תגובות לרשימה מסודרת של מורים לנהיגה שהומלצו ע"י חברי הפורום
-
@גיל
יש את דידי לוי שהוא מורה נהדר וממוקד
לוקח זול (250 לשיעור וחצי שזה 166 ש"ח ל40 דקות)
הוא אחד המורים אני יכול להמליץ עליו באופן אישי
מלמד בבני ברק יוצא מזאבוטינסקי/אבוחצירא
טל: 052-2566-180
אם אתה יכול להוסיף אותו לטבלה.@טייס-קרבי לגבי דידי לוי הוא סבלני ונוח? ועד כמה הוא יכול לתקתק ולא למרוח? אני צריך מישהו מאוד נוח לאבא שלי שכבר בן 50 וגם מישהו שיתקתק לו…
-
צריכים לפצל את ההמלצות לקטגוריות או כוכבים
אני יסביר
יש הלימוד בעצמו
ויש יושר דיני ממונות
יש נוחות וגישה (לדוגמה חילוני שלא מכבד מספיק הצרכים החרדיים)
וכו’ וכו’
אי אפשר להכליל מומלץ או לא מומלץ -
@YBA
מאיפה מודיעין ?@יחצ-המקצוען כן
-
@יחצ-המקצוען כן
-
@YBA כתב בתגובות לרשימה מסודרת של מורים לנהיגה שהומלצו ע"י חברי הפורום:
היא מופיעה ברשימת המלצות
לא ראיתי בהמלצות פה.
אבל בכול אופן היא ממש מומלצת בפרוג.
בהצלחה. -
@YBA כתב בתגובות לרשימה מסודרת של מורים לנהיגה שהומלצו ע"י חברי הפורום:
היא מופיעה ברשימת המלצות
לא ראיתי בהמלצות פה.
אבל בכול אופן היא ממש מומלצת בפרוג.
בהצלחה.@יחצ-המקצוען בהמלצות כאן
(לא נותן לי לשים את הקישור, צריך 10 מוניטין ?!?)התקשרתי (בשביל אשתי), יש לה המתנה חצי שנה
-
@יחצ-המקצוען בהמלצות כאן
(לא נותן לי לשים את הקישור, צריך 10 מוניטין ?!?)התקשרתי (בשביל אשתי), יש לה המתנה חצי שנה
@YBA כתב בתגובות לרשימה מסודרת של מורים לנהיגה שהומלצו ע"י חברי הפורום:
בהמלצות כאן
(לא נותן לי לשים את הקישור, צריך 10 מוניטין ?!?)לא מצאתי כאן
אבל אתה מתכוון לפה
יש שם עוד מורות מומלצות וכן בפרוג
@YBA כתב בתגובות לרשימה מסודרת של מורים לנהיגה שהומלצו ע"י חברי הפורום:
התקשרתי (בשביל אשתי), יש לה המתנה חצי שנה
תסתכל בפרוג יש עוד הרבה מורות.
-
@YBA כתב בתגובות לרשימה מסודרת של מורים לנהיגה שהומלצו ע"י חברי הפורום:
בהמלצות כאן
(לא נותן לי לשים את הקישור, צריך 10 מוניטין ?!?)לא מצאתי כאן
אבל אתה מתכוון לפה
יש שם עוד מורות מומלצות וכן בפרוג
@YBA כתב בתגובות לרשימה מסודרת של מורים לנהיגה שהומלצו ע"י חברי הפורום:
התקשרתי (בשביל אשתי), יש לה המתנה חצי שנה
תסתכל בפרוג יש עוד הרבה מורות.
@יחצ-המקצוען כתב בתגובות לרשימה מסודרת של מורים לנהיגה שהומלצו ע"י חברי הפורום:
אבל אתה מתכוון לפה
כן יש קישור בגוף ההודעה, לפני הטבלה
פרוג חסום אצלי, אולי אני אלך לחדר מחשבים
תודה -
@YBA
054-2335-307 רויטל לוזון.@יחצ-המקצוען כתב בתגובות לרשימה מסודרת של מורים לנהיגה שהומלצו ע"י חברי הפורום:
@YBA
054-2335-307 רויטל לוזון.מומלצת על ידך?
