דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. שרשור "חיות על הכביש"

      שרשור "חיות על הכביש"

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      717 פוסטים 102 כותבים 73.8k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ש.נש מחובר
        ש.נש מחובר
        ש.נ
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #706

        בכל מה שקשור למעבר חציה תמיד הנהג אשם

        חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ש.נש ש.נ

          בכל מה שקשור למעבר חציה תמיד הנהג אשם

          חובק עולםח מנותק
          חובק עולםח מנותק
          חובק עולם
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #707

          @ש.נ כתב בשרשור "חיות על הכביש":

          בכל מה שקשור למעבר חציה תמיד הנהג אשם

          כמעט.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • טוסוןט טוסון

            @ש.נ לא ראיתי אשמה מיוחדת של הנהג
            אם כבר מי שלא בסדר, זה מי שחונה על מעבר חצייה
            זה קנס שהייתי שמח שאנשים יפחדו ממנו, ואפילו מאד
            (כמובן שאם קצה אפו של הרכב על לכלוך צבע שליד המעבר, בצורה שאינה מפריעה/מסכנת את משתמשי הדרך, לדוג’ בכביש חד סטרי על הפינה, לא חושב שהוא כזה פושע גדול, אבל עדיין לא ראוי)

            ר מנותק
            ר מנותק
            רפאל יהושע
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #708

            @טוסון כתב בשרשור "חיות על הכביש":

            לא ראיתי אשמה מיוחדת של הנהג

            לא רואים אם הוא ראה אותו בא לחצות, ההסרטה מתחילה מהרגע שהוא כבר חוצה.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • טוסוןט טוסון

              @ש.נ לא ראיתי אשמה מיוחדת של הנהג
              אם כבר מי שלא בסדר, זה מי שחונה על מעבר חצייה
              זה קנס שהייתי שמח שאנשים יפחדו ממנו, ואפילו מאד
              (כמובן שאם קצה אפו של הרכב על לכלוך צבע שליד המעבר, בצורה שאינה מפריעה/מסכנת את משתמשי הדרך, לדוג’ בכביש חד סטרי על הפינה, לא חושב שהוא כזה פושע גדול, אבל עדיין לא ראוי)

              תודה לבורא עולם 0ת מנותק
              תודה לבורא עולם 0ת מנותק
              תודה לבורא עולם 0
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי תודה לבורא עולם 0
              #709

              @טוסון כתב בשרשור "חיות על הכביש":

              אם כבר מי שלא בסדר, זה מי שחונה על מעבר חצייה

              אכן, אבל נהג צריך לשים לב שהוא מתקרב למעבר חצייה שאין לו שדה ראייה,
              גם אם זה בגלל פלוני שחנה לא כחוק על המעבר חצייה,
              הוא צריך להאט ולפקוח 7 עיניים, ולהיות עירני להפתעות!

              וזה נכון גם בלי קשר למעבר חצייה.
              אתה חולף על רכב שחוסם לך את השדה ראייה - תאט ותשים לב מה קורה!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                תודה לבורא עולם 0
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי תודה לבורא עולם 0
                #710

                נוסע בצורה פראית, חותך נתיבים הלוך ושוב, ועקף מימין בשול הכביש!!!

                עקף מימין בשול הכביש.mp4 undefined

                יוניי חיים ברזלח 2 תגובות תגובה אחרונה
                3
                • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                  נוסע בצורה פראית, חותך נתיבים הלוך ושוב, ועקף מימין בשול הכביש!!!

                  עקף מימין בשול הכביש.mp4 undefined

                  יוניי מנותק
                  יוניי מנותק
                  יוני
                  מגיה
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #711

                  @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                  נוסע בצורה פראית, חותך נתיבים הלוך ושוב, ועקף מימין בשול הכביש!!!

                  עקף מימין בשול הכביש.mp4 נשלח ל… undefined

                  ה’ ישמור
                  אח"כ יהיה תי’ הוא מיהר לביה"ח וכו’

                  רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                  גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                    נוסע בצורה פראית, חותך נתיבים הלוך ושוב, ועקף מימין בשול הכביש!!!

                    עקף מימין בשול הכביש.mp4 undefined

                    חיים ברזלח מנותק
                    חיים ברזלח מנותק
                    חיים ברזל
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #712

                    @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                    נוסע בצורה פראית, חותך נתיבים הלוך ושוב, ועקף מימין בשול הכביש!!!

                    עקף מימין בשול הכביש.mp4 undefined

                    אני דן לכף זכות שזה נתיב שהסתיים והוא לא ראה שהוא הסתיים ולא היה לו ברירה אלא לרדת לשול
                    כמובן שלא מצדיק נסיעה פרועה ולחתוך נתיבים אבל הירידה לשוליים הייתה קצת בלית ברירה

                    I תודה לבורא עולם 0ת 2 תגובות תגובה אחרונה
                    2
                    • חיים ברזלח חיים ברזל

                      @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                      נוסע בצורה פראית, חותך נתיבים הלוך ושוב, ועקף מימין בשול הכביש!!!

