דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. עזרה בבחירת סקודה קודיאק

      עזרה בבחירת סקודה קודיאק

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      7 פוסטים 5 כותבים 637 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ד מנותק
        ד מנותק
        דובאי
        כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
        #1

        שלום חברים אז החלטנו שעוברים לרכב 7 מקומות
        ומתוך המבחר הרכב הכי קורץ הוא סקודה קודיאק
        מחיר לא גבוה מידי (65K- 100K לפי יד 2)
        מפנק
        שנתון יחסית מתקדם
        מרווח(נתון חשוב מאוד כי מאחורה יושבת אשתי+תינוק בכסא בטיחות +ילדה בבוסטר)
        גבוה
        אשמח לחוו"ד על הרכב הנ"ל
        וכן אודה להסבר מפורט ככל וניתן
        מה צריך לבדוק ברכב ?
        מה המחלות שלו?
        איזה מנוע מומלץ (1.4/1.5/2.0)?
        בנזין או דיזל(דיזל נשמע חסכוני)?
        איזה רמת גימור/שנתון מומלצים?

        תודה לכל העונים.

        shineS אחרית לעמךא מאירמ 3 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • ד דובאי

          שלום חברים אז החלטנו שעוברים לרכב 7 מקומות
          ומתוך המבחר הרכב הכי קורץ הוא סקודה קודיאק
          מחיר לא גבוה מידי (65K- 100K לפי יד 2)
          מפנק
          שנתון יחסית מתקדם
          מרווח(נתון חשוב מאוד כי מאחורה יושבת אשתי+תינוק בכסא בטיחות +ילדה בבוסטר)
          גבוה
          אשמח לחוו"ד על הרכב הנ"ל
          וכן אודה להסבר מפורט ככל וניתן
          מה צריך לבדוק ברכב ?
          מה המחלות שלו?
          איזה מנוע מומלץ (1.4/1.5/2.0)?
          בנזין או דיזל(דיזל נשמע חסכוני)?
          איזה רמת גימור/שנתון מומלצים?

          תודה לכל העונים.

          shineS מנותק
          shineS מנותק
          shine
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי shine
          #2

          @דובאי
          תתכונן להתקפה…
          למה לא אאוטלנדר??? ודניאל C בכלל ימליץ לך על 5008…😇

          אבל את האמת, אומרים שזה רכב מאוד יקר לאחזקה,
          וחלק גדול מהנוהגים על סקודה שוחטים את הרכב כמו שצריך, (למה הם קנו סקודה אם לא בשביל זה???)

          תעסוק במה שאתה אוהב, ולא תצטרך לעבוד יום בחייך.
          סטיקרים לרכב
          shine.grd@gmail.com

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          5
          • ד דובאי

            שלום חברים אז החלטנו שעוברים לרכב 7 מקומות
            ומתוך המבחר הרכב הכי קורץ הוא סקודה קודיאק
            מחיר לא גבוה מידי (65K- 100K לפי יד 2)
            מפנק
            שנתון יחסית מתקדם
            מרווח(נתון חשוב מאוד כי מאחורה יושבת אשתי+תינוק בכסא בטיחות +ילדה בבוסטר)
            גבוה
            אשמח לחוו"ד על הרכב הנ"ל
            וכן אודה להסבר מפורט ככל וניתן
            מה צריך לבדוק ברכב ?
            מה המחלות שלו?
            איזה מנוע מומלץ (1.4/1.5/2.0)?
            בנזין או דיזל(דיזל נשמע חסכוני)?
            איזה רמת גימור/שנתון מומלצים?

            תודה לכל העונים.

            אחרית לעמךא מנותק
            אחרית לעמךא מנותק
            אחרית לעמך
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @דובאי כתב בעזרה בבחירת סקודה קודיאק:

            בנזין או דיזל(דיזל נשמע חסכוני)?

            דנו בזה כאן

            @shine כתב בעזרה בבחירת סקודה קודיאק:

            למה לא אאוטלנדר??? ודניאל C בכלל ימליץ לך על 5008…

            מבחן השוואתי: מיצובישי אאוטלנדר מול סקודה קודיאק ופיג’ו 5008

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ד דובאי

              שלום חברים אז החלטנו שעוברים לרכב 7 מקומות
              ומתוך המבחר הרכב הכי קורץ הוא סקודה קודיאק
              מחיר לא גבוה מידי (65K- 100K לפי יד 2)
              מפנק
              שנתון יחסית מתקדם
              מרווח(נתון חשוב מאוד כי מאחורה יושבת אשתי+תינוק בכסא בטיחות +ילדה בבוסטר)
              גבוה
              אשמח לחוו"ד על הרכב הנ"ל
              וכן אודה להסבר מפורט ככל וניתן
              מה צריך לבדוק ברכב ?
              מה המחלות שלו?
              איזה מנוע מומלץ (1.4/1.5/2.0)?
              בנזין או דיזל(דיזל נשמע חסכוני)?
              איזה רמת גימור/שנתון מומלצים?

              תודה לכל העונים.

              מאירמ מנותק
              מאירמ מנותק
              מאיר
              מנהל ראשי
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @דובאי כתב בעזרה בבחירת סקודה קודיאק:

              מחיר לא גבוה מידי (65K- 100K לפי יד 2)
              מפנק

              אכן זהו רכב מפנק והרבה אנשים מרוצים ממנו.

              אם חשוב לך לצמצם כמה שניתן בהוצאות יכול להיות שיהיה מומלץ לך רכב אחר.

              כדאי שתכתוב עם איזה רכב אתה כיום (לתת סדר גודל של ההבדל באחזקה ובהוצאות), וכן כמה ק"מ הממוצע השנתי שלך.

