דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. מולטימדיה להונדה איינסיט 2014

      מולטימדיה להונדה איינסיט 2014

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      14 פוסטים 2 כותבים 5.3k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • הרשלהה מנותק
        הרשלהה מנותק
        הרשלה
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        אני צריך קישור למולטימדיה להונדה אינסייט 2014

        דני מערכותד תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • הרשלהה הרשלה

          אני צריך קישור למולטימדיה להונדה אינסייט 2014

          דני מערכותד מנותק
          דני מערכותד מנותק
          דני מערכות
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @הרשלה כתב במולטימדיה להונדה איינסיט 2014:

          אני צריך קישור למולטימדיה להונדה אינסייט 2014

          פאנל וכבל
          https://s.click.aliexpress.com/e/_c3dwSGFb
          שם צבע: 2009 Insight LHD

          מערכת 9 אינצ’
          https://s.click.aliexpress.com/e/_c3oVWc8z
          צבע: 9 TS10 4G 32G
          או קצת פחות טוב
          צבע: 9 TS18 2G 32G

          ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
          לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
          https://did.li/MxyOf

          הרשלהה תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • דני מערכותד דני מערכות

            @הרשלה כתב במולטימדיה להונדה איינסיט 2014:

            אני צריך קישור למולטימדיה להונדה אינסייט 2014

            פאנל וכבל
            https://s.click.aliexpress.com/e/_c3dwSGFb
            שם צבע: 2009 Insight LHD

            מערכת 9 אינצ’
            https://s.click.aliexpress.com/e/_c3oVWc8z
            צבע: 9 TS10 4G 32G
            או קצת פחות טוב
            צבע: 9 TS18 2G 32G

            הרשלהה מנותק
            הרשלהה מנותק
            הרשלה
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @דני-מערכות
            לדעתך שווה להזמין מעלי או לקנות מהארץ?

            דני מערכותד תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • הרשלהה הרשלה

              @דני-מערכות
              לדעתך שווה להזמין מעלי או לקנות מהארץ?

              דני מערכותד מנותק
              דני מערכותד מנותק
              דני מערכות
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
              #4

              @הרשלה כתב במולטימדיה להונדה איינסיט 2014:

              @דני-מערכות
              לדעתך שווה להזמין מעלי או לקנות מהארץ?

              מערכת לדעתי מהארץ הרבה יותר טובה אבל בגלל שעכשיו אין מכס אז הפער במחיר ביניהם גדל לכן זה שיקול

              ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
              לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
              https://did.li/MxyOf

              הרשלהה תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • דני מערכותד דני מערכות

                @הרשלה כתב במולטימדיה להונדה איינסיט 2014:

                @דני-מערכות
                לדעתך שווה להזמין מעלי או לקנות מהארץ?

                מערכת לדעתי מהארץ הרבה יותר טובה אבל בגלל שעכשיו אין מכס אז הפער במחיר ביניהם גדל לכן זה שיקול

                הרשלהה מנותק
                הרשלהה מנותק
                הרשלה
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @דני-מערכות
                ומערכת מהארץ בשביל שירים ואולי עוד כמה אפליקציות בודדות אפילו בלי סים כמה יעלה לי?

                דני מערכותד תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • הרשלהה הרשלה

                  @דני-מערכות
                  ומערכת מהארץ בשביל שירים ואולי עוד כמה אפליקציות בודדות אפילו בלי סים כמה יעלה לי?

                  דני מערכותד מנותק
                  דני מערכותד מנותק
                  דני מערכות
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @הרשלה כתב במולטימדיה להונדה איינסיט 2014:

                  @דני-מערכות
                  ומערכת מהארץ בשביל שירים ואולי עוד כמה אפליקציות בודדות אפילו בלי סים כמה יעלה לי?

