בקשה סקירת רכבי 7 מקומות גיר רגיל.
-
יש למישהו כוח לעשות סקירה של רכבי 7 מקומות גיר רגיל?
כי כל המידע על זה מפוזר בפורום.
תודה רבה
-
יש למישהו כוח לעשות סקירה של רכבי 7 מקומות גיר רגיל?
כי כל המידע על זה מפוזר בפורום.
תודה רבה
@zalmensmok יש כבר ל @עבד-נאמן פה
-
יש למישהו כוח לעשות סקירה של רכבי 7 מקומות גיר רגיל?
כי כל המידע על זה מפוזר בפורום.
תודה רבה
@zalmensmok
בגדול זה דאצ’יה לודג’י -
@zalmensmok יש כבר ל @עבד-נאמן פה
בגדול הסקירה היא על אוטומט, אין מקטע חדש על גיר רגיל
אין קשקאי +2 גיר רגיל?
או אאוטלנדר 7 מק’ גיר רגיל?לגבי הלודג’י זה באמת מה שחשבתי, אבל התוצאות של המבחני ריסוק שלו לא קצת מפחיד. (בכ"א מדובר בחיי אדם אם ח"ו קורה משהו)?
תודה רבה לכל העונים.
-
בגדול הסקירה היא על אוטומט, אין מקטע חדש על גיר רגיל
אין קשקאי +2 גיר רגיל?
או אאוטלנדר 7 מק’ גיר רגיל?לגבי הלודג’י זה באמת מה שחשבתי, אבל התוצאות של המבחני ריסוק שלו לא קצת מפחיד. (בכ"א מדובר בחיי אדם אם ח"ו קורה משהו)?
תודה רבה לכל העונים.
@zalmensmok כתב בבקשה סקירת רכבי 7 מקומות גיר רגיל.:
בגדול הסקירה היא על אוטומט, אין מקטע חדש על גיר רגיל
אין קשקאי +2 גיר רגיל?
או אאוטלנדר 7 מק’ גיר רגיל?אין ואין
לגבי הלודג’י זה באמת מה שחשבתי, אבל התוצאות של המבחני ריסוק שלו לא קצת מפחיד. (בכ"א מדובר בחיי אדם אם ח"ו קורה משהו)?
אולי יש מיני מסחריות אחרות עם גיר רגיל (יש גם רנו לוגאן, שעבר מבחן ריסוק בארץ, והיו כמה הרוגים רח"ל וכמדומה שאפילו esp אין לו) אבל אני חושב שדרישות הבטיחות ממסחריות הן מעיקרא נמוכות, אז אם אתה חושש לזה, תבדוק גם פה טוב
-
בגדול הסקירה היא על אוטומט, אין מקטע חדש על גיר רגיל
אין קשקאי +2 גיר רגיל?
או אאוטלנדר 7 מק’ גיר רגיל?לגבי הלודג’י זה באמת מה שחשבתי, אבל התוצאות של המבחני ריסוק שלו לא קצת מפחיד. (בכ"א מדובר בחיי אדם אם ח"ו קורה משהו)?
תודה רבה לכל העונים.
@zalmensmok
אז יש את הניסאן nv200 עם אותו המנוע -
@zalmensmok
אז יש את הניסאן nv200 עם אותו המנוע@אלוף-העולם-1 שהוא ממש מסחרי (אני לא יודע אם חוקי להוסיף בו מקומות, אבל זה נראה שלא עלו יותר מכמה בודדות כאלו בגרסת נוסעים)
מה הציוני בטיחות שלו?
אם כבר אני הייתי לוקח הייאס או i800
אין ברלינגו או משהו בסגנון?
יש גם רנו קנגו עם מנוע k9k בגירסת 110 כ"ס אבל אין לי מושג מה רמת הבטיחות שלו