דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. מולטימדיה להונדה איינסיט 2014

      מולטימדיה להונדה איינסיט 2014

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      14 פוסטים 2 כותבים 5.3k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • הרשלהה הרשלה

        אני צריך קישור למולטימדיה להונדה אינסייט 2014

        דני מערכותד מנותק
        דני מערכותד מנותק
        דני מערכות
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #2

        @הרשלה כתב במולטימדיה להונדה איינסיט 2014:

        אני צריך קישור למולטימדיה להונדה אינסייט 2014

        פאנל וכבל
        https://s.click.aliexpress.com/e/_c3dwSGFb
        שם צבע: 2009 Insight LHD

        מערכת 9 אינצ’
        https://s.click.aliexpress.com/e/_c3oVWc8z
        צבע: 9 TS10 4G 32G
        או קצת פחות טוב
        צבע: 9 TS18 2G 32G

        ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
        לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
        https://did.li/MxyOf

        הרשלהה תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • דני מערכותד דני מערכות

          @הרשלה כתב במולטימדיה להונדה איינסיט 2014:

          אני צריך קישור למולטימדיה להונדה אינסייט 2014

          פאנל וכבל
          https://s.click.aliexpress.com/e/_c3dwSGFb
          שם צבע: 2009 Insight LHD

          מערכת 9 אינצ’
          https://s.click.aliexpress.com/e/_c3oVWc8z
          צבע: 9 TS10 4G 32G
          או קצת פחות טוב
          צבע: 9 TS18 2G 32G

          הרשלהה מנותק
          הרשלהה מנותק
          הרשלה
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #3

          @דני-מערכות
          לדעתך שווה להזמין מעלי או לקנות מהארץ?

          דני מערכותד תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • הרשלהה הרשלה

            @דני-מערכות
            לדעתך שווה להזמין מעלי או לקנות מהארץ?

            דני מערכותד מנותק
            דני מערכותד מנותק
            דני מערכות
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
            #4

            @הרשלה כתב במולטימדיה להונדה איינסיט 2014:

            @דני-מערכות
            לדעתך שווה להזמין מעלי או לקנות מהארץ?

            מערכת לדעתי מהארץ הרבה יותר טובה אבל בגלל שעכשיו אין מכס אז הפער במחיר ביניהם גדל לכן זה שיקול

            ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
            לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
            https://did.li/MxyOf

            הרשלהה תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • דני מערכותד דני מערכות

              @הרשלה כתב במולטימדיה להונדה איינסיט 2014:

              @דני-מערכות
              לדעתך שווה להזמין מעלי או לקנות מהארץ?

              מערכת לדעתי מהארץ הרבה יותר טובה אבל בגלל שעכשיו אין מכס אז הפער במחיר ביניהם גדל לכן זה שיקול

              הרשלהה מנותק
              הרשלהה מנותק
              הרשלה
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #5

              @דני-מערכות
              ומערכת מהארץ בשביל שירים ואולי עוד כמה אפליקציות בודדות אפילו בלי סים כמה יעלה לי?

              דני מערכותד תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • הרשלהה הרשלה

                @דני-מערכות
                ומערכת מהארץ בשביל שירים ואולי עוד כמה אפליקציות בודדות אפילו בלי סים כמה יעלה לי?

                דני מערכותד מנותק
                דני מערכותד מנותק
                דני מערכות
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #6

                @הרשלה כתב במולטימדיה להונדה איינסיט 2014:

                @דני-מערכות
                ומערכת מהארץ בשביל שירים ואולי עוד כמה אפליקציות בודדות אפילו בלי סים כמה יעלה לי?

                אם זה רק לזה עדיף לך TS18 מאלי שהיא יותר טובה ויותר זולה

                ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
                לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
                https://did.li/MxyOf

                הרשלהה תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • דני מערכותד דני מערכות

                  @הרשלה כתב במולטימדיה להונדה איינסיט 2014:

                  @דני-מערכות
                  ומערכת מהארץ בשביל שירים ואולי עוד כמה אפליקציות בודדות אפילו בלי סים כמה יעלה לי?

                  אם זה רק לזה עדיף לך TS18 מאלי שהיא יותר טובה ויותר זולה

                  הרשלהה מנותק
                  הרשלהה מנותק
                  הרשלה
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #7

                  @דני-מערכות
                  אבל אמרו לי שהמיקרופון בבלוטוס לא כל כך טוב זה נכון? יש איזה משהו שאפשר לעשות שזה יהיה יותר טוב?

                  דני מערכותד תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • הרשלהה הרשלה

                    @דני-מערכות
                    אבל אמרו לי שהמיקרופון בבלוטוס לא כל כך טוב זה נכון? יש איזה משהו שאפשר לעשות שזה יהיה יותר טוב?

                    דני מערכותד מנותק
                    דני מערכותד מנותק
                    דני מערכות
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #8

                    @הרשלה כתב במולטימדיה להונדה איינסיט 2014:

                    @דני-מערכות
                    אבל אמרו לי שהמיקרופון בבלוטוס לא כל כך טוב זה נכון? יש איזה משהו שאפשר לעשות שזה יהיה יותר טוב?

                    אפשר לנתק את המקרופון הפנימי אבל זה עדיין לא מושלם
                    אין לי ניסיון עם המערכות הפשוטות של הארץ יש מצב שגם הם על הפנים זה הTL3 וכו’ שהם מראש לא מומלצות בכלל 4 ליבות וכו’

                    ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
                    לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
                    https://did.li/MxyOf

                    הרשלהה תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • דני מערכותד דני מערכות

                      @הרשלה כתב במולטימדיה להונדה איינסיט 2014:

                      @דני-מערכות
                      אבל אמרו לי שהמיקרופון בבלוטוס לא כל כך טוב זה נכון? יש איזה משהו שאפשר לעשות שזה יהיה יותר טוב?

