מוסך מקצועי ואמין לבדיקת/החלפת קלאץ'
-
@מיוחד הרכב המדובר הוא דאציה סנדרו גיר רגיל כמובן,
הבעיה היא שמדי פעם [כמה פעמים ביום במצטבר] שהשילוב להילוך ראשון שני ורוורס, נהיה קשה ולפעמים ממש התחושה היא שזה נתקע באיזה מעצור,
חשוב להדגיש שבנסיון השני ההילוך כן משתלב,
וכן בהילוכים הגבוהים הכל כרגיל.
והתחושה בלחיצה על הדוושה ג"כ רגילה. הדוושה לא התקשתה ולא נפלה לרצפה.
הלכתי לכמה מוסכים חלקם אומרים שהכל תקין [בזמן הנסיעה שהם עשו ברכב לא קרתה התקלה]
ואחד מהם אמר שצריך להחליף קלאץ’,
ולכן חשוב לי מישהו אמין שיחליף לי קלאץ’ רק במידה וזאת באמת הבעיה.
@מיוחד תודה לך, שראיתי שהתייחסת לנושא, לא היה לי ספק שאני יחכים מכך. -
@מיוחד הרכב המדובר הוא דאציה סנדרו גיר רגיל כמובן,
הבעיה היא שמדי פעם [כמה פעמים ביום במצטבר] שהשילוב להילוך ראשון שני ורוורס, נהיה קשה ולפעמים ממש התחושה היא שזה נתקע באיזה מעצור,
חשוב להדגיש שבנסיון השני ההילוך כן משתלב,
וכן בהילוכים הגבוהים הכל כרגיל.
והתחושה בלחיצה על הדוושה ג"כ רגילה. הדוושה לא התקשתה ולא נפלה לרצפה.
הלכתי לכמה מוסכים חלקם אומרים שהכל תקין [בזמן הנסיעה שהם עשו ברכב לא קרתה התקלה]
ואחד מהם אמר שצריך להחליף קלאץ’,
ולכן חשוב לי מישהו אמין שיחליף לי קלאץ’ רק במידה וזאת באמת הבעיה.
@מיוחד תודה לך, שראיתי שהתייחסת לנושא, לא היה לי ספק שאני יחכים מכך. -
@מיוחד הרכב המדובר הוא דאציה סנדרו גיר רגיל כמובן,
הבעיה היא שמדי פעם [כמה פעמים ביום במצטבר] שהשילוב להילוך ראשון שני ורוורס, נהיה קשה ולפעמים ממש התחושה היא שזה נתקע באיזה מעצור,
חשוב להדגיש שבנסיון השני ההילוך כן משתלב,
וכן בהילוכים הגבוהים הכל כרגיל.
והתחושה בלחיצה על הדוושה ג"כ רגילה. הדוושה לא התקשתה ולא נפלה לרצפה.
הלכתי לכמה מוסכים חלקם אומרים שהכל תקין [בזמן הנסיעה שהם עשו ברכב לא קרתה התקלה]
ואחד מהם אמר שצריך להחליף קלאץ’,
ולכן חשוב לי מישהו אמין שיחליף לי קלאץ’ רק במידה וזאת באמת הבעיה.
@מיוחד תודה לך, שראיתי שהתייחסת לנושא, לא היה לי ספק שאני יחכים מכך. -
@איציק-1
לפעמים ההילוך לא נכנס טוב ונהיייה כמו זמזום כזה חזק צריך להוציא ולהכניס שוב@יצחק-רשטונ או להוציא לאט את הקלאץ’ לחיכוך, תוך דחיפה קלה של ההילוך פנימה.
-
@יצחק-רשטונ או להוציא לאט את הקלאץ’ לחיכוך, תוך דחיפה קלה של ההילוך פנימה.
@יראת-שמים @יצחק-רשטונ לא אמורה להיות סיבה למה זה הופיע פתאום?
ולגבי לחיות עם זה אמנם לא תמיד זה נורא, אבל כשזה קורה ברמזור, או בפקקים בכביש זה ממש לא נעים.
@יראת-שמים באיזה רכב מדובר, גם דאצ’יה? הלכת לבדוק את זה, ולא ידעו להצביע לך על התקלה? -
@יראת-שמים @יצחק-רשטונ לא אמורה להיות סיבה למה זה הופיע פתאום?