-
@גיל
אני לאחרונה התחלתי ללמוד אצל אבי יצחקי,
ולדעתי צריך לברוח ממנו, עשיתי אצלו חמש שיעורים, והוא פשוט לא לימד אותי כלום, הוא כל הזמן בטלפון, שיעור אחרון שלי איתו הוא ממש לא דיבר איתי מילה, פשוט נסעתי לבד ברחבי מודיעין כשאני כביכול הדרייבער שלו, פעם אחת נכנסתי לכיכר וכמעט עשיתי תאונה ואז הוא דפק לי ברקס וצעק עלי, אז אמרתי לו שאולי הוא יסתכל איך אני נוסע ולא יהיה שקוע בטלפון,
עכשיו ביקשתי ממנו לעבור לדני, ועשיתי אצלו בינתיים שיעור אחד, וסוף סוף התחלתי ללמוד,
אבל עדיין אני לא ממליץ גם אצל דני בגלל שצריך לקבוע אצל אבי והוא מורח,
סיכמתי איתו מראש על שתי שיעורים כפולים בשבוע בשעה מסויימת, ובשבוע הראשון הוא באמת קבע לי ככה, אבל אח"כ הוא אף פעם לא נתן לי מתי שביקשתי, והוא דוחה אותי, ‘תתקשר אח"כ, יותר מאוחר’ וכו’
(בשבועיים האחרונים עשיתי שיעור אחד בשבוע, והוא עדיין לא קבע לי לשבוע הבא),
תכננתי לסיים עם הסיפור תוך חודשיים מקסימום, ובינתיים זה לא נראה שזה הולך לקרות כזה מהר… -
@גיל
אני לאחרונה התחלתי ללמוד אצל אבי יצחקי,
ולדעתי צריך לברוח ממנו, עשיתי אצלו חמש שיעורים, והוא פשוט לא לימד אותי כלום, הוא כל הזמן בטלפון, שיעור אחרון שלי איתו הוא ממש לא דיבר איתי מילה, פשוט נסעתי לבד ברחבי מודיעין כשאני כביכול הדרייבער שלו, פעם אחת נכנסתי לכיכר וכמעט עשיתי תאונה ואז הוא דפק לי ברקס וצעק עלי, אז אמרתי לו שאולי הוא יסתכל איך אני נוסע ולא יהיה שקוע בטלפון,
עכשיו ביקשתי ממנו לעבור לדני, ועשיתי אצלו בינתיים שיעור אחד, וסוף סוף התחלתי ללמוד,
אבל עדיין אני לא ממליץ גם אצל דני בגלל שצריך לקבוע אצל אבי והוא מורח,
סיכמתי איתו מראש על שתי שיעורים כפולים בשבוע בשעה מסויימת, ובשבוע הראשון הוא באמת קבע לי ככה, אבל אח"כ הוא אף פעם לא נתן לי מתי שביקשתי, והוא דוחה אותי, ‘תתקשר אח"כ, יותר מאוחר’ וכו’
(בשבועיים האחרונים עשיתי שיעור אחד בשבוע, והוא עדיין לא קבע לי לשבוע הבא),
תכננתי לסיים עם הסיפור תוך חודשיים מקסימום, ובינתיים זה לא נראה שזה הולך לקרות כזה מהר… -
@נחמייער כתב בתגובות לרשימה מסודרת של מורים לנהיגה שהומלצו ע"י חברי הפורום:
עכשיו ביקשתי ממנו לעבור לדני
דני זה ישנו בעולם?
כאן נטען שהוא ז"ל@טוסון כתב בתגובות לרשימה מסודרת של מורים לנהיגה שהומלצו ע"י חברי הפורום:
דני זה ישנו בעולם?
כאן נטען שהוא ז"לנכון, שמעתי מכמה שהוא סיפר שדני כבר נפטר, ולכן תמהתי כשהוא אמר לי שיש לו את דני, אז הוא אמר שמי שהיה תמיד באמת איננו, אבל יש לו מורה חדש שג"כ שמו דני, (באמת אני מסתפק לגבי האמינות האם זהו שמו האמיתי)
