דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. שרשור "חיות על הכביש"

      שרשור "חיות על הכביש"

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      702 פוסטים 101 כותבים 72.3k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • אבי יםא אבי ים

        @יצחק-רשטונ כתב בשרשור "חיות על הכביש":

        רוצה להדגיש שלש דברים חשובים לעקיפה !

        דיברת אל העוקף
        צריך לדבר גם אל הנעקף
        אם מישהו עוקף אותך תוך כדי כניסה לנתיב הנגדי, אפי’ אם הוא חצוף תן לו לסיים את העקיפה בקלות
        גם אם תצטרך להוריד מהירות.
        יש אדיוטים שכשאתה מנסה לעקוף אותם “נזכרים” לתת גז
        הדבר הזה קורה לא פעם בכביש פורוש/דרך מרן באלעד ושם אין לאן לברוח…

        LexusL מנותק
        LexusL מנותק
        Lexus
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #454

        @אבי-ים כתב בשרשור "חיות על הכביש":

        יש אדיוטים שכשאתה מנסה לעקוף אותם “נזכרים” לתת גז

        זה גם עבירה על חוקי התעבורה…

        שיפור החיפוש ביד2

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • ח מנותק
          ח מנותק
          חיים Y0737
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #455

          עצוב, כי אם היה סוטה לשול השמאלי הקיצוני, לא היה מתנגש, ההתנגשות קרתה דווקא כשניסה לשוב לימין…
          בכללי עקיפות בכבישים כאלו מצריכים זהירות מיוחדת (לתשומת לב הקסניקי’‘ם שנוסעים לאלעד דרך 446 בכביש יחד עם צאצאי הפר’'א)

          תודה לבורא עולם 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ח חיים Y0737

            עצוב, כי אם היה סוטה לשול השמאלי הקיצוני, לא היה מתנגש, ההתנגשות קרתה דווקא כשניסה לשוב לימין…
            בכללי עקיפות בכבישים כאלו מצריכים זהירות מיוחדת (לתשומת לב הקסניקי’‘ם שנוסעים לאלעד דרך 446 בכביש יחד עם צאצאי הפר’'א)

            תודה לבורא עולם 0ת מנותק
            תודה לבורא עולם 0ת מנותק
            תודה לבורא עולם 0
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי תודה לבורא עולם 0
            #456

            @חיים-Y0737 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

            צאצאי הפר’'א

            מה זה, נ.ב. כתיבה שלך?

            ח תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • אושר מתקרבא אושר מתקרב

              עשה ממנו חד אופן
              תסתכלו בן אדם משוגע .mp4

              תודה לבורא עולם 0ת מנותק
              תודה לבורא עולם 0ת מנותק
              תודה לבורא עולם 0
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #457

              @אושר-מתקרב

              תסתכלו בן אדם משוגע .mp4

              לדעתי גם המצלם לוקה בחסר…
              האופנוען משוגע +, אבל מה קורה אם האופנוע מתהפך עליך עוד שניה.
              תתרחק ממנו…!! מה עם החיים שלך, שווים את הסרטון?

              מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                @חיים-Y0737 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                צאצאי הפר’'א

                מה זה, נ.ב. כתיבה שלך?

                ח מנותק
                ח מנותק
                חיים Y0737
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #458

                @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                מה זה, נ.ב. כתיבה שלך

                בהחלט. תיזכר מה אברהם אמר לבנו הגדול והוא יהיה…

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                4
                • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                  @אושר-מתקרב

                  תסתכלו בן אדם משוגע .mp4

                  לדעתי גם המצלם לוקה בחסר…
                  האופנוען משוגע +, אבל מה קורה אם האופנוע מתהפך עליך עוד שניה.
                  תתרחק ממנו…!! מה עם החיים שלך, שווים את הסרטון?

                  מיישהמ מחובר
                  מיישהמ מחובר
                  מיישה
                  מאסטר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #459

                  @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                  האופנוען משוגע +,

                  הוא כבר לא משוגע…

                  ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                  מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                  לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • מיישהמ מיישה

                    @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                    האופנוען משוגע +,

                    הוא כבר לא משוגע…

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אפי לוין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                    #460

                    @מיישה

                    מקווה שהוא גם כן כבר לא אופנוען…

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ט מנותק
                      ט מנותק
                      טידה
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #461

                      כזה עוד לא ראיתי
                      המשאית עקרה לו את המשאבה באמצע תדלוק
                      תחנת דלק פז אפק בקריות הבוקר
                      video_54755_1.mp4

                      נייטרון חפשינ פתוח לשמועפ מ ג ט 5 תגובות תגובה אחרונה
                      24
                      • ש.נש מחובר
                        ש.נש מחובר
                        ש.נ
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #462

                        fa25495a-90cf-49ba-82cb-7640d4443a63-ה_נהג_מבוגרבן 110 נוסע נגד_כיוון_התנועה_בין_צומת_קדרים_לצלמון.mp4 המענינים

                        חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                        5
                        • ש.נש ש.נ

                          fa25495a-90cf-49ba-82cb-7640d4443a63-ה_נהג_מבוגרבן 110 נוסע נגד_כיוון_התנועה_בין_צומת_קדרים_לצלמון.mp4 המענינים

                          חובק עולםח מחובר
                          חובק עולםח מחובר
                          חובק עולם
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #463

                          @ש.נ וואו. ניצל בנס

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ש.נש מחובר
                            ש.נש מחובר
                            ש.נ
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #464

                            4d053fed-1ab8-4bef-a629-9313cead33b8-ה_למה_לסוע_בכביש_אם_יש_מדרכה.mp4
                            המענינים