ולגבי לחיות עם זה אמנם לא תמיד זה נורא, אבל כשזה קורה ברמזור, או בפקקים בכביש זה ממש לא נעים.
@יראת-שמים באיזה רכב מדובר, גם דאצ’יה? הלכת לבדוק את זה, ולא ידעו להצביע לך על התקלה?@יראת-שמים איך אני בודק האם הקלאץ’ הוא כבל או משאבה?
-
@יראת-שמים @יצחק-רשטונ לא אמורה להיות סיבה למה זה הופיע פתאום?
ולגבי לחיות עם זה אמנם לא תמיד זה נורא, אבל כשזה קורה ברמזור, או בפקקים בכביש זה ממש לא נעים.
@יראת-שמים באיזה רכב מדובר, גם דאצ’יה? הלכת לבדוק את זה, ולא ידעו להצביע לך על התקלה?@איציק-1 כתב במוסך מקצועי ואמין לבדיקת/החלפת קלאץ':
@יראת-שמים באיזה רכב מדובר, גם דאצ’יה? הלכת לבדוק את זה, ולא ידעו להצביע לך על התקלה?
סוזוקי ספלאש.
המוסכניק שלי אמר לי שזה נפוץ בדגמים הידניים של סוזוקי, וכל עוד הכיוון של הכבל בסדר, אין לו מה לעשות. ולמעיישה הבנתי ממוסכניק אחר שהחלפת כבל קלאץ’ יכולה לפתור את הבעיה, אבל בנתיים למדתי לחיות עם זה.איך אני בודק האם הקלאץ’ הוא כבל או משאבה?
בספר רכב, או שמישהו פה ידע לענות לך על זה. אני לא יודע.
-
@מיוחד הרכב המדובר הוא דאציה סנדרו גיר רגיל כמובן,
הבעיה היא שמדי פעם [כמה פעמים ביום במצטבר] שהשילוב להילוך ראשון שני ורוורס, נהיה קשה ולפעמים ממש התחושה היא שזה נתקע באיזה מעצור,
חשוב להדגיש שבנסיון השני ההילוך כן משתלב,
וכן בהילוכים הגבוהים הכל כרגיל.
והתחושה בלחיצה על הדוושה ג"כ רגילה. הדוושה לא התקשתה ולא נפלה לרצפה.
הלכתי לכמה מוסכים חלקם אומרים שהכל תקין [בזמן הנסיעה שהם עשו ברכב לא קרתה התקלה]
ואחד מהם אמר שצריך להחליף קלאץ’,
ולכן חשוב לי מישהו אמין שיחליף לי קלאץ’ רק במידה וזאת באמת הבעיה.
@מיוחד תודה לך, שראיתי שהתייחסת לנושא, לא היה לי ספק שאני יחכים מכך.@איציק-1 כתב במוסך מקצועי ואמין לבדיקת/החלפת קלאץ':
@מיוחד הרכב המדובר הוא דאציה סנדרו גיר רגיל כמובן,
הבעיה היא שמדי פעם [כמה פעמים ביום במצטבר] שהשילוב להילוך ראשון שני ורוורס, נהיה קשה ולפעמים ממש התחושה היא שזה נתקע באיזה מעצור,
חשוב להדגיש שבנסיון השני ההילוך כן משתלב,
וכן בהילוכים הגבוהים הכל כרגיל.
והתחושה בלחיצה על הדוושה ג"כ רגילה. הדוושה לא התקשתה ולא נפלה לרצפה.
הלכתי לכמה מוסכים חלקם אומרים שהכל תקין [בזמן הנסיעה שהם עשו ברכב לא קרתה התקלה]
ואחד מהם אמר שצריך להחליף קלאץ’,
ולכן חשוב לי מישהו אמין שיחליף לי קלאץ’ רק במידה וזאת באמת הבעיה.
@מיוחד תודה לך, שראיתי שהתייחסת לנושא, לא היה לי ספק שאני יחכים מכך.יש להם בעיה האוקולון של המוביל לגיר זה חלק חיצוני שעולה כמה מאות שקלים וכדאי רק מקורי זה כמו רנו קנגו