דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. רישיון נהיגה
      3. תגובות לרשימה מסודרת של מורים לנהיגה שהומלצו ע"י חברי הפורום

      תגובות לרשימה מסודרת של מורים לנהיגה שהומלצו ע"י חברי הפורום

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר רישיון נהיגה
      156 פוסטים 61 כותבים 81.9k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה פוצל מתוך הנושא רשימה מסודרת של מורים לנהיגה שהומלצו ע"י חברי הפורום Klonimoos
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ג גיל

        @יראת-שמים כתב בתגובות לרשימה מסודרת של מורים לנהיגה שהומלצו ע"י חברי הפורום:

        @גיל יפה מאד! שכוייעח!
        אלי עבאדי מלמד כיום גם ידני וגם אוטומט.
        ואני רוצה להמליץ גם על גיא מרום, מלמד ברמת השרון-הרצליה-רעננה, מלמד גם ידני וגם אוטומט. מורה מצוין, ממליץ בחום. מספר הטלפון שלו: 053-7200600

        תודה!
        הוספתי את העדכונים שלך,
        לגבי גיא מרום, כתבתי אותו ברמת השרון, כי א"א לכסות את הכל. אא"כ יש לו עיר מרכזית אחרת -אשמח לעדכון.
        כדלעיל - כל מי שמחפש מורה נהיגה בסביבתו - חיובא רמיא עליו לבדוק בכל הערים שרלוונטיות לגביו, ולראות מורים שונים. אף אחד לא מופיע פעמיים.

        י מנותק
        י מנותק
        יראת שמים
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #11

        @גיל כתב בתגובות לרשימה מסודרת של מורים לנהיגה שהומלצו ע"י חברי הפורום:

        לגבי גיא מרום, כתבתי אותו ברמת השרון, כי א"א לכסות את הכל. אא"כ יש לו עיר מרכזית אחרת -אשמח לעדכון.

        הוא בשלושת הערים שכתבתי בשווה. הטסטים שלו יוצאים מהרצליה.

        ידני

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • אושר מתקרבא אושר מתקרב

          מירו חן במודיעין
          הומלץ כאן וכאן
          לקח לפני שנתיים 180 לשיעור, לימד על BYD

          אושר מתקרבא מנותק
          אושר מתקרבא מנותק
          אושר מתקרב
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #12

          @אושר-מתקרב המס’ שלו זה 0524266248, ולא כנאמר באחת ההמלצות


          מי שהעביר ביקורת בפומבי - הוא בעצם גינה ציבורית? 🤔

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • א מנותק
            א מנותק
            אנונימוס
            כתב נערך לאחרונה על ידי אנונימוס
            #13

            אייל בן דוד מורה מצוין 0522600000
            מודיעין,
            לפני כמה שנים סובארו פורסטר, אוטומט

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • א מנותק
              א מנותק
              אוהב ספר
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #14
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • יוניי מנותק
                יוניי מנותק
                יוני
                מגיה
                כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                #15

                דריה מגירוב מורת נהיגה מצויינת באופקים (אשתי למדה אצלה) אשתי נהנתה ולמדה ברמה גבוהה ביותר 0544286662
                מורה נוספת באופקים טל גלר שמעתי שהיא טובה אבל לא מכיר ספציפית
                0542614222

                רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • יוניי יוני

                  דריה מגירוב מורת נהיגה מצויינת באופקים (אשתי למדה אצלה) אשתי נהנתה ולמדה ברמה גבוהה ביותר 0544286662
                  מורה נוספת באופקים טל גלר שמעתי שהיא טובה אבל לא מכיר ספציפית
                  0542614222

                  ש מנותק
                  ש מנותק
                  שלמה ו
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #16

                  איציק סנדלר במודיעין
                  טלפון 0522541422
                  מלמד גם על אוטומט וגם על ידני
                  מחיר: 300 ש"ח לשיעור וחצי - (200 לשיעור)
                  נחמד וסבלני מלמד יסודי
                  אני אישית עברתי אליו אחרי שלא הצלחתי בירושלים

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • shineS shine

                    ירושלים
                    דוד שמעוני
                    0548504400
                    אוטומט
                    (סקודה קודיאק LK, לאחרונה החליף לטיגו 7)

                    טוסוןט מנותק
                    טוסוןט מנותק
                    טוסון
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #17