                  אם זה רק לזה עדיף לך TS18 מאלי שהיא יותר טובה ויותר זולה

                  ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
                  לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
                  https://did.li/MxyOf

                  הרשלהה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • דני מערכותד דני מערכות

                    @הרשלה כתב במולטימדיה להונדה איינסיט 2014:

                    @דני-מערכות
                    ומערכת מהארץ בשביל שירים ואולי עוד כמה אפליקציות בודדות אפילו בלי סים כמה יעלה לי?

                    אם זה רק לזה עדיף לך TS18 מאלי שהיא יותר טובה ויותר זולה

                    הרשלהה מנותק
                    הרשלהה מנותק
                    הרשלה
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @דני-מערכות
                    אבל אמרו לי שהמיקרופון בבלוטוס לא כל כך טוב זה נכון? יש איזה משהו שאפשר לעשות שזה יהיה יותר טוב?

                    דני מערכותד תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • הרשלהה הרשלה

                      @דני-מערכות
                      אבל אמרו לי שהמיקרופון בבלוטוס לא כל כך טוב זה נכון? יש איזה משהו שאפשר לעשות שזה יהיה יותר טוב?

                      דני מערכותד מנותק
                      דני מערכותד מנותק
                      דני מערכות
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @הרשלה כתב במולטימדיה להונדה איינסיט 2014:

                      @דני-מערכות
                      אבל אמרו לי שהמיקרופון בבלוטוס לא כל כך טוב זה נכון? יש איזה משהו שאפשר לעשות שזה יהיה יותר טוב?

                      אפשר לנתק את המקרופון הפנימי אבל זה עדיין לא מושלם
                      אין לי ניסיון עם המערכות הפשוטות של הארץ יש מצב שגם הם על הפנים זה הTL3 וכו’ שהם מראש לא מומלצות בכלל 4 ליבות וכו’

                      ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
                      לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
                      https://did.li/MxyOf

                      הרשלהה תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • דני מערכותד דני מערכות

                        @הרשלה כתב במולטימדיה להונדה איינסיט 2014:

                        @דני-מערכות
                        אבל אמרו לי שהמיקרופון בבלוטוס לא כל כך טוב זה נכון? יש איזה משהו שאפשר לעשות שזה יהיה יותר טוב?

                        אפשר לנתק את המקרופון הפנימי אבל זה עדיין לא מושלם
                        אין לי ניסיון עם המערכות הפשוטות של הארץ יש מצב שגם הם על הפנים זה הTL3 וכו’ שהם מראש לא מומלצות בכלל 4 ליבות וכו’

                        הרשלהה מנותק
                        הרשלהה מנותק
                        הרשלה
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @דני-מערכות
                        אז אם אני יקנה מהארץ במפרט כמו של הTS18 לא בטוח שהמיקרופון יהיה יותר טוב?

                        דני מערכותד תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • הרשלהה הרשלה

                          @דני-מערכות
                          אז אם אני יקנה מהארץ במפרט כמו של הTS18 לא בטוח שהמיקרופון יהיה יותר טוב?

                          דני מערכותד מנותק
                          דני מערכותד מנותק
                          דני מערכות
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @הרשלה כתב במולטימדיה להונדה איינסיט 2014:

                          @דני-מערכות
                          אז אם אני יקנה מהארץ במפרט כמו של הTS18 לא בטוח שהמיקרופון יהיה יותר טוב?

                          אם תקנה את הTS18 מהארץ זה יהיה יותר טוב אבל המחיר בהתאם
                          נראה לי זה יוצא קרוב לכפול תלוי ממי אתה קונה

                          ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
                          לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
                          https://did.li/MxyOf

                          הרשלהה תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • דני מערכותד דני מערכות

                            @הרשלה כתב במולטימדיה להונדה איינסיט 2014:

                            @דני-מערכות
                            אז אם אני יקנה מהארץ במפרט כמו של הTS18 לא בטוח שהמיקרופון יהיה יותר טוב?