                            ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                            7
                            • ט טידה

                              כזה עוד לא ראיתי
                              המשאית עקרה לו את המשאבה באמצע תדלוק
                              תחנת דלק פז אפק בקריות הבוקר
                              video_54755_1.mp4

                              נייטרון חפשינ מנותק
                              נייטרון חפשינ מנותק
                              נייטרון חפשי
                              מאסטר
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #465

                              @טידה תחשוב מה היה קורה אם הוא היה עומד מצד השני של הצינור…

                              pikolinou@gmail.com

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ט טידה

                                כזה עוד לא ראיתי
                                המשאית עקרה לו את המשאבה באמצע תדלוק
                                תחנת דלק פז אפק בקריות הבוקר
                                video_54755_1.mp4

                                פתוח לשמועפ מנותק
                                פתוח לשמועפ מנותק
                                פתוח לשמוע
                                מייבין
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #466

                                @טידה כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                כזה עוד לא ראיתי
                                המשאית עקרה לו את המשאבה באמצע תדלוק
                                תחנת דלק פז אפק בקריות הבוקר

                                האקדח תדלוק נשאר לו ביד

                                אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                                הם אלו שיודעים לשאול
                                מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ט טידה

                                  כזה עוד לא ראיתי
                                  המשאית עקרה לו את המשאבה באמצע תדלוק
                                  תחנת דלק פז אפק בקריות הבוקר
                                  video_54755_1.mp4

                                  מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  מאיר ג
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
                                  #467

                                  @טידה כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                  כזה עוד לא ראיתי
                                  המשאית עקרה לו את המשאבה באמצע תדלוק
                                  תחנת דלק פז אפק בקריות הבוקר
                                  video_54755_1.mp4

                                  מטורף
                                  אבל תכלס’ יצא בזול תרתי משמע גם חיי וגם אין משאבה שיודעת להגיד כמה הוא תדלק אז בעצם לא בזול אלא בחינם…

                                  חיים ברזלח EBAE 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  1
                                  • מ מאיר ג

                                    @טידה כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                    כזה עוד לא ראיתי
                                    המשאית עקרה לו את המשאבה באמצע תדלוק
                                    תחנת דלק פז אפק בקריות הבוקר
                                    video_54755_1.mp4

                                    מטורף
                                    אבל תכלס’ יצא בזול תרתי משמע גם חיי וגם אין משאבה שיודעת להגיד כמה הוא תדלק אז בעצם לא בזול אלא בחינם…

                                    חיים ברזלח מנותק
                                    חיים ברזלח מנותק
                                    חיים ברזל
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #468

                                    @מאיר-ג כמות התדלוק נשארת במחשבים של התחנת דלק והם יחייבו אח"כ מתוך המסגרת אשראי

                                    ז ק 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • חיים ברזלח חיים ברזל

                                      @מאיר-ג כמות התדלוק נשארת במחשבים של התחנת דלק והם יחייבו אח"כ מתוך המסגרת אשראי

                                      ז מנותק
                                      ז מנותק
                                      זיק המבריק
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי זיק המבריק
                                      #469

                                      @חיים-ברזל הוא יטען שנשפך על הכביש

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ש.נש ש.נ

                                        4d053fed-1ab8-4bef-a629-9313cead33b8-ה_למה_לסוע_בכביש_אם_יש_מדרכה.mp4
                                        המענינים

                                        ח מנותק
                                        ח מנותק
                                        חיים Y0737
                                        מייבין
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #470

                                        @ש.נ כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                        מענינים

                                        אני לא מצדיק את האוטובוס, אבל כנראה אף אחד לא נתן לו להשתלב אז נסע ממדרכה ולא סיכן א אחד, למרות שחוקי זה לא.

                                        מ I 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ח חיים Y0737

                                          @ש.נ כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                          מענינים

                                          אני לא מצדיק את האוטובוס, אבל כנראה אף אחד לא נתן לו להשתלב אז נסע ממדרכה ולא סיכן א אחד, למרות שחוקי זה לא.

                                          מ מנותק
                                          מ מנותק
                                          מאיר ג
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #471

                                          @חיים-Y0737 דרך אגב הוא לא הרוויח כלום גם בלי לעלות הוא היה בסוף אחרי הרכב הלבן

                                          ז ח 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0
                                          • מ מאיר ג

                                            @חיים-Y0737 דרך אגב הוא לא הרוויח כלום גם בלי לעלות הוא היה בסוף אחרי הרכב הלבן

                                            ז מנותק
                                            ז מנותק
                                            זיק המבריק
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #472

                                            @מאיר-ג לחפש את הרגעים ולחשוב שהרוויחו…

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • מ מאיר ג

                                              @חיים-Y0737 דרך אגב הוא לא הרוויח כלום גם בלי לעלות הוא היה בסוף אחרי הרכב הלבן

                                              ח מנותק
                                              ח מנותק
                                              חיים Y0737
                                              מייבין
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #473

                                              @מאיר-ג כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                              גם בלי לעלות הוא היה בסוף אחרי הרכב הלבן

                                              השאלה אם הרכבים שאחרי הלבן לא תכננו לאפשר לו להשתלב

                                              אגב על הגר’‘י קמינצקי זצ’'ל מסופר שראה הסעת תלמידים וביקש לוותר להם על זכות קדימה כי הם ‘ציבור’.

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 22
                                              • 23
                                              • 24
                                              • 25
                                              • 26
                                              • 35
                                              • 36

                                              107

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              131.5k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום