בעניין הרצון לפטור ממע"מ הזמנות קמעונאים
-
@חיים-ברזל כתב בבשורה משמחת!!!! הפטור ממע”מ יגדל מ75 דולר ל150 דולר:
למה 130 ולא 150?
כדי שיוכל להיכנס בזה בדיוק מולטימדיה TS10…
וברצינות, כנראה הסיבה היא כדי שלא תהיה בעיה משפטית לחתום שוב במדוייק על צו שרוב הכנסת הצביעה נגדו.@EBA כתב בבשורה משמחת!!!! הפטור ממע”מ יגדל מ75 דולר ל150 דולר:
@חיים-ברזל כתב בבשורה משמחת!!!! הפטור ממע”מ יגדל מ75 דולר ל150 דולר:
למה 130 ולא 150?
כדי שיוכל להיכנס בזה בדיוק מולטימדיה TS10…
וברצינות, כנראה הסיבה היא כדי שלא תהיה בעיה משפטית לחתום שוב במדוייק על צו שרוב הכנסת הצביעה נגדו.אבי סולומון: מאחורי הקלעים של חתימת סמוטריץ’ על הצו החדש: באוצר בחנו לאורך היום את הסוגיה מבחינה משפטית והגיעו למסקנה שלאחר ביטול הצו בכנסת, נכון לקבוע את הפטור ממע״מ על 130 דולר ולא על 150.
-
@MEM עוסק פטור לא פטור ממע"מ
נשמח לפירוט אם תרצה אז באישי@פתוח-לשמוע כתב בבשורה משמחת!!!! הפטור ממע”מ יגדל מ75 דולר ל150 דולר:
@MEM עוסק פטור לא פטור ממע"מ
נשמח לפירוט אם תרצה אז באישיסורי אבל לא הבנתי
באם יש לך במה להחכימני אשמח לשמוע.
אבל למיטב ידיעתי ע.פ. לא גובה ולא מקזז מע"מ
ע.מ. גובה ומקזז מע"מ -
@פתוח-לשמוע כתב בבשורה משמחת!!!! הפטור ממע”מ יגדל מ75 דולר ל150 דולר:
@MEM עוסק פטור לא פטור ממע"מ
נשמח לפירוט אם תרצה אז באישיסורי אבל לא הבנתי
באם יש לך במה להחכימני אשמח לשמוע.
אבל למיטב ידיעתי ע.פ. לא גובה ולא מקזז מע"מ
ע.מ. גובה ומקזז מע"מ -
@MEM אם אני ע.פ יש דרך לא לשלם מע"מ? רק ע.מ לא?
אם זה ארוך תעבור לאישי@פתוח-לשמוע כתב בבשורה משמחת!!!! הפטור ממע”מ יגדל מ75 דולר ל150 דולר:
@MEM אם אני ע.פ יש דרך לא לשלם מע"מ? רק ע.מ לא?
אם זה ארוך תעבור לאישילמיטב ידיעתי ע.פ. אינו מקזז מע"מ
אא"כ הוא עוסק בתחום התיירות ו/או שירות נוסף שאיני זוכר לע"ע
ביחס לכל סוג מקצוע אחר אפשר לשאול את ה(ג)בינה של גיל ואח"כ לבצע אימות מול רו"ח/מידע רשמי -
@פתוח-לשמוע כתב בבשורה משמחת!!!! הפטור ממע”מ יגדל מ75 דולר ל150 דולר:
@MEM אם אני ע.פ יש דרך לא לשלם מע"מ? רק ע.מ לא?