                            אם תקנה את הTS18 מהארץ זה יהיה יותר טוב אבל המחיר בהתאם
                            נראה לי זה יוצא קרוב לכפול תלוי ממי אתה קונה

                            הרשלהה מנותק
                            הרשלהה מנותק
                            הרשלה
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @דני-מערכות
                            פה יש את הTS18 בהבדל של קרוב ל100 שקל שווה לקנות אותה?

                            דני מערכותד תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • הרשלהה הרשלה

                              @דני-מערכות
                              פה יש את הTS18 בהבדל של קרוב ל100 שקל שווה לקנות אותה?

                              דני מערכותד מנותק
                              דני מערכותד מנותק
                              דני מערכות
                              מייבין
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @הרשלה כתב במולטימדיה להונדה איינסיט 2014:

                              @דני-מערכות
                              פה יש את הTS18 בהבדל של קרוב ל100 שקל שווה לקנות אותה?

                              לא ידעתי שחזר למלאי ודאי ששווה לקנות
                              תודה שהארת את עיניי

                              ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
                              לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
                              https://did.li/MxyOf

                              הרשלהה תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • דני מערכותד דני מערכות

                                @הרשלה כתב במולטימדיה להונדה איינסיט 2014:

                                @דני-מערכות
                                פה יש את הTS18 בהבדל של קרוב ל100 שקל שווה לקנות אותה?

                                לא ידעתי שחזר למלאי ודאי ששווה לקנות
                                תודה שהארת את עיניי

                                הרשלהה מנותק
                                הרשלהה מנותק
                                הרשלה
                                כתב נערך לאחרונה על ידי הרשלה
                                #13

                                @דני-מערכות
                                וקופונים יש לקישור שאני הבאתי?
                                כי אם אני קונה את הקישור הראשון שנתת אז יש את הקופון הזה IFPTNDGR שמוריד 29 ש"ח
                                אבל הוא לא טוב לקישור השני ומחר המערכת מהקישור הראשון עולה 312 ש"ח אז עם הפנל יצא 335 ועם הקישור שאני הבאתי יוצא 349

                                דני מערכותד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • הרשלהה הרשלה

                                  @דני-מערכות
                                  וקופונים יש לקישור שאני הבאתי?
                                  כי אם אני קונה את הקישור הראשון שנתת אז יש את הקופון הזה IFPTNDGR שמוריד 29 ש"ח
                                  אבל הוא לא טוב לקישור השני ומחר המערכת מהקישור הראשון עולה 312 ש"ח אז עם הפנל יצא 335 ועם הקישור שאני הבאתי יוצא 349

                                  דני מערכותד מנותק
                                  דני מערכותד מנותק
                                  דני מערכות
                                  מייבין
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @הרשלה כתב במולטימדיה להונדה איינסיט 2014:

                                  @דני-מערכות
                                  וקופונים יש לקישור שאני הבאתי?
                                  כי אם אני קונה את הקישור הראשון שנתת אז יש את הקופון הזה IFPTNDGR שמוריד 29 ש"ח
                                  אבל הוא לא טוב לקישור השני ומחר המערכת מהקישור הראשון עולה 312 ש"ח אז עם הפנל יצא 335 ועם הקישור שאני הבאתי יוצא 349

                                  שלחתי פה עודקישור עם קופון שה2 ראם יוצא לך 250

                                  ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
                                  לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
                                  https://did.li/MxyOf

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1

                                  68

                                  מחובר

                                  3.0k

                                  משתמשים

                                  9.8k

                                  נושאים

                                  132.0k

                                  פוסטים
                                  • התחברות

                                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון
                                  0
                                  • דף הבית
                                  • תקנון הפורום
                                  • מילון מושגים המלא
                                  • המדריך המלא למשתמש
                                  • פוסטים אחרונים
                                  • משתמשים
                                  • חיפוש גוגל בפורום
                                  • פנייה למנהל הפורום