להיכן לחבר את החוט
-
חיברתי בקרת שיוט ואת החוט של האור (הכחול) אני לא יודע לאן לחבר

-
חיברתי בקרת שיוט ואת החוט של האור (הכחול) אני לא יודע לאן לחבר

-
חיברתי בקרת שיוט ואת החוט של האור (הכחול) אני לא יודע לאן לחבר

@SHALOM-CHAIM
כעיקרון לא צריך את החוט הכחול
כנראה קנית בקרת שיוט עם תאורה אם אתה רוצה שהיא תידלק מתי שאתה מדליק אורות תחבר לחיובי של האורות אם שידלק תמיד תחבר לחיובי כלשהו
לא צריך את זה כעיקרון -
@SHALOM-CHAIM
כעיקרון לא צריך את החוט הכחול
כנראה קנית בקרת שיוט עם תאורה אם אתה רוצה שהיא תידלק מתי שאתה מדליק אורות תחבר לחיובי של האורות אם שידלק תמיד תחבר לחיובי כלשהו
לא צריך את זה כעיקרון@אני-אני-אני איך אני יחבר לחיובי של האורות היכן החוט ואיזה חוט לחבר
-
@אני-אני-אני איך אני יחבר לחיובי של האורות היכן החוט ואיזה חוט לחבר
@SHALOM-CHAIM
אתה יכול למשוך מהמערכת הכי קל או לחפש איפה יש חיובי לאורות -
@SHALOM-CHAIM
אתה יכול למשוך מהמערכת הכי קל או לחפש איפה יש חיובי לאורות@אני-אני-אני אם אני מבין נכון מהמערכת אני מותח חוט
זה משנה מאיפה במערכת או מהחוט של 12V?
ולאן מחבר לכחול? -
@אני-אני-אני אם אני מבין נכון מהמערכת אני מותח חוט
זה משנה מאיפה במערכת או מהחוט של 12V?
ולאן מחבר לכחול?@SHALOM-CHAIM
יש לך מולטימדיה?
אם כן החוט הכתום אמור להיות חיובי של אורות
אם לא תחפש עם בודק פיוזים מתי נדלק חיובי אחרי אורות -
@SHALOM-CHAIM
יש לך מולטימדיה?
אם כן החוט הכתום אמור להיות חיובי של אורות
אם לא תחפש עם בודק פיוזים מתי נדלק חיובי אחרי אורות@אני-אני-אני תודה על הסבלנות
יש לי מולטימדיה
מצאתי את החוט שדולק תמיד השאלה האם אני מעביר ממנו חוט לתוך ההגה ומחבר אותו לחוט הכחול שיוצא מהצמה של הבקרת שיוט? שמסומן
-
מה קרה לכם? לחבר חוט מהמערכת לא דרך הסליל?
למעשה זה משתנה בין הדגמים, יש דגמים שזה מתחבר לאחד הפינים הריקים בקונקטור (וזה למה הוא מגיע עם פין תואם) ויש כאלו שאתה צריך למצוא איפה לחבר אותו בקונקטור השני לחוט קיים, בעיקרון צריך לבדוק אם יש מתח עם/בלי אורות בכל חוט ולשם לחבר.
לא אמורים לעשות את זה במועד! זה לגמרי לא ‘צורכי רכיבה’. -
מה קרה לכם? לחבר חוט מהמערכת לא דרך הסליל?
למעשה זה משתנה בין הדגמים, יש דגמים שזה מתחבר לאחד הפינים הריקים בקונקטור (וזה למה הוא מגיע עם פין תואם) ויש כאלו שאתה צריך למצוא איפה לחבר אותו בקונקטור השני לחוט קיים, בעיקרון צריך לבדוק אם יש מתח עם/בלי אורות בכל חוט ולשם לחבר.
לא אמורים לעשות את זה במועד! זה לגמרי לא ‘צורכי רכיבה’.@נייטרון-חפשי ברור לא במועד שאלתי רק לידיעה
חיברתי את זה לקונקטור וזה הפעיל לי את הצופר ופחדתי שזה יפעיל את הכרית אויר אז איך כדאי לעשות -
@נייטרון-חפשי ברור לא במועד שאלתי רק לידיעה
חיברתי את זה לקונקטור וזה הפעיל לי את הצופר ופחדתי שזה יפעיל את הכרית אויר אז איך כדאי לעשות@SHALOM-CHAIM כתב בלהיכן לחבר את החוט:
חיברתי את זה לקונקטור וזה הפעיל לי את הצופר ופחדתי שזה יפעיל את הכרית אויר אז איך כדאי לעשות
לי קרה שחיברתי, וכשצפרתי הצפצוף לא הפסיק עד לניתוק מצבר…
ותבדוק את זה כשהכרית בחוץ, או עם בודק מתח כמו שכתבתי, או ניסוי וטעייה.