שמן גיר לגיר רגיל
-
לא מסובך.
יש בורג ריקון בגיר כמו שיש במנוע, פותחים את בורג הריקון השמן מתנקז החוצה כ-3 ליטר, סוגרים את הבורג.
את השמן ממלאים - ברכבים שיש להם מדיד שמן גיר - מוציאים את המדיד שמים משפך מאוד קטן שמתאים לקוטר החור של המדיד ומכניסים שמן באותו כמות שיצא.
ברכבים שאין להם מדיד שמן גיר מתחת לרכב בצד הגיר יש בורג שצריך להוציא הוא נקרא “בורג מילוי” מכניסים צינורית לתוך החור וממלאים (עם מזרק/משאבה).
יש להדגיש שזה לא החלפה מלאה של השמן גיר. -
לא מסובך.
יש בורג ריקון בגיר כמו שיש במנוע, פותחים את בורג הריקון השמן מתנקז החוצה כ-3 ליטר, סוגרים את הבורג.
את השמן ממלאים - ברכבים שיש להם מדיד שמן גיר - מוציאים את המדיד שמים משפך מאוד קטן שמתאים לקוטר החור של המדיד ומכניסים שמן באותו כמות שיצא.
ברכבים שאין להם מדיד שמן גיר מתחת לרכב בצד הגיר יש בורג שצריך להוציא הוא נקרא “בורג מילוי” מכניסים צינורית לתוך החור וממלאים (עם מזרק/משאבה).
יש להדגיש שזה לא החלפה מלאה של השמן גיר. -
@DanielC כתב בשמן גיר לגיר רגיל:
יש להדגיש שזה לא החלפה מלאה של השמן גיר.
מה אתה מתכוןן שזה החלפה, ולא ניקוי?
-
@איציק-1 כל מוסך יודע לעשות זאת.
השאלה מה המחיר שגובים עבור העבודה, כמובן שמומלץ להצטייד מראש בגלון שמן גיר שמתאים לגיר שלך (ולא לקנות סתם שמן גיר שהמוכר בחנות החלפים דוחף) ולתת למוסך לבצע רק את העבודה. (על מנת לחסוך בעלויות) -
-
כמה מסובך להחליף לבד?
ובמידה שהדבר אפשרי האם ישנם הנחיות מיוחדות להחלפת השמן הנ"ל?
תודה רבה -
@DanielC באופן כללי אפשר להסתמך בוודאות על האתרים בבירור השמנים וכו’ של הרכב, או עדיף לוודא מול היצרן?
וממש תודה לך על העזרה. -
@איציק-1
לא עושים החלפה סתם. מחליפים מתי שמחליפים קלאץ’ לחדש