברקע
                כי אם לא הוויז לא יעבוד

                A מנותק
                A מנותק
                aiib
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @הרשלה כתב במערכת מולטימדיה בעייתית:

                @aiib
                במתמחים טופ היה כתוב שצריך לשים את זה במסך הפנימי במסך הבית כדי שיפעל כל הזמן ברקע
                כי אם לא הוויז לא יעבוד

                מה הכוונה? כי זה נמצא אצלי באחד מהריבועים וזה לא עוזר. מה עוד צריך לעשות?

                Israel MeirI תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • A aiib

                  התקנתי לפני תקופה לחבר מערכת T10 ‘המזוייפת’ לאחרונה שאלתי ממנו את הרכב ונדהמתי לגלות כמה היא מערכת מעצבנת-
                  דבר ראשון הוויז לא מתחבר לאינטרנט אם לא קודם כל מפעילים את הקידרואיד
                  דבר שני הרבה פעמים הוויז נתקע ולא ניתן להקיש כתובת עד שסוגרים את הוויז או אפילו יותר מזה לכבות את המערכת ולהפעיל מחדש.

                  זו בעיה ידועה? יש לזה פתרון או רק להמשיך לסבול?..

                  נהוראינ מנותק
                  נהוראינ מנותק
                  נהוראי
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @aiib אתה יכול פשוט לשים חסימה אחרת שלא מאטת את המכשיר כמו mdm של אפרים ד או איי בלוק או טריפל יו תעשה חיפוש מתמחים על אחד מהשמות האלו ותרווה נחת (לטעמי אם זה רק לוויז אז איי בלוק פשוט ומעולה)

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • A aiib

                    @הרשלה כתב במערכת מולטימדיה בעייתית:

                    @aiib
                    במתמחים טופ היה כתוב שצריך לשים את זה במסך הפנימי במסך הבית כדי שיפעל כל הזמן ברקע
                    כי אם לא הוויז לא יעבוד

                    מה הכוונה? כי זה נמצא אצלי באחד מהריבועים וזה לא עוזר. מה עוד צריך לעשות?

                    Israel MeirI מחובר
                    Israel MeirI מחובר
                    Israel Meir
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @aiib יכול להיות גם שיש לו את הגרסה הישנה של קיידרואיד, בגרסה החדשה הוא שיפר מאד את הVPN ולכן עדכון יכול לפתור את הבעיות

                    A תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • Israel MeirI Israel Meir

                      @aiib יכול להיות גם שיש לו את הגרסה הישנה של קיידרואיד, בגרסה החדשה הוא שיפר מאד את הVPN ולכן עדכון יכול לפתור את הבעיות

                      A מנותק
                      A מנותק
                      aiib
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @Israel-Meir כתב במערכת מולטימדיה בעייתית:

                      @aiib יכול להיות גם שיש לו את הגרסה הישנה של קיידרואיד, בגרסה החדשה הוא שיפר מאד את הVPN ולכן עדכון יכול לפתור את הבעיות

                      איך מעדכנים?

                      Israel MeirI תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • A aiib

                        @Israel-Meir כתב במערכת מולטימדיה בעייתית:

                        @aiib יכול להיות גם שיש לו את הגרסה הישנה של קיידרואיד, בגרסה החדשה הוא שיפר מאד את הVPN ולכן עדכון יכול לפתור את הבעיות

                        איך מעדכנים?

                        Israel MeirI מחובר
                        Israel MeirI מחובר
                        Israel Meir
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @aiib תבדוק אם בגרסה אצלו יש אפשרות לעדכן דרך האפליקציה עצמה ואם לא אז תעדכן עם קובץ APK מכאן

                        A תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • Israel MeirI Israel Meir

                          @aiib תבדוק אם בגרסה אצלו יש אפשרות לעדכן דרך האפליקציה עצמה ואם לא אז תעדכן עם קובץ APK מכאן

                          A מנותק
                          A מנותק
                          aiib
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @Israel-Meir כתב במערכת מולטימדיה בעייתית:

                          @aiib תבדוק אם בגרסה אצלו יש אפשרות לעדכן דרך האפליקציה עצמה ואם לא אז תעדכן עם קובץ APK מכאן

                          העליון?
                          היה קובץ ב2023 ואז עדכון יחיד ב2025? כי התקנתי ב2024

                          c4c5d1c3-ce17-413e-9991-ebd2e98dd3e6-image.png

                          Israel MeirI תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • A aiib

                            @Israel-Meir כתב במערכת מולטימדיה בעייתית:

                            @aiib תבדוק אם בגרסה אצלו יש אפשרות לעדכן דרך האפליקציה עצמה ואם לא אז תעדכן עם קובץ APK מכאן

                            העליון?
                            היה קובץ ב2023 ואז עדכון יחיד ב2025? כי התקנתי ב2024

                            c4c5d1c3-ce17-413e-9991-ebd2e98dd3e6-image.png

                            Israel MeirI מחובר
                            Israel MeirI מחובר
                            Israel Meir
                            כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                            #11

                            @aiib כן רק העליון זה אפליקציה וזה כל פעם מתעדכן לגרסה האחרונה

                            A תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • Israel MeirI Israel Meir

                              @aiib כן רק העליון זה אפליקציה וזה כל פעם מתעדכן לגרסה האחרונה

                              A מנותק
                              A מנותק
                              aiib
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @Israel-Meir איך מתקינים? מורידים לדיסק אונקי, מדפדפים לקובץ ולוחצים עליו?

                              Israel MeirI תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • A aiib

                                @Israel-Meir איך מתקינים? מורידים לדיסק אונקי, מדפדפים לקובץ ולוחצים עליו?

                                Israel MeirI מחובר
                                Israel MeirI מחובר
                                Israel Meir
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @aiib כן

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1

                                73

                                מחובר

                                3.0k

                                משתמשים

                                9.8k

                                נושאים

                                132.1k

                                פוסטים
                                • התחברות

                                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון
                                0
                                • דף הבית
                                • תקנון הפורום
                                • מילון מושגים המלא
                                • המדריך המלא למשתמש
                                • פוסטים אחרונים
                                • משתמשים
                                • חיפוש גוגל בפורום
                                • פנייה למנהל הפורום