                    @shine כתב בתגובות לרשימה מסודרת של מורים לנהיגה שהומלצו ע"י חברי הפורום:

                    ירושלים
                    דוד שמעוני
                    0548504400
                    אוטומט
                    (סקודה קודיאק LK, לאחרונה החליף לטיגו 7)

                    כמדומה שהוא חרדי (ויעיד ע"כ המס’ הכשר, הבנתי מחבר שהיה אצלו, שהוא מחזיק רק טאבלט לצורכי ברוש, האם הוא ממליץ עליו?, לא יודע)

                    כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                    (מס"י פ"א)

                    נחייה ולא…

                    shineS תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • טוסוןט טוסון

                      @shine כתב בתגובות לרשימה מסודרת של מורים לנהיגה שהומלצו ע"י חברי הפורום:

                      ירושלים
                      דוד שמעוני
                      0548504400
                      אוטומט
                      (סקודה קודיאק LK, לאחרונה החליף לטיגו 7)

                      כמדומה שהוא חרדי (ויעיד ע"כ המס’ הכשר, הבנתי מחבר שהיה אצלו, שהוא מחזיק רק טאבלט לצורכי ברוש, האם הוא ממליץ עליו?, לא יודע)

                      shineS מנותק
                      shineS מנותק
                      shine
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #18

                      @טוסון
                      אכן, חרדי למהדרין יושב עם החליפה שלו כל הזמן, יש לו רק טאבלט,
                      וכן, יש לו זמן אליך, הוא לא מתעסק בטלפון…

                      תעסוק במה שאתה אוהב, ולא תצטרך לעבוד יום בחייך.
                      סטיקרים לרכב
                      shine.grd@gmail.com

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • טוסוןט מנותק
                        טוסוןט מנותק
                        טוסון
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #19

                        @גיל כתב ברשימה מסודרת של מורים לנהיגה שהומלצו ע"י חברי הפורום:

                        מודיעין קובי 0508424304 הומלץ ע"י @יעקב כאן.

                        קובי הובר חבר או שניים למדו אצלו, המליצו, לא יודע מעֵבֵר אבל עמוס מאוד

                        כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                        (מס"י פ"א)

                        נחייה ולא…

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • מ מנותק
                          מ מנותק
                          מאפ
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #20

                          מורה במודיעין רגוע חייכן ונחמד
                          שי חנוכה
                          0529249034

                          יעקב ישראלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מ מאפ

                            מורה במודיעין רגוע חייכן ונחמד
                            שי חנוכה
                            0529249034

                            יעקב ישראלי מנותק
                            יעקב ישראלי מנותק
                            יעקב ישראל
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #21

                            המלצה חמה על אליעזר קפקה - בני ברק-רמת גן- גבעתיים - חולון
                            052-660-6606
                            מורה מדהים! (אתם לא תאמינו… הוא בן 86!)
                            כמעט כל מי שאני מכיר עבר אצלו בטסט ראשון-שני
                            מחיר טוב.
                            נותן שיעורים בקצב, כפולות ומשולשים. (אני עשיתי אצלו רישיון בשבועיים וחצי של בין הזמנים!).

                            יעקב ישראלי מרן הרבמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                            4
                            • הכל מלמעלהה מנותק
                              הכל מלמעלהה מנותק
                              הכל מלמעלה
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #22

                              תודה רבה, מושקע ומסודר - כר @גיל

                              מותר לתת דיס על מורה שקרן ורמאי (שתבע אותי גם לבימ"ש) אבל שניים המליצו עליו??

                              ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • הכל מלמעלהה הכל מלמעלה

                                תודה רבה, מושקע ומסודר - כר @גיל

                                מותר לתת דיס על מורה שקרן ורמאי (שתבע אותי גם לבימ"ש) אבל שניים המליצו עליו??