אם זה ארוך תעבור לאישילמיטב ידיעתי ע.פ. אינו מקזז מע"מ
אא"כ הוא עוסק בתחום התיירות ו/או שירות נוסף שאיני זוכר לע"ע
ביחס לכל סוג מקצוע אחר אפשר לשאול את ה(ג)בינה של גיל ואח"כ לבצע אימות מול רו"ח/מידע רשמי@MEM @פתוח-לשמוע
הפטור ממס הוא רק על ייבוא אישי, ומעשה באחי שליט"א שהזמין כמות של מוצר מסויים לצרכי גמ"ח וכמעט שחוייב במע"מ על ייבוא מסחרי. -
@MEM @פתוח-לשמוע
הפטור ממס הוא רק על ייבוא אישי, ומעשה באחי שליט"א שהזמין כמות של מוצר מסויים לצרכי גמ"ח וכמעט שחוייב במע"מ על ייבוא מסחרי.@נייטרון-חפשי כתב בבשורה משמחת!!!! הפטור ממע”מ יגדל מ75 דולר ל150 דולר:
@MEM @פתוח-לשמוע
הפטור ממס הוא רק על ייבוא אישי, ומעשה באחי שליט"א שהזמין כמות של מוצר מסויים לצרכי גמ"ח וכמעט שחוייב במע"מ על ייבוא מסחרי.אתה צודק
חובה לציין ש-5 פריטים ומעלה מדגם/מוצר יתכן ויזוהו כצורך מסחרי ויחוייבו במע"מ לפי שיעור המוצר כמפורט באתר רה"ממגיע לך לייק אבל נגמר לי ה25 קבל את התנצלותי…
-
@דוד-100 הביטול הוא מיידי וכל חבילה שעדיין לא הגיעה תחוייב במס
-
צו המע’'מ | אלפי ישראלים מקבלים הבוקר הודעות דרישה לשלם מע"מ מאחר והזמינו חבילות ביותר מ- 75 דולר, למרות שהזמינו כשהפטור ממס היה תקף.
מבוכה נוספת ובפעם השנייה | הכנסת ביטלה ברוב גדול את צו שר האוצר על הפטור ממע"מ עד 130 דולר. (ליאור באקאלו)
לאחר שביטלו את הצו | שר האוצר סמוטריץ׳: ״כל מי שהצביע הערב נגד הגדלת הפטור ממע״מ על הזמנת מוצרים מחו״ל, פגע בכיס של אזרחי ישראל. הערב הוכח שוב שיש בימין הישראלי מפלגה אחת בלבד שדואגת לאזרחי ישראל ונאבקת ביוקר המחיה - הציונות הדתית. כל שאר המפלגות הן שמאל כלכלי שמעדיפות פוליטיקה קטנה ושיקולי פריימריז על פני טובת אזרחי ישראל״ (מיכאל שמש)
-
צו המע’'מ | אלפי ישראלים מקבלים הבוקר הודעות דרישה לשלם מע"מ מאחר והזמינו חבילות ביותר מ- 75 דולר, למרות שהזמינו כשהפטור ממס היה תקף.
מבוכה נוספת ובפעם השנייה | הכנסת ביטלה ברוב גדול את צו שר האוצר על הפטור ממע"מ עד 130 דולר. (ליאור באקאלו)
לאחר שביטלו את הצו | שר האוצר סמוטריץ׳: ״כל מי שהצביע הערב נגד הגדלת הפטור ממע״מ על הזמנת מוצרים מחו״ל, פגע בכיס של אזרחי ישראל. הערב הוכח שוב שיש בימין הישראלי מפלגה אחת בלבד שדואגת לאזרחי ישראל ונאבקת ביוקר המחיה - הציונות הדתית. כל שאר המפלגות הן שמאל כלכלי שמעדיפות פוליטיקה קטנה ושיקולי פריימריז על פני טובת אזרחי ישראל״ (מיכאל שמש)
@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בבשורה משמחת!!!! הפטור ממע”מ יגדל מ75 דולר ל150 דולר:
צו המע’'מ | אלפי ישראלים מקבלים הבוקר הודעות דרישה לשלם מע"מ מאחר והזמינו חבילות ביותר מ- 75 דולר, למרות שהזמינו כשהפטור ממס היה תקף
סתם דמיונות של מעין פרתי. תיאורטית אולי, מעשית זה ממש לא קרה.
אנחנו מכירים היטב את היעילות והמהירות של מערכות רשות המיסים וחברות השילוח. “אלפי ישראלים הבוקר”?? כשהחוק עבר אתמול בערב? נו באמת.בקיצור, השאלה עדיין שאלה, ואיש לא יודע את התשובה עליה עד שנראה מה קרה בפועל. והדיווח הפופוליסטי הזה לא משנה את זה.