                      עקף מימין בשול הכביש.mp4 undefined

                      אני דן לכף זכות שזה נתיב שהסתיים והוא לא ראה שהוא הסתיים ולא היה לו ברירה אלא לרדת לשול
                      כמובן שלא מצדיק נסיעה פרועה ולחתוך נתיבים אבל הירידה לשוליים הייתה קצת בלית ברירה

                      I מנותק
                      I מנותק
                      ITAMAR25
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי ITAMAR25
                      #713

                      @חיים-ברזל כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                      @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                      נוסע בצורה פראית, חותך נתיבים הלוך ושוב, ועקף מימין בשול הכביש!!!

                      עקף מימין בשול הכביש.mp4 undefined

                      אני דן לכף זכות שזה נתיב שהסתיים והוא לא ראה שהוא הסתיים ולא היה לו ברירה אלא לרדת לשול
                      כמובן שלא מצדיק נסיעה פרועה ולחתוך נתיבים אבל הירידה לשוליים הייתה קצת בלית ברירה

                      גם לחתוך נתיבים מבחינתו אין ברירה זה נתיב שהסתיים (רכב חוסם…).

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • חיים ברזלח חיים ברזל

                        @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                        נוסע בצורה פראית, חותך נתיבים הלוך ושוב, ועקף מימין בשול הכביש!!!

                        עקף מימין בשול הכביש.mp4 undefined

                        אני דן לכף זכות שזה נתיב שהסתיים והוא לא ראה שהוא הסתיים ולא היה לו ברירה אלא לרדת לשול
                        כמובן שלא מצדיק נסיעה פרועה ולחתוך נתיבים אבל הירידה לשוליים הייתה קצת בלית ברירה

                        תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                        תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                        תודה לבורא עולם 0
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי תודה לבורא עולם 0
                        #714

                        @חיים-ברזל כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                        אבל הירידה לשוליים הייתה קצת בלית ברירה

                        ניסיתי להאיץ ולהשיג אותו ותוך שניות הוא כבר לא היה בזירה… שים לב לכל צורת הנהיגה שלו.
                        עריכה: בסוף הסרטון הוא כבר חזר לנתיב שמאל.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • טוסוןט טוסון

                          @ש.נ לא ראיתי אשמה מיוחדת של הנהג
                          אם כבר מי שלא בסדר, זה מי שחונה על מעבר חצייה
                          זה קנס שהייתי שמח שאנשים יפחדו ממנו, ואפילו מאד
                          (כמובן שאם קצה אפו של הרכב על לכלוך צבע שליד המעבר, בצורה שאינה מפריעה/מסכנת את משתמשי הדרך, לדוג’ בכביש חד סטרי על הפינה, לא חושב שהוא כזה פושע גדול, אבל עדיין לא ראוי)

                          יעקב 5י מנותק
                          יעקב 5י מנותק
                          יעקב 5
                          כתב נערך לאחרונה על ידי יעקב 5
                          #715

                          @טוסון

                          @טוסון כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                          אם כבר מי שלא בסדר, זה מי שחונה על מעבר חצייה
                          זה קנס שהייתי שמח שאנשים יפחדו ממנו, ואפילו מאד

                          הרכב השחור חונה לא נכון
                          אבל הוא לא אמור להסתיר לילד את הרכב הבא מימול

                          itamarI תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • יעקב 5י יעקב 5

                            @טוסון

                            @טוסון כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                            אם כבר מי שלא בסדר, זה מי שחונה על מעבר חצייה
                            זה קנס שהייתי שמח שאנשים יפחדו ממנו, ואפילו מאד

                            הרכב השחור חונה לא נכון
                            אבל הוא לא אמור להסתיר לילד את הרכב הבא מימול

                            itamarI מנותק
                            itamarI מנותק
                            itamar
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #716

                            @יעקב-5
                            הכוונה לרכב המצלם

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • ש.נש ש.נ

                              5294aad9-64ce-4e58-b1bd-b61968dfc979-VID-20260625-WA0005.mp4 הגיזרה

                              יעקבי מנותק
                              יעקבי מנותק
                              יעקב
                              כתב נערך לאחרונה על ידי יעקב
                              #717

                              @ש.נ כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                              5294aad9-64ce-4e58-b1bd-b61968dfc979-VID-20260625-WA0005.mp4 הגיזרה

                              רק אני חושב שהפעם החיות על הכביש זה הילד?
                              לא הרכב נכנס בו אלא הוא נתקע באוטו מהצד, כלומר שהוא ירד לכביש אחרי שהרכב כבר היה שם
                              זה אומר שהרכב מבחינתו עבר את המעבר חצייה בזהירות הנדרשת בדק שאין אף אחד ועבר, ואחרי זה בא ילד ורץ לכביש ונתקע בו

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              4

                              • 1
                              • 2
                              • 11
                              • 12
                              • 13
                              • 14
                              • 15
                              • 35
                              • 36

                              77

                              מחובר

                              3.0k

                              משתמשים

                              9.8k

                              נושאים

                              131.8k

                              פוסטים
                              • התחברות

                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון
                              0
                              • דף הבית
                              • תקנון הפורום
                              • מילון מושגים המלא
                              • המדריך המלא למשתמש
                              • פוסטים אחרונים
                              • משתמשים
                              • חיפוש גוגל בפורום
                              • פנייה למנהל הפורום