כמה יעלה לתקן דבר כזה? זה טויוטה אוונסיס
-
רציתי לשאול:
1אם יש למישהו ניסיון עם טויוטה אוונסיס ואם זה רכב טוב
2כמה יעלה לתקן את זה:

@טייס-קרבי
וכן מה השווי שלה? -
רציתי לשאול:
1אם יש למישהו ניסיון עם טויוטה אוונסיס ואם זה רכב טוב
2כמה יעלה לתקן את זה:

@טייס-קרבי כתב בכמה יעלה לתקן דבר כזה??? זה טויוטה אוונסיס:
רציתי לשאול:
1אם יש למישהוא ניסיון עם טויוטה אוונסיס ואם זה רכב טוב
2כמה יעלה לתקן את זה:

בעבר גלברט טען לי שיש (לא זוכר באילו שנים בדיוק) בעיה קשה למיט"ז עם הגיר ושהרבה מוסכים בכלל לא מוכנים לטפל בזה.
תעשה בירור רציני לפני שאתה נכנס אליו.מעבר לזה - הבנתי שזה סוג של רכב מנהלים ושהוא די נח וכו’ - אבל תבדוק שהוא בלי בעיות כנ"ל וכו’
בהצלחה ושתמצא בע"ה במהירות רכב כלבבך מכל הבחינות…
-
רציתי לשאול:
1אם יש למישהו ניסיון עם טויוטה אוונסיס ואם זה רכב טוב
2כמה יעלה לתקן את זה:

-
@טייס-קרבי אוונסיס לא כדאי לגעת,
עיין למשל כאן.
הגיר של האוונסיס גרוע, כמו בורסו, למרות שבאוונסיס ורסו משהו השתפר, כמו מינוס כפול מינוס שהופך לפלוס…@גיל כתב בכמה יעלה לתקן דבר כזה??? זה טויוטה אוונסיס:
@טייס-קרבי אוונסיס לא כדאי לגעת,
עיין למשל כאן.לפי מה שאני שמעתי בעבר כשקצת ביררתי, היה מדובר בעיקר על הגיר שלמיטב זכרוני זה אותו הגיר המדובר של הורסו, מעבר לזה, חלקים נדירים יותר וממילא גם יקרים יותר (ודאי בהשוואה לקורולה).
בהנחה ובזה זה מסתכם, לענ"ד ( לולא דברי ר’ @גיל )לא הייתי מגדיר זאת כ’לא לגעת’ באופן גורף.עריכה: עכשיו אני רואה שכבר ר’ @גיל כתב ע"ז בספולייר שהבעיה היא הגיר וע"ז אני שואל האם גם לגבי הורסו זו ההגדרה- ‘לא לגעת’, או שהכל ענין של מחיר?
אני אישית חושב שאם הורסו היתה נמכרת במחיר הגיוני היא היתה שווה אחרי הכל, אלא שלקנות רכב במחיר מופקע בגלל האמינות בזמן שהגיר מועד לפורענות זה לא מצדיק את עצמו,
לעומת זאת אתה קונה אוונסיס במחיר של קורולה ואולי פחות, מקבל מרווח ופינוק משמעותית יותר, ולוקח סיכון של גיר-כמובן גם משתדל לתחזק נכון.