-
@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בבשורה משמחת!!!! הפטור ממע”מ יגדל מ75 דולר ל150 דולר:
צו המע’'מ | אלפי ישראלים מקבלים הבוקר הודעות דרישה לשלם מע"מ מאחר והזמינו חבילות ביותר מ- 75 דולר, למרות שהזמינו כשהפטור ממס היה תקף
סתם דמיונות של מעין פרתי. תיאורטית אולי, מעשית זה ממש לא קרה.
אנחנו מכירים היטב את היעילות והמהירות של מערכות רשות המיסים וחברות השילוח. “אלפי ישראלים הבוקר”?? כשהחוק עבר אתמול בערב? נו באמת.בקיצור, השאלה עדיין שאלה, ואיש לא יודע את התשובה עליה עד שנראה מה קרה בפועל. והדיווח הפופוליסטי הזה לא משנה את זה.
-
@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בבשורה משמחת!!!! הפטור ממע”מ יגדל מ75 דולר ל150 דולר:
צו המע’'מ | אלפי ישראלים מקבלים הבוקר הודעות דרישה לשלם מע"מ מאחר והזמינו חבילות ביותר מ- 75 דולר, למרות שהזמינו כשהפטור ממס היה תקף
סתם דמיונות של מעין פרתי. תיאורטית אולי, מעשית זה ממש לא קרה.
אנחנו מכירים היטב את היעילות והמהירות של מערכות רשות המיסים וחברות השילוח. “אלפי ישראלים הבוקר”?? כשהחוק עבר אתמול בערב? נו באמת.בקיצור, השאלה עדיין שאלה, ואיש לא יודע את התשובה עליה עד שנראה מה קרה בפועל. והדיווח הפופוליסטי הזה לא משנה את זה.
@EBA כתב בבשורה משמחת!!!! הפטור ממע”מ יגדל מ75 דולר ל150 דולר:
@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בבשורה משמחת!!!! הפטור ממע”מ יגדל מ75 דולר ל150 דולר:
צו המע’'מ | אלפי ישראלים מקבלים הבוקר הודעות דרישה לשלם מע"מ מאחר והזמינו חבילות ביותר מ- 75 דולר, למרות שהזמינו כשהפטור ממס היה תקף
סתם דמיונות של מעין פרתי. תיאורטית אולי, מעשית זה ממש לא קרה.
אנחנו מכירים היטב את היעילות והמהירות של מערכות רשות המיסים וחברות השילוח. “אלפי ישראלים הבוקר”?? כשהחוק עבר אתמול בערב? נו באמת.בקיצור, השאלה עדיין שאלה, ואיש לא יודע את התשובה עליה עד שנראה מה קרה בפועל. והדיווח הפופוליסטי הזה לא משנה את זה.
לי קרה פעם קודמת
דרשו מס… -
@EBA כתב בבשורה משמחת!!!! הפטור ממע”מ יגדל מ75 דולר ל150 דולר:
@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בבשורה משמחת!!!! הפטור ממע”מ יגדל מ75 דולר ל150 דולר:
צו המע’'מ | אלפי ישראלים מקבלים הבוקר הודעות דרישה לשלם מע"מ מאחר והזמינו חבילות ביותר מ- 75 דולר, למרות שהזמינו כשהפטור ממס היה תקף
סתם דמיונות של מעין פרתי. תיאורטית אולי, מעשית זה ממש לא קרה.
אנחנו מכירים היטב את היעילות והמהירות של מערכות רשות המיסים וחברות השילוח. “אלפי ישראלים הבוקר”?? כשהחוק עבר אתמול בערב? נו באמת.בקיצור, השאלה עדיין שאלה, ואיש לא יודע את התשובה עליה עד שנראה מה קרה בפועל. והדיווח הפופוליסטי הזה לא משנה את זה.
לי קרה פעם קודמת
דרשו מס… -
@MEM כתב בבשורה משמחת!!!! הפטור ממע”מ יגדל מ75 דולר ל150 דולר:
לי קרה פעם קודמת
דרשו מס…באיזה שלב הזמנת את זה? כלומר, זה הולך לפי זמן ההגעה למכס בארץ [כך אני משער] או לפי זמן הרכישה?