                      אפשר לנתק את המקרופון הפנימי אבל זה עדיין לא מושלם
                      אין לי ניסיון עם המערכות הפשוטות של הארץ יש מצב שגם הם על הפנים זה הTL3 וכו’ שהם מראש לא מומלצות בכלל 4 ליבות וכו’

                      הרשלהה מנותק
                      הרשלהה מנותק
                      הרשלה
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #9

                      @דני-מערכות
                      אז אם אני יקנה מהארץ במפרט כמו של הTS18 לא בטוח שהמיקרופון יהיה יותר טוב?

                      דני מערכותד תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • הרשלהה הרשלה

                        @דני-מערכות
                        אז אם אני יקנה מהארץ במפרט כמו של הTS18 לא בטוח שהמיקרופון יהיה יותר טוב?

                        דני מערכותד מנותק
                        דני מערכותד מנותק
                        דני מערכות
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #10

                        @הרשלה כתב במולטימדיה להונדה איינסיט 2014:

                        @דני-מערכות
                        אז אם אני יקנה מהארץ במפרט כמו של הTS18 לא בטוח שהמיקרופון יהיה יותר טוב?

                        אם תקנה את הTS18 מהארץ זה יהיה יותר טוב אבל המחיר בהתאם
                        נראה לי זה יוצא קרוב לכפול תלוי ממי אתה קונה

                        ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
                        לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
                        https://did.li/MxyOf

                        הרשלהה תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • דני מערכותד דני מערכות

                          @הרשלה כתב במולטימדיה להונדה איינסיט 2014:

                          @דני-מערכות
                          אז אם אני יקנה מהארץ במפרט כמו של הTS18 לא בטוח שהמיקרופון יהיה יותר טוב?

                          אם תקנה את הTS18 מהארץ זה יהיה יותר טוב אבל המחיר בהתאם
                          נראה לי זה יוצא קרוב לכפול תלוי ממי אתה קונה

                          הרשלהה מנותק
                          הרשלהה מנותק
                          הרשלה
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #11

                          @דני-מערכות
                          פה יש את הTS18 בהבדל של קרוב ל100 שקל שווה לקנות אותה?

                          דני מערכותד תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • הרשלהה הרשלה

                            @דני-מערכות
                            פה יש את הTS18 בהבדל של קרוב ל100 שקל שווה לקנות אותה?

                            דני מערכותד מנותק
                            דני מערכותד מנותק
                            דני מערכות
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #12

                            @הרשלה כתב במולטימדיה להונדה איינסיט 2014:

                            @דני-מערכות
                            פה יש את הTS18 בהבדל של קרוב ל100 שקל שווה לקנות אותה?

                            לא ידעתי שחזר למלאי ודאי ששווה לקנות
                            תודה שהארת את עיניי

                            ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
                            לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
                            https://did.li/MxyOf

                            הרשלהה תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • דני מערכותד דני מערכות

                              @הרשלה כתב במולטימדיה להונדה איינסיט 2014:

                              @דני-מערכות
                              פה יש את הTS18 בהבדל של קרוב ל100 שקל שווה לקנות אותה?

                              לא ידעתי שחזר למלאי ודאי ששווה לקנות
                              תודה שהארת את עיניי

                              הרשלהה מנותק
                              הרשלהה מנותק
                              הרשלה
                              כתב נערך לאחרונה על ידי הרשלה
                              #13

                              @דני-מערכות
                              וקופונים יש לקישור שאני הבאתי?
                              כי אם אני קונה את הקישור הראשון שנתת אז יש את הקופון הזה IFPTNDGR שמוריד 29 ש"ח
                              אבל הוא לא טוב לקישור השני ומחר המערכת מהקישור הראשון עולה 312 ש"ח אז עם הפנל יצא 335 ועם הקישור שאני הבאתי יוצא 349

                              דני מערכותד תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • הרשלהה הרשלה

                                @דני-מערכות
                                וקופונים יש לקישור שאני הבאתי?
                                כי אם אני קונה את הקישור הראשון שנתת אז יש את הקופון הזה IFPTNDGR שמוריד 29 ש"ח
                                אבל הוא לא טוב לקישור השני ומחר המערכת מהקישור הראשון עולה 312 ש"ח אז עם הפנל יצא 335 ועם הקישור שאני הבאתי יוצא 349

                                דני מערכותד מנותק
                                דני מערכותד מנותק
                                דני מערכות
                                מייבין
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #14

                                @הרשלה כתב במולטימדיה להונדה איינסיט 2014:

                                @דני-מערכות
                                וקופונים יש לקישור שאני הבאתי?
                                כי אם אני קונה את הקישור הראשון שנתת אז יש את הקופון הזה IFPTNDGR שמוריד 29 ש"ח
                                אבל הוא לא טוב לקישור השני ומחר המערכת מהקישור הראשון עולה 312 ש"ח אז עם הפנל יצא 335 ועם הקישור שאני הבאתי יוצא 349

                                שלחתי פה עודקישור עם קופון שה2 ראם יוצא לך 250

                                ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
                                לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
                                https://did.li/MxyOf

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1

                                80

                                מחובר

                                3.0k

                                משתמשים

                                9.8k

                                נושאים

                                132.0k

                                פוסטים
                                • התחברות

                                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון
                                0
                                • דף הבית
                                • תקנון הפורום
                                • מילון מושגים המלא
                                • המדריך המלא למשתמש
                                • פוסטים אחרונים
                                • משתמשים
                                • חיפוש גוגל בפורום
                                • פנייה למנהל הפורום