בקשת המלצה לרכב מיני 0 ק"מ
-
לצורך קרוב משפחה שביקש ממני לבדוק רכב מיני חדש מומלץ. הדרישה שתהיה אמינה וללא תקלות, ועם התחייבות לטרייד-אין עתידי לפי המחירון.
עד עכשיו היה לו שברולט ספארק, וכל 3 שנים הוא היה עושה לו טרייד-אין. עכשיו נגמר הדגם וצריך לחפש חברה ודגם מחדש. (התחייבות הטרייד-אין היא רק להחלפה לאותו דגם).
מה אומרים לגבי קיה פיקנטו? אמרו לו שהגיר לא אמין בדגם הזה. זה נכון?
המליצו לו סוזוקי סוויפט, מה אומרים?
ומה עם יונדאי i10?
או מיצובישי ספייס סטאר (לא בטוח שהוא קיים כחדש)?
רכב ידני גם רלוונטי -
לצורך קרוב משפחה שביקש ממני לבדוק רכב מיני חדש מומלץ. הדרישה שתהיה אמינה וללא תקלות, ועם התחייבות לטרייד-אין עתידי לפי המחירון.
עד עכשיו היה לו שברולט ספארק, וכל 3 שנים הוא היה עושה לו טרייד-אין. עכשיו נגמר הדגם וצריך לחפש חברה ודגם מחדש. (התחייבות הטרייד-אין היא רק להחלפה לאותו דגם).
מה אומרים לגבי קיה פיקנטו? אמרו לו שהגיר לא אמין בדגם הזה. זה נכון?
המליצו לו סוזוקי סוויפט, מה אומרים?
ומה עם יונדאי i10?
או מיצובישי ספייס סטאר (לא בטוח שהוא קיים כחדש)?
רכב ידני גם רלוונטי@אפרים1 כתב בבקשת המלצה לרכב מיני 0 ק"מ:
סוזוקי סוויפט
אתה מתכוון גם לסופר מיני? כי אם כן הרשימה ארוכה יחסית (מאזדה 2, טויוטה יאריס, הונדה ג’אז)
@אפרים1 כתב בבקשת המלצה לרכב מיני 0 ק"מ:
יונדאי i10
לא מיובא לישראל בגלל האמברגו הטורקי, (אפשר לראות שזה לא מופיע באתר hyundaimotors.co.il)
@אפרים1 כתב בבקשת המלצה לרכב מיני 0 ק"מ:
מיצובישי ספייס סטאר
לא קיים כחדש
-
הפיקנטו והI10 -
מיני
מנוע 1.0,
גיר רובוטי חד מצמדי
עולה בסיבות ה100Kהסוויפט
סופר מיני
מנוע 1.2 [עם מיקרו היבריד]
גיר רציף
עולה בסיבות 130Kהספייס סטאר לא נראה לי משווקת כבר
יאריס וג’אז יקרות מאד [היאריס מתחילה ב140K והג’אז ב155K כמו כן יש לה מערכת הנעה מענינת וחדשנית שנראה לי טומנת סיכון ואכמ"ל]
הייתי ממליץ על טויוטה אייגו X במחיר של פיקנטו מנוע 1.0 וגיר רציף עם שמירת ערך ואמינות של טויוטה ועל הדרך מעוצבת כמיני ג’יפון
אולי כדאי לבדוק גם MG3 היבריד במחיר של 128K ביצועים גבוהים חסכון בדלק ו7 שנות אחריות
בכל אופן אם מה חשוב לו זה טרייד אין שיבדוק קודם מי נותן לו את זה
אל אף שלא הבנתי את הפואנטה בהבטחה הזאת של הטרייד אין, אם לרכב צולל הערך מה יעזור לו הטרייד במחיר מחירון סוף סוף הוא יקבל עליה זיכוי נמוך ואם הרכב שומר על הערך כדוגמת טויוטה הוא לא צריך את הטרייד כי הוא ימכר בקלות גם בלעדיהם ולפעמים ביותר מהמחירון
-
@אפרים1 כתב בבקשת המלצה לרכב מיני 0 ק"מ:
סוזוקי סוויפט
אתה מתכוון גם לסופר מיני? כי אם כן הרשימה ארוכה יחסית (מאזדה 2, טויוטה יאריס, הונדה ג’אז)
@אפרים1 כתב בבקשת המלצה לרכב מיני 0 ק"מ:
יונדאי i10
לא מיובא לישראל בגלל האמברגו הטורקי, (אפשר לראות שזה לא מופיע באתר hyundaimotors.co.il)
@אפרים1 כתב בבקשת המלצה לרכב מיני 0 ק"מ:
מיצובישי ספייס סטאר
לא קיים כחדש
@אחרית-לעמך כתב בבקשת המלצה לרכב מיני 0 ק"מ:
אתה מתכוון גם לסופר מיני? כי אם כן הרשימה ארוכה יחסית (מאזדה 2, טויוטה יאריס, הונדה ג’אז)
שניהם רלוונטים
מאזדה 2 לא משווקת כרגע -
הפיקנטו והI10 -
מיני
מנוע 1.0,
גיר רובוטי חד מצמדי
עולה בסיבות ה100Kהסוויפט
סופר מיני
מנוע 1.2 [עם מיקרו היבריד]
גיר רציף
עולה בסיבות 130Kהספייס סטאר לא נראה לי משווקת כבר
יאריס וג’אז יקרות מאד [היאריס מתחילה ב140K והג’אז ב155K כמו כן יש לה מערכת הנעה מענינת וחדשנית שנראה לי טומנת סיכון ואכמ"ל]
הייתי ממליץ על טויוטה אייגו X במחיר של פיקנטו מנוע 1.0 וגיר רציף עם שמירת ערך ואמינות של טויוטה ועל הדרך מעוצבת כמיני ג’יפון
אולי כדאי לבדוק גם MG3 היבריד במחיר של 128K ביצועים גבוהים חסכון בדלק ו7 שנות אחריות
בכל אופן אם מה חשוב לו זה טרייד אין שיבדוק קודם מי נותן לו את זה
אל אף שלא הבנתי את הפואנטה בהבטחה הזאת של הטרייד אין, אם לרכב צולל הערך מה יעזור לו הטרייד במחיר מחירון סוף סוף הוא יקבל עליה זיכוי נמוך ואם הרכב שומר על הערך כדוגמת טויוטה הוא לא צריך את הטרייד כי הוא ימכר בקלות גם בלעדיהם ולפעמים ביותר מהמחירון
@יצחק-רשטונ כתב בבקשת המלצה לרכב מיני 0 ק"מ:
אל אף שלא הבנתי את הפואנטה בהבטחה הזאת של הטרייד אין
זה נועד לאנשים שלא רוצים התעסקות עם מכירת הרכב, ומחליפים אותו בחדש רגע לפני שעובר 3 שנים מהרכישה