@EBA כתב בבשורה משמחת!!!! הפטור ממע”מ יגדל מ75 דולר ל150 דולר:
@MEM כתב בבשורה משמחת!!!! הפטור ממע”מ יגדל מ75 דולר ל150 דולר:
לי קרה פעם קודמת
דרשו מס…באיזה שלב הזמנת את זה? כלומר, זה הולך לפי זמן ההגעה למכס בארץ [כך אני משער] או לפי זמן הרכישה?
הזמנתי מארה"ב
לפי היצרן [השולח] זה היה בארץ בזמן שינוי החוק רק טרם נסרק…
לפי החברה המשלחת [פחות אמינית בעיני…] זה הגיע לארץ אחרי שינוי החוק
אבל לכו"ע נשלח כמה שבועות לפני פקיעת החוק…וכך כמדומני שפורסם אז שביקשו צו של מצב ביניים וכו’ ובגלל החוק החדש של 130$ לא יצא כלום…
-
ובכן, יש איזשהו פיצוי של אליאקספרס על הנושא, טרם הספקתי לבדוק מה טיבו:
שינוי בתקרת הפטור ממע"מ: החל מה-2 ביוני 2026, הפטור ממע"מ על יבוא אישי לישראל ירד מ-130 דולר ל-75 דולר. בעקבות זאת, חבילות בשווי שבין 75 ל-130 דולר מחויבות כעת במע"מ בגובה 18%.
סבסוד הפלטפורמה: כדי לסייע ללקוחות בתקופת המעבר, הפלטפורמה תישא בעלות המע"מ עבור הזמנות זכאיות.
תנאי זכאות - יעד: ההזמנה חייבת להישלח לישראל.
תנאי זכאות - סכום: סך התשלום בעסקה בודדת חייב להיות בין 75 ל-130 דולר.
תנאי זכאות - מועד הגעה: סטטוס המעקב חייב להראות “הגיע למכס” (Arrived at customs) ב-2 ביוני 2026 או לאחר מכן.
תנאי זכאות - מועד תשלום: התשלום על ההזמנה הושלם לפני ה-10 ביוני 2026 בשעה 23:59:59 (שעון ישראל).
מגבלות ההטבה: סבסוד המע"מ ניתן על בסיס “כל הקודם זוכה” ומותנה בזמינות התקציב.
הפלטפורמה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את ההטבה ברגע שהתקציב יסתיים.
-
ובכן, יש איזשהו פיצוי של אליאקספרס על הנושא, טרם הספקתי לבדוק מה טיבו:
שינוי בתקרת הפטור ממע"מ: החל מה-2 ביוני 2026, הפטור ממע"מ על יבוא אישי לישראל ירד מ-130 דולר ל-75 דולר. בעקבות זאת, חבילות בשווי שבין 75 ל-130 דולר מחויבות כעת במע"מ בגובה 18%.
סבסוד הפלטפורמה: כדי לסייע ללקוחות בתקופת המעבר, הפלטפורמה תישא בעלות המע"מ עבור הזמנות זכאיות.
תנאי זכאות - יעד: ההזמנה חייבת להישלח לישראל.
תנאי זכאות - סכום: סך התשלום בעסקה בודדת חייב להיות בין 75 ל-130 דולר.
תנאי זכאות - מועד הגעה: סטטוס המעקב חייב להראות “הגיע למכס” (Arrived at customs) ב-2 ביוני 2026 או לאחר מכן.
תנאי זכאות - מועד תשלום: התשלום על ההזמנה הושלם לפני ה-10 ביוני 2026 בשעה 23:59:59 (שעון ישראל).
מגבלות ההטבה: סבסוד המע"מ ניתן על בסיס “כל הקודם זוכה” ומותנה בזמינות התקציב.
הפלטפורמה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את ההטבה ברגע שהתקציב יסתיים.
-
ובכן, בדקתי, זו אכן הודעה רשמית של אליאקספרס, פניתי אליהם עם מספר הזמנה והוכחת תשלום, ואכן הם ענו לי שמגיע לי פיצוי והם בודקים את זה. אעדכן.