              ליצירת קשר לחץ כאן

              ד תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • מאירמ מאיר

                @דובאי כתב בעזרה בבחירת סקודה קודיאק:

                מחיר לא גבוה מידי (65K- 100K לפי יד 2)
                מפנק

                אכן זהו רכב מפנק והרבה אנשים מרוצים ממנו.

                אם חשוב לך לצמצם כמה שניתן בהוצאות יכול להיות שיהיה מומלץ לך רכב אחר.

                כדאי שתכתוב עם איזה רכב אתה כיום (לתת סדר גודל של ההבדל באחזקה ובהוצאות), וכן כמה ק"מ הממוצע השנתי שלך.

                ד מנותק
                ד מנותק
                דובאי
                כתב נערך לאחרונה על ידי דובאי
                #5

                @מאיר כתב בעזרה בבחירת סקודה קודיאק:

                כדאי שתכתוב עם איזה רכב אתה כיום (לתת סדר גודל של ההבדל באחזקה ובהוצאות), וכן כמה ק"מ הממוצע השנתי שלך.

                אני היום עם קורולה סטיישן
                נסועה של 22K בשנה
                מאוד נהנה ממנה
                הרצון להשתדרג לרכב גבוה ושבעה מקומות
                אני יודע שיהיה הבדל במחיר הן בדלק והן באחזקה
                לא יודע לשער בדיוק כמה.

                @מאיר כתב בעזרה בבחירת סקודה קודיאק:

                אם חשוב לך לצמצם כמה שניתן בהוצאות יכול להיות שיהיה מומלץ לך רכב אחר.

                הייתי שמח השאלה על חשבון מה

                @מאיר כתב בעזרה בבחירת סקודה קודיאק:

                אכן זהו רכב מפנק והרבה אנשים מרוצים ממנו.

                תוכל לפרט?

                מאירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ד דובאי

                  @מאיר כתב בעזרה בבחירת סקודה קודיאק:

                  כדאי שתכתוב עם איזה רכב אתה כיום (לתת סדר גודל של ההבדל באחזקה ובהוצאות), וכן כמה ק"מ הממוצע השנתי שלך.

                  אני היום עם קורולה סטיישן
                  נסועה של 22K בשנה
                  מאוד נהנה ממנה
                  הרצון להשתדרג לרכב גבוה ושבעה מקומות
                  אני יודע שיהיה הבדל במחיר הן בדלק והן באחזקה
                  לא יודע לשער בדיוק כמה.

                  @מאיר כתב בעזרה בבחירת סקודה קודיאק:

                  אם חשוב לך לצמצם כמה שניתן בהוצאות יכול להיות שיהיה מומלץ לך רכב אחר.

                  הייתי שמח השאלה על חשבון מה

                  @מאיר כתב בעזרה בבחירת סקודה קודיאק:

                  אכן זהו רכב מפנק והרבה אנשים מרוצים ממנו.

                  תוכל לפרט?

                  מאירמ מנותק
                  מאירמ מנותק
                  מאיר
                  מנהל ראשי
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @דובאי כתב בעזרה בבחירת סקודה קודיאק:

                  תוכל לפרט?

                  על רגל אחת; ביצועים, תחושת פרימיום וחיסכון בדלק. @שלמה יעשה זאת טוב ממני.

                  ליצירת קשר לחץ כאן

                  שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • מאירמ מאיר

                    @דובאי כתב בעזרה בבחירת סקודה קודיאק:

                    תוכל לפרט?

                    על רגל אחת; ביצועים, תחושת פרימיום וחיסכון בדלק. @שלמה יעשה זאת טוב ממני.

                    שלמהש מנותק
                    שלמהש מנותק
                    שלמה
                    מאסטר
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @מאיר כתב בעזרה בבחירת סקודה קודיאק:

                    על רגל אחת; ביצועים, תחושת פרימיום וחיסכון בדלק.

                    בגדול הגדרת נכון
                    מה שכן בגרסת הדיזל הרכב ירגיש קצת עצל בלחיצות על דוושת הגז.
                    @דובאי לא יודע מה לומר לך אני מכיר לא מעט אנשים שאכלו מרורים מקודיאק הן בבנזין והן בדיזל, ואתה רוצה לעבור מקורולה סטיישן לקודיאק.
                    תצטרך לשים לב לג’ נושאים חשובים
                    א. צריכת הדלק תהיה בפער ניכר בין קורולה לקודיאק (אפי’ בגירסת הדיזל היותר חסכונית אבל הדיזל כחומר יותר יקר)
                    ב. ירידת ערך הסקודה לא תשמור ביחס למחיר
                    ג. אמינות
                    נסכם את זה כך. בכל שלשת הפרמטרים האלו הק’‘מ נסועה שלך משחק משחק רב משקל. אתה נוסע יחסית הרבה בשנה והק’'מ יוריד לך בערך, את הדלק תרגיש כמו שצריך, והאמינות תראה לך צד נוסף של המטבע

                    @שלמה יעשה זאת טוב ממני.

                    נעביר הלאה את הכדור 🙂 @הכל-בעזרת-השם

                    כאן בשביל לעזור :)

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    7

                    6

                    מחובר

                    3.0k

                    משתמשים

                    9.8k

                    נושאים

                    132.1k

                    פוסטים
                    • התחברות

                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                    • פוסט ראשון
                      פוסט אחרון
                    0
                    • דף הבית
                    • תקנון הפורום
                    • מילון מושגים המלא
                    • המדריך המלא למשתמש
                    • פוסטים אחרונים
                    • משתמשים
                    • חיפוש גוגל בפורום
                    • פנייה למנהל הפורום