                                ג מנותק
                                ג מנותק
                                גיל
                                מאסטר מגיה
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #23

                                @הכל-מלמעלה תודה.
                                תשועה ברוב יועץ.
                                כל אחד ייתן את החוויה שלו, והשוקל ישקול ויחליט.
                                כמו שאתה קונה בעליאקספרס ולא כולם מרוצים…


                                דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                                למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                                הכל מלמעלהה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • ג גיל

                                  @הכל-מלמעלה תודה.
                                  תשועה ברוב יועץ.
                                  כל אחד ייתן את החוויה שלו, והשוקל ישקול ויחליט.
                                  כמו שאתה קונה בעליאקספרס ולא כולם מרוצים…

                                  הכל מלמעלהה מנותק
                                  הכל מלמעלהה מנותק
                                  הכל מלמעלה
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי הכל מלמעלה
                                  #24

                                  @גיל אין בעיה,
                                  אז אני ממש לא נהניתי מאבי יצחקי, וזה עוד בלשון המעטה ואחרי צינזור.
                                  מה כן, לאבי היה מורה תחתיו בשם דני שהוא פשוט אלוף
                                  לשיקולכם

                                  ר ג ת יעקבי 4 תגובות תגובה אחרונה
                                  1
                                  • הכל מלמעלהה הכל מלמעלה

                                    @גיל אין בעיה,
                                    אז אני ממש לא נהניתי מאבי יצחקי, וזה עוד בלשון המעטה ואחרי צינזור.
                                    מה כן, לאבי היה מורה תחתיו בשם דני שהוא פשוט אלוף
                                    לשיקולכם

                                    ר מנותק
                                    ר מנותק
                                    רכבניק
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #25

                                    @הכל-מלמעלה כתב בתגובות לרשימה מסודרת של מורים לנהיגה שהומלצו ע"י חברי הפורום:

                                    מה כן, לאבי היה מורה תחתיו בשם דני שהוא פשוט אלוף

                                    מצטרף

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • הכל מלמעלהה הכל מלמעלה

                                      @גיל אין בעיה,
                                      אז אני ממש לא נהניתי מאבי יצחקי, וזה עוד בלשון המעטה ואחרי צינזור.
                                      מה כן, לאבי היה מורה תחתיו בשם דני שהוא פשוט אלוף
                                      לשיקולכם

                                      ג מנותק
                                      ג מנותק
                                      גיל
                                      מאסטר מגיה
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
                                      #26

                                      @הכל-מלמעלה @רכבניק תנו פרטים של דני ונכניס.
                                      עוד לא ערכתי את התגובות האחרונות.


                                      דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                                      למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                                      ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • הכל מלמעלהה הכל מלמעלה

                                        @גיל אין בעיה,
                                        אז אני ממש לא נהניתי מאבי יצחקי, וזה עוד בלשון המעטה ואחרי צינזור.
                                        מה כן, לאבי היה מורה תחתיו בשם דני שהוא פשוט אלוף
                                        לשיקולכם

                                        ת מנותק
                                        ת מנותק
                                        תגיענו לשלום
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                                        #27

                                        @הכל-מלמעלה כתב בתגובות לרשימה מסודרת של מורים לנהיגה שהומלצו ע"י חברי הפורום:

                                        אז אני ממש לא נהניתי מאבי יצחקי, וזה עוד בלשון המעטה ואחרי צינזור.
                                        מה כן, לאבי היה מורה תחתיו בשם דני שהוא פשוט אלוף
                                        לשיקולכם

                                        אני מאמין שאת רוב רובם של השיעורים דני עשה לך, אבי הוא המנהל ומדי פעם עושה שיעור לראות איך מתקדם, דרך אגב בעבר היו לו מורים אחרים וגם הם היו מעולים, זו שיטת העבודה שלו,

                                        הכל מלמעלהה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ג גיל

                                          @הכל-מלמעלה @רכבניק תנו פרטים של דני ונכניס.
                                          עוד לא ערכתי את התגובות האחרונות.

                                          ר מנותק
                                          ר מנותק
                                          רכבניק
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #28

                                          @גיל התיאום לדני הוא דרך אבי
                                          המספר של אבי שיש ברשימה נכון

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1
                                          • ת תגיענו לשלום

                                            @הכל-מלמעלה כתב בתגובות לרשימה מסודרת של מורים לנהיגה שהומלצו ע"י חברי הפורום:

                                            אז אני ממש לא נהניתי מאבי יצחקי, וזה עוד בלשון המעטה ואחרי צינזור.
                                            מה כן, לאבי היה מורה תחתיו בשם דני שהוא פשוט אלוף
                                            לשיקולכם

                                            אני מאמין שאת רוב רובם של השיעורים דני עשה לך, אבי הוא המנהל ומדי פעם עושה שיעור לראות איך מתקדם, דרך אגב בעבר היו לו מורים אחרים וגם הם היו מעולים, זו שיטת העבודה שלו,

