דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. מערכת מולטימדיה בעייתית

      מערכת מולטימדיה בעייתית

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      13 פוסטים 4 כותבים 4.7k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • הרשלהה הרשלה

        לשאלתך אני לא בטוח אבל שמעתי שקידרואיד הרבה פעמים מאטה/תוקעת את המכשיר

        A מנותק
        A מנותק
        aiib
        כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
        #3

        @הרשלה כתב במערכת מולטימדיה בעייתית:

        לשאלתך אני לא בטוח אבל שמעתי שקידרואיד הרבה פעמים מאטה/תוקעת את המכשיר

        כן, השאלה היא אם יש לזה פתרון שלא יצטרכו כל פעם להפעיל את קידרואיד זכור לי משהו כזה ובנוסף אולי עדכון קושחה וכדו’.

        הרשלהה תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • A aiib

          @הרשלה כתב במערכת מולטימדיה בעייתית:

          לשאלתך אני לא בטוח אבל שמעתי שקידרואיד הרבה פעמים מאטה/תוקעת את המכשיר

          כן, השאלה היא אם יש לזה פתרון שלא יצטרכו כל פעם להפעיל את קידרואיד זכור לי משהו כזה ובנוסף אולי עדכון קושחה וכדו’.

          הרשלהה מחובר
          הרשלהה מחובר
          הרשלה
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @aiib
          במתמחים טופ היה כתוב שצריך לשים את זה במסך הפנימי במסך הבית כדי שיפעל כל הזמן ברקע
          כי אם לא הוויז לא יעבוד

          A תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • הרשלהה הרשלה

            @aiib
            במתמחים טופ היה כתוב שצריך לשים את זה במסך הפנימי במסך הבית כדי שיפעל כל הזמן ברקע
            כי אם לא הוויז לא יעבוד

            A מנותק
            A מנותק
            aiib
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @הרשלה כתב במערכת מולטימדיה בעייתית:

            @aiib
            במתמחים טופ היה כתוב שצריך לשים את זה במסך הפנימי במסך הבית כדי שיפעל כל הזמן ברקע
            כי אם לא הוויז לא יעבוד

            מה הכוונה? כי זה נמצא אצלי באחד מהריבועים וזה לא עוזר. מה עוד צריך לעשות?

            Israel MeirI תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • A aiib

              התקנתי לפני תקופה לחבר מערכת T10 ‘המזוייפת’ לאחרונה שאלתי ממנו את הרכב ונדהמתי לגלות כמה היא מערכת מעצבנת-
              דבר ראשון הוויז לא מתחבר לאינטרנט אם לא קודם כל מפעילים את הקידרואיד
              דבר שני הרבה פעמים הוויז נתקע ולא ניתן להקיש כתובת עד שסוגרים את הוויז או אפילו יותר מזה לכבות את המערכת ולהפעיל מחדש.

              זו בעיה ידועה? יש לזה פתרון או רק להמשיך לסבול?..

              נהוראינ מנותק
              נהוראינ מנותק
              נהוראי
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @aiib אתה יכול פשוט לשים חסימה אחרת שלא מאטת את המכשיר כמו mdm של אפרים ד או איי בלוק או טריפל יו תעשה חיפוש מתמחים על אחד מהשמות האלו ותרווה נחת (לטעמי אם זה רק לוויז אז איי בלוק פשוט ומעולה)

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • A aiib

                @הרשלה כתב במערכת מולטימדיה בעייתית:

                @aiib
                במתמחים טופ היה כתוב שצריך לשים את זה במסך הפנימי במסך הבית כדי שיפעל כל הזמן ברקע
                כי אם לא הוויז לא יעבוד

                מה הכוונה? כי זה נמצא אצלי באחד מהריבועים וזה לא עוזר. מה עוד צריך לעשות?

                Israel MeirI מחובר
                Israel MeirI מחובר
                Israel Meir
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @aiib יכול להיות גם שיש לו את הגרסה הישנה של קיידרואיד, בגרסה החדשה הוא שיפר מאד את הVPN ולכן עדכון יכול לפתור את הבעיות

                A תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • Israel MeirI Israel Meir

                  @aiib יכול להיות גם שיש לו את הגרסה הישנה של קיידרואיד, בגרסה החדשה הוא שיפר מאד את הVPN ולכן עדכון יכול לפתור את הבעיות

                  A מנותק
                  A מנותק
                  aiib
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @Israel-Meir כתב במערכת מולטימדיה בעייתית:

                  @aiib יכול להיות גם שיש לו את הגרסה הישנה של קיידרואיד, בגרסה החדשה הוא שיפר מאד את הVPN ולכן עדכון יכול לפתור את הבעיות

                  איך מעדכנים?

                  Israel MeirI תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • A aiib

                    @Israel-Meir כתב במערכת מולטימדיה בעייתית:

                    @aiib יכול להיות גם שיש לו את הגרסה הישנה של קיידרואיד, בגרסה החדשה הוא שיפר מאד את הVPN ולכן עדכון יכול לפתור את הבעיות

                    איך מעדכנים?

                    Israel MeirI מחובר
                    Israel MeirI מחובר
                    Israel Meir
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @aiib תבדוק אם בגרסה אצלו יש אפשרות לעדכן דרך האפליקציה עצמה ואם לא אז תעדכן עם קובץ APK מכאן

                    A תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • Israel MeirI Israel Meir

                      @aiib תבדוק אם בגרסה אצלו יש אפשרות לעדכן דרך האפליקציה עצמה ואם לא אז תעדכן עם קובץ APK מכאן

                      A מנותק
                      A מנותק
                      aiib
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @Israel-Meir כתב במערכת מולטימדיה בעייתית:

                      @aiib תבדוק אם בגרסה אצלו יש אפשרות לעדכן דרך האפליקציה עצמה ואם לא אז תעדכן עם קובץ APK מכאן

                      העליון?
                      היה קובץ ב2023 ואז עדכון יחיד ב2025? כי התקנתי ב2024

                      c4c5d1c3-ce17-413e-9991-ebd2e98dd3e6-image.png

                      Israel MeirI תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • A aiib

                        @Israel-Meir כתב במערכת מולטימדיה בעייתית:

                        @aiib תבדוק אם בגרסה אצלו יש אפשרות לעדכן דרך האפליקציה עצמה ואם לא אז תעדכן עם קובץ APK מכאן

                        העליון?
                        היה קובץ ב2023 ואז עדכון יחיד ב2025? כי התקנתי ב2024

                        c4c5d1c3-ce17-413e-9991-ebd2e98dd3e6-image.png

                        Israel MeirI מחובר
                        Israel MeirI מחובר
                        Israel Meir
                        כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                        #11

                        @aiib כן רק העליון זה אפליקציה וזה כל פעם מתעדכן לגרסה האחרונה

                        A תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • Israel MeirI Israel Meir

                          @aiib כן רק העליון זה אפליקציה וזה כל פעם מתעדכן לגרסה האחרונה

                          A מנותק
                          A מנותק
                          aiib
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @Israel-Meir איך מתקינים? מורידים לדיסק אונקי, מדפדפים לקובץ ולוחצים עליו?

                          Israel MeirI תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • A aiib

                            @Israel-Meir איך מתקינים? מורידים לדיסק אונקי, מדפדפים לקובץ ולוחצים עליו?

                            Israel MeirI מחובר
                            Israel MeirI מחובר
                            Israel Meir
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @aiib כן

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1

                            63

                            מחובר

                            3.0k

                            משתמשים

                            9.8k

                            נושאים

                            132.1k

                            פוסטים
                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • דף הבית
                            • תקנון הפורום
                            • מילון מושגים המלא
                            • המדריך המלא למשתמש
                            • פוסטים אחרונים
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • פנייה למנהל הפורום