                                            הכל מלמעלהה מנותק
                                            הכל מלמעלהה מנותק
                                            הכל מלמעלה
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #29

                                            @תגיענו-לשלום כתב בתגובות לרשימה מסודרת של מורים לנהיגה שהומלצו ע"י חברי הפורום:

                                            @הכל-מלמעלה כתב בתגובות לרשימה מסודרת של מורים לנהיגה שהומלצו ע"י חברי הפורום:

                                            אז אני ממש לא נהניתי מאבי יצחקי, וזה עוד בלשון המעטה ואחרי צינזור.
                                            מה כן, לאבי היה מורה תחתיו בשם דני שהוא פשוט אלוף
                                            לשיקולכם

                                            אני מאמין שאת רוב רובם של השיעורים דני עשה לך, אבי הוא המנהל ומדי פעם עושה שיעור ליראות איך מתקדם, דרך אגב בעבר היו לו מורים אחרים וגם הם היו מעולים, זו שיטת העבודה שלו,

                                            דוקא בהתחלה התעקשתי שרק אבי ילמד אותי, אבל ב"ה שהחלפתי אותו בדני,
                                            אבי עצמו למרות שהוא רק מנהל, הוא מתאם את הזמנים וקרה לי שהגעת במיוחד למודיעין ובסוף אין שיעור או שמחרטט אותך באלף דברים אחרים, פשוט שקרן
                                            לכן אמרתי - לשיקולכם

                                            ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • הכל מלמעלהה הכל מלמעלה

                                              @תגיענו-לשלום כתב בתגובות לרשימה מסודרת של מורים לנהיגה שהומלצו ע"י חברי הפורום:

                                              @הכל-מלמעלה כתב בתגובות לרשימה מסודרת של מורים לנהיגה שהומלצו ע"י חברי הפורום:

                                              אז אני ממש לא נהניתי מאבי יצחקי, וזה עוד בלשון המעטה ואחרי צינזור.
                                              מה כן, לאבי היה מורה תחתיו בשם דני שהוא פשוט אלוף
                                              לשיקולכם

                                              אני מאמין שאת רוב רובם של השיעורים דני עשה לך, אבי הוא המנהל ומדי פעם עושה שיעור ליראות איך מתקדם, דרך אגב בעבר היו לו מורים אחרים וגם הם היו מעולים, זו שיטת העבודה שלו,

                                              דוקא בהתחלה התעקשתי שרק אבי ילמד אותי, אבל ב"ה שהחלפתי אותו בדני,
                                              אבי עצמו למרות שהוא רק מנהל, הוא מתאם את הזמנים וקרה לי שהגעת במיוחד למודיעין ובסוף אין שיעור או שמחרטט אותך באלף דברים אחרים, פשוט שקרן
                                              לכן אמרתי - לשיקולכם

                                              ת מנותק
                                              ת מנותק
                                              תגיענו לשלום
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #30

                                              @הכל-מלמעלה כתב בתגובות לרשימה מסודרת של מורים לנהיגה שהומלצו ע"י חברי הפורום:

                                              אבי עצמו למרות שהוא רק מנהל, הוא מתאם את הזמנים וקרה לי שהגעת במיוחד למודיעין ובסוף אין שיעור או שמחרטט אותך באלף דברים אחרים, פשוט שקרן

                                              החוויה שלי איתו היתה לגמרי אחרת, מעולם לא נתקלתי בשקר, (אפי’ פעם רדף אחרי עם התלמיד שאחרי ששילמתי לו 50 ש"ח יותר)כן היו כמה ביטולים עם הודעה מראש. וכנ"ל גיסי ועוד כמה ששלחתי אליו מאד נהנו מהאופי של הבן אדם, לא לחינם הוא הכי מפוצץ בתלמידים במודיעין. אבל אני מבין שלך הייתה חוויה אחרת, וזכותך לכתוב מהזויית שלך כמובן לפי כללי להשה"ר בלי להגזים וכו’,
                                              ויפה הביא הר’ @גיל יוזם הרעיון את המשל מהתגובות מעלי אקספרס

                                              טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              1

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4
                                              • 5
                                              • 6
                                              • 7
                                              • 8

                                              5

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              132.1k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום